Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    #941 Alieke, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
    Lynneke; Wauw wat super!! Gefeliciteerd!! November, mooie tijd! Net voor de drukke maand ;) Geniet ervan!

Trotsemama; pff wat balen zeg! Hoeveel was je overtijd??

Hier gaat alles zijn gangetje, nouja.. de vermoeidheid is toegeslagen en 4dagen werken is best bikkelen. Mijn buik begint al te groeien vooral als ik savonds rust heb valt die op. Ben nu wel toe aan weekend!!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik was helemaal niet overtijd:cool: maar omdat ik pas later op de dag ongi werd dacht ik ach laat ik is een test doen
    brr vond het best spannend :p:p
    want ik was met me hele schoonfamilie
    ik stiekum een test gekocht en stiekum getest :p

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Owh haha!!
    Dat je dat zo stiekem kon! Haha ja dat maakt het extra spannend.

4. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Wow wat een gekwebbel. Ik kan gewoon geen dag missen :D

@ Lynneke: Zo dat doe je goed ;). Gefeliciteerd, geweldig. Ik hoop, net als vele, dat ik je snel mag volgen.
    @ Noname: Balen van je zondvloed. Ik ken het, je weet dat het niet raak gaat zijn, maar ondertussen hoop je zo dat er misschien een wonder is gebeurt...balen hè...blehh
    Gelukkig heb je een nieuwe frisse look, dus jullie kunnen er weer tegen aan ;)
    Ik heb een persona. Momenteel gebruik ik hem niet, maar als ik 6 rondes heb gehad, ga ik hem weer uitpakken. Werkte altijd goed en voordeel was dat 's morgens direct kon testen.
    @ Nar: Eindelijk de weg gevonden...nu hopen dat die weg een mooie bestemming heeft. Volgende week dus een spannende week. Ik duim.
    @ Spijkervrouwtje: 2 dagen ongesteld is niet lang, wel fijn.
    Hoe gaat het met jullie nieuwe bewonder. Stoer hoor dat je 2 honden hebt en 2 kinderen. Lijkt me reuze druk.
    Op naar 7 maart en een mooi rijpend eitje.
    @ Goofychick en Incognito: Welkom. Ik kan me voorstellen dat het alweer kriebelt, maar even genieten van die kleine wondertjes is ook wel lekker. en gezellig mee babbelen kan geen kwaad :cool:
    @ Lique: Goed van Djim zeg. Fijn als ze het zelf willen, dan is vaak minder strijd dan als ze nog geen interesse hebben.
    Geniet van je drukke weekend. Gelukkig wel met allemaal leuke dingen. Wat leuk dat je uit eten gaat met je klas van 10 jaar geleden.
    @ Trotsemama: Heb je een fijne vakantie gehad? Jammer genoeg met minder leuk nieuws dan we gehoopt hadden. Deze ronde misschien meer geluk. Knuffel
    @ Alieke: Neem lekker je rust. Jee je werkt zeker best veel. Ik begon met 4 en heb er nu nog maar 2,5 over :D:D:D En dan denk ik al eens...pffff ;)

Hier een vraagteken cyclus. Best verwarrend en irritant. Ik gebruikte zwanger worden tabletten van etos en daar ga ik nu ook direct mee stoppen. Ik las dat meer meiden ervaren hebben dat ze geen eisprong hadden of konden vinden. Nou volgens mij is dat hier ook. Nog steeds geen 37.0 en ik heb best vaak getempt en weet zeker dat dat mijn temp is na gesprongen ei. Best vermoeiend want heb al dagen soort ei pijn. Donderdag heel erg, maar niets....blehhhhhhhh
    Baal een beetje :x. Ik wil gewoon duidelijkheid en wilde me juist niet laten opfokken door te tempen enzo...maar ja te laat nu, want ik controleer nu elke morgen.
    Ik ga maar uit van 34 dagen, dus we zien wel wat er tegen die tijd gebeurt. Stom ei ;):p

Fijn weekend allemaal.

liefs Femme

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

hoi allemaal

ik ben een mama van 2 kids.
    eentje is net 1 jaar en de andere word bijna 3 ...
    ik vind het heerlijk om mama te zijn en ik krijg het idee van een derde beeb maar niet uit mijn hoofd !
    en ja dan zie je ook ineens allemaal zwangere of net geboren beebs ;)

rare vraag maar wat heeft jullie over de streep getrokken om voor een derde te gaan..
    want als wij voor een derde gaan moet er een nieuwe wagen komen. moeten we veel dingen erbij gaan kopen....

want ik vind het met 2 nu erg gemakkelijk lekker samen mee op de fiets. en hup ergens heen...

ik ben benieuwd naar de meningen van andere.....

( hopelijk word het goed opgevat want bedoel het niet verkeerd aangezien ik ook las dat sommige al een hele poos voor een beeb bezig zijn )

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    lynneke gefeliciteerd wat fijn hoop dat je je goed voelt..
    spijkervrouwtje 2 dagen is niet lang maar weer lekker zo kort haha..
    trotse mama wat jammer.. heb je wel een leuke vakantie gehad..

alle nieuwen welkom:D

voor de rest als ik iemand vergeten ben. moest zo.n eind terug lezen

hier gaat alles goed,, ik moet nu wel geloven aan zwangerschapsbroeken krijg me eigen nu echt niet meer dicht.. 2 kunnen nog met elastiekje ertussen zit nog wel lekker maar die andere broeken zijnw at hoger zit dus voor geen meter.. het belangrijkste is dat ik ze nog pas haha . nog niks gegroeid..

vandaag heb ik geshopt voor de kleine de eerste pakjes gehaald. zo lief. wat klein dan weer..

ik kom snel weer buurten . ga op visite

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    lafemme; Hihi! Ik werkte toen de eerste geboren was 2,5 dag en nu 4 (36uur) dagen. Ik ben pedagogisch medewerkster op een babygroep, alsnog best pittig dus! Af en toe denk ik, had ik maar een kantoorbaantje gekozen maar dat is niks voor mij!

zwelgje; Ik herken wat je zegt, ik zag ook veel beren op de weg toen ik mijn kriebels weer terug kreeg. Inderdaad, het aantal 2 is makkelijker.. ieder 1.. maar wij kregen het gewoon niet uit ons hoofd. Vriendinnen van mij riepen dat ze klaar waren en ik kon dat echt niet geloven dat ik dat ook was. Ik leek me zo leuk om het nog één keertje mee te maken + dat wij erg jong zijn en ik het niet leuk vond om nu al klaar te zijn! Vandaar!

Mamapatricia; Wat leuk, kleertjes gekocht! Schattig weer he!! Nou ik vind het knap dat je nu pas aan positiebroeken hoeft te denken.. ik weet niet hoe lang ik het vol ga houden. Bij de andere 2 kreeg ik pas met 22/24 weken een buik. Ik loop zelf altijd in strakke skinnybroeken en merk dat het toch een beetje begint te "blubberen" :D

Ik word echt rond gewoon!! Alles word "forser". De andere keren kon ik niet eens vanaf de voorkant met mijn buik op de foto want dan zag je niks! (taille was hetzelfde gebleven) Hmmm.. denk dat het na de echo echt tijd is om het te vertellen.

8. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Thanx voor jullie reacties op de ovutesten!

Zwelgje: wij hebben ook best even in onze maag gezeten met de 'praktische' problemen. Wij wonen ook niet erg groot dus betekent dat als er een derde mag komen we de 2 andere kids op 1 kamer moeten leggen. Ook mijn zwangerschappen en bevallingen waren heel heftig, en ook het eerste jaar van ons zoontje veel met hem in het ziekenhuis gezeten.... dus ook behoorlijk aan het twijfelen geweest. Voor ons gevoel zou een derde kindje echt super zijn. Hebben we ook altijd in ons hoofd gehad dus tja...dat krijg je er moeilijk uit! Ik denk dat we ook later spijt zouden krijgen als we het in ieder geval niet geprobeerd hebben.

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    heb ze vandaag in huis gekregen en toevallig zit er nu ook een hele uitleg bij dat het ook kan dat de tweede streep niet net zo donker wordt maar dat het toch positief kan zijn omdat de rest vd testen dan veel lcihter is.

zwelgje. welkom hier :D voor ons was een derde niet echt een probleem wat ruimte in huis en auto betreft. Dus dat scheelde al weer. Ik had ook al meteen het gevoel na de 2e bevalling nog niet 'klaar' te zijn. Van manlief had het niet perse gehoeven maar omdat ik zo stellig was was hij al heel snel om.We zijn er toen weer voor gegaan toen de oudste 10 mnd was omdat we al wat ervaring hadden met moelijk zwanger worden. Ben wel blij dat we er dus zo snel voor waren gegaan want anders had ik waarschijnlijk nu nog lang geen medische hulp gehad. Nu maar hopen dat het ons toch nog gegund is dat derde wondertje.

la femme; het gaat lekekr met de honden hier. Doerak (de nieuwkomer) lijkt al aardig te wennen en is vandaag lekker los meegegaan in het bos. En de drukte 2 kids 2 honden. Ach het verschil van 1 of 2 honden vind ik niet groot. je moet ze tenslotte toch uitlaten en ze lopen bij ons bijna altijd los;)
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat wij maar meestal 1 x p/d er echt op uit gaan om te gaan wandelen (bos) of fietsen> Verder zijn ze vel buiten want we hebbene en grote tuin en een stuk met bomen waarin ze de rest vd dag mogen plassen. Dus dat scheelt heel veel met uitlaten. Verder maken we er in het weekend gewoon vaak een uitje van. Kids mee op de loopfietsjes en lekekr met oude kleren aan rennen door het bos. Daarna even wat drinken en bij mooi weer even naar de speeltuin. Kids en honden (en wij ook) genieten daar echt van.

10. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    alieke bij kyano heb ik nooit een positiebroek hoeven dragen daar zaten me eigen broeken hartstikke goed omdat die allemaal onder me buik vielen. elastiekje erom als het echt niet meer wou en klaar was ik haha..had er uiteraard wel 2 gekocht maar heb ze misschien 2 keer aangehad

ik draag meestal ook skinnyjeans maar die ik heb zijn dus wat hoger waardoor het heel raar lijkt als je er een elastiekje tussen doet.. vind het wel jammer want ze passen nog perfect voor de rest..

maar ja is ook wel weer leuk je buik komt toch heel anders uit in een zwangerschapsbroek

spannend dat jullie het na de echo gaan vertellen leuk moment:D zijn er mensen die wisten dat jullie er mee bezig zijn??

nou ik ga lekker sliepen haha trusten all

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Wat een drukte hier zeg! hahaha kreeg geen meldingen, dus dacht dat niemand meer reageerde...

Heb gister de test gedaan, en die was positief!!! wij hopen rond 1 november 2011 ons derde (en waarschijnlijk laatste) kindje in onze armen mogen houden...

12. Trotsemama1

gefeliciteerd!!
    1 november leuke datum;)

13. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Katemans; Gefeliciteerd!!!!!! Wat super voor je...

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katemans, jemig wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd!!!

15. appelthee

gefeliciteerd katemans :D en de rest die zwanger zijn natuurlijk ook !!

herken jullie gevoel ook. van ik ben ook echt nog niet klaar... mij lijkt een groot gezin echt heerlijk kreeg ook van mijn mam het compliment dat ik een "oermoeder "ben :D .. was ff zo trots hahah ...
    maar het ook nog 1x mee te maken vond het zwanger zijn heerlijk
    heb de 2e zwangerschap wel last van BI gehad waar ik nu nog last van heb.

dus kom hier wel vaker kijken en mee lezen :D

16. appelthee

hou oud zijn jullie kids eigenlijk nu ?

onze oudste is nu 2 jaar en 10 maanden
    en de jongste is 1 jaar geweest

17. Trotsemama1

zwelgje volgens mij hebben wij samen in het topic gezeten zwanger worden van een 2de! jij was toen al gauw zwanger

mijn dochter is nu precies 2.5 en me zoon is morgen 11 maanden

ik heb ook nog echt niet het gevoel van compleet !
    ik wil nog 1 x zwanger zijn en 1 x goed me zwangerschap uitzitten
    (lees bloedverlies en BI) Bi krijg ik weer dat weet ik nu al
    maar wil nu gewoon thuis bevallen enzz
    en gewoon nog 1x zwanger zijn

18. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    hier ook eentje zwanger van een derde(wel onverwachts)
    ben waarschijnlijk 24 oktober uit gerekend.

19. Trotsemama1

gefeliciteerd!!

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @trotsemama1, dat had ik dus ook nadat mijn dochtertje geboren was, die is afgelopen vrijdag 3 geworden... Door de zware bevalling (zal niet in details treden, maar was in totaal 3.7 liter bloed verloren) heeft het bij mij dik 2 jaar geduurd voordat ik weer een beetje mezelf was, nadat afgelopen juni ons nichtje is geboren was het gevoel weer helemaal aangewakkerd.....

Deel Deze Pagina