Hier op zoek naar mijn ei in mijn cyclus.....heb het idee dat het gisteren gebeurd is want had zo'n onwijs last van mijn buik. En nu is het minder dus denk dat het al gebeurd is. Misschien toch weer even wat testjes bestellen. Heb wel alvast een banner gemaakt. Staat wel zo gezellig... NAR: heerlijk he dat idee dat je er even uit gaat!! Hopelijk doet je lichaam snel weer wat het moet doen! Trotse mama: Spannend en Knap hoor dat je je kan weerhouden om te testen. Als het erop aan komt ben ik echt testverslaafd..hihi..
trotsemama lekekr er even tussenuit en knap hoor dat je dan niet kunt testen! Nar ben het even kwijt had je al negatief getest dan? Maar nog geen ongi is dus hoopvol! Alieke gefelcitieerd geniet ervan meid!! Shezze sterkte met de ziekenboeg. Hier vanmorgen controle echo gehad en eitje was gesprongen dus zag er goed uit. Ben ook begonnen met progesteronbolletjes en moet vrijdag bloed prikken. De 22e mag ik evt een urine test laten doen. (al denk ik dat ik zelf voor die tijd wel getest heb ) Als het deze ronde niet raak is willen ze volgende cyclus weer zo gaan volgen. Nou ik ga even de auto poetsen het is echt hard nodig
@ASpijkervrouwtje, spannend hoor!! @Noname, wie weet was het je eisprong Wat een heerlijk weertje dames!!
Goedemiddag dames Zo net heerlijk naar school gefietst...maar natuurlijk mijn lieve knul wilde weer ergens spelen, dus mama kon weer naar huis fietsen. Arm meisje van me, was net uit bed geplukt...voor niets.. Heerlijk hoor kinderen op school. Gelukkig lacht de zon ons toe, dus nog een keer op de fiets is geen probleem. @ Spijkervrouwtje: Spannende tijd dus. Ik ga duimen voor je. Klinkt allemaal super....nu hopen dat eitje en zaadje elkaar vinden @ Nar: oh..nog niet ongesteld...Ik duim ook voor jou. Misschien een laat eitje, waardoor je te vroeg getest hebt? @ Noname: Je hebt pb. En op de wachtbank geklommen. Lekker relaxen en afwachten @ Lique: Hoe is het met je? Gaat het nog met de oefeningen? @ Moui: Hoe is het nu meid? Kan je het allemaal een beetje verwerken? @ Shezze: Hopelijk trekt hij snel bij en zegt hij JAAAAAA.... @ Trotsemama: Lekker weekendje weg...heerlijk. Waar gaan jullie heen? Wanneer is precies je NOD? Ik duim... @ Alieke: Hoe zit je rose wolk? En zorg je voor wat meer ruimte... @ Mamapatricia: Hoe is het met die druk op borst? Al minder benauwd? Nou meiden wat een heerlijk weer....ik geniet. Volgens mij gaan er komende maanden heel wat mooie eitjes rijpen... Liefs Femme
Alieke, gefeliciteerd!!!!!! Ik heb niet alles bijgelezen... ik heb nogal een turbulent weekje achter de rug. Zaterdag waren we 's middags bij een feestje van de buurjongen. Komen we om 19:30 uur thuis, staat het raam wagenwijd open en de deur open... binnen alles 1 grote klerebende!!! Is er dus gewoon ingebroken!! Ik heb de kids gelijk terug naar de buren gestuurd en daarna mijn ouders gebeld of ze daar mochten logeren. Toen is de politie langsgeweest. de inbrekers hebben echt alles overhoop gehaald. Tot aan de zolder toe!!! Ze hebben wat sieraden meegenomen en verder niks. We wilden binnenkort een nieuwe tv kopen, gelukkig hebben we dat nog niet gedaan. De schrik zit er dus echt wel in!! Het idee alleen al dat er zomaar mensen in je huis zijn geweest brrrrrrrrrrrrr!!!!!! Maar gelukkig ook goed nieuws..... manlief zei van de week tegen me: 'schat, ik denk dat je maar zwangerschapsvitamines moet gaan halen' dus ik vraag: 'hoezo?' 'omdat we voor een derde gaan' zegt ie Zonder twijfels aan zijn kant kunnen we er nu helemaal voor gaan. jippie!! We zijn nu al aan het klussen geslagen... in de slaapkamer hihihi. de zolder volgt in het voorjaar/zomer
lynneke jeeej hierzo vandaag last van me borsten?!?!?! en ben al een paar dagen gauw emo maar in mijn ogen kan het helemaal niet want afgelopen maand was me cyclus 32 dagen dus dan zou me innesteling pas over 2 dagen zijn maar normaal had ik altijd een cyclus van 30 dagen als dat zo is dan is me innesteling vandaag achh ik zie het allemaal wel ik ga er van uit dat ik ongi wordt
la femme je niet ongesteldheidsdag en we gaan een week ipv een weekendje dus kan ik pas na die week testen want we gaan met me schoonouders,schoonzusjes,en zwager dusja ik wil niet dat ze het al meteen weten tenzij ik natuurlijk de hele dag kotsmisselijk boven de pot hang dan kan ik het niet verbergen
Trotsemama; Spannend! Hebben jullie leuke ideetjes om het bekend te maken?? Vind het toch wel erg leuk als onze meiden een leuk shirtje aan hebben maar ben nog niks leuks tegen gekomen! Of misschien een ander leuk idee? Hier totaal 0,0 klachten..Alleen 2pukkels Bij de meiden was ik erg misselijk. Vanmorgen nog eventjes mijn andere testje op gemaakt, die was natuurlijk nog veeel donkerder dus dat zit wel goed. Ik vind het nog wel een eind tot de 12w echo!!
owja nou je het over pukkels heb die heb ik dus ook bij me borsten en dat had ik in me zwangerschap van noa ook ik had voor noa een shirtje gemaakt hiep hiep hoera ik krijg een broertje of zusje ik denk mocht ik nu zwanger worden dat ik dan 2 dezelfde shirtjes bestel met bij noa er iets 0p zetten van hiep hiep hoera wil je weten waarom kijk dan op het t-shirt van me broertje of zo iets ah joh voor je het weet ben je over de 12 weken geweest
hallo, wij gaan ook voor een derde, gezellig om met dames te kletsen die ook voor een derde gaan ik heb vandaag een vroege zwangerschapstest gedaan. en die gaf behalve het controle streepje niks aan. dus negatief!.. het is pas de eerste ronde, en we hebben eigenlijk midden in mijn cyclus besloten en eigenlijk gewoon te laat Maar volgende ronde gaan we er voor! nu maar hopen dat de duiveltjes snel komen groetjes
Foto puzzel 1000 stukjes. Fotopuzzel, een uniek fotocadeau! ik vind dit ook wel iets en dan een puzzel maken met een stuk of 300 stukjes zijn ze een poosje bezig
leuk idee van die puzzel! hier gaat het al wat beter, denk dat het de hormonen zijn. en als ik naar me 2 jongens kijk voel ik ons toch wel compleet. maar we zijn vandaag 9 weken en we gaan zien hoe het zal lopen, moet er nog wel aan wennen
@alieke: Ik had een wij jonge ouders besteld waarbij ik de cover een foto van onze dochter had laten zetten met daarbij de tekst. Hoeraaa!! Ik wordt een grote zus.. Heel grappig en helemaal niet duur. Ik had er 2 besteld en naar mijn eigen adres laten sturen. Toen ik ze kado gaf aan mijn ouders en schoonmoeder dachter ze eerst dat mijn dochtertje covermodel was geworden. helemaal trots lazen ze toen de tekst en waren onwijs verrast! x
wij hebben het verteld met de tekst met zijn 4tjes hebben wij het al heel fijn maar met zijn 5en zal het nog veel leuker zijn... verder gaat het goed hier de druk op me borst is weg op me rug nog wel wat last maar ja is ook niet zo raar met een infectie.. .. ik heb een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling echo. we mogen de eerste week van maart . spannend.. we wouden het eerst niet weten maar het is toch wel zo makkelijk voor het kamertje en de kleertjes.. spijkervrouwtje hopen dat het raak is het kan eigenlijk niet missen he maar ja het lichaam is een raar iets.. dus ja maar wel fijn dat ze volgende maand als het niet raak is je blijven volgen.. ik las een inbraak brrrrrrrrr heb het 3 keer meegemaakt hoop het toch nooit weer mee te maken..
Jee wat een drukte hier. Ik moet bijna vrij nemen om alles bij te houden op het forum. Hier nog steeds geen tekenen van ongi. heb dus wel twee dagen krampen gehad en een heel klein beetje rozeverlies, maar tot op heden nog steeds geen duivels.. eergisteren nog een test gedaan, maar negatief. Misschien een laat ei maar weer wachten. Oh ja en ik heb wel een beetje last van stemmingswisselingen. afgelopen weekend heel boos geweest op manlief en zou wel kunnen huilen om de kleinste dingen.. @mamapatricia: bij jouw aankondigingstekst kreeg ik dus al een brok in mijn keel. Leuk dat je geslachtsbepalende echo gaat doen. Ik vond dat het dan concreter werd. Geen baby, maar een dochter of een zoon.. @mommieof2: welkom!! @noname: succes met het vinden van je ei. @trotsemama: knap hoor zo lang niet testen.. ik kan dat niet.. hopelijk loont je geduld. @spijkervrouwtje: Spannend!! hopelijk is het deze keer raak! @Lynneke: K.. van de inbraak, lijkt me heel naar dat iemand door jouw spullen zit te zoeken in je eigen huis.. succes met alle rompslomp en je veiligheid weer terugvinden.. en GEFELICITEERD met het doorhakken van de knoop... hopelijk heb je snel een positieve test in handen. @La Femme: en .. al getest @Alieke: idd een leuk shirt voor je meiden.. Bulbby (helemaal onder aan de pagina) heb ik hele goede ervaringen mee. of misschien een kaartje laten drukken ( een geboorte kaartje in de toekomst) ipv geboren op zet je uitgereken op ...-...-2011 en dan de tekst van mamapatricia. Of je trekt gewoon een fles bubbels open en kondig je het dan aan. Of alles. De meiden geven met hun shirt aan het kaartje terwijl jullie een fles open trekken.. sorry, ik sla door. Fijne avond!