Nou meiden, ik moet morgen naar de ha. Die enorme buikpijn is er nog steeds. Het moet toch ergens vanaf komen? Na 5 dagen is het nog niet over. Er is nu ook rugpijn bijgekomen... Op aanraden van de assistent een test gedaan maar deze is omowit. Was het maar zo, dan wist ik waar het vandaag komt... Ik word langzaamaan helemaal gek van mijn eigen lichaam
Dat is vervelend dat je last heb van je buik. Misschien heb je wel een buikgriep die niet wil doorzetten. Ik hoop voor je dat het mee valt.
Ik wordt zelf ook gek van mijn lichaam. Op dit moment 31 dagen. De laatste maanden had ik een cyclus van 29 30 dagen. Als ik woensdag een innesteling heb gehad. Donderdag de bloeding. Dan kan ik pas woensdag of donderdag voor het eerst testen. Sensitest die hou ik als negatief. Ik had een gevoelige test gekocht. Dat doe ik dus ook nooit meer. Kruitvat blijft wit.
Nog een test gedaan Appeltje? Sanne: wat vervelend dat je die pijn voelt maar geen idee hebt waar het door komt. Al bij de huisarts geweest?
Hallo meiden. Lief dat jullie ernaar vragen. Gaat met jullie ook goed? Zelf heb ik helaas geen nieuws. Het is nog spannend. Ben nog niet ongesteld. Morgen ochtend ga ik een test doen. Dan moet er iets te zien zijn. Dan is het ongeveer een week na de innesteling. Weet het niet zeker dat het een innesteling is geweest. Zo niet dan zal ik morgen verloop van de dag wel ongesteld worden. Het frustrerende is dat bij mijn vorige zwangerschap 10 dagen na ovulatie test een positieve test had en morgen zit ik op 16 dagen.
Nou meiden, ik ben ongi zoals jullie zien aan mijn banner. Was er deze keer erg blij mee. De ha zegt dat ik deze cyclus even af moet wachten of ik weer zo'n buikpijn krijg en mocht er eerder iets aan de hand zijn dan moet ik even bellen. Dus voor nu nog even afwachten. Appeltje, ik hoop het voor je. Geen bloed geeft moed. Misschien toch later je eisprong geweest? Zodat je nu later een innesteling hebt gehad?
Goede morgen, Ben vanochtend ongesteld geworden.Na de negatieven testen had ik het wel verwacht dat in ongesteld zal worden. Het is jammer. Het is geen teleurstelling voor mij. We gaan naar de volgende ronde. We zien wel, positief blijven denken.
Jammer meiden! Succes komende ronde! Hier mijn hormoonkuurtje achter de rug en morgen eerste meting. Ben benieuwd, maar verwacht niks eigenlijk
Heej meiden, wat balen zeg dat jullie ongi zijn geworden. Hier nog steeds niks te bekennen maar toch echt het gevoel dat het raak is... Hoe stom is dat 😡 ik heb het idee dat het onmogelijk is maar wie weet. Ik heb ook geen idee wanneer ik moet gaan testen. Als ik uitga dat ik donderdag me eisprong had gehad zou ik vandaag op 7dpo zitten dus nog erg vroeg om te testen. Wat zouden jullie doen? ?
Wachten tot het weekend, zonde van de tests anders want je bent nog te vroeg.. Lastig he, dat wachten..
Ik zou ook morgenvroeg testen! Spannend hoor!! Hopelijk is je gevoel goed! Ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus, vind het steeds zo spannend dat wachten na mijn eisprong... Duurt ook zolang nog!
Nou zeg dat meiden..heel spannend. Wanneer zouden jullie testen, smorgens of smiddags? Dat wachten word ik echt gek van.. zeker als je het zo graag wil!
Ik zou morgenvroeg een testje wagen! Zeker als je zo nieuwsgierig bent! Het is niet onmogelijk om 9 dpo positief te testen!
Klinkt hoopvol ik had dit gevoel ook zo sterk toen ik zwanger was. En ook al zo vlot na eisprong. Ik teste toen 3 dagen voor mijn nod ivm een stap.vakantie met vriendin. Maar ik had zo sterk.gevoel dat ik alleen nog.maar een test deed.omdat ik het officieel wou zien en ja Hoor een heel licht streepje. 3 dagen later knalde hij van het scherm haha. nu is ze 5. En zijn we bezig voor de 2e. Nu wel wat verschijnselen maar had ik vorige maand ook. Nu wel al 2 dagen abnormale dorst. En pijnlijke borsten. ik verwacht mijn nod ongeveer dinsdag. Dus dan test ik ook pas echt. Dpo 9 is wel erg vroeg.maar je kan het proberen succes
Jammer dat jullie ongesteld zijm geworden maar hopelijk is het de volgende ronde raak! Hier is mijn eisprong (waarschijnlijk) ook voorbij dus nu afwachten tot mijn nod en dat wachten duurt inderdaad lang haha. Ik lijk ook allerlei steekjes etc te voelen omdat je er nu veel meer op let
Heej meiden vanmorgen getest maar helaas negatief..ik ga proberen mezelf in te houden tot vrijdag want dan is het vermoedelijk 14 dpo.. en anders hoop ik dat ik snel ongesteld word dan weet ik waar ik aan toe ben.
Hoi damens Mijn eisprong is weer vandaag dus mischien is het nu ronde 10 gelukt haha zijn er al meiden die positief getest hadden ovulatie/zwangerschaptest???? Groetjes
Hee meiden! Hier ook weer een berichtje van mij: afgelopen zaterdag ongesteld geworden. Was er echt verdrietig over, had zo'n goede hoop... Helaas voor ons nu op naar ronde 5. We gaan er weer met goede moed tegenaan! Mijn volgende NOD verwacht ik op 2 december. Hoe is het verder hier met iedereen? Zijn er meiden die al meer geluk hebben? X
Hoi femke, wat balen zeg! Hier nog steeds niks te bekennen... voel me nog steeds anders maar gister negatieve test. Ik ga me inhouden tot vrijdag.