Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    @ Mijnimeel; En?? :D

Mijn ongi met pil is nu begonnen. Vanaf nu stop ik, om even alles weer op een rijtje te krijgen. :)

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, waar stop je mee?? De pil, hier schrijven...

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Jaa met de pil ja ;)

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, ok, haha!!! Ben benieuwd.

Zijn jullie de vorige keren snel zwanger geraakt?

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik ook ;) Maarr, we oefenen voorlopig alleen nog maar hihi.
    Van de andere 2 ben ik snel zwanger van geraakt. Eerste door de pil heen en 2de in de 1e ronde.
    Ik heb bij de 2de toen erg zitten klooien met die ovulatie testen, ik kon me ei echt niet vinden :( Ik ben normaal gesproken ook erg onregelmatig maar wil straks wel me ei kunnen vinden, dus zou niet weten hoe ik dat aan moet pakken.
    Hoe was dat bij jullie?

6. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Ik wil ook graag voor een 3e gaan....

Mijn vriend heeft een volwassen dochter en voor hem zou dit de 2e worden en voor mij zou het de 3e worden..
    Van ons saampies zou dit de 1e worden ;)

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    :) :) :) :) :) :) :) :) Nog geen bloed/kramp of wat dan ook! Dus dat gaat goed. Ook nog geen test gedaan....:)

8. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Oooh spannend Mijnimeel...

Wanneer ga je testen?

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mijnimeel, wanneer ga je testen, knap hoor dat je dat nog niet gedaan hebt ;)

@Brielle, spannend en welkom!

@Alieke, das snel gegaan. Hier ook 2 keer gelijk zwanger, zonder ovulatietesten of iets. Maar maakt me toch wat onzeker over deze keer. Misschien voor het eerst tegenvallers enz.

10. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Hier binnenkort al de 3e.
    Dochter van 3,5 & dochter van 11maanden.
    Manlief begon al snel over 'n 3e en na 4maanden na de geboorte was het al "raak".
    Wel vele negatieve reactie's gehad van: Wat snel! 'T zal wel druk worden blah blah.
    Het is onze keus en geen ongelukje, maar een gelukje........

11. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @lique: yep. Durf niet....

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Brielle; Welkom!

Bikkel; Spannend dus! Wat leuk dat jullie na 2 meiden een jongetje krijgen :)

Lique80; Ik snap het ;)

13. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Mag ik ook meekletsen :D
    We hebben een dochter van 2,5 en een zoontje van 3 maanden. Eigenlijk wil ik geen 3e. Maar het idee dat ik nooooooooooit meer zwanger ben en noooooooooooit meer een babytje zal krijgen vind ik vreselijk. Dus wie weet. Mijn man wil best graag een 3e maar ik zie alleen maar beren op de weg. Hebben jullie dat niet? Qua drukte, financieel enz enz.

14. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Wat leuk mama van Isabella... ik heb ook een zoontje genaamd Thomas... alleen bij mij zit de h erbij in ;)

Ik heb ook wel eens dat ik er tegenop zie om de 3e te hebben... Maar dan denk ik ook weer: We redden het nu... en als het dan moet, zal het ook wel lukken!
    Vroeger hadden mensen 14 kinderen en ze redden het ook... Kinderen worden wel groot ;)

Ik heb nu een vriend die lekker verdiend... dus in dat opzicht hoef ik me niet druk te maken, maar hij heeft wel een heel drukke baan is meer weg dan dat hij thuis is... In dat opzicht zal het hier dus voornamelijk op mij neerkomen...

Maar goed.. mijn ervaring is: als je moet... dan komt het wel goed...! ;)

15. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    goedendag dames,

wij zijn hier ook aan het oefenen en klussen voor een derde.
    wat leuk om te zien dat ik niet de enige ben die evt. beren op de weg ziet. Maar daarintegen als ik zie wat de kinderen met me doen kan ik echt nooit meer zonder ze.

16. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Ikzelf zag enorm veel beren en had een enorme brok in mijn keel toen we t 2e streepje, dus positieve test zagen.....vanuit mij heel veel twijfel in ene, maar nu super trots! En gezondheid staat voorop, maar na 2 meiden nu een zoon (erg onwennig nog hihi) toch wel errug leuk!
    En juist nu in de laatste weken denk ik: Hierna noooooooooooooit meer zwanger, dat heerlijke gevoel in mijn zwangere buik........Nou weet ik waarom sommige denken: Nog een 4e of 5e of 6e enz enz hihi

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Bikkel wat leuk dat je hier even komt schrijven. Het is inderdaad vrij snel op elkaar. Maarja, wat maakt het uit. Hier schelen ze ook ongeveer ruim 13 maanden. Erg leuk hoor, hoe ze nu samen spelen. Leuk hoor een jongen nu! Denk verder dat het afscheid nemen van het zwanger worden/zijn en babies, iets is waar iedereen wel doorheen gaat. Of je nu 1 of meerdere kindjes hebt....

@Mijnimeel, op welke dag ben je nu? Want zie dat je cyclus nog wel eens schommelt, maar blijf het knap van je vinden dat je nog niet getest hebt, haha!!

@Mama van Isabella, zie ook een beetje mijn verhaal bij Bikkel over nooit meer zwanger.

@Debende, tja beren... tuurlijk is het weer spannend. Maar financieel en ruimtelijk moet het toch wel lukken hier (je kunt nu eenmaal niet alles meer, prioriteiten stellen). Onze harten zijn groot genoeg dus daar gaan we dan maar voor!!

Kom nou toch eens op met die ongesteldheid!!!

18. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    zolang er ruimte is in mijn hart en huis, is het zeer zekers welkom!!!

Kwam laatst met mijn jongste nichtje thuis om op te passen, zegt mijn dochter: oh mama, heb je eindelijk een zusje voor me meegenomen!
    nou dan smelt je toch

19. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi

Wij zijn ook druk in de weer voor een derde!
    Oudste is 6 jongste is 7 maanden. Eigenlijk zijn we al zo'n 5 maanden bezig voor de derde......
    Het vreemde is dat ik na de bevalling (4 1/2 week) meteen een cyclus had van 28 dagen, dit gedurende 4 maanden en nu 2 maal een cyclus van 34 dagen. Snap er niets van. Voor mijn zwangerschap ook altijd een cyclus van 28 a 29 dagen. Zal mijn lichaam van slag zijn nu nog na de bevalling. In ieder geval past zo'n lange cyclus niet bij me.
    Voor de 2e hebben we 2 1/2 jaar moeten wachten, dus we laten er maar geen gras over groeien.......

Spannend weer!

Groetjes!

20. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Dank jullie wel voor het welkom!

Wij zijn ook al bezig... Ik ben alleen wel afhankelijk van IVF. Ik heb inmiddels 2 pogingen gehad en die zijn mislukt...
    Ik heb nu dus nog 1 poging tegoed... en daar wacht ik nog wel even mee tot we minder stress hebben hier...

Dus hoe lang dat gaat duren? kweet niet.. ;) Maar niet al te lang hoop ik...

Deel Deze Pagina