Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAR

NAR Lid

18 jan 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap allemaal!! wat een hoop zieken zeg.

Hier ook niet helemaal lekker. Mijn zoontje had bij CB prik gehad waarvan hij gisteren ziek was. Hoge koorts, wilde niet eten en om 17:30 al in bed. Ik ben ook niet helemaal lekker, zwaar hoofd en veel snottebellen en mijn stem bijna kwijt.. nou ja gaat wel weer over voor ik een jongen ben;)

@Lynneke: spannend.. heb je al getest?

@femme: we zijn uiteindelijk niet meer naar de dierentuin geweest, maar met driewieler en step richting het bos. Het was wel lekker weer idd.

fijn weekend allemaal

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    #762 Alieke, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
    Klopt! Ik heb het overal op I-net al gelezen.. Alleen vrijdag had ik weer een ovutest gedaan maar is dus iets lichter.. de volgende 2 hetzelfde. Ze worden in iedergeval niet met de dag lichter, de kleur blijft nu constant. Dit kan alsnog beiden kanten op. Ik zal zo eventjes een foto opzoeken.

En en en?? Al getest?! :D

Hier een foto ervan, ze zijn wel donkerder dan op de foto.

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

pfff meiden volgens mij is me lichaan een beetje raar aan het doen
    ben net anderhalve week van me ongi af ben ik al weer ongi
    zal wel te maken hebben dat die spiraal eruit is dus deze maand gaat het zeker niet raak zijn !

meiden die moeten testen
    spannend hoor!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Trotsemama, oei, das vervelend, hopelijk komt er snel structuur in!

@Alieke, zijn dit nu allemaal ovutesten??? Of,... sorry raak een beetje in de war van je verhaal, haha!!

@NAR, beterschap!!

Hier chill dagje, vanmorgen keuken en auto gesopt, net even geslapen en nu beetje hangen in huis.

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hihi! Je bent niet de enige ;) Dit zijn inderdaad ovulatie testen (vanaf dag 24) ;)

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    OK, dus de gewone testen liggen nog in de kast, heel goed, haha!! Je zit nu op dag 28 ofzo? Wanneer wil je testen?

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Haha ja die liggen netjes te wachten ;) Ik wil volgend weekend testen, tenzij ik heel raar moet gaan doen. Ik wil het liefste zo lang mogelijk wachten, wil mezelf niet teleurstellen.

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Aliek spannend, alhoewel je volgens mij altijd twee streepjes op een ovutest krijgt want je hebt toch altijd dat hormoon in je lichtaam waar de ovutest op reageert. Maar ik hoop op een positieve test deze week!

Lynneke spannend heb je al getest?

Hier vandaag weer geverfd in huis op de eerste verdieping. kamertje van Isa was al af maar nu dus de overloop ook. En het plafond van de toekomstige toilet is ook al 1 x geschilderd. Kortom het begint al wat te worden. Manlief is nu op de grote zolder bezig waar de 3 nieuwe slaapkamers komen. mar dat duurt nog wel een paar maanden voor dat het af is.
    Verjaardagen waren ook gezellig en ben nog even lekker met de honden wezen (hard)lopen.

Heb in de planning om deze week maar weer eens de fotoboeken vd kids bij te werken lopen jullie daar ook mee achter of ben ik de enige :);)

9. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Beterschap voor alle zieken!

Hier trouwens nog 1 die achter loopt met haar fotoboeken! ;)

xx

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi meiden

Zo hier vooral veel in de keuken gestaan. Eerst voor het ontbijt gezorgd met 1 extra eter en die was de deur nog niet uit en toen kwam een vriendin van mij lunchen. Ik had een Marokkaanse lunch gemaakt,. Dacht is weer eens wat anders. Was best aardig gelukt en lekker verse munt thee erbij. Zij ging rond 15:30 weg en kon ik alweer bijna aan het avondeten beginnen....:D

@ Lynneke: en en en en en en?
    @ Mamapatricia: He meid nog steeds niet lekker. Duurt wel lang zeg. Ik kan me voorstellen dat je rug dat niet zo leuk vindt. Ik was maar 2 dagen zieke en dat vond mijn rug ook al niet leuk. Hopelijk knappen jullie snel op.
    @ Trotsemama: Oh jammer dat je cyclus een beetje in de war is. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en gewoon maar lekker blijven klussen....En wie weet...
    @ Alieke: Ik heb ook volgend weekend mijn NOD. Ik weet niet precies wanneer mij ei is gesprongen, dus ik g of zaterdag of zondag testen of niet en dan ben ik dus al ongesteld geworden. Best wel weer spannend zo die laatste week....
    En niet te veel testen doen...;)
    @ Nar: Beterschap ook. :D:D voordat je een jongen bent...hopelijk wel.
    @ Spijkervrouwtje: Zo wat actief zeg. Goed hoor. Geeft altijd een lekker gevoel als dingen klaar zijn (of bijna).
    Ik loop heel erg achter met fotoalbums, zeg maar 4 jaar. Ik heb wel alles op mijn computer staan. Maak je digitale albums of print je de foto's uit en plak je ze in een eigen album. Daar twijfel ik namelijk over....
    @ Lique: Best actief toch en keuken en auto gesopt. Nog een beetje lekker gechilled?

Zo ik ga even lekker niet doen.
    Morgen werken.

Liefs Femme

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    la femme dan moeten we met zijn allen maar eens bij jou komen brunchen hahaha..

spijker het schiet nu dus aardig op..

hier vandaag ook bezig geweest nou ja heb meer toe gekeken als dat ik gedaan heb maar de muur is opnieuw gesaust daar zat een printje behang op maar dat had zoon lief een stukje van af getrokken dus er maar af gehaald..mannetje dus hele dag bezig geweest in huis ..
    ik ben dus nog steeds niet beter. ik ga morgen naar de huisarts heb nu ook erg last van hoesten en dat trekt me in me linker arm de vorige keer dat ik dat had had ik een infectie in me longen dus er maar even mee heen lijkt me ook niet goed voor de beeb dat ik al zo lang koorts heb.. romy is gelukkig opgeknapt. kyano knapt ook wel wat op maar is nog niet de oude .. maar ja lekker uitzieken en dan komt het vast allemaal goed..

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @LaFemme, daarna lekker gechilled hoor, ahha! Klinkt heerlijk.

@Spijkervrouwtje, lekker actief hoor!! En het schiet al aardig op. Hier ook fotoboeken, maar heb alles digitaal dus denk toch dat ik voor digitale boeken ga....

@Alieke, rustig aan dus!!!

Beterschap voor iedereen die het nodig heeft!!!

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden !
    hoe is het hier?
    pff dochterlief had vannacht in der bed geplast dus had een lekkere gebroken nacht
    maar ze in principe zindelijk dus die ene keer dat ze in der bed plast
    komt 1 op de 100 x voor

14. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    heej dames!

ik lig 7 pagina's achter zie ik.

na het laatste berichtje ben ik 27/28 en vandaag bij de tandarts geweest. heeft weer noodvulling erin gedaan en nu hopen dat het wegblijft. moet als ik nu weer ontsteking krijg naar de kaakchirurg om ontsteking eruit te laten snijden.

qua eten, kan ik alleen eten waar ik zin in heb :( als we wat eten waar ik geen zin in heb krijg ik het niet naar beneden :(

zie dat je echo hebt gehad patricia, super dat alles goed was :D
    sorry dat ik niet heb bijgelezen :( zit niet zo vaak achter pc, ben blij dat manlief me met veel dingen helpt omdat ik me zo bagger voel

15. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    sorry voor de late reactie.
    Ik had gisteren een baaldag..... m'n ongi dus. Gisteren hele dag rozeverlies, nou dan weet ik het al.
    Vandaag zijn de duivels flink losgebroken... op naar de volgende ronde.
    En om de 'ellende' compleet te maken wil mijn man het rustig aan doen. En dan ergens voorjaar/zomer er voluit voorgaan. Want in de zomer/voorjaar gaan we de zolder verbouwen en dat wil hij eigenlijk het liefst afhebben voordat ik eventueel zwanger wordt.
    Hij wil het nu met gematigd risico doen.. pfffff nou zeg ik je.
    Oftewel, wanneer de persona (die gebruik ik) een ei-symbool aangeeft 'doen' we het niet. Maar ervoor nog wel. Er blijft dus wel een kans bestaan.
    Ik snap de logica niet zo op deze manier maar ja. Zo lang er een kans inzit vind ik het prima.

16. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Lynneke: Grrrr.... die rot duivels ook.!!!!
    Dikke knuffel voor jou.

17. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi hoi

@ Lynneke: Oh balen meid. En je man werkt ook niet echt mee, lees ik. Mijn man steekt gewoon zijn kop in het zand. Wij hebben namelijk geen ruimte voor een derde kind, dus moeten dan een ander huis zoeken. Volgens mij wacht hij net zolang totdat ik positief test en gaat dan pas stressen :D Hopelijk verandert hij nog van gedachten. Ik heb ook een persona, gebruik hem alleen nu niet. En ip kan je volgens mij voor het ei symbool best zwanger raken, dus stiekem toch succes ;)
    @ Mamapatricia: Hoe was het bij de HA. Dit duurt zeker te lang. Misschien ook een longontsteking?
    Oh wat een boef die zoon van jou....geen behang meer dus voor hem.
    @ Moui: Wat balen dat je je zo rot voelt. Hopelijk wordt het snel wat minder. Lekker rustig aan doen, voor zover dat mogelijk is.
    Ik hoop niet dat de ontsteking nog terug gaat komen. Klinkt niet fijn.
    Wanneer mag jij voor je echo?
    Sterkte meid *knuffels*
    @ Trotsemama: Oh jammer is dat van je nachtrust dan. Ik vind het harstikke knap hoe die kleintjes dat doen, zo'n hele nacht. Dan mag het best weleens een keertje fout gaan.

Hier een opstandig meid. Ze moet slapen...nou ja niets moet, maar het zou verstandig zijn. Zo om 14:30 moeten we weer om haar broer te gaan halen en ze was echt heel moe. Jammer genoeg was ze net in de bakfiets in slaap gevallen en dan zijn die 5 minuten opeens genoeg....gekke meid ;)
    Ga zo maar eens een beetje opruimen.

18. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    LYNNEKE jammer van de duivels..

lafemme leuk he die kleintjes ze hebben toch al snel een eigen willetje..

de huisarts wou me liever nog niks geven.. als de pijn erger werd moest ik terug komen.. ik ben hellaas nog steeds niet beter en heb gewoon ook niet het idee of dat ook maar gebeurt.. romy en kyano zijn vandaag weer naar school geweest.. lekker rustig dagje gehad op het bankje:D

ik zal de kindjes op bed doen zijn hellemaal kapot.. en dan weer lekker onder een dekentje op het bankje ..

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ik zwaai even, kom snel weer bijlezen hoor!

20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Zwaai zwaai terug!!!

Het is vandaag rustig hier!

Deel Deze Pagina