Wie ook voor 2de kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Appeltje2, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Welkom,

Ik heb je op de lijst erbij gezet.

Heel veel succes deze ronde. Spannend.

2. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Naam..........Leeftijd..........Ronde..........Nod

SuusD.........24................2................. .10-10-2014

kzh.............28................5............... ....onbekend
    Appeltje2.....33................1................. .25-10-2014
    Monique.......32...............2.................. .25-10-2014
    FvK.............30................3............... ....25-10-2014
    Sanne84......30............... 2..................27-10-2014
    Femkee........24...............4.................. .01-11-2014
    Liva87.........27................2................ ..onbekend
    Nicci............32............... 1..................06-11-2014
    Ti87............ 27...............1..................12-11-2014
    Katrineke......35..............1.................. .14-11-2014
    Lovejay........26...............1................. ..??????????

3. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    He wat fijn dat de mirena spiraal eruit is. Ik hoop dat je cyclus snel normaal is. Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen omdat jullie gelijk gaan beginnen. Voel je je eisprong wel? Heel veel succes.

4. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    @Femkee,

Ik heb haar op de lijst erbij gezet.

Voor jou is het ook spannend. Nu moeten we wachten. Wanneer ga je testen?

@KzH, Je bent goed bezig. Je mag trots zijn op je zelf.
    Mag ik je vragen wat je veranderd hebt in je eetpatroon?

5. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Ik had de lijst aangepast omdat het onze 1e ronde is ipv 2e.. 😉

@appeltje wij gaan het gewoon leuk hebben samen. Ik ben geen idee of ik het voel 😊 we hebben toch geregeld sex in de week dus moet vast lukken (4a5 x in de week 😊😇) en duurt het te lang of ben ik ongeduldig😆😇 dan haal ik ovu testen in huis..

6. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Heb even gekeken paar bladzijden terug en Ti87 had het lijstje erop gezet en toen is het veranderd van 1 naar 2. Dat kan gebeuren. Maakt niet uit.

Gezelligheid is het beste ook. Het wordt jullie eerste ronde. Als het spontaan gebeurt in wel het leukste. Was je van de eerste snel zwanger?

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ katrineke ; succes!

@ femkee ; ik duim voor je! :D

@ appeltje ; klinkt een beetje zweverig, maar ik probeer alleen dingen te eten die ook echt voedzaam zijn. Zo puur mogelijk. Ik vermijd e-nummers, suiker, aardappelen, tarwe, varkensvlees omdat ik merk dat ik daardoor meer honger heb en meer last van lichamelijke klachten

8. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    @kzh

Dat klinkt niet zweverig. Zelf laat ik dit staan.
    tarwe, mais, melk, kaas, champions, soja, pinda's en suiker.
    Wel veel water drinken.

9. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Bij de 1e in mei gestopt met de pil eind oktober begonnen maar niet echt bewust rondom om de dagen geklust.. we hadden niet zo geregeld sex met elkaar als nu hihi en uiteindelijk half december zwanger.. ☺ er dachten we zien het wel.

10. Marianne87

20 feb 2013
    58
    0
    0
    Lekker voor mijn schatje zorgen
    Beuningen
    Ik wil ook graag een 2de kindje en mijn vriend ook alleen ik zeg dat ik het niet wil want er is veel voorgevallen tussen mij en me schoonfamilie waardoor ik hun niet uit kan staan!
    Maar hij wilt ze zo veel mogelijk overal bij betrekken ook bij onze dochtertje, ze is nu 10 maanden.
    Hoe zouden jullie hier mee om gaan?
    Hun doen zeg maar elke keer iets waardoor ik en me vriend ruzie krijgen en ik boos word en dan gaan hun zitten huilen en zijn hun zielig en bedoelde hun het niet zo maar zo is het elke keer!

11. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    @Marianne Hier ook een "leuke" schoonfamilie met de nodige issues...ik kan je dus geen goed advies geven :D

Ik zit nog op het wachtbankje. Ik zit nu op cd25, mijn cyclus schommelt tussen de 25-29 dagen. Even een paar dagen afwachten. Ik blijf dat menstruatie-achtige-gevoel houden, ik kan me niet herinneren dat ik dat normaal ook zo lang voel. Heb het nu al een paar dagen! En eet als een malle! Maar buiten dat, weinig bijzonders te melden. Hou jullie op de hoogte.

12. Marianne87

20 feb 2013
    58
    0
    0
    Beuningen
    @FvK vreselijk he! Krijg je er lekker kado bij die mensen!
    Liefst zou ik ermee breken want die mensen hebben elke keer wel wat maarja mijn vriend..

Bij mijn 1ste kindje hebben hun ook al voor heel veel stress gezorgd daarom zie ik er nu tegen op om weer zwanger te worden aangezien hij toch steeds naar hun toe wil

13. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Ha Meiden,

Mag ik miss ook hier mee kletsen? Zat bij een ander 'groepje', maar dat loopt een beetje dood, vind het wel heel fijn om dingen te kunnen delen!

Ik ben (net ;)) 30, en wij hebben een zoontje die deze maand 1 is geworden, gaan nu de 4e ronde in, mijn cyclus schommelt tussen de 25-30 dagen, de laatste keren was 25-25-26-25 (heb sinds de geboorte van ons mannetje geen pil geslikt).

Liefs!

14. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    @CiDa84 Hoi!! Er was niet veel meer te beleven op ons oude groepje, he?! :D Welkom!
    @Marianne87 Voor de geboorte van ons zoontje was er vrij weinig aan de hand, maar nadien zijn die mensen echt een beetje ontspoord ofzo...wij hebben ons er echt over verbaasd hoezeer mensen veranderen in de omgeving. Of misschien veranderen wij wel...;) Ik heb me er ook bij neergelegd dat ze dr nou eenmaal bijhoren. En ik blijf het proberen voor vriendlief...*adem in adem uit*

15. Marianne87

20 feb 2013
    58
    0
    0
    Beuningen
    Hoi CiDa84
    Wat leuk dat jullie ook aan een tweede wondertje beginnen!

Ik wil ook heel graag, maar twijfel nog..
    Weet niet of je het had gelezen maar ik heb helemaal geen leuke schoonfamilie en die willen overal bij betrokken worden en veroorzaken steeds ruzie tussen mij en mijn vriend

16. Marianne87

20 feb 2013
    58
    0
    0
    Beuningen
    @FvK Ja precies!
    Daarvoor nooit wat aan de hand tot het moment dat ik zwanger was was er elke keer wel wat met me schoonmoeder en schoonzus en me vriend wil maar elke x dat ik doe of er niks aan de hand is en hun zijn steeds zielig want hun maken ruzie en stellen zich dan op als slachtoffer en gaan zitten huilen!
    Ik wil het liefst met hun breken maar mijn vriend niet en ik weet zeker als ik een tweede wil dan willen hun mee naar echo's anders moeten ze weer huilen dus als hun niet mee mogen mag mijn moeder of zusjes ook niet!
    Ze voelen zich geen opa en oma van onze dochtertje want wij komen alleen elke zondag ze is 10 maanden en hun zijn in totaal 4x bij ons geweest

Ik denk dat ze denken dat ze meer kunnen maken als je eenmaal zwanger bent of een kind hebt?

17. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    @Marianne87 ik denk niet dat je een zwangerschap uit moet stellen vanwege hun. Wij zijn op een gegeven moment heel duidelijk tegen ze geweest en dat heeft wel geholpen. Ze wonen op 2 uur rijden van ons, dus ze zien hem ook niet zo vaak. Daarom baalt ze waarschijnlijk ook wel dat ze geen band met hem heeft. Maar ja, het is echt moeilijk hoor...
    het kan gelukkig ook anders, de band met mijn ouders is juist versterkt sinds de komst van mijn zoontje.

Dan wat anders:
    Ik ben vandaag al 4x naar de wc geweest voor een "nummer 2". Ik word er gek van! Echt buikkrampen en steken. Pffff. Morgen weer een testje wagen, hoewel ik er nog steeds geen verwachting van heb. Spannend!

18. Marianne87

20 feb 2013
    58
    0
    0
    Beuningen
    @FvK ik hoop voor je op een positieve test!

Bij mij is het nadeel dat mijn vriend steeds maar wil dat ik alles door de vingers zie terwijl ik dat helemaal niet meer zie zitten want ze houden nooit eens op!

19. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Heeee pssst. Zojuist een hele lichte positieve test in handen. Echt heel licht hoor. En met avondurine... Dus ja, kan alle kanten op gaan.
    Morgenochtend nog maar een keer :)

20. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #180 Appeltje2, 22 okt 2014
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
    Spannend een klein beetje gefeliciteerd.
    Heb je een foto?

Deel Deze Pagina