Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lique, wat een prachtige echo! Nu helemaal lekker op je wolk gaan zitten en genieten!

Spijkervrouwtje, oh meid wat ontzettend spannend! Nog een test gedaan? Duim voor je hoor!

Moonflower, welkom hier! Leuk dat je mee wilt schrijven. Wat erg dat je je zwangerschap hebt af moeten breken.

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    de jongste is vanmorgen toch geholpen aan haar keel en neusamandelen. koorts was gisternavond nl wat gezakt en vanmorgen had ze gewoon 37.1. ik had nog wel het zh gebeld maar verkouden was niet erg zeiden ze. Ze heeft het super gedaan al snel na de operatie ijswater gedronken en ijsje gegeten en smiddags al een boterham. supertrots zijn we op haar. nu maar hopen dat ze hierdoor ook eindelijk vd verkoudheid en ooronstekingen af komt.

verder vanmorgen getest en superwit. balen dus. Later heel klein beetje rode afscheiding maar verder tot nu toe weer niks. (hadden wel gisternavond geklust) Maar ik heb wel geregeld buik/rugpijn dus ik houd er rekening mee dat het toch nog wel door zal zetten. maar zo raar als het nu gaat is het dus nog niet eerder geweest. :(

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Spijkervrouwtje, hopelijk knapt je kindje gauw op! Mijn oudste is er ook aan geholpen een paar jaar geleden en was echt veel minder vaak ziek.

Jammer dat je test neg is, hopelijk heb je gauw duidelijkheid.

4. Moonflower

Moonflower Actief lid

16 nov 2010
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Spijkervrouwtje, wat fijn dat de operatie goed is verlopen van je dochter! Is toch weer spannend zo onder narcose. Hopelijk knapt ze snel op en is ze stukken minder ziek aanstaande jaren.

Balen dat de test ook negatief is. Maar je weet wat ze zeggen, geen bloed geeft moed. Al weet ik heel goed hoe het is als er weer een negatieve test is.

Ik heb de afgelopen maanden ook elke keer getest op nod, alleen ook negatief en vlak daarna kwamen de :x. Ik baalde daar ook echt vreselijk van elke keer.

Ik had ook continu allemaal kwaaltjes (wie weet wel tussen de oren) die er voor mij doen op leken van een zwangerschap en dus was de teleurstelling des te groter. Dus deze keer heb ik besloten pas te testen als ik ruim overtijd zal gaan. :)

Hier ligt er trouwens echt een pak sneeuw. Bij jullie ook?:D

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Moonflower, welkom!!! Hier wel een laagje sneeuw, maar gelukkig niet heel veel.

@SPijkervrouwtje, wat een bikkel die jongste van jou, hoe oud is ze? Hopelijk is ze een stuk minder vaak ziek inderdaad. Balen van je test....

@Patrieske, hoe is het met jou?

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Lique, Vera is 2 jaar en 2 maanden dus nog erg jong voro keelamandelen maar goed als het maar helpt. Vandaag gaat het ook goed ze drinkt goed, eten iets minder maar ja dat is logisch.

Hier vandaag ongi geworden. baal er van. maar goed 't is niet anders.

7. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    @spijkervrouwtje wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat ze in ieder geval goed drinkt.,

@moonflower
    ik heb me dat ook voor genomen .. haha zien of ik het volhoud//

hier heb ik een jongentje wat na de operatie elke keer rond 12 uur wakker word en niet meer slaapt hij staat nu weer klaar wakker naast me . en tsja wat doe je eraan kan hem moeilijk laten schreeuwen dan wat dochterlief wakker en die moet morgen ook weer naar school.. dus ja ga ik maar met hem naar beneden.. ben zo blij dat me moeder morgen middag op ze wil passen kan ik even bij slapen want ja moet ook gewoon elke dag werken en ben echt hellemaal uitgeput./.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    ocharme meissie :p
    knuffel hem maar goed, ik ga nu naar bed...
    xxx

9. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Spijkervrouwtje, hoe is't met je kleine meisje?
    Balen dat je ongi bent geworden.

Lique, hier gaat het wel. Maandagavond ongi geworden. Heb het behoorlijk erg ook... Pfff zal blij zijn als ik er weer vanaf ben. Hoe is't met jou? Begint het buikje al een beetje te groeien?

Mamapatricia, hoe gaat het met je kleine man? Kan tie weer zonder pijn plassen? Ja waardeloos is dat als ze 's nachts wakker zijn. Hier een zanger 's nachts. Mijn oudste zoon wordt nogal eens wakker 's nachts en gaat dan liggen zingen... Dus ja idd je bent helemaal brak na zulke nachten.

Moonflower, jahaaaa hier ook sneeuw! Hier in het Zeeuwse staat ook een flinke koude wind, die voor je gevoel dwars door je heen gaat. Net even gezellig een mok warme chocomel met slagroom gedronken met mijn kleine man.

10. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    hiĆØr hellemaal geen sneeuw maar goed ook want de skibroeken zijn uitverkocht dus de kleine man heeft er geen ..

lekker he als ze snachts wakker zijn .. een zanger haha altijd beter als dat ze heel hard gaan huilen. gelukkig gaf mijn kleine man het om half 3 op en heb ik toch nog wat kunne slapen .. maaaarrr ik kruip nu op het bankje want de kids zijn bij oma kan ik even bij slapen/rusten en dan om 4 uur weer aan het werk

hebben jullie de sinterklaas in kopen al binnen.,,
    ik doe het niet zo gek hoor ze hebben al zo veel heb wat spellen en knutsel spul.. romy wil graag die grote litlle pony en kyano een grote dino dat haal ik nog en dan vind ik het goed

11. katiemom

katiemom Niet meer actief

Heej dames

even een snel berichtje van mij,
    ik ben deze maand maar even helemaal niet bezig geweest met zwanger worden of wat dan ook. Amper "geklust" en zelfs de vruchtbare dagen ontweken.
    Nu was ik hier vanmorgen even.. zie ik dat ik 1 dag overtijd ben..
    ik net testen.. wat denk je,
    een dikke streep.. ZWANGER!
    Ik ben even helemaal de klus kwijt.. pff.. wel heel blij hoor..
    beetje raar gevoel.

Pff nou dus ik ben zwanger haha ik moet het even laten bezinken hoor.

12. katiemom

Sorry hoe gaat het met jullie :)

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    wat goed katiemom, zo was het bij mij ook :p

14. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    katiemom gefeliciteerd ..
    wat fijn geniet ervan meid..

ik denk dat ik dat ook maar ga doen nee grapje..
    deze maand zal het bij ons ook niet raak zijn want mannetje had 2 dagen late dienst en dat houd in dat we elkaar dus hellemaal niet zien want ik heb vroege dienst.. dus ja de vruchtbare dagen zijn doordeweeks geweest

15. katiemom

Dank je wel :)
    Zodra ik het zelf ga geloven ga ik er echt van genieten ;)
    Maar denk dat dat pas na een eerste goede echo gaat zijn.

(waar is de tijd gebleven dat je op je roze wolk stapt om daar vervolgens minstens 9 maanden te verblijven haha)
    Als ik nu ook zwanger mag blijven ga ik het echt als een kerstcadeau zien ;)

Gefeliciteerd nachtzon :D
    Voelt wel gek om te besluiten even niet zwanger te zijn en dat het dan ineens gebeurd. Beetje onwerkelijk zelfs..

*strooit een lading HCG uit over Mamapatricia*

16. Moonflower

Moonflower Actief lid

16 nov 2010
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaaf katiemom!!! Zo zie je maar even echt rust doet wonderen!! Van harte gefeliciteerd!!:D:D:D

Ik duim voor ons allemaal voor een knallend positieve;) 2011!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katiemom, whoehoeeeeee wat onwijs goed zeg!! gefeliciteerd!! Had je helemaal geen symptomen??

@mamapatricia, tja je weet maar nooit, zoals je nu ziet, haha!

@Patrieske, oef heftig ongi dus. Hopelijk is het snel voorbij.

Ik hoop voor alle dames hier op een geweldig kerstcadeau (2 dikke strepen) en anders een super begin van 2011!!!!

Ga weer aan het werk!

18. katiemom

@ lique dank je wel :D Nee geen symptomen.. nog steeds niet. Heel stom, vorige maand had ik echt symptomen en nu niks. Heel stom.
    Misschien de laatste weken wat "buien" haha
    We zullen zien.. komt vast vanzelf ;)

Je bent al weer in de 12 weken zie ik :)
    Schiet al op zeg!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katiemom, ja het gaat nu eigenlijk best wel snel, haha! De eerste weken kropen voorbij en alweer 12 weken. WE hebben het van het weekend ook eindelijk iedereen verteld. Dus dat is ook wel fijn!

20. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    lique wat fijn dat nu iedereen het weet..

katiemom. heerlijk toch dat je bijna nergens last van heb.

***vangt het hcg op van katiemom*** zien of het werkt***

Deel Deze Pagina