Wie ook voor 2de kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Appeltje2, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Mijn hcg liep niet genoeg op voor een goede zwangerschap. Of het nu de zwangerschap van de eerdere cyclus was of dat ik een heel vroeg ei heb gehad en deze cyclus weer zwanger was is onduidelijk, maarja boeit ook niet echt.
    Ik heb nu hormonen die het baarmoederslijmvlies afbreken.
    Ik baal het meeste van de klachten door hcg wat ik heb, terwijl het allemaal toch niks mooit voort gaat brengen. Dus hopelijk het hcg snel uit mijn lichaam.

Eind januari pas weer verder, zodat mijn lichaam helemaal klaar is voor een nieuwe zw.schap. Plus ik heb geen zin om in mijn vakantie aan de hormonen te zitten, wil even lekker ontspannen.
    Dus voorlopig ben ik wat minder actief.
    Maar blijf duimen dat iedereen hier snel zwanger mag zijn en een fijne zwangerschap mag hebben.

En krampjes horen er bij, zolang testen oplopen/knallen is het goed :)

2. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Hoi meiden, hoe gaat het hier?
    Het is hier al enige tijd rustig.
    Hier gaat alles goed, erg moe en zere borsten.
    Verder het alles goed.

3. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier is al een poosje niets gebeurd zeg... Hoe is het hier dames? Gaat alles nog naar wens met de zwangeren? En met de (nog) niet zwangeren?

Ik had gisteren ongesteld moeten worden... Maar dat is niet gebeurd! Ben altijd heel regelmatig ongesteld, dus tijd voor een testje! Vanochtend een test gedaan en die was negatief :x
    Nog maar even een paar dagen afwachten en dan misschien nog eens testen... Bij onze dochter pas na een week positief getest, dus zolang ik nu nog niet ongesteld ben, kan ik ook nog zwanger zijn...:)

4. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63

Wat spannend Femkee.
    Het is hier idd erg rustig. Bij mij nog steeds goed. Erg misselijk, moe en zere borsten. 21 jan eerste echo.
    Ik hoop dat je over een paar dagen een mooie test heb.! Heb je kwaaltjes of valt het mee?

5. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het goed gaat LoveJay! Moe zijn en zere borsten zijn te overzien he!? Hoop dat je een mooie echo hebt binnenkort!

Ik heb verder geen kwaaltjes, hoewel ik bij elk krampje denk dat m'n baarmoeder groeit en elk boertje denk dat ik misselijk ben... De wens is zo groot!

Het afgelopen half jaar zo regelmatig ongesteld geweest, ik wist precies: die dag word ik smorgens ongesteld... En dat gebeurde nu niet. Vind het erg spannend! Hoop hier komende week goed nieuws te brengen :)

6. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Spannend Femke!

Het is hier idd erg stil, door wat privé strubbels, hebben we even 'pauze', maar het is wel het plan om over 1/2 maanden weer verder te gaan. Hier dus verder geen nieuws.

Hopelijk een mooie echo 21 Januari LoveJay!

7. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag weer een negatieve test, snap er niks van! :(

Ben aan het twijfelen of ik de HA al zal bellen voor een bloedtest... Wat zouden jullie doen?

8. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    En vandaag dan toch de menstruatie... :(
    Hadden de testen het helaas goed.
    Op naar de volgende ronde dan maar weer...

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Jammer femke!

En cida, hoop niks ernstigs? Hopelijk kunnen jullie t snel weer oppakken.

Hier gaan we weer beginnen, ben nu 2 maanden na de vmk maar nog steeds bloedverlies.
    heb nu weer een kuur om de cycluw af te breken en hopelijk helpt dat genoeg om alles weer op orde te krijge.
    en dan weer aan de clomid.
    Maar eer er een eisprong is zijn we wel weer een maand verder..

10. mamavn1

mamavn1 Lid

13 jan 2015
    27
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Lees met jullie mee :)

Wij hebben ook besloten voor een tweede te gaan (voor mij de 2e voor me vriend zn 1e). Woensdag afspraak staan dan gaat de spiraal er uit . Erg spannend :) van me eerste was onverwachts maar direct zwanger.. en vorig jaar ook vrij snel zwanger maar dat is een miskraam geworden.. dus benieuwd of het weer zo snel zou zijn. Hoop dat ik met jullie mee mag lezen :)

Liefs

11. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Nee, niets ernstigs gelukkig! We hebben het plan om eind februari weer verder te gaan, dus nog even afwachten. het is hier echt heel stilletjes.

Wat lang dat bloedverlies zeg... Vervelend. Inmiddels al een beetje verdwenen?

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh gelukkig cida, al is je kinderwens onderbreken nooit leuk!

Bloedverlies is (op 1 uitzondering na) opgehouden sinds ik aan de kuur begonnen ben, gelukkig!
    Nu wachten op menstruatie en dan weer aan de clomid

13. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Kzh, hoe gaat het bij jou?

Jammer dat hier niet meer gekletst wordt. Wij gaan vanaf deze ronde de draad iig weer oppakken. Hopelijk kunnen wij ook snel goed nieuws melden!

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hey! Fijn dat jullie de draad weer op gaan pakken!
    Hopelijk snel een mooi positieve test voor jullie!

Hier nog geen succes.. Ik reageerde psygisch en lichamelijk zo heftig op de clomid dat we echt overwogen om te stoppen en het bij 1 kindje te laten.. Wat me nog verdrietiger maakte.
    Maar toen bleek er een alternatief te zijn, wat in ieder geval psygisch minder bijwerkingen geeft.
    Dus nu ben ik 5 dagen geleden begonnen met het spuiten van hormonen, en tot nu toe voel ik me super!
    Volgende week woensdag eerste meting, hopelijk is er al iets gegroeid :)

15. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Wat heftig zeg, had je eerder niet zo'n last van?

Fijn dat het nu met dit nieuwe middel beter gaat, hopelijk goed nieuws Woensdag!
    Veel succes iig!

Groetjes!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    eigenlijk pas sinds oktober dat ik er last van heb, eerdere keren was ik wel wat sneller geirriteerd en emotioneler maar niet zo depresief.
    Zal vast ook weer iets met mijn schildklier te maken hebben...

Waar zit je in je cyclus?

17. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Dag 12 nu. Vind het wel weer erg spannend hoor... Maar goed, inmiddels, met break dan wel, ronde 6... Ben bang dat het weer lang gaat duren... Maar goed, de komende rondes gaan we er met goede moed tegen aan. Hopelijk lukt het weer (spontaan)!

Werkt het middel wat je nu gebruikt werkt hetzelfde als Clomid? Van jezelf heb je geen (goede) eisprong?

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heb je een regelmatige cyclus? En wanneer je eisprong normaal gesproken? (Ik weetut nie meer)
    Ik hoop met je mee meid!

Ja, stimuleert ook de eigroei.
    Heb geen eisprong/groei van mijzelf..

19. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Cyclus is zo'n 27-30 dagen, eisprong ongeveer 12 dagen voor menstruatie.

Hoe ben je daar achter gekomen? Menstrueerde je niet?

Zaad van vriendlief is oke, heb daarom weleens mijn twijfels of bij mij alles goed verloopt. Het zwanger worden gaat niet heel vlot. Maar goed, heb dus wel een regelmatige cyclus.

20. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad jammer dat hier niet zoveel meer gekletst word...

Kzh: Wat vervelend dat je zo heftig reageerde op de Clomid. Hoop voor je dat het nu beter gaat en dat je snel een wondertje in je buik hebt!

CiDa84: Succes de komende tijd! Ook voor jou hoop ik dat je snel een wondertje in je buik hebt!

Hier helaas nog geen succes verhaal te melden. Hoewel ik wel al ongesteld had moeten worden, of het zit er aan te komen. Heb de laatste maand niet zo goed bijgehouden wat en wanneer... Volgens mij had ik maandag dag 28, dus dan vandaag dag 30. ;)

Eerste half jaar heel regelmatig dag 31 ongesteld. Afgelopen 2 maanden dag 34 en 33. Dus niet meer super regelmatig

Bij onze dochter was het in ronde 1 bingo en nu zitten we toch al in ronde 8. Merk dat ik 'm inmiddels wel een beetje begin te knijpen. Zal er dan ergens iets mis zijn? Of mis zijn gegaan de afgelopen 2,5 jaar? Soms bedenk ik me allerlei horrorscenario's, terwijl ik diep in m'n achterhoofd ook zeker wel weet dat je echt super blij mag zijn als het allemaal binnen een jaar lukt. In dat geval hebben we nog even...

Meiden succes nog komende dagen, en het lijkt me leuk om af en toe nog te kletsen hier! :)

Deel Deze Pagina