Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Patrieske
    Lief dat je blijft duimen!
    Ik herken je machteloosheid ivm vermoeidheid.
    Dit bezige bijtje is ook een periode heel erg moe geweest.
    Kon toen alleen nog parttime werken (3 dagen) en op de andere dagen was ik helemaal op.

@Mamapatricia
    Dikke knuf van mij.

@Lique
    Keano heeft dat ook. Hoort bij het groeien.
    Gaan ze op het cb echt niks zinnigs op zeggen.
    Wie ik voor het lapje houdt?
    Volgens mij kan ik al testen/had ik al ongi moeten zijn. Je wordt toch altijd 14 dagen na je eisprong ongi, ook als je cycus langer zou duren dan 28 dagen?
    Nou ja om een lang verhaal kort te maken, hubbie wil samen testen en dan niet gelijk naar zijn werk moeten dus testen we aankomend weekend!

Ik denk dat het raak is! :)

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik hoop het voor je velobabe

ik snap er niet een ruk van toen ik vanochtend uit bed kwam was er niets toen ik naar de winkel was geweest wel en nu is het alweer zo goed als weg als er wat is dan is het waterig rood heel vaag .. maar ja ..

patrieszke ik heb me vorige week dinsdag verslapen kwart over 8 schrok ik wakker jeetje wat verschrikkelijk snel aan kleden tanden poetsen haaren doen en maar met een pakje yogie en een broodje op die fiets hahaha lekker begin van de dag dan

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    mamapatricia wat onzeker zo he, ikheb ook wel altijd 3 dagen rood voordat ik echt ongi wordt maar hoop dat het bij jou een innesteling is!

Velobabe, spannend! en dat zou heel snel zijn meid wat heerlijk moet dat zijn!

Hier morgen naar de gyn voor de uitslagen, hoop zo dat ze wat voor me kunnen doen;). hubbie gaat in ieder geval mee, vind ik wel prettig!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, succes vandaag!

@Velobabe spannend, succes morgen! Wat Djim betreft, vragen staat vrij toch. DAt hij geboren werd zeiden ze dat het de eerste 2 jaar hetzelfde was als bij meiden, die tijd is voorbij, dus kom maar op met de adviezen.

@mamapatricia, geen heftige ongesteldheid begrijp ik?

5. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Velobabe, ik hoop morgen op een knaller van een test voor je! Ik heb werkelijk geen idee of je idd altijd twee weken na je ovulatie je menstruatie krijgt. Nu ik er over nadenk, volgens mij niet. Er zijn ook meiden die tien dagen voor hun menstruatie hun ovulatie hebben.

mamapatricia, haha jij dus ook verslapen. Waardeloos is dat. Moet altijd op mijn gemak even wakker worden.
    Ja da's idd gek dat je bijna geen bloeding hebt. Vaak zijn juist die eerste paar dagen het heftigst. Wie weet toch zwanger?

Spijkervrouwtje, ontzettend veel sterkte! Ik hoop ook voor je dat ze je kunnen helpen. Fijn dat je man meegaat. Op zulke momenten kun je alle steun gebruiken. Ben benieuwd wat de arts gaat zeggen.

Lique, ik hoop voor je dat het cb goede adviezen heeft. Hoewel ik er zelf een hard hoofd in heb. Misschien beter even langs de huisarts gaan? Sterkte met je kleine man!

6. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Lieve meiden hier.
    Sorry dat ik weinig van me heb laten horen....
    Hier is het een beetje onrustig geweest, omdat we op 15 september dit jaar te horen hebben gekregen dat mijn man een brughoektumor heeft in zijn hoofd en nu was het wachten op een OK. De OK staat gepland op 3 december, maar tot onze grote verbazing hebben we gisteren positief getest!!!!
    Ik ben zwanger, pffffffff even wennen, niet verwacht zo snel. Jongste dochter 2 1/2 jaar op moeten wachten en nu is ze 8 1/2 maand oud....

Ik probeer hier weer mee te lezen, maar het wordt een drukke en heftige periode, maar ik denk aan jullie allemaal en hopelijk snel veel positieve testen!!

Zal mijn banner eens aanpassen.....gek hoor....

Liefs Hanneke

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Hanneke, jemig wat heftig met je man, heb je hier niet eerder verteld over deze ingreep? Of verwar ik je nu met iemand anders? Wel enorm gefeliciteerd!! Zo zie je maar, je weet het nooit!!

8. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige

Kan best hoor dat ik het eerder heb verteld!
    Ik gun het zo enorm iedereen..............de zwangerschap dan he!

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @mamapatricia
    Lief van je!

Bij Jamie dachten we dat het niet gelukt was (1 dag ongi), maar daarna niks meer toen was 5 december minder leuk, maar 6 december toch maar getest omdat we het zo raar vonden en ja hoor: zwanger. Wil je geen valse hoop geven, maar het kan.

@Spijkervrouwtje
    Het zou wel heel snel zijn, 1e rondje.
    Als het zo is vind ik het ook dubbel.
    Ik weet natuurlijk heel goed dat het bij jou en andere meiden heel anders gaat. Vind het moeilijk om daarmee om te gaan.

Ben heel benieuwd naar je uitslagen.
    Hoop dat ze gelijk een plan hebben waar jullie verder mee kunnen.

@Patrieske
    Ok. Dan heb ik weer wat geleerd, temp was vanochtend nog steeds hoog, 37.2.

@Hanneke
    Gefeliciteerd! Bij jullie dus sneller dan verwacht :$:)
    3 december is al snel. Lijkt me echt moeilijk om je erdoor heen te slepen.

Even voor de duidelijkheid.
    Dat ik nog niet getest heb is niet om jullie te pesten hoor.
    Jullie zullen als 1 van de eersten het resultaat horen.

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Heb net getest, was negatief :(
    Voelt raar, had het niet verwacht en nu denk ik dat ik misschien toch te vroeg heb getest. Nog steeds geen duidelijkheid.
    Waarom is mijn temp dan nogh zo hoog?

@Spijkervrouwtje
    Had gehoopt dat je al had gereageerd, hoe gaat het?

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Velobabe, ohh, das balen. Misschien te vroeg inderdaad!

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    @hanneke ik had het indd ok eerder gelezen sterkte ermee ..
    en gefeliciteerd met je zwangerschap

@velobabe ach wat k*t

nou ik ben wel ongie hoor alleen niet zo ernstig als normaal het is nu bijna over kunne we weer aan de klus;)

zometeen maar de stad in .. sinterklaas.. sinterklaas meer heb ik vandaag nog niet gehoord hahah.. nou ja het is ook altijd wel leuk de kopjes van al die kindjes die gespannen wachten op de ouwe man.. daarna op verjaardag en morgen ook weer een verjaardag druk druk druk dus

13. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ZO ben ik weer, had eerder geen tijd om te reageren want was met de kdis naar vrienden gegaan en vanmorgen moest ik sint inkopen doen voor de buurtvereniging.
    Maar goed gisteren dus naar de gyn geweest en kort gezegd alles was goed.
    Man's zaadjes waren erg goed, 100milj met goede beweeglijkheid (68%) en hoeveelheid in ml. (4ml) was ook goed. Kortom manlief helemaal trots (altijd goed voor het mannelijke ego om zoiets te horen :D)
    Mijn (bloed)uitslagen waren ook allemaal in orde. het FSH hormoon (follikel stimulerend hormoon) was goed En ikhad ook een goede eisprong wat ze aan de hand van mijn progesteron gemeten hadden (waarde 24 op dag 7)
    Verder ooke en uitstrijkje gemaakt en geen bijzonderheden gevonden.
    Kortom normaal gesproken zou met deze uitslagen zwanger worden geen punt moeten zijn. Ze gaf me 56% kands dat het binnen een half jaar zou moeten lukken.

Ik zat er toen een beetje dubbel in. Fijn natuurlijk om te horen dat alles goed was, maar je blifjt je dan toch afvragen waarom eht dan nog niet gelukt is. Volgens gyn gewoon een kwestie van pech. We gaan in ieder geval nu vol goede moed verder en manlief probeert nog meer zijn best te gaan doen ;)

Velobabe balen meid, was er zo van overtuigd dat je zwanger zou zijn. Heb je je tempkaartje online? mag ik misschien eens meekijken, kan het niet zijn dat je eisprong later was. En wat je zei klopt deels meeste vrouwen hebben 14 dagen na eisprong ongi. Korter kan ook (ikheb dus bijv 10 dagen) maar langer komt maar heel weinig voor. Dus 14 dagen na je ei zou je bijna altijd positief moeten kunnen testen!

Hanneke Proficiat! maar wat dubbel meid. Is het een goed te opereren tumor die van man?

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Spijkervrouwtje
    Goede uitslagen en nu nog een mooi resultaat.
    Het is toch goed nieuws.
    Zie je man zo voor me met zijn big smile :D

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties.
    Was/Is toch een tegenvaller.

Hier mijn temp kaartje:
    162ac3 Ovulation Charts

15. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Velobabe,

heb even naar je kaartje gekeken, het zou heel goed kunnen dat je je ei pas hebt gehad op dag 20 dan zou je nu op 14 dpo zitten en misschien een late innesteling waardoor je nu nog negatief test.
    Ook zou misschien dag 25 zelfs je ei geweest kunnen zijn omdat je temp daarna pas echt hoog blijft, in dat geval heb je te vroeg getest en kan het dus nog wel zeker! Mijn duimen draaien!!;)

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wat is het hier stil zeg, iedereen aan het klussen :D

@Spijkervrouwtje
    Lief dat je het kaartje even bekeken hebt.
    Als mijn ei later is geweest dan vraag ik me af of we toen wel (op tijd) geklust hebben. Wordt er echt niks wijzer van, pff het is veel te spannend zo en niet leuk meer :(

17. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    tja dat zou jammer zijn en die onzekerheid is ook niet leuk!
    Misschien volgende keer (als die er komt ;)) nog meer letten op je afscheiding en evt ovulatietesten gebruiken ?

Wanneer ga je deze week weer testen? Hoe voel je je verder? Geen tekenen van naderende ongi of juist zwangerschapsverschijnselen?

Hier vandaag inderdaad veel geklust (aan het huis dan :D) Buiten veel opgeruimd en binnen alle gordijnen en vouwgordijnen weggehaald omdat ze morgen gaan beginnen met het vervangen van de ramen. Wel kaal zo hoor in huis....

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Spijkervrouwtje
    Ovulatietesten gebruiken dat vind ik niet echt wat.
    Op afscheiding letten kan natuurlijk nooit kwaad.

Denk dat ik evt. zaterdag weer een test doe.
    Heb echt niet het gevoel dat ik ongi ga worden.
    Zwangerschapsverschijnselen, bij sommige geuren ;)
    Mijn temp :(
    Mijn buik, maar dat kan ook van naderende ongi zijn ;)

Buiten opgeruimd, brr.
    Het wordt vast mooi met allemaal nieuwe ramen!

19. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou ik duim voor je dat het gweoon een mooie zwangerschap wordt hoor!
    Enhet was inderdaad niet echt lekker buiten maar ja... Maar ik hoop ook dat het mooi wordt! Het nieuwe dak ligt er inmiddels op, nu de nieuwe ramen en deuren nog en strakjes nog de dorobraakmaken ind e woonkamer voor een speelkamer, kan mooi al dat speelgoed de woonkamer uit (heerlijk :))
    maar we hebben nog wel veel te doen maar goed we hebben geen haast of deadline dus dat scheelt.

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Lief dat je voor me duimt.
    Ik duim zeker ook door voor jullie hoor.
    Hoe voelt het nu je weet dat het in theorie allemaal ok is?

Het is altijd fijn als je de tijd hebt voor een verbouwing.
    Gelukkig hoeven wij niks te verbouwen.
    Wil alleen op de (speel)zolder nog 2 dakramen erbij, maar dat heeft geen haast.

Gebruik jij trouwens ovu testen?

Deel Deze Pagina