Jammer femke en cida! Succes komende ronde.. Ik heb sterk het idee dat dit gewoon nog nasleep is van de vorige cyclus. Het zou gewoon too good to be true zijn... Maar baal wel, en ben er te eel mee bezig. Heb besloten komende cyclus even geen hormonen te nemen, imdat de kans er toch is dat ik (zonder manlief) op vakantie ben als ik mijn ei krijg, dus heeft weinig nut. Dus dan eind januari weer verder..
Femkee, ik snap je frustratie dat heb ik ook namelijk 😕 word daar gek van! CiDa84, ik had nooit ovulatietesten gebruikt en wilde dat ook niet maar vond het toch prettig om te kijken wanneer eisprong was. Hier merk ik sinds vandaag gevoelige tepels, enige dagen rommelige buik en af en toe menstruatie krampjes. Al rond eisprong misselijkheids gevoel en nu ook last van vlagen. Ik weet het niet maar heb toch echt gevoel dat het zo is 😌
Dames, toch niet kunnen inhouden op 9dpo en wat denk je een duidelijke kruidvat test.. Hopelijk blijft dit goed gaan en lopen de testen komende week goed op
Oooh, spannend!nik duim dat ie blijft plakken! Ik had vanmorgen nog een test gedaan, nog steeds positief. Zegt nirt veel, maar verklaard wel waarom ik zo moe en misselijk ben. Morgen word een spannende dag
Spannend kzh!! Hoop dat je morgen zekerheid hebt! Hier mijn test bovenste binnen 5 min een onderste na 25 min
Ik had het echt niet verwacht dat ik nu al positief zou testen. Ik dacht ik wacht gewoon tot maandag. 9 dpo en al een streepje en middag urine dacht hmm laat ik het gewoon proberen. 😍😍
Gaat het goed meiden? Ben vanaf zondag misselijk en vandaag is het erger geworden. Bij mij vorige zwangerschap was ik ook extreem misselijk. Dat beloofd wat. Zal wel een moeilijke tijd aankomen.
Is het leuk om besloten groep/club te maken? Dat praat waarschijnlijk wel makkelijker. Of willen jullie Hier openbaar blijven kletsen?
Gefeliciteerd Lovejay!!! KzH ik denk dat je toch best wel weer eens zwanger kunt zijn hoor! Hopelijk goed nieuws morgen!
Kzh succes vandaag! ! Hoe laat krijg je wat te horen vandaag? ? Hier mijn testen vandaag 10 dpo en ook maar action gedaan en die ook positief terwijl ik dacht dat die later pas positief aangaven.
Hoi meiden Hoe is het hier? Kzh al nieuws? Hier spanning en onzeker. . Gisteravond bruinverlies (nog nooit gehad) dat is nu weg maar nu wel ongi gevoel dus hopelijk hoort het erbij. Testen zijn niet minder geworden dus hopelijk positief nieuws! !
Wat een mooie testen al LoveJay! Het zal vast goed zitten, krampjes kunnen van het groeien van de baarmoeder komen. Dus ga uit van goed nieuws! Super leuk! Gefeliciteerd! Ik heb rond komende vrijdag m'n eisprong. We zijn al goed bezig geweest, dus hopen dat het nu na een half jaar eindelijk gaat lukken...