Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Moui, wat goed zeg, ook weer geregeld. Voel je je goed?

2. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ja voel me goed hoor, hoe is het met jou lique?

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zeg weer enkele meiden erbij :) leuk hoor :) proficiat moui

4. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    dankje nachtzon! :D

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Moui, ik voel me ook goed, zolang ik op mijn vrije dagen maar rust neem in de middag. Op mijn werkdagen zit ik veel, dus dat is goed vol te houden. Verder niet echt meer misselijk en moe. De betere maanden zijn aangebroken. Ik hoop dat jij je ook goed blijft voelen. Moeilijk om je mond te houden? VK al gebeld?

6. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    heb de vk vanmiddag gebeld 17de eerste afspraak. 5,5 week dan.

is best moeilijk mijn mond te houden, wil het mijn oma zo graag zeggen, maar ben bang dat ze zegt dat het niks is en dat het te snel is, die kritiek dat wil ik liever nog uitstellen.

lukt dat een beetje rust houden?
    de jongste hier zit denk ik met de tandjes, 's nachts huilen en overdag ook niet willen slapen terwijl hij wel moe is

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Moui, hoe oud is de jongste dan ook alweer? Misschien even wachten tot je zelf helemaal gewend bent, dan is het ook makkelijker vertellen. Oh en lekker snel naar de VK.
    Het rust houden in de middag is nog te doen. Djim gaat dan naar bed en Sam komt even naast me liggen op de bank.

8. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    zie mijn handtekening :p
    vandaag 11 maanden is de jongste :p

wil sowieso nog ff wachten.

de vk afspraak is geloof ik alleen een intake de afspraak erna is de echo zo rond 11/12 weken

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Moui, oja, nu zie ik het, dom.... Ach ja wat is snel. Het was de bedoeling toch? Ja, ik had ook eerst een intake hoor, met een week of 8, daarna met 11 weken een echo, eindelijk, haha!!

10. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ja is altijd weer spannend naar de vk. bij de eerste mocht ik pas met 8 weken bellen.
    bij de vorige heb ik ook rond die tijd gebeld, omdat ik eerst verhuisd wilde zijn

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    allereerst iedereen nog de beste wensen!

We zijn vandaag weer terug vn een heerlijk weekje met de vriendengroep en kids in een groot huis op een vakantiepark. Was heerlijk en hebben echt genoten!

Moui gefeliciteerd dat is lekker snel joh.
    Alle nieuwe meiden welkom!

Hier weer lekker uitgerust en tevens is ook de benedenverdiepeing weer helemaal opnieuw gestuct. Het ziet er weer super uit. Heb net alle gordijnen gewassen en gedeeltelijk al gestreken. Morgen maar de rest.
    Nu kunnen we de komende maanden verder boven alles af gaan maken. Hebben straks 4 slaapkamers en een voorzolder dus aan slaapruimte geen gebrek.
    Ik las ook nog wat over kinderwagens. ik heb ook een mutsy en die bevalt goed. Maar heb ook een duowagen (x adventure) en ook die is erg fijn alleen is die wel erg groot als hij ingeklapt is. Maar gelukkig past het makkelijk in onze auto.
    Heb verder alle babyspullen nog bewaard en heb zelfs 2 ledikantjes omdat onze meiden zo dicht op elkaar zitten. Kortom voor de derde hoeven wij (in het begin) niet veel geld uit te geven. Hooguit aan kleertjes als het een jongen zou worden. Maar goed eerst maar eens kijken of het zwanger worden wel wil lukken ;)
    Heb de gyn vorige cyclus niet meer gebeld omdat het zo druk was tussen de feestdagen en met onze vakantie. Maar ga dat deze cyclus zeker doen als ik weer op dag 6/7 na mijn eisprong al ongi wordt!

12. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    hoi dames!

bedankt spijkervrouwtje!

ja we wilden eigenlijk nog wachten voor een 3de, maar schijnbaar hadden we een koppig eitje en koppige zwemmertjes.
    maar toch zijn we er erg blij mee, en dit zal ook ons laatste kindje zijn, ben namelijk erover aan het denken om me hierna te laten steriliseren. maar ben ik nog over het twijfelen

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    spijkervrouwtje jij ook nog de beste wensen haha beetje laat maar ach..

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    mag ik met jullie mee kletsen??
    volgende week donderdag gaat mijn spiraal eruit en gaan we voor een brusje voor noa en thobias:D:D

15. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
    succes ermee de 20e. en daarna natuurlijk ook ;)

16. Trotsemama1

dankje ben benieuwd of het verwijdren pijn doet
    ach ik zie het wel
    en vind het best ook wel weer spannend
    als ik net zo snel als me 2 vorige zwangerschappen zwanger wordt ben ik eind van dit jaar nog mama maar ik ga daar niet van uit
    dan kan het altijd nog mee vallen

hoe oud zijn jou kindjes?
    mijn dochter is 2.5 en me zoontje 9 maanden

17. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    hoi trotse mama!
    ik dacht dat ik snel was :p
    mijn oudste zoon is 3 jaar en de jongste is 11 maanden. en nu in verwachting van nr3

18. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    verwijderen vond ik best pijnlijk (sorry) maar anders neem je evt van tevoren een paracetamol in. EN het is wel zo gepiept hoor. Tip neem wel maandverband mee want je bloed meestal wat na (had ik dus niet bij ;))

Mijn meiden zijn ruim 2 jr en 3,5. Voor nummer 3 zijn we helaas al ruim 1,5 jaar bezig. Hopelijk lukt het bij jou wat sneller;)

19. Trotsemama1

daarom ik ga er niet vanuit dat ik snel zwanger ben
    mm thanks voor de tip voor het zetten van de mirena kreeg ik een diclofinac in zetpil vorm van de HA en ik heb er nog 1tje dus denk dat ik die dan maar in neem

20. Trotsemama1

mijn dochter wordt dit jaar 3 dus valt op zich nog wel mee
    toch haha en over 3 maanden wordt me zoon alweer een jaar
    maar ik ga er ook zeker niet vanuit dat ik weer snel zwanger ben
    aangezien ik nu de mirena heb en met me dochter al ruim 8 maanden van de pil af was en van me zoon helemaal niks had gebruikt ervoor
    en nu dus wel
    ik zie het allemaal wel :D
    al hoop ik natuurlijk wel snel op een posi test;)

Deel Deze Pagina