ja betreft rekeningen, ik doe het liever ff zuiniger dan dat ik rekeningen niet betaal. bedankt voor jullie lieve berichtjes ik kan heel zuinig leven, maar heb ook periodes dat ik ff met geld wil smijten, ff lekker shoppen voor de kids. zolang dat kan. we hebben trouwens net ons eigen huisje gekocht, en hebben de sleutel sinds 1 nov. zijn nog een beetje bezig met verbouwen. hoe doen jullie dat met slaapkamers? wij hebben er 3, onze bovenverdieping is een hoekwoning want onze buurman heeft een gelijkvloerswoning.
wij hebben een rijtjeswoning.. wij slapen op de voorkamer (die is huisbreed) de nu nog jongste krijgt de grotere achterkamer, en een evt. 3de krijgt dan de kleinere achterkamer. de zolder word nu verbouwd, daar komt een ruime zolderkamer voor de oudste, en een klein kamertje zonder raam als opslag en hobbyhok voor mijn man. de voorzolder staat de wasmachine en droger en droogrek...
@moui dat is indd niet zo slim van je vriendin..ik denk ook niet dat ik haar geld had geleend dan .. moet ze zelf maar verantwoordelijker wezen. ik weet nu al dat ik niet zoveel ga kopen als bij de andere twee had gewoon kleding die ze niet aan gehad hebben .. hier hebben we voor elk kind een eigen kamer.. wij hebben er drie op rij aan de achter kant en een voor daar slapen wij zelf.. die andere drie zijn kinderkamers .. trouwens wel rot dat je man zijn baan kwijt is wij hebben dat februari gehad en dat heeft er toen nogal ingehakt gelukkig is mijn vriend weer aan het werk.. en heeft kan op een vast contract.. lique mijn mond is nu beter alleen want last van de prikken maar dat is nu bijna over gelukkig... jaaa dom he .. maar me zusje heeft het geleend haar dochter word in mei 1 dus kan moeilijk zeggen ik wil het nu terug dat zou wat lullig zijn.. jannie welkom spannend dan weer he.
la femme het is zeker weer spannend .. ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden hoor daarom heb ik pas ook heel laat getest.. ik dacht zonde van het geld ik wacht nog wel effe ik merkte het aan de misselijkheid ik dacht duurt wel erg lang hahah.. een duowagen is indd wel ideaal als je twee zo dicht op elkaar heb ik zal duimen voor mooie streepjes op testen
@mamapatricia, ja dat is lastig inderdaad, uitlenen en dan terugvragen. Wat heb je je zus precies uitgeleend allemaal? gelukkig dat het beter gaat met je mond, pfff. @Moui, hier kunnen we allemaal aparte kamers maken voor de kids. we zijn nu bezig met een dakkapel voor de zolder om er 2 kamers van te maken.Maar ik heb zelf 20 jaar met mijn zusje op een kamer geslapen hoor, niks aan overgehouden! Zou me er niet te druk over maken.
wow mamapatricia wel lekker groot dan? lique dat klinkt ook al zo lekker groot wij woonden hiervoor op een flat met 3 slaapkamers, maar ergerden ons heel erg waardoor we ook vaker ruzie hadden enige voordeel was dat mijn oma onze bovenbuurvrouw was, hij is 29 januari overleden en toen kwam me beste vriendin erachter dat ze zwanger was, zei ik voor de grap dat die kleine op 29-09 (mijn opa's verjaardag) geboren zou worden. en dat was ook nog zo als, komt het kindje toch eerst bij ons op de kamer, en dan even kijken. beide kinderkamers zijn 2.15 bij 4.15
het is toch geen probleem om de kindjes bij elkaar op de kamer te leggen. ik denk dat ik dat later toch ook ga doen, als de baby groter is bij of romy of kyano op de kamer leggen hou ik een kamertje over wij hebben geen zolder dus dat is wel makkelijk al hebben we wel genoeg ruimte om alles op te bergen lique ik heb de maxicosi badstandaart box babykamer uitgeleend.. maar de maxicosi heb ik dus nieuw besteld de box en babykamer mag ik van me vriendin vind ik ook wel weer heel leuk is weer wat anders white wash vind ik er mooi.. alleen voor kyano hebben we toen een nieuwe gekocht . dus die me zusje heeft is nog als nieuw.. de kinderwagen heb ik toen destijds verkocht. dus die moet zowieso nieuw . ach het komt er ook allemaal wel het kleine spul als hydrofiele luiers enzo wil ik graag nieuw die zijn nu dus ook voor 3 kindjes gebruikt oja me zusje heeft ook de wieg maar die kan ik wel terug krijgen het enige nadeel is dat de bekleding die ik had foetsie is.. ik dacht het mee geven te hebben aan mijn zusje maar ben bang dat het op de overloop is blijven staan en vriendlief het weg gegooit heeft nou heeft me moeder nieuwe bekleding gemaakt voor me zusje maar dat is niet mijn smaak
dat is wel handig als je alles zo kunt gebruiken. of van iemand kunt lenen. kinderwagen heb ik vorig jaar gekocht, heb nog garantie tot februari. heb een mutsy combiwagen, heb maxicosi nog liggen en buggyzit die nu ook als wipstoel dient, heb er ook nog een duozit bij gekocht via mp. maar vond ik toch niet zo'n succes. heb ook nog een tricot slen die ik zo af en toe gebruik voor de jongste. allemaal een goede jaawisseling en veel geluk en gezond 2011!
Bij een derde wordt je in mijn ogen veel makkelijker wat spullen betreft. Voor de eerste wilden we veel nieuw, nu zou het me niets schelen en hebben we nog veel! Een goed uiteinde allemaal en en nog beter begin!!!
indd en ik weet waar de kinderkamer weg komt dus dat scheelt ook.. ik vind het zonde om nu alles nieuw te kopen want hier na willen we er niet meer .. met 3 wondertjes is ons gezinnetje compleet en tsja als het een tweeling is ahhaha dan zijn we met 4 kindertjes compleet. gelukkig nieuwjaar allemaal
ja dat is idd wel zo. heb bij de 2de ook wel weer een nieuwe kinderwagen gekocht, heb de oude verkocht en had de kinderwagen die ik wilde via mp gekocht maar was het verkeerde model, oude kliksysteem. en heb die ook weer doorverkocht en dat geld meteen in een spaarpot voor een nieuwe. heb wel een nieuwe matras gekocht en bedje ook weer via mp. dus heb 2 babybedjes staan hier is het ook zo dat we dan echt compleet zijn met 3 kinderen. me pc word opnieuw geïnstalleerd, kon gelukkig wel ff tussendoor op de pc pc kate er ineens mee gisteren, en kan niet meer opgestart worden dus nu via een andere schijf op windows om alles van de C te kopieëren
moui ik heb voor twee weken terug andere windows gekregen de pc was zooo traag .. alleen nieuwe windows hielp niks dus heb nu tijdelijk mozzerila firefox.. matrasje haal ik indd nieuw.. heb ik bij de anderen ook gehad.. toen ik de kinderwagen verkocht had heb ik een nieuwe buggy gekocht.
ik gebruikte al een hele tijd mozilla firefox veel beter als IE! nu weer ff wennen op de IE ff op me vader wachten, die doet de pc in orde maken hoe vonden de kids het vuurwerk? de oudste vond het mooi tot hij buiten ging kijken, toen vond hij het eng. de jongste heb ik niet mee naar buiten genomen maar zat in zijn wipstoel en zat te lachen
mijn kindertjes vonden het hellemaal geweldig en wouden niet eens meer naar binnen.. geweldig ze hebben het er nu nog over
Hey girls! Remember me? 8) Ik ben hier bewust eventjes uitgestapt. Eventjes er niet mee bezig zijn.. Hoe is het hier?!! Ik heb niet terug gelezen.. teveel! Mamapatricia; Zwanger!!! (of wist ik dat al? geloof het niet.) Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!! Ik ben nu weer ongi na alles, ik ben er erg blij mee! Weer even duidelijkheid Op naar mijn nod hihi.
Hey meiden De beste wensen allemaal nog voor een geweldig, vruchtbaar en gezond 2011. Ik ben jammer genoeg net ongesteld geworden. Ik had het al verwacht. Op naar ronde 4. liefs Femme
hier is de temp gezakt dus verwacht morgen de rode duiveltjes wel leuk dat ze vuurwerk zo leuk vinden zo ff de kleine een schone kont geven en dan de oudste van de psz halen, hij was ff verlegen en erna ging hij meteen bij 2 meiden zitten fijne dag allemaal!
@Alieke, fijn dat je even wat van je laat horen!! Welkom terug! @lafemme, wat balen zeg, op naar de volgende ronde!! @moui, ohh, jammer dat de temp gezakt is. Maar wie weet!!! @mamapatricia, balen van je pc. Kindje lijken wat beter te worden.... al een paar dagen flink ziek. gaat een beetje met vlagen. dan denk ik, ohh het gaat weer en dan storten ze weer in!
welkom terug alieke balen la femme! ik vind het niet zo erg als ik morgen ongesteld word, ben nog jong en als we over 3 maanden zwanger worden komt dat ook wel beter uit, want dan mag de jongste naar de psz als de baby word geboren we wachten af, wij klussen ook nog niet echt gericht balen lique hopelijk knappen ze snel op!
Hallo allemaal, Wij hebben als goede voornemen om voor nummertje 3 te gaan is stiekum al lang geleden dat ik aan voornemens heb gedaan dus als jullie het goed vinden ga ik gezellig met jullie meekletsen