Hoi meiden @ Lynneke: Oh get wat eng zeg.Ze hebben geweten dat jullie er niet waren, want ze breken wel op een raar tijdstip in....Zei de politie nog wat? Of zijn er veel inbraken in de buurt? Hoe voelt het nu? Voel je je wel veilig in je huis. Zo vreselijk vals dat sommige mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven. Mega knuffs Gelukkig ook nog wat goed nieuws...eigenlijk geweldig nieuws..een "ja ik wil"..van je man Super! En zet 'em op. @ Trotsemama: Ik weet wat een NOD is...maar ik was benieuwd naar jouw NOD datum... Oh een week...sorry. Knap om niet te testen. Aan de andere kant...geen bloed is... Duim duim duim Ik vind die puzzel wel heel grappig.... @ Alieke: Niet te vroeg juichen. Je bent pas bij week 5 Maar super toch, geniet er van. Hmmm ik ben meer van " het van de daken gillen" dus ik ga altijd direct naar mijn ouders om daar heel hard te huilen. Geen tijd om leuke dingen te verzinnen (of geen geduld voor) Kan ook te maken hebben dat het zo lang geduurd heeft bij mijn dochter. Ik zit nu weleens stiekem te bedenken wat ik zou kunnen doen....maar ja eerst maar zwanger worden. Gelukkig hebben veel meiden leuke ideeën. Succes ermee. Wanneer wil je het gaan vertellen? @ Mommieof2: Welkom en succes. @ Moui: Goed zo...het gaat allemaal goed komen. En je gezin wordt nog completer @ Spijkervrouwtje: Gaat het goed met de progesteron bollen? @ Noname: Oh das ook een leuk idee....ik zie ze al kijken @ Nar: Ik heb niet getest (was al ongesteld namelijk) Ik vroeg me af of jij al weer getest had...maar ik lees weer negatief. Ik blijf gewoon door duimen voor je. Tijdens een eisprong hebben sommige ook weleens wat bloed/ rose verlies.... @ Mamapatricia: Leuk. Heb je een voorgevoel? Fijn dat het wat beter gaat. @ Lique: Zwaai even terug naar je *zwaai zwaai* Zoooo ben weer bij. Morgen is mijn vent jarig. Ik ben niet zo goed geweest met het organiseren van cadeautjes..... Ik zei al tegen hem dat onze kids ervoor zorgen dat ik andere dingen wat uitstel... Gelukkig snapt hij het wel. Morgenavond heb ik in ieder geval een tafeltje geregeld en gaan we met z'n viertjes uit eten. Lekker! Fijn weekend alvast, Liefs Femme
@LaFemme, gefeliciteerd!!! Zo gisteren naar VK geweest, alles goed. bloeddruk 70-120. suiker 4,3. Baarmoeder goed gegroeid, toppie dus! 31 maart een groeiecho en met 30 weken prikken voor suiker. Dit alles vanwege een hoog BMI.
Dag lieve meiden! Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier met jullie meeschreef. Kon het even niet opbrengen en heb het overigens ook erg druk gehad de afgelopen tijd. Ik zie dat er inmiddels een hoop meiden bij zijn gekomen! Ik wilde dit even met jullie delen. Ben maandag pas overtijd, maar ik hoop dat het deze keer wel goed mag blijven gaan.
wauw patrieske lekker genieten meid.. lique 4.3 is goed toch voor suiker??? ik moet nog steeds bloedprikken maar kan het echt niet opbrengen om daar hellemaal heen te fietsen hahha volgende week heeft vriendje late dienst kan ie mooi even mee rijden er vroeg iemand of ik een gevoel had wat het werd. heel apart maar nee dat heb ik niet bij de andere twee wist ik zeker dat romy een meisje werd en kyano een jongen maar bij deze weet ik het echt niet.. ben erg benieuwd 7 maart mag ik heen heb er zoveel zin in om ons wondertje te bekijken., ik zal het eten afmaken en dan stofzuigen en dan maar weer richting arbeid:S blij dat het bijna weekend is
@Patrieske,whoeeewwww welkom terug Wat een mooie test, spannend hoor!!! @Mamapatricia, dat is prima hoor voor suiker. Heb daar vooralsnog ook nooit last van gehad. MAar met een BMI boven de 30 moet je al dat soort dingen doen. Net als beneden bevallen enz. 13 weken alweer!! gaat ook hard hoor!! Ik ga lekker naar huis, fijn weekend dames!
Patrieske gefeliciteerd!! Inbraak jee dat is schrikken, ik hoop dat nooit mee te hoeven maken. Hier gaat het goed met de progesteronbollen hoor vandaag nog progesteron geprikt en waarde was nu op dag 5/6 na eisprong (weet het niet exact) 39. En dat is is dus een betere waarde dan in okt want toen was die 29. Kortom we wachten maar af verder alles snel gelezen maar geen tijd om te reageren doe ik later wel!!
hey lique nou kom ik misschien heel dom over. maar bij mij is nooit een bmi gemeten wat houd dat dan precies in voor je zwangerschap..
Patrieske; Gefeliciteerdd!!! Wat een mooie!!! Heeft iemand toevallig nog een 9maandenbeurs avondkaartje over??? (die je gratis bij de Kv krijgt)
Goedenavond meiden Mijn kleine meisje is ziek. Koorts en niet eten. Ik dacht dan geef ik haar een melkfles. Ik was daar eigenlijk mee gestopt, maar wilde toch wel dat ze wat binnen kreeg....nou ze heeft hem 5 seconde binnen gehad en toen kwam alles er weer uit... Zo zielig, ze lag helemaal tegen mij aan gekropen. Ik heb haar weer lekker naar bed gebracht. Hopelijk blijft ze slapen. Mijn zoon heeft een nieuw bed, een hoogslaper. Een kleintje want zijn kamer is niet zo groot, maar hij is helemaal in de wolken (nee dat bed staat niet zooo hoog ) Verder niet zo veel gedaan. @ Patrieske: Wow wat een mooie test, zo 1 zoek ik er ook nog. Gefeliciteerd en misschien vind je het wel weer leuk om zo af en toe eens mee te babbelen. @ Alieke: Sorry geen kaarten hier. Succes met zoeken. @ Velobabe: Ga je ook voor een derde? Je mag wel mee babbelen hoor. Zo hard gaan we niet. Prima bij te houden. @ Spijkervrouwtje: En is 39 voldoende? Fijn dat er in ieder geval verbetering zichtbaar is. Ik duim lekker door. @ Lique: En ga je beneden bevallen? Bed in de huiskamer of zo? Doen ze een groei-echo vanwege een hoog BMI...dat wist ik niet. Nou ja kan jij lekker weer even gluren Fijn dat verder alles toppie was. Hoe gaat het veder met de dames op de wachtbank? Zijn er al kwaaltjes die jullie willen delen? Hier pas op dag 8...we gaan weer aan de klus Fijne avond Femme
@Alieke, ik heb kaartjes, stuur me even in een privebericht je adres, dan stuur ik hem/ze op. Ik heb vandaag ovu testen besteld, hopelijk kan ik een ei vinden de komende tijd We zijn lekker wezen zwemmen vandaag, boodschappen gedaan, en geknutseld. Lekker relaxed. Fijn weekend allemaal
@Alieke helaas!!! Hier geen kaartje!! @Velobabe, haaaaiiiii zwaaaaiiii @mamapatricia, iedereens gewicht kan aangegeven worden met BMi, berekening lengte/gewicht. Als je te zwaar bent gaan ze kijken wat je BMI, boven BMI van 30 moet je extra tests. En als je thuis wil bevallen moet er een bed in de benedenverdieping staan. @LaFemme, nee hoor, we gaan naar het ziekenhuis en mocht het heel snel gaan, dan doen we het gewoon boven en krijgt mijn vriend me echt wel naar beneden als het moet . Niet dat ik denk dat het heel snel gaat, heb 2 zeer gemiddelde bevallingen gehad! @NAR, opzoek naar het gouden ei!!!! Fijne zondag allemaal, ik ga zo op kraamvisite. Mijn vriendin is gisteren bevallen, leuk leuk!!! Oja, mocht er nog iemand inspiratie hebben: http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/255438-naam-sam-djim.html
la femme mijn dochter en zoon hebben er beide ook een gehad romy had echt een hele hoge dat vond ik zelf drie keer niks wel ideaal dat de kast en zo er in zat en een buro maar die heb ik na 6 maanden de deur weer uitgedaan kyano had zo,n halfhoogslaper die kan je staand gewoon opmaken dan hoefde je er niet op te klimmen.. ik vond die eigenlijk ideaal alleen mannetje wou een auto bed voor hem dus die heeft ie nu.. je weet zelf wel of je kindje er aan toe is of niet toch. lique.. nou volgens mij is mijn bmi ook niet geweldig hoor.. maar er is echt niks over gezegd. ik zal het eens vragen .. ik ben bij kyano namelijk gewoon boven bevallen en toen was ik zwaarder als nu..
Dankjewel meiden! Vandaag nog een keer getest en hij is alweer donkerder als vrijdag. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Is weer een spannende tijd. Ik ben behoorlijk onzeker. Morgen even bellen voor een afspraak bij de huisarts en dan een verwijzing voor de gyn. MamaPatricia, waauw jij bent ook al een eindje opweg. Je was dus toch zwanger! Lique, jij alweer over de helft! Tjonge wat gaat het hard allemaal. Weet je inmiddels ook het geslacht van je baby? Alieke, jij ook gefeliciteerd! Spijkervrouwtje, wat fijn dat je waarden verbeterd zijn. La Femme, ik stuur wat hCG je kant op! Ik weet niet of het me gaat lukken om elke dag mee te schrijven. Heb het druk, maar heb af en toe wel meegelezen. Het is niet zo dat ik jullie was vergeten.
mijn bmi is 25.9 is dat hoog?? als ik bevallen ben wil ik toch proberen een heel eind af te vallen hoor wil graag weer een maatje 36-38 en geen 40 soms 42. ja patrieske ik ben alweer een eindje opweg hihi gelukkig wel het gaat trouwens wel heeeeeeeeeeel snel .. de weken vliegen voorbij..