Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Spijkervrouwtje. ik duim voor je dat je zwanger het jaar uit mag! (K)

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    katie mijn kwaaltjes(!!!) begonnen rond de 6 weken om dan tot 10 weken hevig te keer te gaan, supermsselijk, de ele dag lang, niets kunnen binnenouden, 2 keer in ziekenhuis ivm uitdroging... nu eindelijk kan ik genieten :)

3. katiemom

katiemom Niet meer actief

@ Nachtzon
    We zullen zien ;)
    Bij mijn dochter was ik 3 maand goed ziek en mijn zoon 5 maand.
    Ik ben al blij als de kleine bij me blijft, door eerdere mk'en voel ik me
    erg onzeker :( Mijn man netzo.. ok je bent zwanger.. eerste reactie yes.. tweede reactie, negeren dat we het zijn, eerst maar zien of het zo blijft. Jammer eigenlijk..

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan.. de clearblue en weer zwanger 1-2 week. Ik ga het langzaam geloven :D

Ik heb de testen in mijn album geplaatst.

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Gefeliciteerd katiemom!!! Al snap ik heel goed je onzekerheid.. Ik zal voor je duimen dat je een prachtige plakbeeb in je buik hebt zitten.

Hier komt de klustijd er weer aan en dat is toch wel de leukste tijd van de cyclus vind ik!

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Katiemom proficiat meid geniet ervan!

Cherie, bedankt. Tjong je bent al weer 32 weken zie ik wat gaat dat toch hard. Ik hoop zelf inderdaad ookd at we toch nog een kerstkadootje krijgen;)

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    rustig hier
    allemaal druk met de laatste sint inkopen
    ik ben bijna klaar moet morgen nog even wat voor de kleine van me zusje halen kon vandaag niet iets leuks vinden:x
    nog wel leuk geslaagd voor mijn eigen..
    ben erg benieuwd hoe ze er op reageren als de zwarte pieten hier zondag binnen komen

7. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    he meiden inderdaad rustig hier.
    Hier heb ik alles wel zo'n beetje gevonden voor sinterklaas. moet nog wel een paar dingen inpakken maar dat doe ik vanavond wel als ze in bed liggen.
    Had alleen voor allebei een nachtlampje besteld op internet maar die zijn nog steeds niet binnen, balen :x

Verder druk bezig met het kamertje van de oudste. Ze slapen nu allebei beneden op de kamer van de jongste maar die wordt maandag opengebroken want dat wordt speelkamer. Dus we zijn nu druk bezig om de kamer vd oudste boven af te krijgen zodat ze daar vanaf maandag zolang samen kunnen slapen.

Nou ik ga maar eens boterhammen op tafel zetten. Fijn weekend allemaal!!

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb zo,n verschrikkelijke baal dag gehad..
    ik zou vandaag onze nieuwe bank ophalen..
    dat kon niet door het weer..
    tot overmaat van ramp zouden we boodschappen doen ben ik gewoon 130 euro verloren daarvan heb ik 20 terug gevonden .. en de rest is foetsie .. mijn vriend zei je kan dat nooit verloren zijn je heb ritsen in je jaszak nou ik kwam er dus achter dat er een stuk was.. jeetje me hele dag was naar de kl*te

de kids bij elkaar op de kamer .gaat dat goed.. hier hoef ik dat dus echt niet te proberen..
    ik heb 4 slaapkamers maar zou toch graag de kleinste overhouden ik denk dat wij als wij nog een keer een kleintje mogen krijgen de gene van het zelfde geslacht bij elkaar leggen zodat ik toch nog een kamertje over hou voor de was enzo vind ik wel makkelijk..
    of vinden jullie dat dom kan ik beter dan gewoon de beeb(als het lukt) een eigen kamer geven..

9. katiemom

katiemom Niet meer actief

Vind ik niet dom hoor, wij lagen vroeger ook met 2 zussen op een kamer, alleen mijn broertje had een eigen kamer. (ook enigst broertje) Was erg gezellig :D

Hier hebben we genoeg kamers voor 3 kids op de bovenverdieping, de bijkeuken is groot genoeg voor was e.d. en wij gaan naar de zolder verhuizen.

Nu ik dit lees.. een hobby kamer lijkt me ook wel wat ;)
    Op een of andere manier is een huis altijd te klein haha

Nu snel naar bed, morgen wordt een drukke dag.
    Iedereen een fijne pakjes avond :)

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Kom even zwaaien, hopelijk heeft iedereen een fijne pakjesavond/dag/weekend gehad!!

Hier al weer veel te veel gekregen, ondanks de inperkingen, haha!! sint kan niet stoppen, haha!!

Ik ga lekker op de bank zitten. Net de kids gebadderd en die waren nog flink hyper. Het is stil boven, hopelijk blijft dat zo!!!

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ook ik kom even zwaaien..

hier ook een geweldige dag gehad ..
    kindjes vonden het al super dat ze vanochtend een kadootje in de schoen hadden en toen stond tot overmaat van ramp smiddags ook nog 2 tassen kadootjes van opa en oma (ouders van me vriend) ze waren er heilig van overtuigd dat dat het was..maar ja toen stonden er in eens drie zwarte pieten ze zate met zijn drieen(kleine van me zusje was er ok) op de bank met oogen die er bijna uitvielen .. geweldig hoor... en dus nog meer kadootjes jeetje romy is volgende week ook nog jarig waar laat ik alles

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier zijn de meiden ook weer flink verwend pff inderdaad waar laat ik alles ;)

En wat een bende toen ik vandaag uit het werk met de twee meiden thuiskwam... ze hebben vandaag de muur in de woonkamer naar de speelkamer doorgebroken :$
    Ze hadden wel een tentje van plastic gemaakt maar die was toch niet zo stofdicht als ze dachten ;)
    Dus m'n hele huis onder een laagje fijn rood stof. Bah bah snel keuken beetje gepoets toen gekookt en meiden naar bed gedaan en toen maar gaan stofzuigen en dweilen en stoffen. ben nog niet klaar maar het ziet er weer redelijk uit. Heb zelf de muren gestofzuigd want echt alles zat onder. Maar goed we krijgen er wel een mooie speelkamer bij beneden :)

Hier gaat het samen slapen goed als ze moe genoeg zijn, maar gisterenmiddag toen waren ze tikkertje aan het spelen ipv slapen :D
    Tja de oudste slaapt bijna niet mee smiddags maar ik had nog niet alles ingepakt dus ze moest van mij even naar bed:p
    Hier hebben we straks 4 slpkamers een kantoor en een speelkamer een bergzolder en een soort voorzolder voor de was en zonnebank dus ruimte genoeg. En mijn voorkeur gaat uit naar allemaal aparte kamers hoor. Alhoewel ik zelf tot mijn 12e bij mijn broer of zus geslapen heb

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    whahah ik stofzuig de muren gewoon ok wel hhahaha voor de spinnewapjes:D,,,

maar uhmmzzz volgens mij is jullie huis even wat groter als dat van mij al vind ik dit al groot ik heb 4 slaapkamer een super grote woonkamer een mini keukentje en een gigantische hal waar ik dus een tafel met twee stoelen heb staan(geen kindertafel en stoeltjes daar zijn ze wel uitgegroeit maar gewoon een achter tafel met 2 stoelen) zodat de kids daar kunnen knutselen en spelen natuurlijk gewoon binnen maar anders zit mijn goeie tafel onder het lijm zit ik niet op te wachten wahhah.. nou ja en ik heb naast de hal een hokje waar de wasmachine droger koelkast en een kast met spellen schoenen en bende staat wahhaha..
    ik heb hellaas geen zolder daar baal ik van maar ik heb wel een inloopkast en een grote boilerkast maar daar past nog geen zonnebank in,,wahhaha

nou ik heb de kerstboom op gezet.,
    vanmiddag wou het niet en viel ie tot twee keer om toen ie de tweede keer op kyano,s drumstel viel en die dus kapot was heb ik hem bij piek en stam gepakt en de achterdeur open gezet en zo naar buiten gesmeeten.. manlief kwam niet meer bij.. ik heb hem toch maar weer naar binnen gehaald en nu staat ie whahhaah dus nog even stofzuigen dweilen een was er in gooien en dan lekker op bedje

14. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    haha ik zie je al gaan met die kerstboom :D

hier ga ik 'm niet opzetten dit jaar want we krijgen week 51 en 52 de stucadoor in huis ;)
    Dus ikheb beloofd dat ikd ekerstboom mee naar mijn werk neem. kunnen we 'm daar opzetten en met z'n alleen in de kerstsfeer zitten :)

15. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik vind het altijd wel gezellig .. maar ik heb hem ook een keer niet opgezet toen we zouden gaan verhuizen maar dat allemaal wat uitliep
    toen heb ik het gewoon wat versiert met lichtjes in vaasen.. .

pff volgens mij krijg ik de griep offffffff ben snot verkouden sochtends erg misselijk vooral bij het eerste bakje koffie en ik ik krijg pukkels.. misschien is het toch raak:D

16. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik kom me ook even melden hier, ook wij willen een graag een derde, dit wordt ronde 1,spannend!
    hebben al 2 lieve mooie meiden van 1,5 en 3 jaar!

Liefs

Ik wil iedereen veel succes wensen met zwanger worden!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Daantje, welkom en veel succes!!!

@mamapatricia, hahahahahhaha!! maar hij staat weer begrijp ik, hahaha!!

@Spijkervrouwtje, ik zou de kerstzooi ook mooi even laten voor wat het is dan, haha!! Hoe oud zijn je meiden?

Ik ga zo even rondje lopen met vriendinnen en daarna lekker optijd naar bed. Heb vandaag de kerstkaarten met foto besteld en het huis omgetoverd in kerstsfeer!!!

18. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Daantje welkom hier en veel succes!

Lique, Isa is 3,5 jr en Vera 2 jr en 2 mnd. Ongeveer net zo oud als die 2 van jou:) Volgens mij hebben wij ook destijds in hetzelfde juni 2007 toppic geschreven en was jij de eerste mama die zwanger was van de nummer twee. ;)

Leuk dat je huis al in kerstsfeer is! Is toch altijd wel gezellig. Ik wil wel buiten lampjes gaan ophangen en inderdaad wat lichtjes in vazen etc. De meiden vinden dat ook zo leuk ;)

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, ohh wat erg, dat klopt helemaal, hahah!! En jij volgde vrij vlot, hahah!! Sorry hoor, dat is niet helemaal bijgebleven. Heb nog even geprobeerd naar ukkiepukkies te gaan, maar was het toch niet helemaal. Wel jammer, want was leuk groepje vond ik. Heb jij nog wel contact? Nog meer zwanger of bezig voor de derde? Leuk lampjes buiten!!! Bij ons hangen ze aan de schuur, ik moet er alleen uit als ik ze uit wil doen 's avonds, das weer niet handig...

zooooo, zou gisteren optijd naar bed. Maar mijn vriendin belde (van de Voice) en die had ik natuurlijk alweer even niet gesproken. Helemaal bijgepraat en wat is het kind toch heerlijk nuchter. Volgende week zit ik in het publiek met gratis kaarten!! Ideaal!!

20. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    welkom daantje

lique wel even zwaaien als je in beeld komt he haha..
    maar uhmm wie is je vriendin het is mij namelijk ontgaan.

morgen mag ik testen maar ik doe het pas maandag mijn gevoel zegt toch dat het niet raak is al zegt mijn moeder van wel en die had het bij de andere twee ook goed ..

zondag is ons meisje jarig word ze alweer 5 zucht kan het me als de dag van gister herrineren dat ze werd geboren naar zo,n verschrikkelijk rot bevalling

Deel Deze Pagina