Babymakende Babbelaars :) - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elf84, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Zoo.. deel 2!! :)

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :) hihi en precies met post 5000 geëindigd!

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ja goed he ;)
    Vind het hier wel erg leeg, maar daar komt hopelijk snel verandering in!

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

NOD
    Evi, 14e ronde (2e kindje), 10 juni
    Elf, 13e ronde (9e na part. mola), 15 juli

Zwanger
    Joy, meisje UD 11 augustus 2014 :)
    Cosy, j/m/v, UD 8 januari 2015 :)

Geboren
    BB, F. geboren op 5 januari 2014 :)

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Vast wel :)
    Zie dat het lijstje ook is meegekomen!
    BB, ik stel mijn vraag ook nog even hier: wanneer had jij je eerste echo? Of weet je dat niet meer?

Ik heb me trouwens een pijn in mijn nek/ schouder :( weet niet of het door mijn tas komt of door verkeerd slapen. Manlief heeft er net een flinke laag tijger balsem opgesmeerd en dat doet nu zijn werk. Ik wilde namelijk mijn nieuwe plantjes in de tuin zetten en dat ging echt niet met die nek...
    Verder goed hier hoor, vandaag al goed kunnen eten gelukkig!

Elf, al weer aan het kleuren vandaag?

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Balen van je nek/schouders! Hoop dat het snel wegtrekt...
    Fijn dat het eten weer beter gaat!!

Hier ben ik druk bezig met de was... Wil zo ook eventjes gaan hardlopen en daarnaaaa ga ik kleuren :p

7. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, jullie zijn verhuisd :)

Ik kom even spammen!

8. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het paar en de auto

9. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kindjes en het aansnijden

10. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog wat selfies

11. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was een super mooie dag en hebben echt genoten, maar ookal heb ik alleen om half 4 een glaasje champagne op was ik helemaal kapot.

12. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, het is juni, volgens mijn pendel de maand van mijn positieve test *duimduim*

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Mooie foto's evi! Waren ze ook blij met je taart?
    Spannend idd deze maand!

14. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ze vonden m erg mooi en iedereen vond m lekker. Zelfs diverse mensen van de bediening vertrouwden me toe dat ze m geproefd hadden, hahaha!

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ziet er als een heel geslaagde dag uit Evi! Ik ga duimen dat je pendel klopt deze maand :)

Elf, thanks, gaat wel wat beter weer! Ik ben trouwens daarstraks zomaar overdag in slaap gevallen :) oké, het was maar een half uurtje maar toch hihi

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Cosy, lekker toch zo'n powernap :)
    Vandaag weer beter met je nek/schouders?

Joy, hoe is het? Lekker weekend gehad?
    Begint je buik al in de weg te zitten met werk of valt dat wel mee?

BB, heb jij al wat meer nieuws over je werk?
    En ben je weer gaan zwemmen?

17. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik ga nu echt eens tijd maken om een update te geven. Heb het nog steeds super druk, werk minimaal 40 uur per week, soms wel 50, en op zich gaat dat nog wel goed. Vind het vanaf nu wel ietsje zwaarder worden, verder nog nergens last van alleen mijn rug af en toe. Vind het echt spannend worden nu het nog maar 10 weken is :) Kamertje gaat ook goed, tweede week van juni komen de gordijnen, en dan zijn we eigenlijk zo goed als klaar. Ik zal dan wel foto's plaatsen :) , buik groeit ook goed, kom alleen wel erg hard aan.. hoop dat het een beetje binnen proportie kan blijven. Vanmorgen weer naar de vk geweest, alles was goed verder. Over 3 weken weer terug. Oja en die 3D echo, doordat mijn placenta aan de voorkant ligt was het niet echt makkelijk. Ben 3x terug geweest en heb op zich wel wat gezien, dus daar moeten we het maar mee doen.

Een vraagje aan de mama's: welke hydrofielen vinden jullie het fijnst?

@ Evi, ze ziet er prachtig uit! Had nog gevraagd aan mijn vriend of die dat vracgtwagen bedrijf kende, maar helaas. Jij zag er ook prachtig uit trouwens in die jurk! Hoop dat de pendel gelijk heeft haha, wie weet, fijn dat alles goed bij jullie is. Het zou gewoon moeten lukken toch.

@ Elf, ten eerste veel succes morgen bij de huisarts. Ben benieuwd wat die gaat zeggen. Misschien wel heel meegaand en testen ze gewoon het een en ander. Je kunt in ieder geval je verhaal kwijt. Een lekker weekend gehad denk ik zo? En heeerlijk er nog even tussenuit, het ziet er goed uit.. Vind zulke weekendjes altijd wel genieten!

@Cosy, zooooo spannend de eerst echo. En voor jou helemaal nog ietsje meer. Vind het echt de speciaalste echo van allemaal. Moest echt wel een traantje laten toen haha. Hoop echt dat je een goede beeb te zien krijgt.

@ BB, hoe is het met jou? Nu wel weer druk op je werk las ik, loopt het dan nu wel goed?

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jeetje Joy! Ik vind 50u werken sowieso al niet te doen!!
    Maar ik ben liever lui dan moe geloof ik ;)
    Je kunt echt gaan aftellen ja! Leuk hoor!
    Heb je nog een buikfotootje? :)

Ik laat morgen wel even weten hoe het was bij de ha. Ben ook benieuwd, merk het snel genoeg...

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Nou Elf, een powernap ga ik voorlopig niet meer doen. Ik heb de nacht die daar op volgde zo slecht geslapen :(. Blijkbaar kan ik veel beter vroeg naar bed gaan en gewoon doorslapen.
    De nek is al weer bijna over gelukkig :)
    Succes vandaag hè?

Joy, leuk dat je even een update doet! 40/50 uur werken is veel zeg! En dat 30 weken zwanger, hoe houd je het vol :$. Dat je al 30 weken zwanger bent... Gaat hard zeg. Ik vind het zelf ook best snel gaan, zit nu al bijna bij 9 weken. Vorige keer keek ik de dagen voorbij en nu let ik even niet op en is het al juni :).
    Ben heel benieuwd naar je foto's :)

Ik zal van het weekend ook een foto van mijn minibultje/ darmenbuikje maken :)

Hoop dat BB ons nieuwe topic kan vinden :D dan zijn de actieve leden weer compleet

20. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Jahoee een tweede topic! Ik doe echt mn best bij te blijven!! :)

Evi, wat een mooie foto's, en wat staat de jurk perfect bij haar!!
    Jij ziet er op de foto ook goed uit zeg! En die taart, wooooow!

Cosy, ik testte positief op 29/04/2013 en de eerste echo was 10/06/2013. Was dus rond de 10 weken zwanger! Denk er nog vaak aan terug, aan het gevoel bij die eerste echo, was heel bijzonder.

Wat betreft werk, is wel een lange-termijn iets. Ik ga er gewoon van uit dat áls het komt tot "einde verhaal" dat ik dat wel tijdig hoor...
    Het is gewoon zó moeilijk nu om tot ouders door te dringen wat belangrijk is, ik merk gewoon dat veel van hen denken dat ik maar een verkooppraatje sta te houden om maar te verkopen, maar dat is totaal niet zo.
    Afijn, kan iig niet wachten tot F. een keer aan de schoenen kan, maar dat duurt zeker nog 6-7 maanden :p

Gisteren had ik een van de moeilijkste dagen met F. tot nu toe, hij heeft 3 uur liggen krijsen en ik kon hem maar niet helpen. Daarna wel in slaap gevallen, en verder gaat het goed met hem hoor. Hadden gisteren ook enorm veel overlast van de bovenburen dus dat zal niet geholpen hebben.

Ik ga er niet heel uitgebreid op in, maar vl en ik botsen nog wel eens. Zo ook vanochtend. Ik werd om 07.50 wakker en zei gelijk tegen hem "waarom heb je me niet wakker gemaakt voor het zwemmen?!" waardoor er irritaties ontstonden en uiteindelijk ben ik niet gegaan :( baal enorm ervan, want in eerste instantie was ik wel gemotiveerd om te gaan, ook al had ik maar 40 minuten voor voeden en aankleden. Eventueel zou ik donderdagochtend kunnen in zuid. Is dan wel 50 minuten reizen, zoiets, maar ik zie wel even. Vandaag dus ook nog even een baaldagje, sla me er wel doorheen hoor!

Deel Deze Pagina