Fijne kerst allemaal! Hier trouwens al weer flink rood met afvegen dus morgen ongi denk. Ga toch de gyn nog maar een sbellen of ik hier echt niks voor kan krijgen. Rood begint bij mij al op dag 7 na eisprong en ongi zelf wordt steeds korter
wat raar zeg.. je kan het indd de gyn eens vragen .. misschien kan hij/zij jullie hellemaal wel verder helpen je heb al 20 rondes gehad
zoals verwacht heeft het heir vnadaag dorogezet dus ronde 21 is een feit. Mamapatricia tja de gyn heeft alles onderzocht en zegt dat het allemaal goed is . Het roodverlies zo vroeg in mijn cyclus wuifde ze weg. Dat was nietzo erg zei ze. Maar ja ik ga toch nog maar eens bellen vd week denk ik Krijg steeds meer het gevoel dat een derde ons niet meer gaat lukken pfff niet leuk
hier is het zo is het na een jaar niet zelf gelukt ga je naar de gyn en dan kijken hun hoe en wat. en helpen ze je een handje met clomid of iets dergelijks.. ik vind dat ze je wel heel lang laten doorgaan
Spijkervrouwtje, jemig wat balen zeg. Zou inderdaad nog een keertje bellen. "mamapatricia, hoe voel je je? Hier een fijne kerst gehad. Hele familie weer gezien en veel en gezellig gegeten, haha!!! Jullie ook?
Hoi allemaal Kan ik ook een beetje mee kletsen? Wij zijn nu in ronde 3 voor een derde kindje. Liefs Femme
tuurlijk la femme welkom lique ik voel me eigenlijk heel goed ben niet meer misselijk wat me dan wel weer ongerust maakt ahah maar ben wel ontzettend moe en jij voel jij je goed?
@mamapatricia, je dan ben je liever nog even misselijk natuurlijk. ik voel me buitengewoon goed eigenlijk. alleen vandaag niet zo. Vanmiddag gewinkeld en niet gerust en nu moet ik het bezuren, hopelijk is het weer over na een goede nacht slapen. @laFemme, van harte welkom!! zo morgen is mijn vriend jarig, dus ga er zo lekker in met een boek!!! Tot snel dames!
ik ben vandaag weer naar de tandarts geweest gister ook al heb een fikse ontsteking in me kaak en dat tast de zenuwen aan dus van twee kiezen hebben ze die doodgelegd jeetje wat had ik een pijn en het enige wat je mag is paracetamol.. ik heb er gewoon van gehuild. vandaag was ik toch ook weer misselijk maar niet zo erg die medicijntjes helpen goed gelukkig.. moet er niet weer aan denken negen maanden misselijk te zijn.. hebben jullie alle spulletjes nog van nummertje 1 en 2 of moet alles er nieuw komen ik heb niks meer.. had alles aan me zusje gegeven vorig jaar want ja eerst wouden we het bij twee laten.. nu heb ik al een maxicosie besteld. de babykamer krijg ik van me vriendin en de wagen halen we nieuw kadootje van schoonouders. het enige wat ik nog heb is het badje.. ben erg vroeg met kopen van de maxicosi maar het was nu een leuke aanbieding dus ja dan hebben we die maar vast lique gefeliciteerd met je mannetje maak er een mooie dag van nachtzon hoe voel jij je nou.. ik heb wel wat rare krampjes of krampjes zeurderig gevoel onder in me buik maar dat zal er vast bij horen
hoi dames! heb niet het hele topic doorgelezen. maar ik heb 2 zoontjes de oudste is 3 jaar en 1 maand en de jongste bijna 11 maanden. ik heb 3 maanden de nuvaring gehad, maar beviel me niet echt en de pleisters begonnen me ook te irriteren en omdat manlief en ik toch niet zo vaak meer wat doen, besloten om er mee op te houden. was na 30 dagen bang zwanger te zijn en een test gedaan. deze was negatief. maar het zette ons toch wel aan het denken. er zijn alleen een aantal dingen wat mij bezighoud. financiën, de ruimte in huis en in de auto. hoe doen jullie dat als de 3de er is? mijn beste vriendin heeft sinds 29-9-2010 ook 3 kinderen en een andere vriendin verwacht haar 3de kindje in maart. wij zouden het superleuk vinden om nog een kindje te krijgen, maar ik wil zeker weten dat ik mijn kinderen alles kan geven.
ten eerste welkom ja dat hield ons ook wel bezig in onze auto passen we wel.. eventueel zou ik achter in kunnen en een van de kids voorin.. financieel vind ik waar er 4 eten kunnen er ook 5 en ja matrialistisch(wat erg kan er gewoon niet op komen hoe ik het moet schrijven) dat is maar net waar je zelf genoegen mee neemt. ik denk niet dat een kind iets te kort komt als ze nooit meer hebben gehad..
de reden dat ik erover begin, mijn beste vriendin die had laatst weer kleertjes erbij gekocht terwijl ze de kast vol heeft, en nog allerhande spulletjes om te spelen enz. maar een paar dagen later kwam ze bij ons om geld te lenen voor voeding. en dat is iets dat vind ik niet kunnen, het verschil is wel dat hun een hoop schulden hebben, en lijkt soms erop dat ze er nog meer bij krijgen. rekeningen die blijven een beetje achter boetes blijven zich opstapelen. ik zou graag willen gaan werken, alleen dan moet ik eerst kinderopvang regelen, en dat vind ik duur want dat krijg je niet van belastingdienst terug als er maar 1 in het huishouden werkt. misschien maak ik me wel te druk? hou oud zijn jullie kinderen?
@ Moui: Ik heb een jongen en een meid en mega veel kleren, dus in principe heb ik van alles genoeg. Mijn kleine meid is nog klein, dus alle babyspullen zijn er nog. Mijn zusje heeft ook een knul en een meid, dus daar kan ik ook nog kleren van lenen. Speelgoed te veel hier, dus geloof ook niet dat we daar heel veel van aan hoeven te schaffen. In de auto zouden er 3 op de achterbank kunnen, maar ons plan is toch om een nieuwe aan te schaffen. Verder wilden we al verhuizen en nu, mocht het snel raak zijn, kunnen we er haast achter zetten 8) Wij werken allebei en mijn kinderen gaan naar dagopvang en naschoolse opvang. Als jij ook gaat werken, heb je gewoon recht op toelage van belasting. Ik denk ook waar er 4 kunnen eten, kunnen er ook 5 eten. Ik denk dat wij het financieel gezien, prima kunnen hebben, maar ik kan me voorstellen als je wat minder ruim zit dat dit wel echt een overweging is. Aan de andere kant een kind heeft eigenlijk alleen een bed, eten en drinken nodig en veel liefde (om even kort door de bocht te gaan dan hè) Moeilijke beslissing hoor. Maar mijn gevoel is er helemaal klaar voor. Het lijkt me geweldig en dan krijgen we gewoon allemaal wat minder (is wel moeilijk met een mama die een beetje een gat in haar hand heeft) Succes in ieder geval met beslissen en jullie moeten doen wat goed voelt. @ mamapatricia: Spannend weer die begin weken. Succes met de misselijkheid en krampjes. Wanneer mag je naar de vk? Wij hebben alles nog van onze kleine meid. Mocht het snel raak zijn dan is misschien alleen een duowagen iets waar ik over na ga denken. @ lique80: Nog van harte met je vriend. Mijn nod is 4 januari. Ik had bedacht om met oudjaarsdag te testen, maar sinds vanmorgen is de kans op een zwangerschap verkleind. Alle bekenden kwalen van aankomende ongesteldheid hier aanwezig. Dus waarschijnlijk ga ik niet testen en wachten we het gewoon af. Alvast een fijne jaarwisseling allemaal en dat onze derde droom snel uit mag komen. liefs Femme
la femme bedankt voor je berichtje! manlief was tot eind 2009 werkzaam bij een bedrijf waar hij plezier in het werk had, alleen omdat wij naar een gat in nederland zijn verhuisd wilden ze zijn contract niet voortzetten. en is hij in de ww belandt, heeft van Juli tot 17dec. wel weer gewerkt, maar nu is het afwachten of hij terug mag. dus daarin wil ik wel zekerheid hebben. maar als het zou gebeuren, dat we toch in verwachting zijn dan redden we het denk ik wel, de toeslag geldt alleen als beide ouders werkzaam zijn, dat heb ik al eens gehad maar alleen omdat ik fulltime op school zat en manlief werkte. anders hebben we geen recht erop als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, is mijn nod op 5 januari
Zo daar ben ik weer eens dames, beetje druk gehad hier!! @mamapatricia, auau hoe is het nu met je mond. Ohh, hadden jullie alles weggegeven. Nou hier alles nog in huis hoor, kon er toch nog geen afstand van doen, haha!! Wel een aantal dingen in bruikleen gegeven, maar die komen optijd weer terug! @Moui, welkom, ahh nog een beetje aan het twijfelen. Ik ben er van overtuigd dat liefde in eerste instantie genoeg is voor een derde. Maar ik heb makkelijk praten, want voor de derde was er al een grote auto aangeschaft! Tja werken loont op het moment echt nog wel, als je echt de volle dagen werkt die je ze naar de opvang brengt. Maar wat nu lukt kan toch ook wel met 1 erbij? Wat je vriendin betreft, denk ik dat die toch wel een klein probleem heeft hoor. Kopen als je geen geld hebt is natuurlijk nooit verstandig. Ze maakt niet echt de juiste keuzes . Mijn dochter is nu 3,5 en mijn zoon 2,5. Tegen de tijd dat de baby komt is Sam 4 en wordt Djim een maandje later 3. @lafemme, dank voor de felicitatie, we hebben een mooi feestje gehad. Rusig afwachten maar, soms houdt je lichaam je voor de gek.
hallo meiden, ook hier gaan we eindelijk de stap wagen voor een 3de... ik zeg eindelijk, omdat ik 3 maanden na de geboorte alweer de kriebels had.. wilde er altijd 2, maar het voelde niet compleet.. na veel, heel veel praten besloten eind dit jaar (gisteren) mijn spiraaltje te laten verwijderen.. wil nu eerst een maand mijn lijf "zuiveren" en vanaf feb. gaan we voor eggie.. betreft financiën.. als je verantwoord leeft, leef je naar wat je hebt... toen ik werkte hadden we elke aand geld tekort.. nu komen we elke maand rond en houden zelfs wel eens geld over.. en dat terwijl we ook kamers aan het verbouwen zijn... je word vanzelf handig erin.. maar rekeningen laten liggen kost alleen maar geld