Wie ook voor 2de kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Appeltje2, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd liva!

Cida, balen! Maar geen bloed geeft moed ;)

Anneke : irritant zeg, hopelijk kan de gyn je wat duidelijkheid geven.

Hier net echo gehad, cd 13, maar groeit nog niks.
    Bloedverlies kon ze niet goed verklaren

2. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Het kan nog altijd! Misschien te vroeg getest?
    Geen bloed is moed!

3. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    KzH, krijg je regelmatig een echo om te kijken of je een eisprong hebt?

Hier nog steeds geen menstruatie... Wacht het echt maar even een week af, mocht er dan nog geen menstruatie zijn, zal ik misschien nog eens testen.

Zit wel met regelmaat op toilet, om te kijken of ik al rood zie...

Hoe staat jullie vriend/man (zijn jullie getrouwd? Of niet?) er eigenlijk in? Mijn vriend wil ook graag een tweede kindje, en doet graag zijn best ervoor. ;) Maar praten erover is niet echt zijn ding. Heel fijn dat daarom dit forum is!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wow kan je dat zolang volhouden cida!? :p
    Mijn duimen draaien!

Ik moet vanaf dag 13, en dan om de dag tot er een goede follikel gezien is.

Mijn man wil ook graag een tweede kindje, al heeft het wel even tijd gekost om de eerste bevalling en kraamperiode te verwerken :/
    Gelukkig is ie een goede prater, al is. Ieeen stuk nuchterder, dus daar heb ik wel steun aan..
    Maar sommige dingen bespreek je liever met andere meiden :)

5. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Mijn man wil heel graag een 2e kindje. Van mij had hey eerder gemogen, maar hij was er pas in juni klaar voor. We praten wel gelukkig.. maar hij is heel nuchter en daarom is het fijn om hier even je hart te kunnen luchten
    Balen cida. Knap dat je nog een week kunt wachten.
    kzh vandaag dus weer een echo begrijp ik.
    Hier veel rood/bruin slijm.. het is echt geen bloedverlies meer vd curettage..Dus ik hoop een eisprong.. naja we knuffelen gewoon lekker door. Voordeel dat ik nu niet weet hoe en wat dat het geen druk geeft. Heb besloten als ik 30 december ik nog niet ongi ben( 6 weken na curettage) ik een test ga doen. Is die ook negatief neem ik in het nieuwe jaar contact op met de gynaecoloog..

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Jup, vandaag weer gehaden er lijken 2 eitjes te pgaan groeien.
    Als ze niet actief zijn, dan zijn ze ongeveer tot 10mm, en er waren nu 2 eitjes die iets groter waren (10 x 12 mm, en de ander ook zoiets)
    Ze groeien ongeveer 2 mm per dag en horen ongeveer te springen tussen de 17 en 22 mm.

Dusss..na het maandag terug en hopen op een mooi gegroeid ei!

anneke, hopelijk snel duidelijkheid over waar je in je cyclus zit.
    En goed plan om naar de gyn te gaan mocht je eind van de maand nog geen duidelijheid hebben.

7. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Idd Anneke, hopelijk snel duidelijkheid voor je.

Spannend KzH! Hopelijk groeien ze idd mooi door. Door de Clomid heb je wel iedere maand een eisprong. Prettig dat ze dat zo monitoren.

Ik heb even terug gekeken naar mijn cyclussen van het afgelopen jaar, de langste was 40 dagen, een van de eerste na mijn zwangerschap. Verder geen cyclussen van langer dan 30 dagen. Morgen dag 29.... Van witte testen wordt ik ook niet happy, dus ga proberen het echt even af te wachten.

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Helaa is er niks gegroeid en heb ik nog steeds bloedverlies, vocht in de baarmoeder maar ook een keurig dik slijmvlies.
    Heb net bloed laten prikken op allerlei hormonen, hopelijk geeft dat duidelijkheid over eat er aan de hand is.
    Maar waarschijnlijk zal ik deze cyclus wel af moeten breken, verwacht hier niks meer van.

9. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Eventjes een leuke vraag.

Hebben jullie al namen bedacht voor moest nummertje 2 op komst zijn? :D

Hier eigenlijk nog geen idee :/

10. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier is mijn man erg.nuchter. ik wou al heeel graag een 2e kindje is ons eerste.kindje samen (mijn man kwam toen mijn dochter net 1 was, nu ook zijn dochter hij heeft haar erkend en zijn achternaam). Hij schoof steeds het vooruit. Wou wel maar durfde niet zo goed. Na een gesprek gaf hij toe het wel erg graag te willen. Dus mijn spiraal laten verwijderen moest immers ook zat bijna 5 jaar.
    Toen aan hem de keus gegeven. Met of zonder.condoom. die bleef al snel weg hihi..na 3e ronde raak had dit niet zo vlot verwacht. Nu 5 weken zwanger. Spanend hij is heel blij en liefdevol nu schattig..

Qua namen natuurlijk al maanden aan het fantaseren ;)
    jongens namen vind.ik jurre, niek, sill heel leuk
    meisjes namen: liz, noor, noa, yara leuk onze dochter.heet isa

11. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ik heb wel al ideeën gehad qua namen...
    Maar nog geen enkele naam die eruit springt, ochjah we hebben nog tijd ;) Ben nog niet zwanger

12. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Ik (wij) hebben wel wat ideeën voor namen, voor een meisje en jongen hebben we allebei wel namen die het wel eens zouden kunnen worden.

Maar goed, eerst maar eens zwanger zien te worden... :)

Wisten jullie bij de eerste of het een jongen of een meisje zou worden? En zouden jullie dat weer zo doen?

Ik heb Zaterdagmiddag toch getest, maar wederom negatief. Begrijp er niet veel van, maar waarschijnlijk mijn eisprong echt een stukje later gehad. Miss dat ik morgen of overmorgen nog een test waag, maar dan houdt het echt op. Hebben wel vrij 'ruim' geklust, voor het geval mijn eisprong later zou zijn. Maar denk dat het een beetje ophoudt dan.

Miss toch maar eens met ovulatietesten aan de gang, of weer een keer temperaturen, heb ik 1 keer eerder gedaan, en dat geeft toch wel meer duidelijkheid, want nu weet ik totaal niet waar ik sta... :(

13. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Wat jammer!! Heb je dit eerder gehad of is dit de eerste keer sinds je Clomid gebruikt?

Wordt er afhankelijk van je bloed dan een nieuw plan gemaakt voor een nieuwe cyclus?

14. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Heej dames,

het was al ffies stil hier...

Kzh wat balen die onzekerheid. Hopelijk heb je snel duidelijkheid na de bloeduitslagen.

Hier nog niet echt bezig met Namen, eerst maar zwanger worden en idd dan genoeg tijd om ze te bedenken 😉

hier nu 6 dpo en het wachten is echt verschrikkelijk! Ik ga maandag een test er tegen aan gooien als ik nog niet ongesteld ben en ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Heb ook geen idee wanneer ik het zou moeten worden dus op zn vroegst maandag maar.

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Het is nog vager geworden haha
    De uitslag van lab gaf aan dat er geen eisprong op komst is, dus heb ik medicatie voorgeschreven gekregen om deze cyclus af te breken.
    Maar voordat ik dat doe, moest ik eerst even een zw.test doen voor de zekerheid.
    En guess what?! Een lichte streep..
    Dus meteen weer bloed laten prikken en met spoed naar het lab, dit maal op hcg geprikt.
    En inderdaad, er is hcg aanwezig. (10,5 wat duid oo een vroege zw.schap)
    Nu is de vraag, komt het nog door de vmk of is het een een nieuwe zw.schap en heb ik een vroege eisprong gehad.

Vrijdag moet ik weer hcg prikken, en dan weet ik wat het was..
    Dus nog even in onzekerheid.
    Heb er koppijn van :(

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    En heb al vaker met clomid geen eisprong gehad, toen ging ik naar een hogere dosis. Maar de PA die ik nu heb is minder makkelijk met ophogen dus volgende cyclus weer deze dosis.

Namen : wij hebben een jongensnaam die we leuk vinden, maar zijn er nog niet echt mee bezig.

Spannend voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, ik duim!

17. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Jeetje kzh wat spannend! ! Zou toch top zijn als het een nieuwe zwangerschap is!
    Ik duim voor je! !

18. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Aangezien we wel zwanger waren, hadden we wel al ns gesproken over namen, maar sinds het mk, ben ik dke namen precies allemaal wat vergeten raar genoeg.

Wij wisten het geslacht van onze zoon en.ik zou het toch wel opnieuw willen weten ja

19. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ben ik weer, na een aantal weken radiostilte... Was erg druk met mn nieuwe baan, wat gelukkig veel afleiding bood...

Appeltje en Liva: super gefeliciteerd! Hoe gaat het nu? Voelen jullie je goed?

Werd vorige week op mijn NOD ongesteld... Netjes op het juiste moment, zo frustrerend dat mn cyclus zo regelmatig is, en dat het nog niet wil lukken. Voor mijn gevoel word ook iedereen met wie ik tegelijk zwanger was van onze dochter, nu ineens ook weer zwanger... En ik maar denken: wil ik ook! :(

Volgende week weer mn eisprong, dus we gaan weer vol goede moed aan de slag! :)

20. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Dat is balen Femkee! kan me indenken dat dat een beetje frustrerend is...

Ik ben ook ongesteld geworden, gaan nu ronde 6 in... Een cyclus van 31 dagen nu, ga deze ronde (als mijn menstruatie over is begin ik) temperaturen, dan kan ik beter inschatten wanneer mijn eisprong en NOD is, want dit vond ik niet echt fijn...

KzH voor jou is het nog even heel spannend he, zou heel mooi zijn, als het weer raak is!!

Deel Deze Pagina