Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Velobabe dikke knuffel meid, heb nog even bij je temp kaartje gespiekt en zag dat FF je eispron verplaatst heeft. Moet zeggend at ik die dag wel logischer vind. Maar ook dan zit je nu op 15 dpo en dan zou je positief hebben moeten kunnen testen. Maar als je kijtk heb je op 11 dpo wele en flinke duik in je temp gemaakt en daarna weer mooi omhoog. Misschien een hele late innesteling?? Meid mijn duimen draaien voor je!!!

2. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lique en Spijkervrouwtje
    Bedankt voor jullie steun!
    FF heeft mijn eisprong verplaatst omdat ik op 1 dag (ik dacht dag 14 slijm had aangegeven, dwz een W). Nu dat er niet meer staat is mijn eisprong verplaatst naar de dag waar ik ook meer aan dacht.

De ha heeft vanmiddag teruggebeld en die zegt dinsdag nog eens testen. Het was volgens haar misschien toch te vroeg.
    Dus waarschijnlijk test ik woensdag nog maar een keer.
    Ze vond het ook raar dat mijn temp zou hoog was.
    Kon volgens haar maar 1 ding betekenen...

3. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Velobabe ik hoop het voor je. morgen dan wel weer je temp omhoog hoor en niet verder afzakken!!

4. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ahh velobabe wat rot... hopen op een posi test woensdag..

alieke jij was ook overtijd toch? of zit ik nu verkeerd..

goh mijn dagen zijn goed gevuld al ben ik vrij.. kleine man vraagt veel aandacht al voelt ie zich al een stuk beter alleen plassen en in bad gaan is een hel maar ja dat nemen we voor lief..
    heb de tuin gedaan het hok opgeruimd en alle eenling sokken bij elkaar gezocht jeetje dat is toch zo,n rot werk ..

gaan jullie nog wat doen het weekend?

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Unbelievable :$

Ik zie gewoon een streep!

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Spijkervrouwtje
    Temp was gisteren 37, vandaag weer 37.2.

@mamapatricia
    Lijkt me heel pijnlijk plassen en in bad gaan, daarna een koud washandje erop misschien?
    Wij zijn vandaag naar de intocht van Sinterklaas geweest.

@Alieke
    Gefeliciteerd!!! (Wat zou ik graag je voorbeeld volgen).
    Waarom heb je zolang gewacht met testen, dag 47?

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, foto foto!! gefeliciteerd denk ik dan maar!!

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Helaas meiden, onze blijheid was maar voor eventjes.
    Ik verlies sinds gistermiddag bloed, eerst oud maar nu is het heel erg heftig :( Ik baal er zo van.. wat waren we blij!

Ik heb net weer een testje gedaan, er staat nogsteeds een streep (iiiets lichter) Pff...

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, ohh meid wat erg! Heel veel sterkte!

10. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    shit Alieke!
    Sterkte meid!

11. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Alieke balen meid dikke knuffel.

Velobabe mooi kaartje zou toch zeggen dat daar een mooi wondertje van moet komen!!

Hier gisteren thuis de rommel buiten gedeeltelijk opgeruimd en vandaag ook boven gewerkt. En vanmiddag naar binnenspeeltuin geweest p,dat de jogste haar plas-stickerkaart vol had;)

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    aaacchh wat rot alieke..

ik ben er niet veel op het moment lees wel bij maar reageer neit altijd kleine man heeft er meer last van als wat ons verteld was ik mocht sinds vandaag geen verbandje meer om doen nou mooi dat zijn eikeltje vast zat in zijn onderbroek en hij van de schrik eraan trok met het resultaat velletje van de eikel af huilen die arme ziel.. ik heb ook heel wat af gehuild de laatste dagen jeetje wat is dat zielig als we nog een jongentje mogen krijgen zal ik er heel goed op letten dat het niet gaat verkleven

13. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Hai Ladies!

Pfff een heel druk weekend gehad. Weinig tijd om te schrijven. Zaterdag een feestje van de zoon van mijn vriendin. Had een zaaltje afgehuurd en daar een discofeestje voor alle kinders georganiseerd. Was weer bere gezellig. (We waren allebei uitgerekend op 20 nov van onze oudste jongens, alleen kwam mijn zoon drie weken eerder.) Ze zijn samen dikke vrienden, zo leuk om die twee samen te zien.
    Helaas werd mijn oudste hangerig, en jawel hoor eenmaal weer thuis had ie koorts. Dus hij blijft vandaag ook nog maar thuis hopelijk knapt ie gauw weer op.

Ik hoop niet dat het het rondje rond gaat hier in huis, want aankomend weekend hebben we een 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders en heb ik 's avonds met met mijn dinnies een concert in de Zeelandhallen.

Dit weekend best een hevige terugslag gehad. Heb nu twee jongens rondlopen die veel aandacht vragen waardoor ik het hele gebeuren van drie weken geleden weg had geschoven. Ben er erg verdrietig van geweest.

Velobabe, bij jou blijft het wel heel spannend allemaal! Wat balen dat die testen negatief zijn. Ik blijf voor je duimen!

MamaPatricia, ah wat zonde voor je kleine man! Kan me goed voorstellen dat je er zelf ook helemaal van van slag bent. Zo naar als ze zoveel pijn hebben. Dan heb je het liever allemaal maar zelf he? Veel sterkte!

Alieke, nee..... Oh wat vind ik dit verdrietig voor je. Niet jij ook... Bij mij werden de testen ook lichter op de dag dat ik bruin verlies kreeg, na mijn bloeding was tie weer negatief. Ik hoop voor je dat je niet al te veel pijn hebt. Ik denk aan je...

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    zwaai zwaai, nog 3 nachtjes slapen!!!

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Alieke
    Vind het zo erg voor je.
    Heb er geen woorden voor.

@Spijkervrouwtje
    Als ik negatief test dan weet ik het echt niet meer hoor.
    Heb wel een afspraak voor een echo donderdag (omdat ik steken linksonder in mijn buik heb, had ik ook toen ik voor de eerste keer ongesteld was geboren na de geboorte van onze oudste boef, maar toen had ik een 'normale' temp en een aardige cyclus, 3x dan.
    Toen geen onderzoek gehad, maar nu wel want ik wordt gek van de onzekerheid. Nu wil ik zeker weten dat er niks mis is.

@patricia
    Ik leef met je mee, maar maak jezelf geen verwijten hoor!

@Patrieske
    Ik ben al heel erg emotioneel dus kan me niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn. Dikke knuf van mij en lief dat je voor me blijft duimen.

Moet eerlijk zeggen dat wij (hubbie en ik) het ons niet kunnen voorstellen dat de derde test ineens positief is. Maar we willen het zo graag...

16. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    @patrieszke
    goed om je zelf denken he..
    wat rot dat je zoontje ziek is maar wel weer leuk dat jullie een mooie verjaardag hebben gehad vind het wel een leuk idee een disco feest.
    naar welk concert ga je?

@lique spannend je komt wel even een foto showen he..

@velobabe de derde test kan best positief zijn hoor ik heb bij de jongste ook eerst 2 keer negatief en toen pas positief getest..
    hopen dat je snel duidelijk heid heb dit is ook niks

bedankt voor jullie lieve reactie,s onze kleine man doet het vandaag iets beter hopen dat het zo blijft alleen wil ie nog steeds niet graag plassen

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mamapat, wat fijn dat het wat beter gaat. Tuurlijk kom ik echo showen!!

18. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Velobabe hoe is het nu?

19. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lique, super spannend! Ben jaloers op je. Ben ook erg benieuwd naar de foto.

Alieke, hoe gaat het met je? Ik denk aan je.

Velobabe, ah meisje... Kan me voorstellen dat je gek word van onzekerheid. Gelukkig heb je donderdag een echo dan hoop ik voor je dat je duidelijkheid hebt. Ik leef met je mee!

mamapatricia, zaterdagavond zijn er optredens van verschillende Nederlandse artiesten. O.a. René Froger, Anita Meijer, Vengaboys enz., normaal gesproken hou ik er niet zo van. Maar met alle dinnies is het wel gezellig. Ik zou er niet in mijn eentje gaan staan.

Nee dat je kleine man niet graag naar toilet gaat dat snap ik. Mag hij niet in een bak met water plassen? Kan hij zijn plasser daar in hangen en doet het misschien minder zeer? Of een kannetje water er overheen spoelen als hij plast?

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi allemaal,

5 uur na mijn post van gisteren...ben ik ongi geworden :(
    Het positieve is dat we nu weten waar we aan toe zijn, tsja.
    We (lees ik) wil deze onzekerheid niet meer en we willen graag een voorjaar/zomerbeebje dus ga ik eerst kijken hoe mijn cyclus is dus voor ons even geen rondjes.

@Lique
    Foto!

@mamapatricia
    Ik had zoo graag de derde keer positief getest, maar ik hoefde niet meer te testen.

@Patrieske
    Veel plezier zaterdag!

Deel Deze Pagina