@Debende, jaahh wat een heerlijke opmerking, haha!! @Hanneke, ohh spannend!! Hopelijk is het snel raak! @Brielle, ook al zo spannend. Ben je van al je kids medisch geholpen en zijn jullie daar lang mee bezig geweest. Lijkt me heel heftig allemaal! @Mijnimeel, laat je ons nog lang in spanning?
Ik zal maar een nieuw topic openen omdat het andere verdwenen is Wie gaan er nog meer voor een derde kindje ? Wij wel , we hebben al 2 kinderen ( duh haha) 2 zoons van bijna 2 en 6 ( 17 en 25 oktober) we zijn nu in de tweede ronde aangekomen en gaan deze keer met ovulatietesten beginnen .
@Nikkie, heel goed, ik kon hem al niet meer vinden (slimmerik die ik ben, aha) Hier weinig bijzonders, denk dat ik ongi ga worden... helaas!!
haha ja en dat zo vroeg op de morgen Jammer dat het er toch aan komt Ik ben heel benieuwd of ik deze maand weer voor de gek gehouden ga worden mijn cyclus is totaal niet regelmatig het is nu 40 18 en 27 dagen .... dus ben wel benieuwd waneer ik dan met die ovulatietesten moet beginnen
Op dit moment willen we nog geen derde, maar in toekomst wel. Hebben 2 zoontjes van 2,5 en ruim 1 jaar en hebben onze handen vol hieraan. Wel benieuwd wie er nog meer voor een derde gaan
nouhou mijn banner doet het niet EDIT hij doet het wel er waren er wel een hoop toch het vorige topic had geloof ik meer dan 35 paginas
@Nikkie, hij doet het weer. Nog geen rode zee, we wachten het af. Oei vorige keren ook met ovulatietesten gedaan? @Susy, nou dat zijn er heel wat hoor die voor een derde gaan, alleen ons hele topic was weggevaagd
nee vorige keer geen ovulatietesten gebruikt dit is de eerste keer dat we het gaan proberen heb ooit eerder een poging tot gedaan en die dingen gelijk vervloekt omdat ze negatief bleven achteraf bleek ik toen al zwanger te zijn van mijn jongste zoon haha Dit is ook pas de tweede ronde we hebben in september besloten om niet meer te vrijen met n condoom ik slik de pil niet meer sinds 2007 maar mijn cyclus blijft n rommeltje
Ik wilde even bijlezen is alles weg , maar goed niks aan te doen. Gisteren is ons manneke 1 jaar geworden wat en feest het gaat zo snel een jaar geleden was ie nog een baby. Wij gaan ook naar de tweede ronde waarschijnlijk ga ik ook ovulatietesten bestellen want ik voel mijn eisprong niet zo goed meer als voor de bevallingen.
@Mijnimeel Hier ook 2 boefjes (1 en 3) en we hopen op een derde wondertje! @Sarake Twijfel is heel herkenbaar. @Marloes Bijna dezelfde leeftijden (30/06/2007 en 25/08/2009). @Lique Hoe is het nu? @Alieke Ik heb ook drukke ventjes, maar ze zijn zo lief. @Sandra Daar heb ik ook over nagedacht, wachten tot mijn kanjers naar school zijn, maar dan wordt het leeftijdsverschil zo groot. Kijk ik naar je banner...waaaaaaaaah gefeliciteerd!!! Niet misselijk ofzo? @Zwelgje Ik wil graag alles perfect (dus kan ik lang wachten, hihi). @Bikkel Voor jou schiet het al op. Fijn hoor zulke reacties. Laat mensen zich lekker met zichzelf bemoeien. @Mamavan Isabella Beren, ik zie ze ook hoor. Hele grote, maar achteraf blijken het dan teddyberen. @Hanneke en Brielle Geduld, samen afwachten... Keek net op dit topic en toen was het gesloten, heb dus maar gevraagd of het heropend kon worden
@Velobabe, ben aan het wachten op mijn ongi, denk dat het eraan komt. nog niet getest. We hebben een nieuw topic geopenend! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/229847-wie-voor-de-derde.html
Wij zijn ook al bezig voor een 3de! We hebben al 4 maanden achter de rug, met ovulatietesten maar helaas.. Nu zijn onze meiden nog heel klein, 9 maanden en 2jaar dus we hebben de tijd maar ik vind het wel heel raar. Had verwacht dat het gelijk raak zou zijn, de 2 meiden kwamen geheel onverwachts aangezien ik niet zwanger zou kunnen raken.. werd helemaal niet ongesteld. Maar na de laatste bevalling ben ik heel regelmatig en de ovu-testjes erbij ik dacht dat kan niet missen. We gaan vrolijk verder, maar dan nu zonder testjes.. we laten de natuur zijn gang gaan zoals we dat bij de meiden hebben gedaan.
Lique, Zie ik dat goed een vette positieve test. GEFELICITEERD Geweldig en vast weer even zo spannend.