zwanger lique uitgerekend 17 juni Misoh uitgerekend 29 juni nod Katiemom op 23 okt Alieke op 29 okt mama patricia op 6 nov Velobabe op 8 nov spijkervrouwtje op 28 nov Patrieske op 1 dec Daar is ie weer!
Wow Veloabe en mamapatrieske wanener wordt er getest?? Inderdaad hele leuke banner Lique! Hier lekker weekend gehad. Zaterdagavond verjaardag gehad en voor we het wisten was het half 3 en toen moesten we nog naar huis Rolden dus pas om 3 uur ons bed in en om 07.00 uur waren de kids wakker Heb ze toen met de oppas (mijn nichtje) voor de tv gezet en ben nog even een uurtje terug gegaan Zondag heel dag geklust in huis (echt werken dan bedoel ik he) en savonds zijn we gaan steengrillen en daarna heelrijk toetje met chocolademoes en chocoladeijs op mmmmm krijg zo weer trek Morgen lekker vrij dus dat is wel lekker, rest vd week weer werken. Ben benieuwd naar de uitslagen vd gyn vrijdag
Tjonge meiden jullie weten de spanning er flink in te houden. Ben ook erg benieuwd wanneer er (weer) getest gaat worden. Spijkervrouwtje, zo te lezen heb je een lekker druk weekend gehad. Kan me voorstellen dat er erg benieuwd bent naar je uitslagen. Om hoelaat moet je vrijdag in het zh zijn? Maandag even met mijn oudste naar de huisarts geweest. Hij was vrijdag op zijn feestje akelig gevallen. Hij loopt ook wat mank. Blijkt dat ie een scheurtje in zijn kraakbeen van zijn voet heeft. Zaterdag hadden we bij de Efteling een wagentje gehuurd voor hem zodat ie niet de hele dag hoefde te lopen. Had me anders behoorlijk schuldig gevoeld. Verder heb ik een flinke terugslag van afgelopen weekend. Omdat ik schildklierpatient ben heb ik zeg maar de helft minder energie dan een gezond mens. Dus een verjaardagsfeestje en daarna naar de Efteling was te veel van het goede. Ben verschrikkelijk moe, ik had het kunnen weten maar wilde de pret niet bederven. Eisprong laat nog op zich wachten ben erg benieuwd.
@Spijkervrouwtje, gezellig weekend dus!! Spannend vrijdag! @Patrieske oef, vervelend voor je mannetje! En heel heftig voor jou, doe maar rustig aan! @Velobabe, nog niet getest??? Waar wacht je op?
hallo daar was ik weer dinsdags altijd een hele dag werken en savonds darten dus geen tijd voor de pc hihi lique ik denk een meisje .. ik heb nog niet weer getest elke keer denk ik ga nu maar weer eens testen maar dan denk ik ach morgen word ik vast ongie maar nog steeds niks.. ik ben trouwens ook hellemaal niet fit erg last van verkoudheid.. en ooo wat zou ik graag een winterslaap willen doen .. het ziekenhuis heeft gebeld volgende week woensdag word me zoontje geopereerd wat kijk ik daar tegen op zeg
mamapatricia, jeetje zeg een operatie.. Waar moet je zoon aan geopereerd worden dan? Tuurlijk kijk je daar tegenop, dat zou ik ook hebben. Kan me voorstellen dat je denkt ik wacht nog maar even met testen. Zeker als de eerste negatief was. Ik blijf voor je duimen!
hij word geopereerd aan zijn piemeltje .. heel zielig.. zijn voorhuidje is veel te nauw waardoor het eikeltje hellemaal niet te zien is en dat is nu rood en ziet er geiiriteerd uit dus dat kan gaan ontsteken en dan ben je verder van huis .. nou krijgt hij dus een gehele besnijdenis een halve doen ze meestal maar dat heeft bij hem geen zin .. ik vind het zooo zielig en kan me zelf wel voor me kop slaan dat ik niet vanaf het begin dat huidje naar achteren heb getrokken maar ja dat wist ik niet en niemand die me het verteld heeft
@Mamapatricia: geef jezelf niet de schuld, want je kunt het voorhuidje in het begin nog helemaal niet terugtrekken omdat het verkleefd zit. Pas later komt het los en is te bepalen of het goed is aangelegd bij de geboorte. Je kunt er echt niets, maar dan ook niets aan doen. Het is niet te voorkomen, simpelweg omdat de aanleg gewoon verkeerd is geweest, komt best vaak voor! Relatief kleine operatie, maar vreselijk natuurlijk als het nodig is en je kindje dit moet meemaken. Maar nogmaals, je had dit echt niet kunnen voorkomen, geloof me.
mamapatricia wat nar dat je kleine ventje geopereerd moet worden. maar geen schuld geven aan jezelf het komt vaak voor hoor. (in de familie van mijn man ook) ben wel benieuwd naar je test! Patrieske, dat is wel jammer die tegenslag na zo'n druk weekend maar goed je hebt er in het weekend in ieder geval van kunnen genieten. Moet je zoontje nog rust houden met z'n voet? Vanmorgen op kraamvisite geweest bij de overburen. Manneke is 8 dagen oud maar wat een wolk van een baby ruim 9 pond Is toch heel anders dan die 5 en 7 ponders van ons Maar wat heerlijk om weer zo'n kleintje te zien. ik wil ook nog een keer Vrijdag moet ik al om 9.15 uur bij de gyn zijn. Moet daarna meteen door naar mijn werk, dus zal savonds wel laten weten hoe het is gegaan.
wat een lieve berichtjes.. ik geef me zelf niet de schuld maar ik snap niet dat het cb er nooit wat over gezegd heeft dan had ik het misschien kunne voorkomen. weet je ik denk weer verder dan me neus lang is ..maar ik zat er zo overin dat als ie later sex heeft het weinig gevoel gaf maar de dokter zei dat niet zo was hahah ik dacht vraag het toch.. hij moet een nachtje blijven dat vind ik ook verschrikkelijk blij als het allemaal achter de rug is.. voorlopig ga ik nog niet testen hoor ik zie het wel heb echt niet het idee dat ik zwanger ben en omdat ik vorige maand ook 42 dagen had al was dat wel met twee positief testen en twee negatief.. ik vind het slijm wel raar ik heb gelezen dat dat vruchtbaar slijm is maar ik zit nu op dag 33/34 dus lijkt me stug heeft velobabe al getest of vergis is me nu dat ze ook over tijd was..
@Spijkervrouwtje Geen idee, misschien vanavond. Vind het leuker om te testen met hubbie erbij. Handig voor jullie, zo'n oppas nichtje Duim voor goed nieuws vrijdag! @Lique Heb nu pas je banner bekeken, inderdaad heel leuk. Waar ik op wacht...mijn ongi, maar nog steeds geen spoor. Weet zelf niet waarom ik niet nu direct test, dan weet ik tenminste of het raak is of niet. Een beetje zoals mamapatricia ook zegt. @Patrieske Jezelf dus voorbij gelopen. Pak je rust he, maar dat weet je. Ik ook en ik doe het ook niet. Beterschap voor je zoontje. @mamapatricia Het komt vast goed woensdag, maar het lijkt me heel moeilijk. Antwoord op je vraag, ja ik ben overtijd. Nee, ik heb nog niet getest. Heb gisteren wel een test gekocht, maar verwacht net als jij elke dag duiveltjes.
@Velobabe, kom op testen, haha!! Vanavond gewoon!! @mamapatricia, hoe ben je daar achtergekomen bij je zoontje? Wel vervelend voor hem, hoe oud is hij?
lique ik ben er achter gekomen omdat ie zo knoeit met plassen hij plast scheef zeg maar omdat het velletje zo nauw is ook zei die elke keer als ie een stijf piemeltje had dat het pijn deed dus ben ik ermee naar de dokter gegaan ja velobabe kom op testen
Sorry meiden, heb mijn banner even aangepast. Ga voor de zekerheid toch maar uit van een lange cyclus.
mamapatricia, ah wat zonde voor je kleine man. Idd dat cb.... Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel eens naar gevraagd heb, maar ik werd aangekeken alsof ik gek geworden was. Ik schaamde me bijna dat ik uberhaupt die vraag had gesteld. Veel sterkte met je kleine man! Spijkervrouwtje, ja mijn zoon moet twee weken rustig aan doen met zijn voet. Niet rennen, hinkelen, huppelen, springen etc. Gezien de aard van mijn kleine man, is dat erg moeilijk haha! Hij is enorm beweeglijk. Morgen moet hij eigenlijk naar zwemles, maar ik ga hem thuis houden. In dat zwembad moeten ze ook van alles doen en de kant weer op klauteren, moet er niet aan denken dat we dalijk verder van de pad zijn. Velobabe, whaa je houdt het wel errrug spannend! Ik hoop binnenkort mooi nieuws te vernemen van je! Ik blijf duimen! Ja ik moet echt even pas op de plaats maken. Soms voel ik me een slechte moeder omdat ik niet altijd de energie heb om leuke dingen met de jongens te doen. Kan me dan erg verdrietig en neerslachtig voelen. Ik weet hoe ik was toen ik nog gezond was, actief en altijd op pad niets was te veel. Ik weet dat ik er niks aan kan doen, maar soms voel ik me zo machteloos.
ahhh lieve patriezske daar moet je je niet schuldig over voelen .. dat je niet altijd alles maar kan zegt niet dat je een slechte moeder bent.. en daarbij weten je kindjes niet beter dat mama niet altijd alles maar kan..dus je niet schuldig voelen dat is nergens voor nodig.. liefde is veel belangrijker en zoals ik je hier hoor krijgen ze dat niks te kort.
volgens mij ben ik ongesteld aan het worden bij afvegen had ik bruinsel. normaal voel ik het wel aan komen nu dus niet.. zal me banner aan passen
@mamapatricia, en heeft het doorgezet??? De laatste tijd piepert Djim ook over een zeer piemeltje en ben er sinds kort achter dat dat is als hij stijf wordt. Ik dacht eerst dat hij eraan moest wennen en nu heb ik hem er al even niet meer over gehoord, maar zal er wel even naar vragen op het CB moet half dec weer heen! @Velobabe, wie hou jij voor het lapje?? @Patrieske, gewoon rustig aan!! En inderdaad niet schuldig voelen! Zo ik ga aan het werk!
ja het heeft doorgezet .. lique ik zou indd even informeren want je kan het beter zo vroeg mogelijk laten verhelpen..
mamapatricia, dankje voor je lieve woorden. Soms heb ik het er best moeilijk mee. Wat jammer dat je ongi bent geworden, had goede hoop voor je. Lekker op de bank kruipen met een bak thee en een reep chocola! Hopen dat we straks met kerst zwanger mogen zijn. Lique, ja idd ik moet me koest houden. Vanochtend had ik me verslapen! Hoorde mijn jongste uit bed komen en dacht even kijken hoelaat het is. Ik was gelijk wakker! Echt geen doen als je je zo moet haasten. Gelukkig werkten de jongens goed mee, vaak is dat wel anders! Willen ze niet aankleden etc. Anyway ik kwam behoorlijk verwilderd op school aan. Werkze!