wij gaan ook voor een derde eigenlijk was dat niet de bedoeling maar nu ik deze maand overtijd was en twee positief testen had en twee negatief en gister toch ongesteld ben geworden zei mijn mannetje we gaan ervoor gefelicitteerd lique
Lique .... GEFELICITEEEEEERD duidelijker kan t niet toch ? super zeg Ik hoop snel n voorbeeld aan jou te kunnen nemen
RUstig hier Lique, al last van de bekende kwaaltjes is ook nog wat te vroeg misschien. Hier is het weer wachten op de ovulatie.
@MA1, hier weinig hoor. gespannen borsten, trekkerig gevoel in mijn buik. verder gaat het wonderwel. Maar (even afkloppen) vorige keren ben ik er ook aardig doorheen gefietst op BI na in de laatste zwangerschap. Was toen ook 20 kilo zwaarder, hopelijk nu minder last, we gaan het meemaken!
Lique, wahaaauwww wat een test! Super posi! Gefeliciteerd meid! Zie je nou wel haha en jij maar denken dat je ongi werd. mamaPatricia, welkom hier! Altijd leuk een naamgenootje! Ma1, hier ook wachten op de ovulatie. Had wat problemen om te reageren hier. Telkens een reactie neergezet en hups weer weg. Gelukkig is het weer verholpen. Wie gaan er hier ook met de ovulatietestjes aan de slag?
Ik was jullie helemaal kwijt!! Pfoe, toch terug gevonden. Lique; Gaaaaf!! Super zeg he! Gefeliciteerd meid! Hoe voel je je?
Alieke, ja ik heb me ook rotgezocht. Ik dacht dat ons toppic onder zwanger worden stond. Maar nu dus zwanger worden clubs. mamaPatricia, mijn nod is begin november. Mijn eerste normale cyclus sinds ik een maand geleden gestopt ben met de pil. Ik persoonlijk ben niet zo van de lijstjes met de nod, de hoeveelste ronde etc. Dus vandaar dat ik het ook niet in mijn handtekening heb staan.
ja stom he!! was er heilig van overtuigd, ook 2 dagen na NOD pas getest, vandaar ook dat hij eraf knalt denk ik. @Alieke, dankje, ja voel me eigelijk heel goed. Beetje moe en gespannen borsten, verder weinig bijzonders. Heerlijk hoor. Fijn dat je het weer gevonden hebt, haha! @mamapatricia, misschien leuk om een lijstje met NOD te maken enz. Maar daar hoef ik niet meer op, heb afgelopen weekend positief getest!!! 17 juni ben ik uitgerekend! Morgen ga ik nog een digitale test met indicator doen. Weet natuurlijk wel dat ie positief zal zijn. Maar wilde zo'n test heel graag eens doen, dit is mijn kans. En ik moet ook nog zoooo lang wachten op een beetje zekerheid....
Lique, hahah helemaal niet stom hoor. Ik heb het bij mijn jongste ook gehad dat ik ervan overtuigd was dat ik ongi werd. Kan me voorstellen dat je zo'n test met indicator wilt doen. Lijkt mij ook leuk, mocht het zover komen. Weet je al wanneer je je eerste echo gaat krijgen? Ben begonnen met de ovulatietestjes, maar tot nu toe enkel maar hele lichte streepjes... Ik dacht altijd mijn ovulatie tussen dag 10 en dag 12 te hebben. Nou mooi niet! Ben wel heel erg benieuwd wanneer dan wel.
lique tuurlijk kan je er wel op alleen dan bij zwanger mijn nod is 6nov als ik gewoon uitga van 28 dagen.. dus ... zwanger lique uitgerekend 17 juni nod mama patricia op 6 nov wie er bij wil kan het erbij zetten patrieske ik snap je wel als je er bij wilt zet je er dan maar bij en anders onthou ik het wel
@ patrieszke ik snap geen hol van die testjes. dus dit keer ga ik me daar niet aan wagen.. @lique zo,n test lijkt mij ook geweldig die hadden ze niet toen ik teste van me kindjes of ik heb ze niet gezien kan ook nog
mamaPatricia, oh ik vind het niet zo erg om het hier op dit toppic samen met jullie op een lijstje te hebben. Ik ga het allemaal niet uitgebreid bijhouden in mijn handtekening dat bedoelde ik meer. Pfffieuwww volgens mij heb ik mijn nod 31 oktober. Ik ben ook niet van plan elke maand te gaan testen. Maar gezien mijn leeftijd, ik word in december alweer 35 dacht ik dat het wel een goed idee was om een goed beeld te krijgen van mijn cyclus. Of ik een goed beeld ga krijgen is nog maar de vraag haha! Lique, blijf je hier meeschrijven? Of ga je naar het toppic per maand uitgerekend?
je staat er bij als je overtijd bent heb je dan niet zoiets even een testje er tegen aan gooien.. ik zou dan echt retebenieuwd zijn .. hihihi.. joh 35 valt mee hoor.. hoe oud zijn je kindjes?
Sow hier weer ongesteld dus op naar de volgende ronde..... Al zwangeren hier, geweldig! gefeliciteerd! Ik ben niet zo vaak hier te vinden, dit komt omdat mijn vriend binnen nu en 3 weken geopereerd word aan een brughoektumor, veel daarmee bezig en minder met zwanger worden. Zal er na zijn ok ook niet inzitten, aangezien hij rust moet houden........... maar je weet het nooit.... groetjes Hanneke
Dankje! Als ik het allemaal uitgebreid bij ga houden, ga ik mezelf gek zitten maken. En ja dan krijg ik de neiging om veel te lang voor mijn nod al een testje er tegenaan te gooien. Ik heb me voorgenomen om me koest te houden anders wordt Clear blue nog rijk van me haha! Mijn jongens zijn 5 jaar (29 okt alweer 6!!!) en 3 jaar. Vooral mijn jongste is echt een boef... Gister had ie een tube tandpasta in de badkamer leegeknepen, met mijn mascara zijn wimpers geprobeerd op te maken al van dat soort dingen. Als ik het wegzet pakt hij gewoon een stoel en hups daar gaat ie weer. En jij? Hoe oud ben jij? En je kinders? Heb je jongens of meiden of 1 van allebei?