Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mamapatricia, zal wel even zwaaien, haha! Kim de Boer is mijn vriendin, volgende week gaan we knallen, haha! alvast gefeliciteerd met je dochter!

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Lique, klopt allemaal! Heb eerst een tijd bij ukkiepukkies gezeten maar toen we voor de 3e zijn gegaan ben ik verder gaan kijken want de meiden daar hadden toen geen kinderwens en vond het toch wel leuk om anderen hierover te kletsen. Even kijken Patje is ook zwanger vd derde, en Sally en Hester van de 2e. Marlieke heeft al 2 kids maar die is ook niet meer actief op het forum. Verder schieten me de namen zo even niet te binnen en ik kom er ook bijna niet meer.

Mamapatricia wow klinkt goed. ik duim voor je op een mooie test morgen!

3. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    hallo daar ben ik ook weer ff

drukke weekend gehad
    gister moest ik werken van 10 uur sochtends tot 11 uur savonds dus was hellemaal gebroken.. maar was wel super gezellig..

vandaag verjaardag gevierd van onze meid.. alweer 5 wat gaat het toch snel.. ze is weer erg verwent.. (waar laat je al dat spul)

ennn wellll jaaaa nog steeds geen duivels zal het dan toch.. zal ik morgen testen offff.. ik weet niet wat het is maar ik stel het elke keer uit..
    wahha misschien dat ik toch nog een weekje wacht

4. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    het is zo rustig hier .,..

ik heb vanochtend getest ..
    en weet je wat.. hij is gewoon positief dat had ik dus echt niet verwacht moet nog even tot me door dringen ..

5. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    GEFELICITEERD!!!!!

je moeder had dus toch gelijk! Gaaf meid geniet ervan!:)

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    jahhh dat had ik dus echt niet verwacht vriendlief had veel late diensten dus moesten het hebben van de weekenden en volgens de berekening viel me eisprong in het midden van de week
    maar ik ben zooo blij hopen dat alles goed blijft gaan

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    WHOOOHOOOOO gefeliciteeeerd!!! :)

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, oja, nu je de namen noemt begint het allemaal wel te dagen. Is toch wel erg dat ik het meeste vergeten ben...

@Mamapatricia, jaaaaahhhhhhh gefeliciteerd!!! Geweldig!! Zo zie je maar, ook geluk zit in een klein hoekje, hahah!! Hoe voel je je?

Gisteren bij de VK geweest met de kids, voor het eerst het hartje gehoord, was heel leuk. Kids vonden het ook spannend. Verder was alles goed. 20 januari mag ik voor de 20-weken echo!

9. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    dank jullie wel ik besef het nog steeds niet hellemaal heb vandaag maar weer een test gedaan en die was duidelijker als die van gister..

ik heb de vk gebelt mag 4 jan heen.. spannend.. ik voel me eigenlijk wel goed .. wel misselijk maar is goed te doen.. en ik heb toch wel wat pijnlijke steken van onder zeg maar heel apart..

spannend de twintig weken echo willen jullie weten wat het word??

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jaaaa :) wij wel :)

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, nee wij willen niet weten wat het wordt. vorige keren ook niet hoor.

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    dat houd de spanning er wel in ..
    wij wisten het bij de andere twee wel nu willen we het niet weten teminste zoals we er nu over denken..

nachtzon hoe voel jij je

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, kijken of jullie het volhouden. Het is best verleidelijk met de 20-weken echo. Maar we hebben ons altijd nog kunnen beheersen, haha!! En de rest is al bekend, dus dit is nog een echte verrassing! de vorige keren dacht ik dat ik een meisje zou krijgen, dus 1x goed, 1x fout, haha!!

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    alles goed hier, beetje last van het vele liggen ;) verder alles ok :)

15. katiemom

katiemom Niet meer actief

Heej dames

denk dat ik me toch weer bij jullie kom voegen, heb net toch wel wat redelijk bloed verloren en krampen. Ergens heb ik nog de hoop dat het ophoud, maar ik weet haast wel zeker dat het mis is.

Echt het weeen gevoel..

Dus.. kut!!!

16. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh meid wat vreselijk. Ik hoop dat het ophoud en toch nog goed blijft gaan. Hoe ver ben je nu? Kun je al een echo krijgen?

17. katiemom

Ik ben nu zes week..
    Ik was toch goed doorgelekt, maar nu heb ik even geen bloed meer. Ik hou zo mijn hart vast dat het iets anders is.. pff.. vanmiddag had ik ook al wat steken in mijn liezen, nu ook en wat ongi gevoel.
    Nog geen stolsels gezien.. twee keer eerder een mk gehad, maar toch merk ik dat ik nu twijfel.. misschien is het de hoop wel..

Ik verwacht het ergste.. stiekem hoop ik wel echt..

straks maar op tijd naar bed, weten we morgen misschien meer,
    helaas heeft mijn man net vanavond vrienden op visite. Het was al te laat om ze af te bellen :( Dus kan ik helemaal niet op mijn mannetje steunen.

18. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja belen is dat kan me voostellen dat je zijn steun nu wel kunt gebruiken. Ik duim voor je dat eht toch goed blijft gaan. Ga je morgen nog met een VK bellen als het wegblijft?

19. katiemom

Ja denk het wel.

Nu eerst maar even slapen, heb niet echt pijn gelukkig. Beetje raar gevoel onder in mijn buik en mijn liezen. We zullen morgen wel zien.

Volgens mij voel ik net weer wat vloeien..

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Gelukkig dat dit topic bestaat :D
    Ben gelukkig niet de enige vrouw hier
    Echt leuk

Wij denken ook erover voor een derde
    Mijn oudste is nu 1 1/2 en de jongste bijna 6 maand
    Allebei jongens (zelf gependeld en me derde werd een meisje dus ben benieuwd)

Ben nu nog aan de pil microgynon 30 en we stoppen eind april of eind mei als de jonste net een jaar oud is

Dit is thijmen met Papa

Deel Deze Pagina