oeps lique dat is flink balen.,. ik heb dat vorig jaar gehad met de wiegbekleding had ik op de overloop gezet heeft mannetje het in de container gegooit:S
Ja dat vond ik dus ook jammer! Veel roze en blauw! Haha ik moet wel lachen dat jij dacht om een echo te laten maken. Ik heb er ook gestaan! Zal ik het vragen? ja? nee... toch maar niet. Oowh vreselijk die trollies! Ik breek zowat me nek over die dingen. Ja ik had ook niet verwacht dat er nog zoveel kiddies waren daar.. het ergste vind ik dan dat de ouders op de kids gaan zeuren omdat ze huilen oid. Pff ja dan moet je je kind niet mee nemen, je doet ze er echt geen lolletje mee. Maargoed.. verschil moet er zijn Maandag moet ik toch naar vk. Ik moet sowieso nog bloed laten prikken dus dan word die 5de ziekte ook wel meteen getest. Ik denk alleen dat ik voor die tijd niet op de groep mag verschijnen totdat ik de uitslag heb. Ik baal er wel van.. Jippie! 7weken en 1 dag
@ Lique: Nee...hoe kan dat nou? Heb je ze er niet achter aangestuurd Wel zonde zeg. Kan je weer opnieuw gaan shoppen. @ Alieke: Succes morgen. Ik duim voor een super echo. En yeah 7 weken alweer. Hier geen nieuws, geen gesprongen ei en geen kinderen die tot 09:30 sliepen (maar tot 08:00 ) Fijne zondag Femme
Ha meiden, feestje was gezellig gisteren, waren om 2 uur thuis, dus ik was blij dat de oppas om 07.30 even met de kids op de bank ging zitten voor de tc. Konden wij nog mooi even uurtje terug Lique balen van je kleren, dat wordt weer opnieuw shoppen dus. Hoor veralen over een (drukke) 9-mnd beurs, vond het ook altijd wel gezellig maar inderdaad vreselijk dat ouders hun kids daar mee naar toe nemen la femme hopelijk snel een eisprong want dat wachten is ook niks he. Alieke ruim 7 weken al weer dat gaat hard! lekker hoor. Maar met dei 5e ziekte zou ik ook gewoon vk/ha bellen en uitleggen misschien kan je wel eerder terecht. De gyn had gezegd dat ik door de progesteron waarschijlijk sowieso niet ongi zou worden (klopt tot nu toe dus wel) en dat ik as dinsdag evt urinetest kan komen doen. Is die negatief dan stoppen met progesteron en dan in de nieuwe cyclus na de eisprong weer beginnen. maar ik heb geen zin om helemaal naar het zh te gaan voor die urinetest. Als ik thuis morgen nog een negatieve test heb dan stop ik er gewoon mee en wacht ik ongi af. Vanacht veel ongikramp gehad dus het zit er aan te komen denk ik. nou ik ga manlief wakker maken want die ligt te pitten op de bank en dan even omkleden en de kids ook wakker maken want we moeten nog op verjaardag bij mijn schoonzus en zwager. fijn weekend.
Ff een korte inbraak! Ben vandaag de hele dag met de kids op pad geweest naar de verjaardag van mijn neefje. Eerst 1,5 uur rijden en daarna tussen de stuiterende kinderen gezeten. En natuurlijk weer terug...pfff Vent heeft vandaag zijn -ik heb medelijden met mezelf want ik ben ziek dag!!!! Dus stond er alleen voor en ga zo lekker mijn bedje in. Voor iedereen...een fijne week gewenst. Hier is het voorjaarsvakantie dus drukke week voor de boeg. x
alieke spannend morgen ik ga morgen voor het eerst het hartje horen.. maar ik ben gewoon helemaal vergeten bloed te prikken nu ik het stukje van jou lees denk ik kutje hellemaal vergeten..hopen dat dat niet zo erg is: lees morgen verder bij ga nu op bedje .
@alieke. Suc6 vandaag! Krijg je dan ook vandaag de uitslag? @mamapatricia. Heel veel plezier met het luisteren naar de kleine locomotief!
Hoi hoi, Hier alles goed! Weinig bijzonders te melden! Het is lekker weer, maar ooohhhh zo koud, haha! Vanmorgen bij de gemeente geweest en mijn tas vol nieuwe kleding terug, vriendlief was zo slim geweest deze afgelopen zaterdag op te ruimen met grofvuil @mamapatricia, spannend!! En gelijk maar even bedenken wanneer je bloed gaat prikken @noname, lekker druk dagje! @spijkervrouwtje, gelukkig niet opnieuw shoppen, ahha!! @Alieke, succes!!
hoi allemaal, Ik kom even snel langs.. we hebben internet-problemen thuis. We kunnen er dus niet op. Vandaar dat ik nu 'stiekem' op mijn werk er even achter zit. Ik hoop dat ik snel thuis weer internet heb en weer wat vaker kan langskomen.
alles was goed met onze kleine uk. wat is dat toch geweldig om te horen romy en kyano waren erg onder de indruk wat fijn dat je je tas met kleren terug heb lique
Ziezo, de maandag is weer voorbij. De intake was niet zo erg bijzonder + dat de kids er ook bij waren dus praat ook niet zo makkelijk. Ze vertelde dat het inderdaad lastig is met de 5de ziekte maar dat zij dus bijna nooit zwangere vrouwen heeft meegemaakt die besmet zijn en ook de foetus. Ik heb daarna meteen mijn bloed laten prikken, dat duurt een week. Ik ben toch daarna gaan werken, er heerst verder namelijk niks. Kijk als er nou tientallen kids zijn die t hebben/gehad had ik eerder thuis gebleven maar dat ene kindje is sowieso vrijdag er pas weer en het is niet bewezen door de dokter. Het blijft lastig! 7 maart hebben we onze eerste echo! Ik kan niet wachten!!
Alieke fijn dat het toch meevalt dus. En 7 mrt dus echo, nog 2 weekjes geduld dus. lique gelukkig je kleren dus terug! mamapatricia alles goed met het hartje lusiteren? nonma, pff dat is een hele trip voor een verjaardagje. Gelukkig woont heir de meeste familie dicht bij. Hier is het wachten op de ongi. gisterenochtend was de test negatief. dus gestopt met de progesteron. Ongikrampen zijn totaal verdwenen maar heb wel hoofdpijn en dat heb ik vaker zo rond mijn menstruatie dus het zal wel niet lang meer duren. Las van andere meiden dat het wel tot 4/5 dgn kon duren voordat de ongi doorkomt. Afwachten dus, hoop maar dat het snel doorzet want dan kunnen we weer opnieuw beginnen.
Hey meiden @ Noname: Fijne vakantie. Mijn zoon heeft deze week en volgende week vakantie. Hier dus ook behoorlijk drukker dan normaal. Vooral omdat hij zich zo snel "verveelt" (kan dat al als je nog zo klein bent?) Ik heb hem gewoon te veel verwend. Hij weet niet wat alleen spelen is. Is je "zielige vent" alweer beter? @ Alieke: Gelukkig is het al snel 7 maart. Verder al kwaaltjes? Gelukkig weer wat gerust gesteld over de 5e ziekte. @ Lique: Wat goed dat je de tas weer terug hebt. Goed geregeld. @ Spijkervrouwtje: Jammer hè. Hopelijk brengt deze nieuwe ronde een rose streep. Wel fijn dat je LT fase nu langer is en er een innesteling kan plaats vinden. Hopelijk zet de ongesteldheid snel door. @ Lynekke: Fijn weer wat van je te lezen. Hopelijk is het probleem snel opgelost. @ Mamapatricia: Oh heerlijk hè....ik werd altijd zo rustig van zo'n lekker kloppend hartje. Weer een mijlpaal verder. @ Noui: Ik hoop dat alles goed met je gaat meid... Nou hier nog steeds geen ei. In principe fijn, want het klussen was zondag niet gelukt, dus nu toch nog een kans. Aan de andere kant al meerdere malen deze week eipijn gehad (of tenminste dat dacht ik) Ik word een beetje moe van dat wachten. Waarschijnlijk gewoon weer op dag 20 mijn ei en een cyclus van 34 dagen..... We wachten maar weer verder....ik wil zo graag weer naar de wachtbank...al heb ik nu al geen goed gevoel.... Laters Femme
Hoi meiden Lique, gelukkig heb je je tas met kleding weer terug. Kan me voorstellen dat je flink pissed was. mamapatricia, wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord! Wanneer heb je je kids verteld dat ze een brusje krijgen? Alieke, bij jou gaat het ook snel zeven weken alweer. Hoe voel je je? Spijkervrouwtje, balen dat je ongi er aan zit te komen. Hopelijk hoef je er niet een halve week op te wachten. La Femme, als je ei nog niet geweest is heb je nog alle kansen. Maar idd wachten duurt lang. Hier niet super veel te melden. Ben verschrikkelijk moe, loop de hele dag te gapen en lig zowieso om negen uur al op bed. Vandaag stond ineens de gemeente voor m'n deur met de vraag of ik last van bruine ratten heb in m'n tuin? Ehh nee... Komt m'n buurman naar buiten met het verhaal dat hij bij hem en bij ons in de tuin een grote muskusrat heeft zien lopen! Gatver! Baaah bah bah! De gemeente bestrijdt deze dieren niet dat doet het waterschap dan weer. Dus ik kreeg de vraag of ik in de gaten wil houden of ik dat beest zie lopen in mijn tuin. Brrrrr! Ik durf nu mijn tuin niet meer in!
patrieske onze kindjes wisten het eigenlijk vrij snel ..achteraf had ik ook liever gewacht met vertellen. maar ja het liep even anders haha.. omdat ik het vroeg bekend heb gemaakt omdat iemand toen zo leuk was om het half waar wij wonen te vertellen . en ik niet wou dat romy het van een ander hoorde hebben we het maar verteld.
alieke; zo te horen ben je een beetje gerustgesteld. Fijn! Hopelijk is de bloeduitslag goed. spijkervrouwtje; hier ook aan het wachten op de rode duivels! Krampen en alle tekenen dat het eraan zit te komen, maar had deze maand het ook nog niet anders verwacht (maar wel gehoopt) la femme; haha..... heel herkenbaar! Mijn dochtertje vliegt hier ook tegen de muren op. Morgen gaan beide kids naar mijn schoonmoeder en kan ik sinds lange tijd naar de kapper. Ff een dagje me-time!!! Vent is trouwens weer beter. Trouwens...wat onwijs balen dat je ei zo op zich laat wachten. Was je altijd al zo onregelmatig met je cyclus? Patrieske; getsie...wat een verhaal! Hopelijk komt die mega-rat voorlopig niet meer terug..
mamapatricia, oh lekker is dat....Jammer dat mensen dan hun mond niet kunnen houden. Ja ik snap dat je het verteld hebt, zou idd niet leuk zijn als je kids het van een ander hadden moeten horen. noname, ja idd! Ben me rotgeschrokken. De jongens durven niet meer in de tuin te spelen. Hopelijk blijven je duivels weg. Ik dacht ook alle tekenen te hebben dat het er weer aan zat te komen, al een week van te voren. Ik dacht laat ik toch maar even een testje wagen voor de zekerheid voor ik een glas wijn neem en hij was positief. Zo zie je maar...
gisteravond laat is mijn ongi doorgezet dus zit al weer opd ag 2 nu. Morgen het zh maar eens bellen om nieuwe afspraken in te planne. Had vandaag wel megaveelbuik en rug pijn van de ongi maar met wat paracetamol ben ik de dag toch doorgekomen. Was alleemaal even balen mar ga nu weer vol goede moede de volgende ronde in Patrieske, heb bah bruine ratten. Wij wonen dus buitenaf en daar hebbenw enaast muizen ook af en toe las van ratten. Gelukkig doet onze kat redelijk zijn werk noname lekker he beetje quality time voor jezelf. lafemme. hieer kune de kids heel goed zichzelf vermaken, ebn soms beetje luie moeder in het spelen met ze Dus spelen ze heel veel samen , maar ja er zit dan ook maar 16 mnd tussen dus dat scheelt ook wel.