Jeetje spijkervrouwtje 14 ontstekingen.. wat een pech!! Hoop dat ze snel beter is. Hier nog niet weer getest, ik probeer te wachten tot eind volgende week. Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi wordt. Vind de verschijnselen nog steeds raar hoor.. vooral mijn borsten zijn steeds gevoeliger. Dus je zou denken dat er nu ongeveer iets zou moeten komen. Elke keer als ik naar de wc ga, zal het? .. maar niks. Ik heb ook geen krampjes meer, maar voel mijn buik wel. Maar we wachten nog even, in ieder geval tot woensdag en als het na een week nog negatief is ga ik het even navragen aan de vlos of dokter.
Goedemorgen! Spijkervrouwtje; Wat een ellende! Candijntje; Welkom!! ** Hier geen ongi te bekennen, beetje jammer.. had gehoopt dat het wel regelmatig zou zijn. We hebben natuurlijk onveilige sex gehad (woensdag) en had verwacht vrijdag weer ongesteld te worden. Ik neem aan dat die ene keer niet te reden is dat het uitblijft? Of wel? Heb wel last van mijn buik en darmen maar vooral ook vieze afscheiding
het lijkt me niet dat je dan zwanger kan zijn als je woensdag sex heb gehad en vrijdag ongie moest worden dan ben je allang voorbij je vruchtbare dagen
Dat dacht ik inderdaad ook al Beetje balen dus dat deze cyclus langer duurt.. Vrees dat deze erg lang gaat duren!
Haha! jij zegt het en ik denk het.. Dan zou het inderaad kunnen. Ik heb dinsdag erge steken bij mijn eierstokken (beiden kanten) gehad, dat ik soms echt in elkaar moest duiken. Het opvallende is dat ik wel sinds woensdag/donderdag veel afscheiding heb. Iedere keer denk ik dat ik ongi word maar dan is het dat. Agh.. we wachten het af. Zou wel erg toevalling zijn.
nou ik hoop voor je dat het raak is gadver de gadver ik heb zo,n verschrikkelijke baal dag vandaag kindjes zijn strontvervelend en ik wil boven graag alles schoon maken maar moet eerst dochterlief der puinhoop op ruimen wat kan die een bende maken zeg .. ik denk dat ik der speelgoed voorlopig maar van der kamer haal
Haha hier net zo hoor We hebben net samen opgeruimd maar hoelang dat duurt, even de stofzuiger halen en het ligt er weer Ben benieuwd hoe jongetjes spelen
Nou het moment waar de waarheid is aangebroken, 3 kwartier geleden naar de wc geweest en toen had ik een beetje rozig slijm.. zonet weer even gekeken en nu is de afscheiding weer normaal. Dus lijkt mij dat als ik ongesteld wordt dat het morgen wel gebeurd is toch? Ja stiekem heb ik nog een beetje hoop want dit had ik bij de andere kinderen ook.. alleen wel 8 dagen eerder.. Hoop zo dat het een innesteling is.. of dat ik anders morgen gewoon ongesteld ben en weer verder kan met de volgende ronde.. Jeetje wat maakt mijn lichaam het spannend!!
He Katiemom, kan nog alle kanten op. Misschien een hele late eisprong gehad en is dit je innesteling of voel je je eisprong altijd duidelijk? Hier is het weer hetzelfde leidje vanmorgen met naar de wc gaan al weer bloed met afvegen. Rest vd dag niks maar dat is bij mij normaal. Waarschijnlijk heb ik dit maandag en dinsdag ook nog en wordt ik woensdag precies na 10 dpo ongesteld, Pff ik baal hier zo van. Gaat het nog ooit een keer lukken??? Ik hoop dat de gyn echt iets vindt en er ook iets voor heeft want heb echt het idee (na 18 rondes) dat het ik uit mezelf niet meer zwanger raak. Zit echt even in een dipje al weet ik dat ik natuurlijk niet mag klagen met 2 mooie meiden....
zo ik ben weer rustig alles is weer spik en span kunnen we morgen weer met een gerust hart aan het werkik haat bende.. katiemom spannend hoor.. spijkervrouwtje al zal het je tiende kinder wens zijn wat maakt dat uit als die wens er is is ie er .. misschien kan de gyn je helpen met clomid ofzo 18 rondes is best lang.. heb je op de andere twee ook zolang gewacht voor mij is het zaterdag het moment van de waarheid al heb ik niet het idee dat het raak is heb nergens last van
heel herkenbaar zo ben ik ook Bij de eerste duurde het 14 rondes voor ik aantelde, bij de tweede was het in ronde 2 al raak. En clomis is toch voor een goede eisprong? noud ie heb ik iedere keer wel maar denk dat probleem bij mij in de fase daarna zit. ik vermeod een (te) laag progesteron gehalte. Nou ja we zien wel wat ze te vertellen heeft over 1,5 week. Spannend voor jou aankomende zaterdag!!
Ik ben vanmorgen eindelijk ongesteld geworden, ik had het niet verwacht.. maar ik was gewoon blij en opgelucht toen ik bloed zag. haha misschien kunnen we nu dan echt beginnen
Hoi meiden, hier ook geen goed nieuws... Ik ben vanmorgen begonnen te bloeden, dus ik ga er van uit dat het niet goed is. Ben behoorlijk geschrokken, had dit niet verwacht. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten nu. Begin nu erge krampen te krijgen. Gelijk maar even mijn banner aanpassen, vind het nu best confronterend.
Katiemom; Eindelijk wat duidelijkheid! We gaan weer naar de volgende ronde Patrieske; Ochnee toch! Is het erg helder bloed? Ik hoop dat het meevalt meid!
@Patrieske, ah nee, dat meen je niet! Kan me voorstellen dat dit heel confronterend is. Hoe voel je je nu? Dikke knuffel voor jou!
Dankje voor jullie lieve woorden. Ja het is helder bloed en de krampen worden steeds erger nu. Ben er misselijk van. Denk dat ik mijn oudste vanmiddag maar thuis hou, want ik weet niet of ik dan nog fatsoenlijk overeind kan staan.
spijkervrouwtje clomid is volgens mij ook indd voor de eisprong .. ben erg benieuwd naar de uitslag.. @ patrieszke aaa nee he jeetje wat k*t.. sterkte ermee meid..dikke knuffel.. @ katiemom je bent in ieder geval van die onzekerheid af
Hier is de ongi vandaag ook weer doorgebroken. Ik had een latere ovulatie, maar toch weer een cyclus van 28 dagen. Eind deze maand weer op de wachtbank. Patrieske, wat jammer meid
@ patrieske: wat jammer voor je! Hoe voel je je nu? Hier alles ok. Wat last van ochtendmisselijkheid. Zolang ik m'n seabands draag en een boterhammetje op heb gaat het een stuk beter. Verder nog niet al te veel klachten. Wel moe natuurlijk en m'n buikje is ook duidelijk zwanger. Net als bij nr1 en 2 zwel ik weer op als een ballon. Ik hoop voor de dames die bijna mogen testen dat er voor jullie ook een streepje gaat komen!