Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    vandaag voel ik me top geen pijn gelukkig dachte ffe dit komt niet goed..
    misselijkheid is heel licht aan wezig en dat mag ook zo wel blijven haha.

romy heeft gister alles ondergespuugt kyano aan de race en mannetje ook dus ziekenboeg

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, gelukkig maar!! Fijn dat de pijn veel minder is hoor. Ojee ziekenboeg, sterkte!

@katiemom, bij jou ook alles nog rustig?

3. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    katiemom hoe gaat het daar??

jeetje ik dacht ik sla de griep over maar ben nu toch echt grootste vriendjes met de wc pot maar als het net zoals bij romy gaat ben ik er morgen weer af

hoe voel jij je lique

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Mamapatrica sterkte met de ziekenboeg! Hier zijn ze allemaal achter elkaar ziek geweest (behalve ik afkloppen dus...)

Katiemom, hoe gaat het met je gen bloedingen meer gehad?

Marloes jij ook al weer 12 wkn tjonge wat gaat dat hard.

Hier weinig hoop voor deze ronde. hebben maar 1 x geklust, op ma avond terwijl denk ik woe ochtend eisprong was. manlief was nl ziek en had er toen (heel logisch) geen puf voor.

Vandaag woonkamer leeggehaald voor de stucadoor die morgen komt. Zit nu dus aan de keukentafel te laptoppen want ja je moet iets he;) Vanmiddag nog wel lekker met de honden door de sneeuw gewandeld en daarna met het gezin naar een kleine binnenspeeltuin geweest en frietjes gegeten. De meiden vonden het super en lagen om 19.00 uur uitgeteld in bed. ;)

Is eer bij jullie ook zoveel sneeuw gevallen? tjonge ik denk dat er hier wel 10/15 cm is gevallen!

5. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    spijkervrouwtje het kan hoor kijk maar naar mij
    wij hadden volgens mij niet rond mijn eisprong geklust die was door deweeks en man lief had avond dienst maar de testen geven toch echt positief aan

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, hier vandaag geen sneeuw, lekker hoor, ahha!! Oja, houdt hoop, zoals mamapatricia zegt!

@mamapatricia, hier gaat het eigenlijk heel goed. De ergste vermoeidheid is over en de misselijkheid dus ook. Dat geeft een goed gevoel. Verder begint mijn buik nu echt te groeien en kan ik mijn oude broeken niet echt meer aan, past nog net, maar zit niet lekker meer, vooral aan het einde van de dag niet, haha!
    Probeer mijn gewicht onder controle te houden, maar zit alleen maar te eten deze dagen.. zal wel weer niet lukken ;)

7. katiemom

katiemom Niet meer actief

@mamapatricia
    niks aan allemaal zo ziek :( hoop ook dat je zo weer beter bent.

@spijkervrouwtje
    Hier hadden we bewust niet geklust rond mijn eisprong,
    En gek genoeg gewoon zwanger.. dus zeg nooit nooit. ;)
    Was wel ff schrikken :) Goed schikken dan.

Wij hebben hier ook helemaal geen sneeuw liggen. Geen eens een cm :( Mijn dochter wil heel graag met de slee... mja..

@lique80
    Fijn dat je je zo goed voelt.
    Morgen alweer 15 week ja! Gaat dat snel zeg.
    December is niet de maand om op je gewicht te letten, laat staan als zwangere ;) Hier heb ik er niet veel last van.. krijg geen hap binnen al wilde ik het nog zo graag. Ik vond het 2e trimester altijd het beste. Echt maanden om van te genieten.

Hier gaat alles nog steeds goed. Durf zo langzamer hand weer gewoon naar de wc te gaan.. maar kijk altijd eerst wel even of er geen druppel bloed zit. Maar voel me echt zwanger dus heb er een goed gevoel over. Morgen vk weer bellen om een echo te plannen.
    Hoop dat het snel kan!

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    @lique dat is fijn dat je je super voelt..
    ik eet ook niks waar ik dik van word chocolade en lekkere dingen mijd ik als is dat nu niet zo moeilijk omdat ik toch misselijk ben en hele tijd loop over tegeven.. ik vind het netjes hoor 15 weekjes en dan je broeken niet meer passen bij romy paste ik ze met 11 weken niet meer kyano is een ander verhaal daar had ik ze toch de laatste dag aan haha..

Katiemom fijn dat je je weer wat zekerder voelt.. lekker genieten..
    ik voel me ook erg onzeker vooral omdat iknu ook de griep heb. en dus verschrikkelijk buikpijnen heb .. maar ja dat komt waarschijnlijk dus door de griep..

ik kruip weer lekker op me bankje

9. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    zo wat een gladheid hier op de wegen vandaaag. vanmorgen een uur over gedaan om op mijn werk te komen wat normaal ong 25 min duurt ;) maar het plaatje is wel super alles onder een dik pak sneeuw.

Fijn dat het zo goed gaat met de zwangeren :D (op het overgeven na dan) Moet zeggen dat ik bij beide zwangerschappen wel misselijk ben geweest maar nooit heb overgegeven. (ben ik toch al niet zo'n held in).
    Zijn er eigenlijk nog dames over die nog niet zwanger zijn van dit clubje ;)

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames

Wij gaan ook voor een 3de, (voor mij vriend zijn 1ste)

ik heb 2 zoontjes van jan 7 jaar en jongste 4 jaar :D

dus echt tijd voor een 3de :D
    nu zitten we even in een pauze omdat ik feb. overschakel van studie dus moet even kijken hoe het op deze school gaat.

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Babyboom, welkom!!! Wat voor studie doe je?

@Spijkervrouwtje, zolang je niet hoeft te reizen is het prachtig, haha!

@mamapatricia, ik vind chocolade nu heerlijk, hele pure chocola, haha!! Dat helpt allemaal niet mee, haha! Tot het einde je broeken aan, pfffff

Ik ga lekker uiteten met mijn werk!

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    babyboom welkom:D

ik zit ook op bevallen in augustus maar dat vind ik niks aan veel te druk..

maar ik heb vandaag nog een test gedaan kon het niet laten en nu was de streep duidelijker als de controle streep:D voel me weer gerustgesteld .
    ja lique kon me broeken aan tot het einde hoop dat nu weer te kunnen.. ik krijg nu al wel me broeken naar beneden zonder de knoop los te doen.. al zie ik zelf niet dat ik afgevallen ben

wij hebben hier amper sneeuw wel is het hier op sommige plekken nog glad van vorige week maar dat is het ook

13. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Babyboom welkom

WOh mamapatricia hoe doe je dat je broeken aan tot het einde? Ik ben echt niet zwaar (1.65 60 kg) maar dat is me bij beide zwangerschappen niet gelukt hoor.

Wat eenv erschik he met die sneeuw. Hier blijft het nog flink liggen en is het dus flink klossen voeral doro de sneeuw.

Vandaag voro Vera zwemdoppen aan laten meten omdat ik anders niet met haar durf te gaan zwemmen op vakantie (gaan binnenkort weekje naar de roompot) veels te bang dat ze anders weer ooronsteling krijgt. Durf het bijna neit te zeggen maar volgens mij heeft ze nu al zo'n 2 weken geen ooronsteking :)

14. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik was van kyano 1 kilo gegroeid en de broeken kon ik dus mooi onder me buik dragen:D hopen dat het nu weer lukt en niet zoals bij romy 35 kilo der bij.. dat zal wel niet gebeuren want toen was ik de eerste weken al heel erg gegroeid.. en nu ben ik -3 kilo

wat lekker een weekje weg.. heerlijk ik wil wel mee hahaha...
    sneu hoor voor vera dat ze elke keer oorontsteking heeft romy heeft dat de eerste 2 jaar altijd gehad het is zo zielig voor die kleintjes.. hopen dat het weg blijft

nou meiden ik ga me mannetje opwachten en dan lekker op bed
    heb heerlijk in huis om geknoeit alle laatjes opgeruimd en de kastjes stof gezuigd en dweilen doe ik morgen wel hoor..

weltrusten

15. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Is het nog niet wat vroeg voor nesteldrang:D

En je kunt er met je gezin nog wel bij hoor. We hebben nl een 22 pers luxe villa gehuurd met de hele vriendengroep. lekker daar de jaarwisseling vieren ;) Maar we hebben nog wel een kamertje over volgens mij :D

Wat een verschil + 35 of + 1 :$ nou dan is die laatste wel net iets fijner.
    Ik wil er in het nieuwe jaar weer 2 kilo af hebben en wil ook weer meer gan bewegen. denk dat ik maar weer ga wii-en maar wacht ik wel eerst even tot de gordijnen weer hangen want vindt dat anders zo'n raar gezicht:)

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
  17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mooi tijgertje :D

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tijgertje ohhh wat goed!!!

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja dank je wel
    We zijn ook echt apetrots

Thijmen heeft net weer ff door het huis gebanjerd
    Echt heel leuk

Lique80 Hoeveel kids hebben jullie

edit ik zaqg in je handschrift al staan sorry :)

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tijgertje inderdaad, haha!! 2 dus! Meid en jongen! haha!

Deel Deze Pagina