Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @lieke

namen...pfff. best lastig want vind ik zo persoonlijk.
    Voor een meisje misschien...Kim of Lois of Evi of Lenny ?
    Kim en Lenny zijn ook unisex.
    Voor een jongen vind ik het een nog stuk lastiger...Niek of Cas ??

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mammapatricia, bedankt voor PB!!

@Trotsemama, spannend, hoe is het vandaag??

@Noname, gelukkig ben je weer beter! Bedankt voor de tips, Lois vind ik ook leuk! Andere namen allemaal in de omgeving... maakt het allemaal niet makkerlijker, ahha!

Werd om 9 uur gebeld dat Djim gevallen was, met kin op de tafel en waarschijnlijk even geplakt moest worden. Dus juf ging met hem even naar dokter.
    Dokter had gelijk even tijd om het te plakken. Het zit onder ze kin dus weinig van te zien.
    Djim vindt het nu wel stoer en daar niet gehuild. Zat wel een beetje te klooien, dus met vinger vast aan zijn kin, haha!!
    En natuurlijk even aan zijn grote zus laten zien.
    Als het niet gaat bellen ze en ga ik naar huis!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goed alleen ben verrot van het werken
    en heb heel de dag veel witte afscheiding

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    #884 Alieke, 17 feb 2011
    Laatst bewerkt: 17 feb 2011
    Lique; Een jongensnaam vind ik zoo lastig. Hihi June is wel leuk, een vriendinnetje wil haar dochter zo gaan noemen. Haar zoontje heet Lean (op ze engels dus). Wel even schrikken van Djim, dat zal vast niet de laatste jongens-stunt zijn ;)

Noname; Toevallig dat je Loïs noemt. Mijn dochters heten Loïs (zegt Lo-is) en Dana.. :)

Hier gaat alles verder ze gangetje. Nogsteeds geen klachten.. Maandag mijn intake gesprek, erg boeiend altijd ;) Ondertussen heb ik het wel mijn moeder verteld, ik kon t niet meer geheim houden. Ze kon t niet geloven en is erg blij voor ons. Zij vertelde dat ze bij mijn broertje ook totaal geen klachten had.. Ik ben benieuwd..de tijd zal het leren :cool:
    Morgen heerlijk een dagje vrij, kids zijn op t kdv. Savonds naar de 9maandenbeurs DANKZIJ NAR :D

5. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    oo alieke kan ik je zomaar tegen komen:D:D..

jeetje lique dat is indd even schrikken.. wel stoer van hem dat ie niet hoefde te huilen

trotsemama spannend.. kan je het nog wel laten om te testen.

noname beterschap wij zijn hier ook een aantal weken onderzeil geweest..sterkte..

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Trotse mama ,oeeehhhh en vandaag???

@Alieke, jahh vind het allemaal maar lastig, haha!! June vind ik ook wel leuk, maar Sam is ook van Juni… vind ik weer beetje scheeft (maar misschien zeur ik wel een beetje dan, haha) Ohh leuk dat je dochter Loïs heet!!! Stoer!! Leuk maandag, willen jullie weten wat het wordt? Veel plezier vanavond

@mamapatricia, veel plezier vanavond!!

Ik ga aan het werk!!!

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nog steeds niets!!
    en vandaag op vakantie
    dus jullie horen volgende week van me !!

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Mamapatricia; Ik zal je vast herkennen tussen al die vrouwen :D

Lique; Jaa wij willen weten wat het word. Waarschijnlijk doen we het deze keer met de oma's erbij. Natuurlijk willen wij eerst met de 20w echo horen wat het word en rond 22w de 3D laten doen met de oma's.. Eventjes een keertje anders dan de andere keren :)

Trotsemama; Oowh wat spannend!! Heel veel plezier op vakantie en tot snel!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @trotsemama, geniet ervan en ik ga duimen!!

@Alieke leuk hoor!! Nog even geduld ;)

10. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wahhah alieke ik denk het ok hahah

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    #891 Alieke, 18 feb 2011
    Laatst bewerkt: 18 feb 2011
    En? Hoe vond je het?
    Ik vond het tegenvallen..maar het is al de zoveelste keer geweest (ga sinds 2007 al ieder jaar geloof ik). Ik heb wel erg gelachen om het babybubbelbadje, hoe verzin je het!!

Ik heb een setje gekocht voor de leukigheid met "mijn papa is beresterk" want onze meiden zeggen altijd "papa is een sterke beer" ;) Ohja en een shirtje met "grote zus" en "kleine zus" voor de girls :)

Meiden ik zit in een dilemma..
    Er heerst 5de ziekte bij ons op het kdv. 5de ziekte is dus erg schadelijk voor zwangere vrouwen onder de 20weken en verhoogt met 9% de kans op een mk. Er is nu een kindje bij mij op de groep die het waarschijnlijk heeft. Ik heb in 2007 bloed laten prikken en heb geen antistoffen ervoor, dus ik ben er vatbaar voor. Ik heb dus mijn ass.leidinggevende in moeten lichten en heb wel besloten om volgende week bloed te laten prikken mocht ik het tussendoor toch wel hebben gehad.. Ik vind het heel erg lastig want als dat ook niet zo is, kan ik niet op mijn eigen groep staan. Dus weten mijn andere collega's dat natuurlijk ook binnen no time. Eigenlijk word ik bijna verplicht om het al bekend te maken maar wil het nog niet omdat wij nog geen echo hebben gehad. Ik zit te denken om toch een vroege echo te laten maken (dan maar betalen) om mezelf wat gerust te stellen.. wat vinden jullie??

12. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @mama patricia...met mij gaat het beter en heb ook mijn stem weer terug maar nu ligt mijn vent horizontaal..

@alieke... leuke namen hoor!!! Mijn kinderen heten Tess en Liam.

@trotse mama...knap hoor dat je niet eerst gaat testen. Ik ben echt 'testverslaafd'. Fijne vakantie en hopelijk kom je terug met goed nieuws.

@ de rest...allemaal een heel goed weekend!!

13. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @alieke...kun je niet overleggen met je VK? Ik kreeg nl al met 8 weken een echo en hoefde hier ook niet voor te betalen. Kan me wel heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Toch weet ik uit ervaring dat een goeie echo met 8 weken helaas niet alles zegt.. Misschien maak je je dan ook alleen maar extra ongerust als je beeb bv niet het formaat heeft wat je verwacht. Sterkte meid....houd je ons op de hoogte van je bloeduitslag??

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey dames

@ Trotsemama: Oh wat hou je het spannend. Ik hoop dat je volgende week met heel goed nieuws komt. Heel veel plezier deze week en lekker genieten.
    @ Alieke: Oh wat moeilijk zeg. Te vroeg een echo brengt zeker ook veel onzekerheden met zich mee. Misschien, net als noname zegt, even overleggen met je vk. Je mag maandag toch naar de vk? Kan je het gelijk voorleggen....
    Ik kan me voorstellen dat je het liever nog niet verteld. Ik wist niet dat de 5e ziekte zo schadelijk was voor zwangere onder de 20 weken. Succes met beslissen wat het beste is.
    Ik heb ook sterk de neiging om, mocht ik nog een keer zwanger worden, het geslacht te willen weten. Leuk idee om het met de oma's te doen.
    @ Mamapatricia: Leuke avond gehad gisteren? Best vermoeiend zo rond slenteren.
    @ Noname: Gelukkig ben je weer beter....man nu plat...en doet ie lekker zielig? Zijn ze altijd zo goed in.
    Jammer dat het klussen niet geheel gelukt is, maar je weet nooit....1 keer kan genoeg zijn (al geloof ik daar zelf niet in en jij waarschijnlijk ook niet;))
    @ Nar: Hoe gaat het daar? Al wat duidelijkheid?
    @ Lique: Arme Djim, maar wel ontzettend stoer dat hij niet gehuild heeft. En zijn vinger is wel weer los gekomen :D:D?

Hier druk aan het klussen. Gisteren had ik het idee ei-pijn te hebben. Vanmorgen voor de zekerheid getempt en 36.5, dus volgens mij gaat het eitje bijna springen. Dat zou dan een wat kortere cyclus betekenen. Maar wie weet duurt het nog een week. Ik ga morgen nog tempen en dan pas weer over een paar dagen. Meestal is bij 37.0 mijn ei gesprongen, dus die zoek ik :cool::cool:

Verder een rustig weekend hier. Ik hoor mijn meisje, dus die ga ik maar uit bed halen.
    Fijne dag allemaal.

Liefs femme

15. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @la femme.... mannen kunnen idd heeeel zielig zijn maar de mijne houdt zich tot nu toe erg groot! hihi....

Nou....jij flink aan de klus dit weekend. Ik stuur je hierbij wat vruchtbare gedachten!

x

16. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Even ego, ik zit vandaag op 12/13 dpo en omdat ik vanavond feestje heb dacht ik vanmorgen laat ik eens testen want mijn temp is al een paar dagen mooi hoog (37.3 en 37.4) maar helaas omo-wit :(
    Waarschijnlijk is mijn temp zo hoog door de progesteron bolletjes. Ik ga maandag nog een keer testen en als het dan weer niks is ga ik stoppen met de bollen en dan zal ik met een paar dagen wel ongi zijn en dan kan ik dus een nieuwe cyclus opstarten. Ben verder wel blij dat ik nu totaal geen bloedverlies heb. Geeft me toch wel het idee dat een bevrucht eitje nu tenminste kan nestelen. Hopelijk volgende ronde meer geluk.

Ik reageer later op de rest want gaan nu eten en moeten dus straks op feest.
    doei allemaal fijn weekend!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @spijkervrouwtje, hopelijk maandag meer geluk. Nu maar even genieten vanavond!!

@Noname, fijn dat we je weer kunnen horen...

@LaFemme, veel klusplezier dan maar ;)

@Alieke, das wel balen allemaal, zou ook even contact opnemen met de VK of desnoods de dokter, misschien kunnen die wat voor je betekenen...Lastig hoor!!

zo lekker weekend hier!!

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Noname: Dan is hij vast nog niet ziek genoeg ;):D
    Ik vang je gedachten even op :cool:
    @ Spijkervrouwtje: Wat heb je met de gyn afgesproken over die bolletjes dan? Die stop je na 14 dagen of.....
    Jammer dat je test omo wit is...die zochten we niet. Het is zeker een geruststellende gedachten dat er meer kans op innesteling is. Dat gaat vast en zeker binnenkort bewezen worden. Knuffels voor jou
    Geniet van je feestje.
    @ Lique: Lekker hè...weekend.
    Mijn kids waren vanmorgen beide na 09:30 wakker........dat was lang geleden dat we zo lang konden uitslapen. Mijn man en ik waren ook beide wakker en aan het wachten :D
    Ws sliepen ze zo lang omdat we gisteravond rond 23:00 nog een nachtritje hebben gemaakt van een verjaardag naar huis. Toch sliepen ze beide direct weer.....nou ja...heerlijk weekend dus. Kijken wat morgen brengt.

Ik ga lekker bank hangen

Kusss Femme

19. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    alieke ik vond het opzich wel leuk.. alleen een beetje jammer dat er maar weinig neutraal spul was.. je had bij de prenetal dan wel donkergrijs/beige aparte kleur maar vond ik toch meer voor een jongen. er stond een echo tent ik dacht toen even zal ik een laten maken misschien kunnen ze al zien wat het word maar toch maar niet gedaan
    ik heb dus niet zoveel gekocht haha alleen persil en silan dikkiedik tas. tuc koekjes haha en speklollies voor de kids..
    waar ik wel van op keek was dat er gewoon mensen zijn met een mini baby en die dan gewoon op de arm hebben en door de menigte lopen je zal maar een duw krijgen.. en die rot trollies.. pfff..

maar verder
    spijkervrouwtje.. hmmm het zegt nog niks hij kan maandag best posi zijn:D

la femme heerlijk dat je kindjes zo lang slapen.. mijne doen dat meestal zondags. en als we vakantie hebben liggen ze ook zo tot een uur of 9 half tien heerlijk..

noname gelukkgi maar dat je weer op geknapt bent.. mannetje heeft het hier overgeslagen gelukkig haha .

alieke je kan toch gewoon je vk bellen en het uitleggen dan doen ze vast niet zo moeilijk

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @LaFemme, na half 10, pfffff, nou dat doen mijnes niet hoor!! Heerlijk zeg!!

9maandenbeurs, geen supersucces dus. jammer dames

Ohhhhh, was vanavond echt even boos. Mijn tas met nieuw gekochte kleding (hanstextiel, ondergoed kids, trui schoonvader). Is bij het grofvuil beland. Echt ongelooflijk stom van vriend en zwager, grrrrr. Je kijkt toch even voor je alles weggooid??!??!?

Deel Deze Pagina