welkom katemans! gezellig hoor. hier was mijn temp vanmorgen weer gestegen snap er niks van. zwanger voel ik me niet, en 3 dagen geleden was ik zo erg dat ik al een test had gedaan heb ik bij de 1ste 2 niet gehad, niet zo erg als ik dat nu heb. ben nu alweer in staat om een test te doen
Miou, spannend zeg!!. Hier trouwens geen haast om zwanger te worden, weet dat we al heel gezegend zijn met 2 gezonde kindjes.... maar ja, het bloed stroomt waar het niet gaan kan
moui je kan ook beter niet testen voor je nod vandaag kan het wel. erg spannend.. ik voelde me dit keer ook echt niet zwanger dacht echt word gewoon ongesteld.. dus zal duimen.. welkom katemans wij zijn natuurlijk ook allemaal al gezegend met 2 prachtige kindertjes maar ben toch wel heel blij dat nummertje drie niet zolang op zich heeft laten wachten als nummertje 1 en 2 ik ben vandaag bij de vk geweest ik krijg donderdag echo omdat de vk ook denkt dat ik misschien toch al 12 weekjes ben. ivm met de rare ongesteldheid vorige keer..
dat is al lekker snel mamapatricia! ja ik weet het de eerste keer heb ik op de dag dat ik ongi moest worden getest was ook vanaf die ochtend ineens misselijk en de thee smaakte niet echt lekker ineens. bij nr. 2 dag voor nod had ik ineens last van krampen en diarree, mijn darmen waren echt vervelend. die was heeel licht. en nu kan het me niet snel genoeg gaan, heel gek. ik wacht nog een paar dagen, kijken of ik ongi word zoniet dan test ik uiterlijk vrijdag
spannend hoor zal heel hard voor je duimen ik begin nu een beetje de zenuwen te krijgen voor morgen gelukkig mag ik al om 9 uur voor de echo .
@mamapatricia, spannend hoor! lekker vroeg de controle, minder kans dat ze uitlopen @Miou, spannend, spannend!! Hoop dat het raak is! Hier vandaag de zolder helemaal opgeruimd... hahaha en hubbie is al begonnen met het vertimmeren voor een kamer (licht staat nu dus definitief op groep
leuk katemans! nou dames heb een test gedaan met middagurine en kwam al gauw een 2de streepje stond al gauw te shaken haha. nu afwachten, zou 14-09 uitgerekend zijn mja zal wel weer 1 week later worden
wauwwwwwwwwww moui wat super gefeliciteerd .... zoals ik berekend heb ben ik 17 augustus uitgerekend.. maar als het net zoals de jongste gaat komt het pas 15 dagen later haha hoop het niet
katmans.. wat leuk al aan het timmeren.. hopen dat het snel raak is. of was het het al raak sorry ben niet zo goed in onthouden de laatste tijd hahaha...
@mamapatricia, hebben de pil pas met de kerst de deur gewezen, dus ga er niet van uit dat ik al zwanger ben.... maar goed, er moet genoeg aan de zolder gedaan worden, dus kan beter op tijd gedaan zijn, aangezien ik diegene ben die tijdens een zwangerschap kluskriebels krijgt @Moui GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! leuk zeg!! ben je stiekem toch snel weer aangeteld! voel je je goed??
Hey dames @ Katemans: Toch de stap genomen...nog 1 keertje... Leuk hoor en de zolder ook al opgeruimd. Jij maakt vaart. Ik ga voor je duimen. @ Moui: Wow gefeliciteerd meid. Geweldig toch. Spannend weer... @ mamapatricia: Heel veel succes morgen bij de echo. Spannend. Ik duim voor een pracht echo. Hier bijna weer van de ongesteldheid af en dan gaan we er gewoon weer voor. Ik heb wel alle hulpmiddelen (ovutesten, tempen) aan de kant geschoven. Ik merkte dat ik er weer veels te veel mee bezig ben en dat wilde ik juist niet. Ik heb genoeg stress gehad bij mijn tweede kindje. Dit keer wil ik alleen maar relaxen en zwanger worden 8) Vooral die wachtweken zijn slopend...vreselijk! Ik voel me niet helemaal top, maar dta is over een paar dagen vast over Liefs femme
ja moui ik moest zolang doorlopen als ie die vrijdags niet zelf was gekomen was ik de maandags pas ingeleid dat was dan dus pas met 42.4 eigenlijk niet normaal me placenta was toen ook echt op.. het was wel zo dat ik in de laatste twee weken van me zwangerschap verhuist ben.. misschien dat dat de rede was ik weet het niet laat het me niet weer gebeuren.. ons mannetje had niet 2 dagen langer moeten zitten dan was het niet goed gekomen.. la femme indd die hulp middelen maken je alleen maar gekker hoor dan denk je elke maand ik heb het precies toen gedaan dus het moet haast wel raak zijn.. succes hopen dat het snel raken is katemans.. ach ja dat heb ik ook ahha ik wil nu de kinderen hun kamer doen en beneden sauzen mijn vriend zei je bent gek we hebben het net gedaan maaaaaaaaaaarrr ik krijg wel lekker me zin hahha... ik ben een film aan het kijken op rtl8 jeetje ken wel janken. zo zielig die vrouwen smokkel hoe ze met hun omgaan . en dan ontvoeren ze ook nog kinderen het zal verdikke je kind maar zijn oooooo deze film is niet zo goed voor mij maar wil hem wel heel graag zien..
@ moui, gefeliciteerd meis! @katemans. ook hier de zolder aan het verbouwen.. wil niet tijdens het eind van mijn zwangerschap in de zooi zitten en onze kamer moet ook nog.. @mamapatricia, veel s6 en plezier morgen bij de echo.. @hier, begint het steeds meer te kriebelen.. wil ook.. maar mag pas vanaf feb.. die afspraak heb ik nu eenmaal met mijn mannetje gemaakt... nu nog ff nieuwsuur kijken en dan lekker mijn bedje in...
zijn voor de echo geweest het hartje klopte alleen ben ik wat minder ver 7.4 ofzo.. maar moet over twee weken weer omdat het milimeter werk is kan het ok zijn dat het wel gewoon langer is
mamapatricia, mooi zo dat het hartje klopte!! Altijd weer een mooi moment jannie1980, het is zo februari nog even geduld dus! Femme, succes met de volgende ronde...
fijn om te horen, dat hartje nog even geduld jannie! femme! echt balen maar heel veel succes met de komende ronde. hier echt balen... de kinderwagen klapt niet goed uit, heb nu nog 1 maand garantie dus ff snel de papieren zoeken en terug naar de winkel. anders geven ze maar een nieuw onderstel!
@Katemans, welkom!! En al lekker aan het verbouwen, top! @mamapatricia, wat spannend, misschien al een stuk verder!! Oh, jammer, blijkt nu dus niet zo te zijn, maar je hebt een hartje gezien, toch? Over 2 weken weer, wat vervelend, haha!! @Moui wat zie ik nu, zwanger, whoeheohooeeee !!! Gefeliciteerd!!Inderdaad snel achter die kinderwagen aan, haha!! @jannie, nog even volhouden, haha!!! Hier alles goed, kids zijn weer beter en naar KDV. Verder gaat alles zijn gangetje. Wil wat klusjes op gaan pakken nu ik me beter voel.
heb gebeld, konden naar de winkel ermee. zijn we gegaan heeft die man erheen gekeken, en dacht dat het was dat er vuil tussen zat, heeft er siliconen in gespoten. maar weigerde nog. toen heeft ie de duwstang maar vervangen, had toevalig 1 op voorraad dus kinderwagen is als nieuw weer alleen als het nu is dat ie weer kapot gaat moet die terug naar mutsy. bedankt! zo nu ff koken gaan pasta eten