Tijgertje welkom hier en leuke mannen heb je Pendel je ook voro anderen , ben wel benieuwd nl of voor ons er nog een 3e wondertje in zit...
@Katiemom, onee meisje! Hoe is het nu met je?? Ik ga heel hard voor je duimen! @Tijgertje welkom. Leuk dat jullie ook voor een derde gaan binnenkort. Lekker druk nu denk, met 2 van die kleine monstertjes? Mocht je ook voor andere pendelen, ik wil graag weten wat het wordt
@tijgertje welkom! Knappe mannen Hier gaat het nog wel goed, gisteravond geen bloed meer verloren dus alleen die eerste bloeding. Maar vanmorgen wel wat bruin bloed en bij het afvegen roodig slijm. Nog geen stolsels oid Heb nog steeds de zwangerschap verschijnselen wel, ben wel wat shaky vanmorgen, maar dat is misschien de druk wel en het slecht slapen, heb geen krampen maar wel een raar weeeig gevoel in mijn buik. En volgens mij heb ik ook nog eens buikgriep. Nu geen bloed meer bij afvegen. Dus ik weet niet wat ik nu moet denken. Heb gisteravond en vanmorgen echt even zitten janken, nu zit ik weer af te wachten wat er gebeurd. Als het mis is.. laat het dan gewoon gebeuren want dit is ook niks. Straks vk maar even bellen. Nou ik heb belooft voor school een taart te maken voor het kerst diner.. laat ik dat meer eens gaan doen. Ik heb echt helemaal nergens zin aan..
Katiemom Ik had met 6 weken en 6 dgn nog een bloeding gehad en daar ben ik zo van geschrokken maar moest toen gewoon afwachten En de jongste is geboren Houd hoop meid Denk aan je
welkom tijgertje wat een prachtige naam kyano hahaha zo heet mijn zoontje ook.. katiemom mijn zusje heeft meerdere bloedingen gehad. en die heeft toch echt een gezonde dochter... pff ik heb vandaag medicijnen opgehaald voor de misselijkheid het word met de dag erger dus eigenlijk weet ik het geslacht wel hahaha
@ tijgertje23 dat is wel weer gerust stellend, ik had het bij mijn dochter ook , maar met aanleiding.. dit begon zomaar. @mama patricia Ook weer fijn om te lezen, de bloeding van woensdag avond was voor mij gelukkig het enige. Gisteren nog wat bruin wat steeds lichter werd en nu is het gestopt. Dus ik ben weer wat geruster, maar de dagen mogen best omvliegen. maandag vk weer bellen en dan maken we een echo afspraak. Rot die misselijkheid, fijn dat daar medicijnen voor zijn, wist ik helemaal niet. Bij mijn zoon was ik 5 maanden goed misselijk. Wat denk je dat jullie krijgen Ik denk een meisje, voel ik al zo sinds ik zwanger ben dus ben benieuwd of mijn intuitie gaat kloppen. Begin hier nu ook echt misselijk te worden, zie het nog niet echt als storend meer een goed teken. Ik heb ook echt een hekel aan misselijkheid en overgeven. Heb wel eens letterlijk de hele dag overgegeven, dus hoop dat het nu meevalt. Ik ga mijn banner terug plaatsen, vertrouw erop dat alles goed is. Maar geloof het pas echt als ik de echo zie. Ben echt wel bang voor de echo.. ik blijf duimen dat ik geen bloed meer hoef te zien.
katiemom wat goed dat het bloeden is opgehouden.. ik zou ook de banner terug plaatsen ..het zit vast hellemaal goed.. ik denk dat wij een jongen krijgen omdat ik bij romy bijna niet misselijk was en nu begint het om een uur of 8 savonds en houd aan tot de volgende ochtend een uur of 11 dus dat is niet zo fijn .. vannacht ging het goed maar oowwhh gister avond.. ik heb echt een hekel aan overgeven dus probeer zo lang mogelijk te rekken..
Ik heb mijn banner gister al terug geplaatst, maar geen idee waarom hij niet overal aangepast wordt. Als het goed is komt ie nu tevoorschijn? Ja voel me nu al weer een stuk zekerder, toch ga ik maandag wel vragen om zo snel mogelijk een echo te doen. Kunnen we het ook mooi vertellen. Mijn buik lijkt ook al wat dikker, dus voordat mensen er zelf over beginnen Ik ben erg benieuwd of onze voorspellingen uit komen.. maar dat duurt nog wel even, we zullen zien. Willen jullie het van te voren weten? Ik zei eerst van niet.. denk we wisten het bij onze meid en toen bij onze zoon. Dus nu een verrassing zou wel leuk zijn. Maarr denk niet dat ik het geduld heb om zolang te wachten. Ik was vandaag erg misselijk op het werk, heeft me echt moeite gekost. Maar het ging goed. Zodra ik op het werk over ga geven, weten alle collega's wel wat er aan de hand is. Zou een beetje jammer zijn voor het verrassingselement. Denk ook wel dat je aan je lichaam kan zien of het een jongen of meisje is. Bij mijn zoon was ik veel meer misselijk en emotioneel en bij mijn dochter kwam vooral mijn rug onder de pukkels en heel veel last van mijn bekken.
k was ook mega misselijk (hyperimesis) maar nu gaat het al stukken beter... enkel moe, maar dat ligt waarschijnlijk daaraan dat ik sinds de verdwijning van mn vriendin nauwelijks slaap...
ja ik was bij mijn zoontje ook heel misselijk daarom denk ik dat het een jongen is.. maar ik mag 4 jan naar de vk en vraag ok gelijk om een echo ik heb zelf zo,n raar gevoel van oo het gaat mis dat heb ik bij de andere twee niet gehad .. heel apart,, nou kreeg ik van me neef zijn vriendin een berichtje of ik in verwachting was want dat had ze gehoord.. nou ik weet wel wie het gezegd heeft van er zijn maar een paar die het weten maar goed maakt niet uit nachtzon hoe bedoel je me vriendin is verdwenen?? niks ernstig hoop ik
haar naam is Elke wevers, ze is spoorloos sinds meer dan een week :'( http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/244555-dringend-hulp-gezocht-ivm-vermissing-elke-wevers.html
ik moet ook 4 jan naar de gyn, maar hier gaan ze reeds geslachtsbepaling doen... maak je niet druk meissie, het is omdat we reeds mama zijn en al ouder dat we dat gevoel hebben... maar het zal goed zitten, geloof me maar
ooo wat erg nachtzon ik hoop dat ze echt snel gevonden word.. tsja onzekerheid is moeilijk af te komen en ben nu ook niet meer misselijk.. ik voel me der nie zo goed bij.. ik vraag 4 januari gewoon een echo wat spannend joh geslachtsbepaling ze kunne het tegenwoordig snel zien
@Katiemom, heel goed goede hoop houden!!! @Mamapatricia, zou ook een echo vragen hoor. Maar niet te snel twijfelen, geen stesss!!!!!!! Nu heb je medicijnen tegen misselijkheid, ga je twijfelen, haha!! @Nachtzon, jemig wat heftig, sterkte! Zo gisteren naar TVOH geweest, na een barre toch van 7 uur, was het leuk om mee te maken. En mijn vriendin is weer door!!!
ik heb alleen de medicijnen genomen toen ik misselijk was heb ze gister en vandaag niet gehad.. ik kan de pijn in mijn buik ook niet omschrijven het is een soort scheurend gevoel.. maar ja geen bloed dus gaan maar van het goeie uit lique ze was erg goed
@ mamapatricia Heb ik je al gefeliciteerd? Bij deze dan GEFELICITEERD!! hoe voel je je? scheurend gevoel komt me wel bekend voor, had ik vorige week een paar dagen en herinner ik me ook nog wel van mijn dochter en zoon. Beetje moeilijk te omschrijven maar ik noemde het ook zo.. iets van een dun laagje huid wat scheurt ofzo?.. raar gevoel, moeilijk te omschrijven wat daarbinnen gebeurd. Zal wel iets te maken hebben met baarmoeder die groter word?