dat snap ik katiemom dit is niet leuk ik had het vorige maand wat een gedoe zeg.. hoop dat je toch een positest in je handen krijgt en als dat niet zo is dan snel die duivels
Memmie, wil je je dochter even opvoeden .. Ik was aan de foon met mam, en ze staat daar af te schijten!! Dat heb ze echt niet van onze kant
Wow patrieske gefeliciteerd dat is lekker snel Ik wil ook . Katiemom balen joh die negatieve testen ik hoop dat ze toch nog positief worden binnenkort Blondemuts welkom hier en hoplijk ook voor jou alsnog snel een positieve test! Morgen mag ik weer bloed prikken en dan over 2 weken de uitslag ben benieuwd. Mamapatricia mijn NOD is voor jou maar testen hoef ik eigenlijk nooit te doen. Al voor mijn NOD krijg ik altijd last van spotting dus er worden hier weinig testen verspild Weet ook haast zeker dat het dee ronde niet raak is heb al weer precies de kenmerken die ik alle rondes heb op dag 5/6 na mijn ei beginnen de puistjes en 2 dagen later spotting dus dat zal hier het weekend wel weer zijn. Velobabe mooi die eisprong! nu maar hopen dat het raak is Ikheb ook lang getemperatuurd maar ik voel m'n eisprong vrij aardig en aangezien ik an mijn ei al te vaak mooie kaartjes heb gehad die op niets uitkwamen ben ik er maar mee gestopt. Heb lekker weekend nu al moet ik nog wel veel leren/doorlezen voor een cursus van maandag dus daar baal ik dan wel weer van
Velobabe, precies het is niet altijd gezellig. Ik denk dat het vnl kwam omdat mijn oudste zoon helemaal hyper was omdat ie nu jarig is, mijn jongste doet zijn broer in alles na.Tuurlijk vind ik het leuk dat er een derde komt. Ik kijk er enorm naar uit. Sandra, welkom hier! Wat fijn dat je de liefde van je leven gevonden hebt en samen nog graag een kindje wilt krijgen. Spijkervrouwtje, dankje! Veel succes vandaag met bloedprikken. Vandaag is mijn oudste zoon jarig de kleine man word alweer 6. Hij was helemaal happy met zijn cadeau. Vanmiddag komt de visite dus hij zal wel helemaal stuiteren als tie al z'n cadeau's krijgt.
@Patrieske, gefeliciteerd!! @Spijkervrouwtje, waar is het bloedprikken voor? @welkom nieuwe dames! Weinig bijzonders hier!! Ben vandaag 7 weken!!!!
Lique, dankje! Mijn kleine man is buiten druk aan het oefenen op zijn skateboard, straks visite. Zeven weken alweer! Gaat best snel toch? Hoe voel je je? Hier de hele dag door misselijk. Ik vrees ook dat ik mijn buik niet heel lang ga kunnen verbergen. Heb nogal een opgeblazen gevoel haha!
patrieske gefeliciteerd met je zoontje 6 jaar alweer gaat snel.. wel rot dat je zo misselijk bent hopen dat dat gou minder word.. nou maak er een mooie dag van Lique yohoeeee 7 weken 5 er bij en het eerste trimester is geweest
hey lique jij heb ook al een jongen en een meisje he mijn vriend had dus laten vallen dat we bezig zijn voor een derde en de meeste reactie waren "je heb toch van beiden een"
@Mamapatricia, ja zulke mensen snappen er weinig van, haha!! Ja nog 5-6 weken inderdaad. Maar das nog wel ruim zoveel tijd als dat ik het nu weet...haha!! @Patrieske, ik heb al een buik van mezelf, maar het wordt lastig om hem nog 5 weken te verbergen,haha!! Wijde kleding maar weer uit de kast. Oei hele dag misselijk. Hier gelukkig vooral tegen etenstijd en zodra ik vermoeider wordt.
@Patrieske Gefeliciteerd @mamapatricia Die uitspraak hebben wij ook vaak gehoord hoor.. en inderdaad blijkbaar snappen ze het niet. @lique80 Scheelt dat het koud is, kan je heerlijk dikkere en bedekkende kleding dragen.
Bloedprikken vanmorgen was om progesteron gehalte te meten. Ze willenw eten of 7 dagen na eisprong progesteron nog hoog genoeg is zodat een eitje nog wel de kans krijgt om te nestelen. Zeker omdat ik al zo snel na mijn eisprong bloedverlies heb. Krijg nu 12 nov uitslag van alle onderzoeken (echo's , zaadonderzoek, uitstrijkje en van het bloedprikken) Ben benieuwd of ze dan iets te vertellen hebben. Patrieske gefeliciteerd met je zoontje! 6 jaar al weer wat gaat dat hard he! Moet strakjes met de jongste naar de HA. Heeft woensdag haar handje verbrand tegen de gaskachel aan Er zat een grote blaar op en die is gisteren kapot gegaan. Vandaag eerst naar de apotheek geweest maar die durfde toch niet zo iets mee te geven. Dus dadelijk evennaar de HA want ze dachten toch aan een 2e graads verbranding Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van want je hoort haar er niet echt veel over.
@Spijkervrouwtje Best spannend nu dus, het wachten op de uitslag. Hopelijk heeft de ha een goede creme/zalf voor je kleine meid. Ik lees over misselijkheid, bah. Dat mis ik nou net niet
Mamapatricia, nah... wat een rare opmerking over dat je al een zoon en een dochter hebt. Alsof je dan geen kinderwens meer mag hebben. Waar bemoeien mensen zich mee he? Lique, hihi ach heb je over een week of wat een mooi excuus om zwangerschapskleding te kopen. Spijkervrouwtje, spannend! Hopelijk zijn je uitslagen mooi. En anders hoop ik voor je dat je met wat medicatie geholpen kunt worden. Hoe was het bij de ha? Jeetje joh een tweede graads verbranding pfff. Hopelijk valt het mee. Sterkte met je kleine meisje! Ja poeh het gaat zeker hard! Vandaag dacht ik, is het echt alweer 6 jaar geleden dat ik hem voor het eerst zag en in mijn armen hield?
Hey Velobabe, Wat leuk, jullie gaan voor een derde? Afgelopen zodnag de laatste pil geslikt hier dus wij gaan er ook weer voor. Best spannend ondanks dat we het al 2x voor elkaar hebben gekregen Succes! k`Hou dit topic in de gaten
Welkom Candijtje! @spijkervrouwtje Spannend, dus nog even wachten op de uitslagen.. Arme meid, hoop dat het allemaal meevalt en je een zalf hebt meegekregen. Kinderen zijn soms erg dapper.. met een tweedegraads wond hoorde je mij denk ik wel een paar keer bewust/onbewust mopperen Nou nog een paar uurtjes en dan ben ik precies een week overtijd Eens zien of we een record kunnen verbreken.
He Candijtje jij ook hier Leuk dat jullie ook voor de 3e gaan! Katiemom hopelijk morgen eindelijk een positieve test! (of ga je morgen niet weer testen?) Nou vanmiddag heeft de HA wat zalf op de open plekjes gedaan om ze sneller te laten indrogen. Als het maandag nog niet ingedroogd is moeten we er nog een keer zalf op laten smeren. En de dichte blaartjes moeten gewoon zo blijven. Ja het is een harde als het om pijn gaat. Maar je ze is ook wel wat gewend door al die ooronstekingen Zag net met in bad doen dat haar oortje alweer begint te lopen (oorsontsteking nr 14 volgens mij...) Dus maandag maar weer bellen met de KNO *** zucht *** aZal wel weer een kuurtje worden ben ik bang.
@Spijkervrouwtje, wat een ellende allemaal, hopelijk is het daarna snel rustiger. @Candijtje, welkom!! Leuk als we weer samen in een topic schrijven!!!! Spannen he om voor een derde te gaan! @Katiemom, jeetje een week alweer.. nou ja gewoon afwachten maar!!
hallo dames was ik ook weer welkom candijtje spijkervrouwtje wat een ellende hopen dat het gauw beter gaat katiemom heb je alweer getest?? nou meiden nog wat leuks gedaan?? of van plan?/