ja beetje dubbel,e rgens wel heel fijn dat er niks aan de hand is maar vraag me dan toch af waarom het niet lukt. Maar wat ik wel heel fijn vindt is dat mochten we na een tijd besluiten om ermee te stoppen met proberen zwanger te worden dat ik dan achteraf tenminste geen spijt krijg dat ik er niet alles aan gedaan heb. Ik gebruik soms ovu testen niet iedere keer. toevallig vandaag weer begonnen aangezien ik in de loop van de week mijn ei verwacht. Ik bestel ze op internet van sensitest. niet duru wen werken goed bij mij. Daarbij temp ik soms rond mijn eidagen. Heb hiere genoeg ervaring mee dat ik weet dat mijn temp voor mij eisprong altijd 36,7 of 36,8 is en na mijn ei altijd 36,9 of 37.0 dus dan weet ik met zekerheid dat mij eisprong is geweest. maar goed jij zit nu in ronde 1 dus kan me voorstellen dat je misschien rustig aan wilt doen. ik ben ook pas na 8 mnd met ovutesten en tempen begonnen (net als bij de eerste zwangerschap)
zo dames wat een geklets. Ik wil even zwaaien. vanmiddag mag ik voor het eerst naar de VK, eindelijk een afspraak maken voor een echo!
Hey dames! Ben d'r weer. Van het weekend een super gezellig feest gehad van mijn dinnie en haar zus. Had gister echt nodig om bij te komen. Man ik ben dat niet meer gewend om erg laat naar bed te gaan. Straks even dinnie bellen voor de foto's zodat ik ze op mijn hyves kan zetten. Gister een positieve ovulatietest. Poeh ik ben benieuwd. Zou mooi zijn als ik straks op mijn verjaardag een positieve zw test zou hebben! Ik ga zo alles even op mijn gemak bij lezen.
zo daar ben ik weer. Hele intake stelt natuurlijk niet zoveel voor de 3e keer! Ik mag 25 november voor een echo!! Nog even ruim een weekje volhouden!
Er word hier nog gezellig gekletst zie ik Ik ben hier alweer een tijdje niet geweest. Stiekem ook wel een beetje bewust, om er even niet aan te denken. Hier nogsteeds geen duiveltjes.. Het is nu dag 44 alweer.. Vrijdag ga ik testen. Ik wil er nog niet zo vanuit gaan omdat we nog niet echt fanatiek (lees: 1x voor t echie) geklust hebben. Ik heb wel een aantal klachten erbij gekregen; Duizelig als ik te snel opsta, af en toe (steeds vaker) druk op mijn borsten, snel naar de wc moeten (snachts!) en snel hongerig (lees: knorrig!) Ligue; Ja die intake vond ik de 2de keer al zo saai hihi maargoed, wat moet dat moet he. 25ste voor een echo! leuk!!
Hanneke, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je? Velobabe, hoe is het nu met je? Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Dit schiet ook niet op. Anyway ik blijf voor je duimen meid! Spijkervrouwtje, fijn dat alle uitslagen goed waren. Je hoeft je dan in elk geval geen zorgen te maken dat er iets mis zou zijn met een van jullie twee. Misschien ovulatietestjes gaan gebruiken? Heel vaak denken vrouwen op een bepaalde dag vruchtbaar te zijn, maar blijkt het een heel andere dag te zijn! Mamapatricia, haha ja dat heb je he als die man met die lange baard weer in het land is. Bij ons komt ie as. zaterdag aan. Afgelopen weekend brulde mijn oudste zoon over het marktplein 'ooohhh kijk! Zwarte Pieten!!!!' Hij heeft het er een hele dag over gehad. Lique, haha nee zo'n intake stelt niet veel voor. Hoewel ik het toch weer iets bijzonders zou vinden als ik daar zou zitten. Het maakt je zwangerschap al wel een stuk echter zeg maar. Tjonge tegen de tijd dat je je eerste echo krijgt, zit je eerste trimester er alweer bijna op! Alieke, spannend zeg! Ook voor jou duim ik!
@Patrieske, inderdaad, maarja zo hoort het officieel natuurlijk ook Zo net 2 kids met een dik/blauw oog naar school gebracht. Daar zullen ze ook wel denken . Djim was gisterenavond van boven naar beneden van de trap gevallen. Het viel het mee, alleen dik en blauw onder zijn linkeroog. Toen Sam wakker werd zat haar hele rechteroog dicht. Gisteren leek het al wat rood enz. Maar vanmorgen kon ze nog door een spleetje kijken. Arme meid. Als het morgen niet minder is, maar even langs de dokter. Hopelijk is het gewoon een muggepikkie...
Ze zullen wel denken lique kindjes met dikke/blauwe ogen. Hopelijk gaat het snel beter met ze. Ik wil iedereen heel veel succes wensen. Ik had net een heel verhaal getypt en iedereen persoonlijk stukje gezet, laptop leeg, nu even kort maar niet minder gemeend! groetjes Hanneke
Lique, ah wat zonde! Als je zoontje zo'n smakkerd gemaakt heeft van de trap mag het een wonder heten dat hij alleen een blauw oog heeft. Beterschap met je kinders! Hanneke, herkenbaar hoor. Ik heb het ook nogal eens. Erg vervelend!
Lique beterschap met de kids en op naar de eerste echo! patrieske, hier wordt ook bij elke sint of piet in het echt of op een plaatje uitgebreid stilgestaan Al zei mijn oudste afgelopen zaterdag, mama die man in het rood emt die snor vindt ik niet zo leuk, die vindt ik eng Ovulatietestjes gebruik trouwens geregeld en ook temp ik af en toe zodat ik mijn eisprong eigenlijk altijd zeer nauwkeurig weet vast te stellen dus daar kan het niet aan gelegen hebben
hoihoi Ik kom mijn neus ook weer even laten zien . helaas zijn we weer een nieuwe ronde ingegaan . Deze maand gaan we er weer voor , met gebruik van ovulatietesten en deze keer gebruik ik GEEN ochtendurine zoals de vorige ronde wel gedaan is .. beetje stom van me maar goed ik kom morgen weer even bij lezen hier
Spijkervrouwtje, hihihi grappig is dat. Volgens mij vinden heel veel kinderen sinterklaas eng. Mijn oudste zei vanochtend dat hij sinterklaas op het dak van de overburen had gezien en dat zijn mantel niet rood maar zwart was. Wat een fantasie he! Oké ja als je en tempt en ovutestjes gebruikt dan kan het idd niet missen. Heeft de gyn ook je schildklierwaarden en B12 mee laten prikken? Ik heb zelf een te traag werkende schildklier gekregen na de geboorte van mijn oudste zoon. 1 op de 15 vrouwen krijgt deze ziekte na de geboorte van een kind. Da's dus erg veel!!! Als je schildklier niet goed werkt is zwanger worden bijna onmogelijk of je krijgt miskramen. Te vaak nog word de diagnose gemist en word de oorzaak elders gezocht. Hetzelfde geldt min of meer voor een B12 tekort. Nikkie, welke ovutestjes heb jij gebruikt dan afgelopen tijd? Voglens mij als je cb hebt met smilie kan het wel met ochtendurine. Maar niet bij de dipsticks etc. Ik gebruik ze van Test jezelf van die cassettes met pipetje en ben er erg tevreden over. Ik testte over het algemeen 's middags tussen drie en vier uur.
Goedemorgen! Tijd om weer even te uppen ^ Lique; 2 blauwe ogen! Agh! Hahah die juffies zullen wel gedacht hebben inderdaad. Sinterklaas; Hier ook 1tje die het eng vind haha! Gisteren alvast wat inkopen gedaan waar ze bij waren, voor de oudste het laatste jaartje dat ik dat zo kan doen denk ik Pfoe, is het al zaterdag? Ik zou eigenlijk vrijdag gaan testen maar ik moet erg vroeg op mijn werk zijn, misschien als ik tijd heb dat ik het dan eventjes doe en anders zaterdag. Ben stiekem wel erg benieuwd hoor! Zou toch wel erg kunstig zijn als het raak is na 1x Die duizeligheid blijft mij achterna zitten. Hebben meer mama's dat gehad? Ik heb het met 20w zwangerschap van de 2de gehad.. Dag 47 ondertussen.
Goedemorgen!!! @Alieke, spannend spannend!! Duizeligheid, geen idee. @SPijkervrouwtje, B12 tekort, is dat niet aan te vullen? Of is dat heel lastig?
ik kom alleen even voor bij om hallloooo te zeggen onze kleine man is geholpen gister en heeft heel veel pijn misschien dat ik vanavond even langs wip om overal even op in te gaan en anders morgen
mamapatricia beterschap met de kleine man! Patrieske ik weet niet of ze ook op B12 en schildklier gescheckt hebben. Ik denk het niet want ze heeft er niets van gezegd. Ik kijk het eerst maar even af zo denk ik. Velobabe hoe is het bij jou? nog geen ongi? Alieke spannend! hoop op een mooie test morgen of zaterdag! Hier gisterenochtend positieve ovutest. gisteren geklust en vanavond nog maar een keer. Hopen dat we over een dag of 10 iets moois in handen hebben
@Spijkervrouwtje, spannend!!! @mamapatricia, ahh arme lieverd, beterschap voor je mannetje! Ik ga aan het werk!
@mamapatricia en Lique Beterschap voor de kleintjes! @Spijkervrouwtje Mijn temp is nog steeds hoog, heb net om 10.00 weer getest, weer niet zwanger op cb digitaal scherm Heb de ha gebeld en die belt straks terug. Die zal wel zeggen geduld, bv, 1e keer ongi, gewoon afwachten. Had het niet verwacht want de vorige keren dat mijn tempkaart er zo uitzag was ik zwanger. Ben heel verdrietig nu. Tot later.