hallo wat het is het hier weer verschrikkelijk druk nou ik heb getest en hij is negatief dus wachten we maar op ongie.. denk niet dat 1 dag voor nod verschil maakt met de dag zelf of zie ik dat weer verkeerd.. heb wel zere (.)(.) maar ja dat kan ook door de ongie komen eigenlijk weet ik niet of ik dat normaal ook heb
Mampatricia balen van die nega test. misschien morgen of overmogen meer geluk?? Patrieske fijn dat je de draad weer een beetje op kunt pakken. Lijkt me dat je nu weer even geproefd hebt aan het zwangerschap je nog liever wilt of niet? Lique staat goed die banner Hier ongi weer bijna voorbij dus dat is wel weer prettig. verder druk weekend met verbouwing, verjaardag en een etentje.
nou ik denk niet dat het veel verschil maakt 1 dag voor nod .. of na nod.. beide keren zit er dan wat toch.. lekker weekend voor de boeg dus.. wel lekker een etentje dat is wel fijn... ik heb ook een druk weekend morgen moet ik darten en zondag me huisje doen en naar schoonouders
Hai Ladies! Even snel, hier alles goed. Ongi is weer voorbij. Ben helemaal kapot, drukke dagen gehad. Reageer morgen uitgebreid! Fijne avond allemaal! Liefs!
Ben ik weer. Afgelopen vrijdag hebben we 's middags het verjaardagsfeestje gevierd van mijn oudste zoon. We zijn naar een indoorspeelwereld geweest. Konden die kinders allemaal hun energie kwijt. Mijn zoon had zes jongens uitgenodigd. Drukke boel! Pfieuw ik was blij dat ik om half acht weer thuis was. Gisteren met de kinders naar de Efteling geweest, hadden twee gratis kaarten gekregen van mijn schoonmoeder die tot 14 nov geldig waren. Volgend weekend kunnen we niet want dan hebben we een feest van mijn vriendin en haar zus. Dus besloten we maar gisteren te gaan. Was ontzettend leuk maar ook erg vermoeiend. Vanmiddag een ovutestje gedaan en ik denk dat mijn eisprong eerder gaat zijn dan vorige maand. Streepje was al goed zichtbaar maar nog niet even duidelijk als de controlestreep. Spijkervrouwtje, ja ik weet nu heel zeker dat ik heel graag een derde kindje zou willen krijgen. Sterkte met de verbouwing! Mamapatricia, balen van je negatieve test. Ik heb geen idee of het wat uitmaakt. Hoe ging het bij je vorige twee zwangerschappen? Als je weet dat je pas laat positief test, dan bestaat de mogelijkheid dat het dan dit keer ook zo kan zijn. Alieke, spannend hoor! Velobabe, bij jou ook spannend! Ik duim voor jullie allemaal voor een posi test! Lique, haha ja wat een leuke banner! Hoe gaat het met je?
bij de andere twee teste ik laat positief heb van me zoontje eerst 3 negatief gehad voordat ik eindelijk positief teste bij me dochter weet ik niet kwam er pas laat achter.. wel een leuk weekend gehad dus patrieszke vonden de kids de efteling leuk??
@Patrieske, ja zag de banner bij een ander, denk leuk, ahha!! Voel me wel wat beter hoor. Nog bij vlagen misselijk bij vermoeidheid en snel moe, maar verder mag ik wederom niet klagen. Ben benieuwd wanneer je je eisprong zal hebben. @Velo, Alieke, mamapatricia, spannend dames!!! Ga hard voor jullie duimen! Druk weekend gehad, alles verjaardagen, maar nu lekker op de bank. Pff, weekend is alweer voorbij!!
@Mamapatricia Jammer dat de test negatief was, grr. Maar wie weet... @Spijkervrouwtje Was het gezellig? @Lique Voorlopi nog geen spoor van ongi dus blijf duimen. @Patrieske Leuk he, de efteling. Wij zijn er ook pas geweest.
Mamapatricia, nou dan heb je dus nog volop kans dat je positief gaat testen. Spannend hoor! Ja de jongens vonden het geweldig! We hadden niets gezegd, dus toen we naar de parkeerplekken reden waren ze helemaal door het dolle heen. Werden overladen met kussen en knuffes haha! Lique, wanneer heb jij nou je eerste echo? Tjonge alweer acht en een halve week opweg. Wat gaat het snel. Ja ben erg benieuwd wanneer mijn eisprong is. Ben tegelijkertijd ook best bang dat stel dat het weer raak zou zijn, het weer misgtaat. Ik hink wat dat betreft op twee benen. Ik wil het graag maar ben ook bang. Velobabe, heb jij al getest? Jij bent toch wel een aardig poosje overtijd? Jazeker, ik vind het altijd zo ontzettend gezellig daar. Waarschijnlijk van de winter nog een keer naar de Efteling met de hele schoonfam.
@Patrieske Ben natuurlijk pas 1 keer ongi geweest en toen was ik 10 dgn na mijn eisprong ongi. Zit nu op 13 dpo, temp vanochtend 37.2. Wij willen ook naar de winterefteling!
Hoi Patrieske, Ik was benieuwd naar je en na wat zoeken heb ik je gevonden. Ik zag je banner en dacht: huh?, dus ben even terug gaan lezen en gezien dat je een mk hebt gekregen . Aahhh, vind het echt niet leuk :x. Een hele dikke knuffel!! Hier is de ongi weer voorbij en ben zaterdag begonnen met mijn ovutesten. Vanavond maar weer een beetje gezellig doen met vriendje. Ik wil deze keer geen kans voorbij laten gaan en zeker weten dat we er alles aan gedaan hebben! Wij zijn vrijdag naar de Efteling geweest...ook toevallig ! Het weer zat niet echt mee, motregen, maar daardoor wel lekker rustig en geen wachttijden...hihi. Ben er trouwens nog steeds duizelig en misselijk van . Echt bizar.... Nogmaals een dikke knuffel! groetjes, Moontje
@Velobabe, nog steeds niet getest? @Patrieske, kan me heel goed voorstellen dat je best bang bent voor de volgende keer dat het raak zou zijn. Denk dat dat bij iedereen wel een beetje is, die een MK heeft gehad. Gelukkig kan ik er niet over meepraten. Maar om mij heen genoeg gezien, het heeft best wat impact. Ik mag volgende week maandag naar de VK dan en afspraak voor echo inplannen, hopelijk dan niet al te lang meer wachten... we willen wel eens wat vertellen, haha . Was het niet enorm druk bij de Efteling?
@Lique Nee, nog niet getest. Ook nog niet ongi. Hubbie is er heel nuchter onder, ik ben toch wel zenuwachtig. Understatement van het jaar, hihi.
Velobabe, heb net nog even zitten kijken op het lijstje maar heb jou verward met Katiemom en Alieke. Als je temp nog mooi hoog is nouwwww.... Dan zou het zo kunnen zijn. Spannend! Moon, da's lief van je! Ik was 1 dag overtijd dus of je dan van een mk kan spreken? Geen idee. Lique, ja mijn angst is weer op scherp gezet. Terwijl ik nu zoiets had van bij mijn jongens is het ook allemaal goedgekomen, ik ga me nu niet zorgen maken maar ervan genieten omdat het de laatste keer is. En dan dit. Leuk dat je volgende week maandag naar de vk kan. Kan me heel erg goed voorstellen dat je heel graag een blik wilt werpen op het kindje. Nee was niet enorm druk, meer gezellig druk en geen lange wachttijden bij de attracties.
patrieszke wat een geweldige reactie van je kindertjes.. zo mooi hoe blij ze dan kunnen zijn.,, spannend lique nog even wachten dan mag je HAAR bewonderen.. hier nog geen ongie wel iets wat ik nooit eerder heb gehad vies dik slijm lijkt wel yohurt sorry voor de vieze details maar heb even gekeken op het forum en las dat je dan een eisprong heb maar die zijn we allang voorbij .. we wachten het nog rustig af tot volgende week ..
@Patrieske Zou het ook eng vinden hoor, weer zwanger raken na een mk. Maak me ook altijd zorgen of het allemaal goed gaat. Heb zelf nooit een mk gehad, maar probeer altijd zo goed als mogelijk te reageren als dat bij iemand gebeurt. @mamapatricia Bij jou ook nog steeds spannend dus. Temp nog steeds 37.