Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He velobabe wat jammer meid ik had het je zo gegund en je had zo'n mooi kaartje maar ja helaas zegt dat dus ook niet alles. Is bij mij ook de reden dat ik zo min mogelijk temp want en zeker niet meer na mijn ei want heb te vaak mooie kaartje gehad die op niks uitdraaiden.
    Maar begrijp ik het nu goe dat je nu een aantal maanden het niet meer probeert omdat de kleine anders misschien in de herfst/winter geboren wordt? Blijf je hier nog wel af en toe gezellig meekletsen dan? Mijn wens is ook een zomerbeebje maar ben zelf al lang gestopt met het plannen want bij ons valt er weinig te plannen blijkt wel. Hoop gewoon dat het nog wel een keer wil lukken.

2. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Spijkervrouwtje kan me voorstellen dat je niet tempt.
    Als ik naar mijn kaartje keek dacht ik het kan niet missen als jij dat ook steeds had heb je groot gelijk. Ik blijf wel tempen, maar dan puur als extra info.

Eigenlijk hopen hubbie en ik allebei op een voorjaar/zomerkindje.
    Komt doordat we het najaar/de winter gewoon somber vinden.
    Vroeg donker (lees soms lijkt het de hele dag donker) en minder energie, ben zelf in januari jarig ;) Hubbie wil er nu pas in het voorjaar of de zomer voor gaan, maar ik moet zeggen dat ik nu zoiets heb van ach wat, eerst maar zien dat een derde wondertje ons gegund is. Alleen heb ik nu een cyclus waar nog geen lijn in zit.

Moet jij nu nog naar de gyn terug of niet?
    Hoop dat jullie deze maand veel tijd hebben om te klussen en ik zal voor je duimen!

En natuurlijk blijf ik meekletsen.

3. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben zelf ook in Januari jarig en deel ook je mening van de lange sombere dagen wel. Maar aan de andere kant ben ik een wintersportliefhebber en vindt ik de winter dus toch ook wel aantrekkelijk (zolang het maar niet regent)
    maar ga je dan nu expres rond je eisprong niet klussen of condooms of zo want ik neem aan dat je niet weer aan de pil gaat.

Tja en dat tempen groot gelijk dat je dat nu doet voor extra info nu je cylcus nog zo overhoop ligt. Ik kan me cyclus bijna uittellen dus ik gebruik alleen ovulatietestjes voor de echte bevestiging.
    Deze maand volgens mij wel goed geklust we hebben daags voor op en na de eisprong geklust. Nu maar hopen dat het inderdaad gegund is zo'n 3e wondertje.

4. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Gezellig, hihi. Vind het leuk om met de jongens te gaan sleeen, maar om met een dik ingepakte baby in de kou te gaan lopen ;)
    Ik heb sinds de eerste zwangerschap geen pil meer geslikt en dat ga ik nu ook niet doen. Voel me nu veel beter. We gebruiken gewoon condooms.

Lijkt me voor jou irritant dat je precies weet wanneer je je eisprong hebt, alles goed is, maar tot nu toe steeds pech. Weet zeker dat ik niet de enige ben die jullie een 3e wondertje gunt!

5. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    aaa wat rot velobabe ..
    wij zouden een voorjaars/zomer babytje ook heel leuk vinden en heb er indd ook wel aan gedacht om nu even een maand of wat te stoppen maar we gaan gewoon door.. we hebben al twee winterkindjes okt dec en moet zeggen vond dat ook wel weer fijn want dan kunne ze in de zomer lekker op de fiets en buiten in de loopstoel..

6. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Velobabe, wat jammer dat je toch ongi bent geworden. Je weet nu in elk geval waar je aan toe bent. Ik hoop wel dat je met ons blijft meeschrijven?

mamapatricia, hoe is het met je kleine man? Hier nog steeds een zieke en het ziet er naar uit dat ook mijn jongste ziek gaat worden.

Goh ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat er vrouwen zijn die liever een kindje in het voorjaar/zomer krijgen. Mijn oudste is eind oktober geboren en mijn jongste begin juli. Ik kan niet zeggen dat ik een van beide maanden leuker of minder leuk vond. Voor mij maakt het niks uit.

7. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hai meiden, mag ik hier ook mee kletsen?

Ook wij gaan voor de derde. We hebben twee schatten van knullen en willen graag ook nog een derde als het ons gegund is.

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    gadver de jongste nu ook het houd nooit op he..niks aan gelukkig is de griep hier al langs geweest..
    met me zoontje gaat het beter de pijn is er alleen nog als je er aan zit dus hij kan weer alles alleen plassen blijft een drama maar ik hij wil wel in een beker plassen dus als het te lang duurt voordat ie naar de wc wil laat ik hem plassen in een beker..

eigenlijk had ik er bij de andere twee ook niet over nagedacht maar kijk als ik en augustus september zou bevallen dan heb ik heerlijk lang verlof hahha dan hebben we de zomervakantie er bij dus dat is dan wel ideaal maar die maanden gaan rustig voorbij als het nu zo is zou ik eind augustus uitgerekend zijn sept liever niet want dan is de halve familie al jarig.. maar ja je heb het niet voor het kiezen en zou gewoon super blij zijn als het raak is in wat van maand dan ook

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @mamapatricia
    Daar heb ik ook over gedacht, dan is de kleine al wat ouder in het voorjaar/de zomer. Ik weet het niet hoor. Kindjes komen niet op bestelling. En met mijn cyclus. Wil eerst eens kijken hoe het nu verder gaat. Uiteraard ben je blij als het raak is!

@Patrieske
    Natuurlijk blijf ik hier meekletsen.
    Het is niet 'zomaar ' welke maand leuker is ofzo.
    Wij hebben allebei meer energie in de zomer en dat is toch belangrijk met een pasgeboren baby (nachtvoedingen, etc.).
    Beterschap voor je boefjes!

@Mel05
    Welkom!

10. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Mel05, welkom hier! Leuk dat je met ons mee wilt gaan schrijven.

mamapatricia, pffff het houdt niet over hier. Mijn jongste heeft gelukkig nu enkel verhoging maar mijn oudste blijft koorts houden. Dus die blijft morgen ook thuis. Fijn dat het weer wat beter gaat met je knullie. En ja je moet wat he? Da's met jongens weer makkelijk, hup een beker haha!

Velobabe, ja dat is wel waar in de zomer heb je over het algemeen meer energie. En de zomervakantie is ook wel handig ja. Kan me voorstellen dat je wilt weten hoe je cyclus verloopt.

11. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    hoi ik ben net zwanger van de derde en vind het erg leuk ik heb er goed over nagedacht want drie is denk best wel pittig maar wel gezellig vind ik.

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    mel05 welkom hier!

Peetjuh gefeliciteerd.

Hier net wat roze op het wc papier, erg vroeg zelfs voor mijn doen op 6 dpo. Hopelijk zet het nu eens een keer niet door en is het van een innesteling ;)

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    @ de nieuwe dames .. welkom

spijker.. spannend indd hopen op een innesteling

14. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Peetjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Spijkervrouwtje, oeh spannend! Zou heel goed kunnen dat het een innesteling is. Voor zover ik weet is dat idd ongeveer een week na je ovulatie.

Sprak de huisarts aan het eind van de middag nog. Had vanochtend een afspraak maar die heb ik afgezegd en gevraagd of ik een telefonisch consult kon krijgen vanwege slokdarmontsteking. Ik heb ook nog mijn positieve test en dat het een paar dagen later mis is gegaan nog onder de aandacht gebracht. Hij zei dat het vaak voorkomt en dat mijn lichaam zich aan het resetten is en het de volgende keer wel goed gaat. Nuja daar hopen we dan maar op he?

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mel05 welkom!!!

@Peetjuh welkom, hoe oud zijn je kids? En natuurlijk gefeliciteerd!

@Spijkervrouwtje, hoop ook van innesteling inderdaad!!

Sorry dames dat ik niet op iedereen reageer, ben laatste tijd erg druk. Vanmiddag eindelijk een echo, ben erg benieuwd!!!

16. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    lique eindelijk de lang verwachte echo geniet ben erg benieuwd naar de picture

17. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lique, spannend! Hopelijk ben je gauw weer online, ben erg benieuwd naar de foto!

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Peetjuh, gefeliciteerd!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo dames,
    Nou daar ben ik weer.
    Op de echo was een keurig springend kindje met een kloppend hartje van 11 weken en 3 dagen te zien.
    Ze had het eerst over 11wen5d. Maar toch nog even zorgvuldig gecheckt.
    Want dat scheelde wel heel veel met mijn idee.
    De datum die ik eerst dacht 17 juni is dus teruggedraaid naar 13 juni.

foto komt later, want het lukt niet!!

20. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    hoi dankje allemaal ik heb een zoon van 8 en een dochter van 2,5, dus tussen de oudste en de jongste zit wel wat leeftijdsverschil maar dat vind ik aan de ene kant ook wel weer lekker . ik ben nu twee maanden zwanger dus nog heel pril allemaal het lijkt wel hoe meer zwangerschappen hoe zwaarder het word haha

Deel Deze Pagina