Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, je BMi is prima, boven de 30 begin zwangerschap gaan ze vanuit volgens mij. En hier ga ik van maat 46 naar 50, dus dat is wel wat anders, haha!!

@Patrieske, wat een onwijs mooie test!! Hier inderdaad alweer over de helft. We weten niet wat het wordt! Verrassing!!

Heeft er nu niemand een idee voor een leuke naam voor ons ;)

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi hoi

Hier nog steeds een zieke dochter. Gisteravond 39, vanmorgen 38,5 en nu net 38,2. Ik vind het toch wat minder en ben wat bezorgd dat de longontsteking misschien nog niet weg is. Ze is nu een week van de AB af. Als ze morgen weer koorts heeft maken we een afspraak bij de HA. Ik ben toch wat voorzichtiger nu....

@ Patrieske: Nee hoor. Lekker langskomen wanneer het je uit komt. Het is hier niet zo druk, dus vaak best goed bij te lezen. Kan je het al bevatten....je testje is wederom prachtig. Als ik vragen mag..wat maakt je onzeker? Ik ken je verhaal niet...als ik het vragen mag natuurlijk.
    En ik probeer wat hcg te vangen....
    @ Mamapatricia: Wow dat is een behoorlijke stap die je wilt gaan maken. Daar moet je flink wat kilo's voor kwijt raken. Knap als dat lukt. Ik worstel ook al jaren met die laatste kilo's. En een zwangerschap gaat daar niet bij helpen ;), maar heb ik er graag voor over. Natuurlijk ben je zo weer in beweging met 3 koters....:cool:
    Dit is ook een hoogslaper waarbij ik het bed nog normaal kan opmaken. Het gaat hartstikke goed. Hij is ook echt oud genoeg ervoor, dat scheelt.
    @ Lique: Maar je weet nooit met zo'n derde...;)
    @ Nar: Ben je nu ongesteld geworden of is het nog steeds onduidelijk?

Ik ga zo lekker relaxen in bed

Liefs Femme

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Lique: Ik vind het moeilijk hoor. Hoe kom je aan de naam Djim? Hoor je niet zo vaak, denk ik. Is dat ook een must?

4. NAR

NAR Lid

18 jan 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    @la Femme: nee nog niet ongi (ook geen tekenen daarvan), dus.... ik weet het niet... ben maar aan de ovulatietesten begonnen, kijken of die iets meer duidelijkheid kunnen geven.

5. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lique, dankje! Hij is in elk geval een heel stuk duidelijker als afgelopen oktober.
    leuk dat jullie je laten verrassen tot de baby geboren is. Heb je zelf een idee?

La Femme, tuurlijk mag je er naar vragen. Ik had eind oktober afgelopen jaar een positieve test. Maar helaas begon ik een paar dagen na mijn nod te bloeden met flink veel krampen. Ik had het helemaal niet verwacht. Ben er toen flink van geschrokken. Achteraf gezien had ik het misschien kunnen weten, want mijn testen werden niet heel donker. Dus toen ik vrijdag een positieve test in handen had was ik blij maar ook onzeker. Dat zal denk ik ook wel duren tot ik een echo gehad heb.

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    lique dat is je echt niet af te zien heb de foto,s van je trouwen gezien. maar dan zou ik je echt niet dat maatje 46/50 geven..

ik had altijd maat 36/38 maar omdat ik van romy 35 kilo gegroeid was en zoiets had van als ik klaar ben met kindjes krijgen dan doe ik er wel wat aan na kyano was ik zomaar 10 kilo lichter .. maar die 15 kilo extra heb ik nog te danken aan romy.. dus die wil ik er straks graag af hebben maar ja moet ook maar lukken uiteraard..

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mamapatricia, vlak voor de zwangerschap was ik weer afgevallen naar maat 46, maar zal nu snel bijkomen, haha! Heb wel het voordeel dat het goed verdeeld zit!!

@Patrieske, ik denk een meid, maar dat dacht ik aldoor, haha!! 1x goed, 1x fout ;)

@LaFemme, ik had de naam gehoord en ook dat je hem zo kon schrijven, toen zijn we er allebei op gevallen ;) Verder mag het een beetje apart, mag unisex voor meid, maar vooral stoer! En niet te lang natuurlijk, haha!

Zo nu ga ik de kids aankleden, ga het huis van mijn vriendin even leuk aankleden, ze mag zo met de kleine naar huis!!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Even uppen, ECHOOOOOOOOOOO

9. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanochtend naar de huisarts geweest voor een verwijzing naar de gyn. Net even gebeld en ik heb op dinsdag 8 maart een afspraak en echo. Nu wordt het al een stuk echter allemaal.

Lique, je bent alleen opzoek naar een stoere meiden naam, voor een jongen weten jullie het al?

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Echoooooooooo

@ Lique: Reza, Ilja, Isha, Jona, Ira, Imme, Jip, Koos(je), Puck, Mees, Rob(b)in, Marijn, Guus(je), Sjors, Bo/Beau, Kim, Charlie, Chris, Dion, Cis, Niky, Rene(z), Stef, Noa(h), Alex, ...pfffff
    Moeilijk hoor. Wat zoek je voor een jongen? Of heb je een voorgevoel?
    @ Patrieske: Kan me voorstellen dat het schrikken was. We gaan gewoon duimen dat nu alles goed blijft gaan. Hopelijk is het heel snel 8 maart.
    @ Mamapatricia: En ik maar klagen dat ik wel 15 kilo was aangekomen....Heavy hoor. Ik ben alles wel kwijt en ben weer gewoon zoals ik was. Bij beide zwangerschappen heeft dat zeker 9 maanden tot een jaar geduurd. Als deze kleine uk geboren is gaan we ons gewoon aansluiten bij het afvallen topic ;)
    @ Nar: Wat raar joh. Was dit jouw eerste ronde na stoppen met iets? Ik weet het even niet meer, sorry :)
    Hopelijk heb je snel wat duidelijkheid. Gewoon maar blijven doorklussen dan....
    @ Noname: Hoe is het op de wachtbank?
    @ Trotsemama: En hoe gaat het met jouw kwaaltjes? Alvast veel plezier met je weekje vakantie en succes met niet ongesteld worden.

Dochter is weer beter, denk ik. Geen koorts meer, maar eten wil ze niet echt....
    Gister is man met haar naar HA geweest en die dacht dat we voor controle kwamen van de longontsteking. Ik vraag aan mijn man je hebt wel verteld dat ze weer 3 dagen koorts heeft....ja geloof het wel...:D:D:D mannen! Kan de volgende keer maar beter zelf gaan.

Dochter is weer aan het babbelen ipv slapen...dom van haar, want zo moeten we haar broer gaan ophalen ;)

Nog geen ei in zicht hier, maar het is nog vroeg.

Liefs Femme

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Patrieske, spannend!! Nee hoor ook voor een jongen is een naam van harte welkom!

@LaFemme, voorgevoel zegt een meid, maar daar ben ik niet zo zeker van hoor, haha! Dus ook jongensnamen zijn van harte welkom!! Dank voor je lijstje, zijn wel een aantal namen die steeds weer naar voren komen, leuk! Slaapt ze al?

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden kom even binnen vallen !!

hoe is het hier ??

hier geen klachten van een komende ongi
    meestal heb ik 14 dagen van te voren toch echt wel steekjes maar nu niets
    hoop dat het goed nieuws is hahah
    ach ik zie het wel :p

ik heb wel last van veel vocht verliezen
    en dat had ik ook bij me andere 2 zwangerschappen
    echt vervelend want dan wordt het ook schraaal

enne ineens ging ik gister nog om 21.30 aan de schoonmaak:S:S

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @trotsemama, hahah, dat belooft wat. Spannend!!!

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Lique; Jullie hebben al een jongens naam dus, ik vind het zoooo lastig!! Ik vind Mae (of May) een leuke stoere meisjes naam :)

15. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    een meisjes naam hebben wij al weer kort en vind het gewoon zo,n lieve naam haha..
    een jongens naam komen we echt niet uit alles wat ik leuk vind vind vriendje niet leuk en anders om.. wij willen toch graag een naam van 4 of w5 letters..

tsja lique de namen die ik echt mooi vind kan ik hier niet neer zetten word wel eens nagelezen;).

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, neee, we zoeken meiden en jongensnaam hoor!! kom maar op!! May ga ik even opnoemen hier, maar misschien beter June ;)

@mamapatricia, in een pb'tje dan???

Namen is echt nog drama hier.. blijf ook een beetje hangen in hetzelfde, komt neer op doordrammen, haha

17. NAR

NAR Lid

18 jan 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ la femme: ik heb 4 jan mijn spiraal laten verwijderen en meteen twee dagen licht bloedverlies gehad (naar mijn idee geen ongi, maar bloeding van het verwijderen en daarna niets... voor mijn gevoel was mijn laatste echte ongi iets voor kerst. En ik ben al zo slecht in wachten.. Nu blijft het zo gissen. Als je ongesteld wordt weet je tenminste dat je een ronde verder moet. Nu :(

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

brrrr meiden komt wel erg in de buurt
    nog geen tekenen van een ongi
    gister had ik ineens bij het afvegen
    roze afscheiding

nouja ik zie het wel:D

19. NAR

NAR Lid

18 jan 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ trotsemama: idd heel spannend. ik duim voor je!!!!

20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Sorry meiden...ff niet gereageerd maar eerst was mijn zoontje ziek en daarna kreeg ik het te pakken. Ben nog steeds niet fit maar gaat in ieder geval de goeie kant op. Gisteren ben ik even flink te grazen genomen door de manueel therapeut en voel me wel nog wat beurs maar wel een stuk flexibeler!

@Nar..wat balen zeg die onzekerheid.
    @Trotse mama...spannend!!! Wanneer wil je gaan testen??
    @la femme.... Hier helaas maar 1 x geklust omdat ikzelf niet fit was of mijn vent te moe dus heb niet zoveel hoop dat het gelukt is. Puisten beginnen ook alweer op te komen dus dat is vaak het begin ;) En hoe gaat het met jou? Niet aangestoken door je dochtertje?

x

Deel Deze Pagina