Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Bij deze :D

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Woehoe! Deel 4 alweer!!

@MamaC; 10 Weekjes!! Woehoeeee !! :D:D:D
    En ik wil Mick wel meenemen ja.. Als fafa dit geen probleem vind ;)
    Het was erg leuk gisteravond, behoorlijk laat geworden! :D

@Roske; Hoe is het???

@fafa; Mag Mick mee komen? ;)

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

we hebben alles bij elkaar (met het allereerste topic erbij) al zo'n beetje 2500 pagina volgekletst! Iets minder omdat we door de crash al wat eerder een nieuw deel moesten openen maar toch..:D

@Fioon: Succes nog met de boeken dan! Nog leuke plannen voor het weekend? Hoe gaat het trouwens met Lars op school?

@MamaC: Jeeej,10 weekjes alweer! Weet iedereen in jullie omgeving het inmiddels al? Jaaa,foto!!:D

@fafa: Super dat je je "oude" figuurtje alweer terug hebt maar ik moet zeggen dat je er zelfs hoogzwanger nog superslank uitzag!

@Sasje: Al bezopen meid? Hihi,geniet er maar lekker van hoor!

@Neeltje: Idd erg lief wat L. zei, ik zou ook volschieten! Misschien een hele rare (en vooral persoonlijke) vraag hoor maar is jullie relatie/verstandhouding/liefde veranderd sinds Mick er is? Ik ben zo benieuwd hoe dat voelt als je dan opeens een gezinnetje vormt..

@Roske: Wat lief van je dat je mijn banner meteen hebt opgezocht om te zien of er nieuws was. Helaas niet maar hopelijk weten we aanstaande maandag meer,ik ben benieuwd! Hoe gaat het met jou?

@Duveldraakje: Hoe is het vandaag met Anouk? Is ze weer beter?

@De rest: How are you??:)

@Hier: Vandaag geklust,als ik dan een eisprong heb zijn we in ieder geval op tijd begonnen. Vanavond Vastenavend vieren (zo heet carnaval hier), ik heb er echt zoveel zin in!!

4. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeltje, hoe is het vooral met jou?? en met Mick (vind het nog altijd raar om geen driekes te zeggen hehe)

@hier, cava, revalidatie verloppt traag, ben paar dagen geleden begonnen met kiné, maar zie hem liever gaan dan komen hahahaha
    hoewel die massages aan mijn voet en kuiten wel deugd doen ;)

Maar zit niet meer op de bank, heb mijn activiteiten herpakt, zoals kuisen, eten maken ( want die pakjesvoeding, bah, begon echt mijn strot uit te komen), ect ect, de normale dingen die een vrouw dus doet....hoewel ik erna wel erg veel pijn heb, heb ik het er wel voor over, want nu is ons huiske weer altijd spik en span :D

maja, mag nu ook weer nie overdrijven, want de botjes zijn nog niet helemaal vast gegroeid.

Ga nu proberen van regelmatiger te komen, want heb geen zin om elke keer weer 60 pagina's te moeten lezen :D

5. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    pluis, bij jou was er wel nieuws eh, je hebt EINDELIJK je maandstonden doorgekregen ;)

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha,ja das waar..:D
    Fijn dat je weer wat dingetjes kunt doen in huis,dan gaan de dagen misschien ook iets sneller. Doe rustig aan,het zal je herstel alleen maar bespoedigen als je aan jezelf blijft denken!:)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hee, een nieuw deel alweer! Ik zat er vanmorgen al aan te denken, maar toen was het nog iets te vroeg om hem te openen :D

@ Roske: Jaa, mooi garnaaltje he! Is je laptop zolang ziek geweest?
    Jammer dat de revalidatie zo traag gaat. Lijkt me moeilijk om dan toch nog een beetje rustig aan te moeten doen, zeker als de botjes nog niet helemaal aan elkaar vast gegroeid zijn! Ik vind dat je al erg veel doet hoor, respect! Enne, leuk dat je er weer wat vaker bent! :D

@ Neel: Heel leuk als je Mick meeneemt! Kunnen we daar ook nog even van smullen :D

@ Pluis: Nog niet iedereen weet het hier. Oh, dat helpt me trouwens herinneren dat ik mijn moeder nog even moet bellen om even bij mijn opa langs te gaan :) Vanavond gaan we ff een foto maken van mijn enorme opgeblazen pens ;) Het wordt toch een vrij simpel fotootje hoor, hebben te weinig muur over om er echt wat moois van te maken :p Maar het gaat om het idee. Goed dat jullie geklust hebben, ben benieuwd! Heel veel plezier vanavond met carnavallen! Ga je nog verkleed? ;)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Vanmiddag nog even door de stad gelopen en weer wat gescoord bij Prenatal :) Ook een Blije Doos aangevraagd, ik ben heel benieuwd, gratis is altijd goed ;) Verder nog wat BH's gescoord en nu ben ik echt compleet gevloerd, niet normaal! Zelfs J. is moe! Hij mag wel een beetje zwanger van mij lenen, haha!

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jeeeej deel 4 al weer, wat een kletskousen zijn wij zeg :D

@pluis, boeken schiet niet erg op haha, sta steeds alleen, dus dan moet je er iedere keer af om klanten te helpen, en baas is ook nog bezig de nieuwe kasten in elkaar te zetten, dus kan ze ook nog niet erg kwijt haha
    met lars gaat goed op school, hij vind t erg leuk en gaat graag heen gelukkig

@fafa, nu al in je oude kleding, ben jaloersssss. kan me er nu ff niks bij voorstellen haha

@mamaC, fijn he, die hormonen, die vreten energie, maar komt allemaal weer goed hoor :D enne, 10 is jou getalletje vandaag, 10 weken en nog 210 dagen te gaan :d

@roske, gezellig dat je er ook weer bent

@sasje, feest ze :D

@rest, kweeniemeer, sorry. komt vast wel weer goe haha

@hier, vanmiddag dus gewerkt, was druk, ben dus van plan de rest van t weekend zo min mogelijk te doen haha
    enne wat een giller, had een prijs gewonnen op 9m beurs, bij nutricia paar vragen ingevuld, en nu een fisher price giraffe gewonnen, schoonzusje ook, erg leuk haha

10. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Zooo deel 4 alweer !! :D

Ik heb net alles even gelezen op m'n foon, ik kom morgen weer op jullue reageren lieve meiden !
    Ik ga zo straks heerlijk weg zwijmelen bij All you need is love ;) en heel erg hopen dat bruinverlies niet door gaat zetten, want tot nu toe vandaag is het erg meegevallen :)

Fijne avond meiden ! X

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

@Pluis: Thanx! Deel 4 is nu dus officieel!!! Veel plezier met Vastenavond.

@MamaC: Lekker rustig aan doen meid!

@Roske: Fijn dat je nu niet meer helemaal vast zit aan je zetel, maar wel rustig aan doen he!

@xVlinder: Ik ga duimen dat t bruinverlies niet doorzet!

@fioon: Prijzen winnen is altijd leuk!

@Neel: Oh meid ik ben je gister helemaal vergeten te feliciteren! Dus bij deze nog van HARTE GEFELICITEERD met jullie 1 jarig huwelijk en natuurlijk de 50e verjaardag van jullie mam.

@hier: Vanmiddag met Nouk (die weer een stuk fitter is, gelukkig), manlief en vrienden naar een van de carnavalszalen geweest. Was erg gezellig, maar aangezien je daar dus niet kan zitten, had ik tegen het eind continu harde buiken. Pas net werd het eindelijk wat minder. Vanavond ook lekker bijtijds mn bedje in. Morgen gaan we naar de optocht en daarna even kijken of we nog verder gaan, maar persoonlijk denk ik van niet (manlief en Nouk misschien wel).

Iedereen een hele fijn weekend en voor de carnavalvierders Veul plezier!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Zo deel 4 alweer, dat we maar weer met zoveel en gezellig mogen kletsen als voorgaande delen!

Fioon wat leuk dat je een giraf hebt gewonnen, is hij leuk?

Mamac zo jij weer nieuwe bh's gescoord zijn het van die mooie charmante zwangerschaps bh's?

Roske wat leuk dat je er ook weer bent. Veel beterschap met je voet ik snap dat je weet wat wilt gaan doen want van het niksen knap je ook niet op, maarre doe je het wel rustig aan!

Dd fijn dat Nouk alweer wat beter is en jullie wel hebben kunnen carnavallen maarre bikkel hoor dat je ook nog bent gegaan, vervelend dat je alleen niet kon zitten! Ga je aankomende dagen ook nog?

Hier is R. ook net thuis van de carnaval hij had het erg leuk gehad en hij ligt nu lekker op het bankie te slapen en ik hoor hem boven helemaal snurken dus ben eigenlijk wel blij dat hij daar ligt en n

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oei het ging dus bijna weer mis op mijn iPhone!

Maar wat ik dus wilde zeggen is dat ik blij ben dat hij daar ligt en ik lekker op bed want anders hadden de rollen uiteindelijk omgekeerd geweest!

Nou meiden ik ga lekker slapen, truste allemaal!

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

ik zit alweer op want m'n vriend heeft weer een epileptische aanval gehad..:(
    Hij was vanuit z'n werk nog even naar de stad gekomen,na een uur zijn we samen naar huis gegaan. Hij klaagde in de stad al dat hij heel erg moe was en hij was ook erg stilletjes. Ik had het dus kunnen weten. Nou,ik sliep nog niet eens en opeens een oerkreet:$..niet normaal!! Ik denk dat de hele straat het gehoord heeft,zo hard schreeuwde hij. Ik schrok me echt het lazerus en de katten hingen bijna aan het plafond!
    Tsja,toen wist ik al hoe laat het was en het circus begon..
    Gelukkig was hij vrij snel "klaar",hij was nog wel helemaal van de kaart. Hij begrijpt dan niks van wat je zegt en op een gegeven moment wilde hij zelfs in de trapkast gaan plassen,zo zielig!
    Hij ligt nu te slapen en ik doe geen oog meer dicht van de spanning en de schrik..;)
    Morgenochtend,als hij wakker is, weet hij weer van niks..

Zo,ik moest het even kwijt hoor..pffff

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ow en dan vergeet ik nog iets (jep,ik ben nog steeds op):

Ik heb gisterenavond echt een f*cking deuk in m'n auto gereden!:$
    Zo, los tegen een boom omdat ik iets liet vallen en als eerste reactie ging kijken waar het lag. Het was echt een fractie van een seconde maar dat was helaas al te veel..:(

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Wat leuk dat je een prijs had gewonnen op de 9MB :p Is het een grote giraffe?

@ xVlindertje: Oeh, spannend hoor, dat het bruinverlies niet door wil zetten! Hoe is het vandaag? Bouwt het bruinverlies af?

@ DD: Leuk dat jullie toch nog even zijn gaan carnavallen. Vervelend van de harde buiken, doe jij ook een beetje rustig aan?

@ Isra: Nee, geen zwangerschapsBH's, die vond ik zo lelijk.. :) Ik heb gewoon BH's zoals normaal, en dan ietsje groter :D Haha, lekker hoor, een snurkende carnavaller op je bank :p

@ Pluis: Jeetje meis, wat een nare verhalen heb jij vanmorgen heel vroeg gepost :( Hoe is het nu met T.? En met jou? Als hij zo'n aanval heeft, kan je dan helemaal niks doen? Vreselijk lijkt me dat! Ik hoop dat je toch nog even je ogen dicht hebt kunnen doen, wat een nare nacht zo! En ook nog eens tegen een boom gereden, pff! Is de schade erg? Gelukkig heb je er zelf niks aan overgehouden! *knuffel*!!

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Gistermiddag/avond nog wat meer familie ingelicht en dat gaan we dit weekend doorzetten, zodat iedereen het weet :D Daarna mag de hele wereld het wel weten! Ik ga het niet op FB posten ofzo, maar als ik mensen spreek, ga ik er niet meer over 'liegen' ;) "Hoe gaat het?" "Ja, goed! Ik ben zwanger!" -> Veel leuker! Hihi!

Zometeen dus ook even op de koffie @ mijn mams, daar is mijn opa dan ook. Die wordt voor de 2e keer overgrootopa! M'n andere opa trouwens voor het eerst, dat is nog leuker! Die had het alleen druk, dus daar gaan we volgend weekend pas langs.

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@pluis sow wat een nachtje zeg..maar goed dat je niet had gedronken dan zeg pff..hopelijk kun je toch nog een beetje slapen vandaag....en shit van je auto zeg!! veel schade?

@mama leuk om iedereen in te lichten meid!!!

@hier pff gisteren echt een top dag gehad!!! waren pas om 4 uur thuis vannacht...dus heel wat uurtjes gefeest :) vanmiddag om 2 uur beginnen we weer...maar als ik daar alweer aan denk bleh....

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ buikfoto: Die ben ik niet vergeten hoor, maar het is er gisteravond niet meer van gekomen, ik was echt te moe. Vandaag nieuwe kans!!

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pluis; Ja.. Het is erg veranderd! Maar wel in zeer positieve zin! Ik kan niet echt uitleggen waar de verandering precies zit.. Het is meer een gevoel en dat kan ik niet goed uitleggen..
    Hoe is het vannacht gegaan? Las dat het met T. niet zo goed is gegaan vannacht? Hoe is het nu??
    Een deuk in je auto is niet tof.. Maar zolang jij in orde bent, dat is dan het belangrijkste!

@Roske; Hier gaat het goed! I'm a proud mama! :D Mijn herstel gaat ook steeds beter, dus we mogen niet klagen!
    Fijn dat het met jou ook wat beter gaat! Doe je nog wel rustig aan? Het is wel fijn dat je huisje spik en span is, maar het is nog fijner als jij goed hersteld!

@MamaC; Mooi dat je goed geshopt hebt! :D Geniet ervan met het vertellen!!

@Fioon; Wat leuk dat je iets gewonnen hebt!

@DD; Dankje! Doe je rustig aan met carnavalle?

@Isra; Haha jij blij dat R. op de bank ligt ;)

@Mick; Mick werd vanmorgen om half 8 wakker..:$ en na zijn flesje viel hij weer in slaap tot half 12.. Wij hebben gezellig mee gedaan.. Heeeeerlijk !! :D

@Hier; Dadelijk gaan we lekker wandelen en vanavond omen vrienden steengrillen, gezellig!!

Deel Deze Pagina