Ja heb mijn eisprong wel gevoeld en ook geklust die dag en ervoor en erna haha, maarja denk dat ik er maar vanuit ga dat het niet raak is en mijn lichaam even de klus kwijt is anders ben ik alleen maar teleurgesteld. Ben steeds zo bang dat het weer 2,5 jaar duurt voordat ik weer een kleintje vast mag houden. Maar ik weet na deze maand 1 ding zeker.. IK WIL EEN BABY!! hihi
Katiemom, wat rot zeg! Zit je nog steeds in spanning. Met welke testen heb je de afgelpen keren getest? Kan me heel goed voorstellen dat je begint te twijfelen. Heb je de vorige keren ook wat later positief getest? Ik blijf voor je duimen meid! mamapatricia, volgens mij verdubbelt hcg elke 48 tot 72 uur. Maar idd vrijdag weten we meer. Laat me niet stangen haha! Nee 7 eitjes is wat veel haha, je wilt toch geen tweede octomom worden haha!
Misoh, ik heb een te traag werkdende schildklier en slik daarvoor Thyrax. Dan heb jij zeker TSI antistoffen? Die heb ik wel dus ik moet ook idd onder controle bij de gyn en ook vanwege mijn zwdiabetes. Als ze alles goed in de gaten houden dan komt het allemaal goed. Bij mijn jongste hebben ze na de geboorte ook nog wat navelstrengbloed afgenomen om uit te sluiten dat hij een schildklierziekte kon hebben. Een aantal weken na zijn geboorte hebben ze nog een keer bloed afgenomen voor de zekerheid. Tja ik weet niet wat ik ervan moet denken, vanochtend nog een keer gekeken en binnen de tijd een lichtrose streepje. Wel licht maar kon hem wel gewoon goed zien. Nu tie opdroogt wordt ie wat vager. Mijn oudste zoontje vroeg wat ik in mijn handen hield, ik zeg een streepjes kijker oh zegt ie mag ik ook eens kijken? Ja natuurlijk, ik vraag hoeveel streepjes zie jij? Hij, ik zie een roze streep en een licht streepje er naast.
Katiemom, een dikke kroel voor jou tuurlijk wil je niet weer zolang wachten op een kindje. Geef de hoop niet op, wellicht duurt het nu wat langer voor je resultaat ziet met je test.
@ Patrieske: inderdaad TSI. In het ziekenhuis waar ik onder controle ben is het protocol om het navelstrengbloed te controleren en de baby natuurlijk. Daarnaast op dag 1, 3, 5 en 10 een schildklierfunctie. Mocht de kleine last hebben van een te snel werkende schilklier dan is dat zoiezo van voorbijgaande aard. Koms omdat de TSI van mij af komen en na een tijdje uit het bloed zijn. De oudste twee hadden nergens last van. Geen struma en geen te snel werkende schildklier.
Yes mommy Hcg dr is wel n kolommetje te vinden via Ggle , daarop kan je zien hoe of wat. Ik had met 4,5 week zwangerschap 2700 hcgtjes in me bloed en met 5.5 17000 hcgtjes.. 7 maanden later kon mama patricia zien hoe ik mijn beeb op de wereld zette Ben niet nieuwschierig maar wil graag nu ook HAAR bevalling mee maken 8)
ooowwhhhh patrieszke als je kindje het ziet dan moeten er wel twee streepjes op staan en verbeeld je je niet ik denk dat het raak is hoor katiemom misschien nog niet genoeg hcg. het kan bij de jongste teste ik ook pas een week na nod positief
maar even een offtopic vraag wahhaha waarom word mijn berichtje verstuurd op 10:56 bij mij is het toch echt 12:56
Katiemom; Ik was hier een tijd geleden al te vinden maar lang niet meer geweest. Ik zal me wel even op 't lijstje zetten, zie dat ik er niet meer op sta Ja dat dubbele gevoel hebben wij ook. Ben ook bang dat we er spijt van krijgen als we t niet doen. Onze eerste 2 schelen 1,5jaar dus wil niet te lang ermee wachten. Patrieszke; Wat spannend zeg! Wat grappig dat je zoontje ernaar vroeg, hoe oud is die? Als hij wat ziet, dan zal er ook echt wat staan denk? Foto? Wij zijn nu ook nog niet voor 't echie, ik wil eerst afwachten wat deze cyclus doet. Als het goed is moet ik vrijdag ongesteld worden. Gisteren wel onveilig gedaan maar als t goed is heeft dat nu nog weinig zin
Vul aan!! zwanger lique uitgerekend 17 juni Misoh uitgerekend 29 juni nod Katiemom op 23 okt Alieke op 29 okt patrieske op 31 okt spijkervrouwtje op 3 nov mama patricia op 6 nov
alieke moet het niet 29 oktober zijn.. ik denk niet dat dat van gister zin heeft gehad indd wij twijfelden ook maar zijn nu beiden hellemaal overtuigd
Haha! Klopt! Heb het even verandert. Vanavond worden wij door de ING gebelt over de verbouwingsdepot. Vind het zo vreemd! Eerst moet er een telefonisch gesprek gehouden daarna komen ze pas langs om t verder te bekijken Heb liever dat ze meteen langskomen en er goed naar kijken! Gaat veel tijd in zitten zo.
Mamapatricia, nee ik heb het me zeker niet verbeeld haha! Maar wel leuk dat mijn oudste het ook zag. Nu is dat ding opgedroogd en er staat nog steeds een rose streepje geen twijfel over mogelijk, dat zou er mag ik aannemen niet staan als ik niet zwanger zou zijn? Ja over die tijd van de postings hier heb ik me ook zitten verbazen, daar klopt idd geen snars van! Alieke, mijn oudste zoon is vijf aankomende vrijdag word hij alweer zes... Poeh wat gaat het snel. We hebben een skateboard voor hem gekocht. Mocht ie zelf uitzoeken. Ook nog een valhelm plus elleboog, knie en handbeschermers. En we hebben nog wat ik dacht van Lego voor hem gekocht. Voor onze jongste een doosje knexx. Ik zou wel een foto willen plaatsen maar vanochtend vroeg lukte me het niet om een foto met mijn mobiel te maken die duidelijk was. Ze bleven allemaal korrelig. Ik heb ook een cyclus gewacht voor we er voor gingen. Gaf me ook nog even wat tijd om meer aan het idee te wennen.
@Patrieske, spannend, morgen weer testen??? @Katiemom, hopelijk heb je snel duidelijkheid. @Alieke, hier ook bezig voor geld voor de verbouwing, gaan ook wel meerdere gesprekken overheen, voor we weten hoe we het gaan doen, helaas. voel me helaas niet top hier, dus ga er weer vandoor!!!
Voor de dames die willen gluren ik heb hem in mijn album gezet. Lique, ja ik denk het wel ik wil graag een knaller zien!
@ patrieszke ik zal zo je foto kijken ik had vorige maand ook twee positiefe testen maar die kreeg ik niet op de foto.. ik test nooit meer met kruidvat alieke wat een gedoe zeg ze kunnen toch beter dat gesprek bij je thuis doen dan weten ze gelijk waar het over gaat of hebben ze een telefoon waar ze mee in je huis kunnen kijken
Lique; Oke! Jullie dus ook verbouwingsplannen. Ook de zolder ofniet? Hier ging t telefonisch gesprek wel goed, alleen moeten wij dus ons huis opnieuw laten taxceren. Schijnt erg prijzig te zijn? Mamapatricia; Ja zeker een gedoe. Ik hoop dat 't allemaal gaat lukken! Patrieszke; Vandaag weer een testje er tegenaan geknalt? Die zal vast duidelijker zijn!
Nouw meiden ik heb vanochtend een Clearblue test gedaan waarbij een plus verschijnt en..... ik ben Zwanger! De plus verscheen direct, heb geprobeerd een foto te maken maar hij is erg onscherp staat overigens wel in mijn album.