Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wen86, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    27 oktober netjes weer op de natuurlijk manier 4 dagen ongesteld geweest.
    27 november 1 dag.

4 oktober en gister een poging gedaan.
    Sinds gister avond af en toe wat bruin slijm, geen krampen of wat dan ook.

Zou het kunnen?? (ben gewoon nieuwsgierig). Vind het best lastig aangezien ik vorige keer dus niet echt ongesteld ben geweest. Knal er aan het eind van de maand wel een test tegenaan, maar zoals ik al zei ben ik nieuwsgierig.
    Heb elke ochtend wel een uurtje last van een opgeblazen gevoel en mijn buik/maag is soms een beetje van slag (rommelen). Kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk.

2. Secret

Secret Lid

26 okt 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Irritant hè, die vage symptomen en onzekerheid? Bah! :x

Ik heb het voor mezelf bij zitten houden:
    - Vrijdag 25 november geklust
    - Direct de volgende dag "rozig spul" op 't wc papier. Alleen met afvegen.
    - Zondag 27 ook nog steeds rozig en wel 's-middags met plassen een sliertje bloed meegekomen. Ik dacht is
    dit nou goed of is dit nou een slecht teken?
    - Maandag 28 nog steeds rozig spul
    - Dinsdag 29 rozig spul en ook veel afscheiding, weer alleen met afvegen, beetje slijmerig was het
    - Woensdag 30 nog steeds rozig spul, gespannen borsten met af en toe steken, lage rugpijn.
    - Donderdag 1 dec geen rozig spul meer, nog wel gespannen borsten
    - vanaf 2 dec tot en met nu niet echt symptomen meer. Af en toe een rommelende buik. Krampjes.

Ik had wel steeds zoiets van: jee, zou je al zo snel wat kunnen merken? Ga ik niet zelf dingen "verzinnen", zo van: oh volgens mij voel ik dit of dat, oh dat zal vast iets betekenen! :)

Ik heb afgelopen dinsdag 6 dec een test gedaan, omdat er extra gevoelig op stond en ik veel te nieuwsgierig was, die was negatief, toch veel te vroeg gedaan natuurlijk.

Maar goed, ik voel me wel anders dan bij de andere pogingen. En dat roze spul heb ik niet eerder gehad en het is wel een van de symptomen als je gaat zoeken op symptomen.

Ik had eergisteren mijn menstruatie moeten hebben, ik ben 't nog steeds niet. Als er vandaag nog niets is, dan ga ik morgenochtend testen. Maar ik durf haast niet te testen! Bah! Gewoon bang dat ik maar één streepje zie (de controle streep) en niet twee...Terwijl ik dus wel zelf het gevoel heb dat het wel eens raak kan zijn...

Ik durf haast niet meer naar de wc te gaan: oh laat ik 't niet geworden zijn! ;)

3. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Secret: En??

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ben nu ook wel benieuwd! Niet veel na het bericht hier plaatsen kreeg ik weer een beetje oud bloed/slijm. Is weer gestopt...

5. Secret

Secret Lid

26 okt 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Nou vanmorgen getest, negatief :x....maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld! Dus ik net nog een test gedaan, maar die heb ik denk ik verprutst. Niet goed gemikt denk ik :D. Aan de kant van de T komt wel wat rood tevoorschijn, maar aan de kant van de C (controlestreep) komt geen streepje. Dus denk mislukt.

Ik had testen van matcare, maar ik moet zeggen dat ik deze niet echt fijn vind. Is ie wel betrouwbaar denk ik nu, maar ja, er staat ook 99% betrouwbaarheid, dus ja, zal wel toch?
    Bij de eerste een test van de etos had en die was fijner, omdat duidelijker is vind ik waarover je moet plassen.

Heb pas donderdag tijd om een etos test te halen, dus nu moet wel helemaal tot donderdag wachten.... :(

Ik voel mijn buik soms ook trekken en soms steekjes. Voel me wel anders...

Wen, je kan, als ik goed reken kan je vanaf 25 dec testen, dus tja, dat wordt nog wel ff wachten...:(. Echt irritant hè...

6. Secret

Secret Lid

26 okt 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Owh sorry, lees nu je banner, je kan over 7 dagen testen. Je schreef gister dat je het gister had geklust, dus daarbij had ik 2 weken opgeteld. Of was die "poging" wat anders?

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Had inderdaad ook gekeken. Zou een leuk kerstcadeau zijn :D

8. Secret

Secret Lid

26 okt 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Bij jou niets geworden? Ik zie je nieuwe banner...??

Hier wéér negatief, maar nog niet ongesteld...:(

Deel Deze Pagina