@katemans jeetje zoveel bloed! zoveel bloed had ik nou weer niet hoor! elke keer was het een klein beetje en dan stopte het weer ! nooit een oorzaak voor gevonden
@Trotsemama1 Bij mij kwam de placenta niet mee... dus na anderhalf uur duwen op de buik, ben ik naar de ok gemoeten voor curettage.... maar goed, heb liever dat er iets met mij is dan met mn kleintje.... maar heb erna nog goed van gelust....
hoi dames, ben al heel lang niet geweest maar mijn oudste zoon was erg ziek geworden en geen puf om achter pc te komen, en ook druk met nog een paar andere fora's. toen de oudste ziek werd en kapte de pc er ook nog eens mee, die is sinds vrijdag weer gemaakt zometeen echo, vind het allemaal spannend wel nog eng. maar we zien het wel hoe alles gaat
hoi ook ik ben hier al n hele poos niet geweest .... sorry maar bij ons is het derde mupke onderweg ik ga even proberen bij te lezen
@floorfilla en nikkie83: gefeliciteerd!!! @moui; spannend hoor, hopelijk zie je zometeen een heel mooi beebje rondzwemmen!! @zwelgje; onze kids zijn 4,5 en 13 maanden oud. Hebben zelf ong 3 weken geleden weer onze wens uitgesproken om voor een derde te gaan proberen. Dit omdat we het eerste jaar met ons zoontje veel in het ziekenhuis hebben doorgebracht. We voelden ons toen ook helemaal compleet, maar nu gaat het met hem de goeie kant op en is het hier toch weer gaan kriebelen....)
bedankt! alles was goed!!! alle nieuwe welkom en de zwangeren die er net bij zijn gefeliciteerd!! hoop dat ik het nu wat beter bij kan houden
@floorfilla en nikkie83: gefeliciteerd!!! @moui; wauw wat heerlijk!! Nogmaals helemaal gefeliciteerd, ahha!! @zwelgje; onze kids zijn ruim 3,5 en 2,5. Als de baby komt is de oudste 4 jaar. Nadat ik vriend overtuigd had voor een derde, spiraal laten verwijderen et voila. Ook een gevoel van nog niet compleet enz. Hier gaat alles goed, de tijd vliegt voor mijn gevoel! Eind maart komt de dakkapel en dan hebben we 1 maand de tijd om alles voor elkaar te klussen en dan begint mijn verlof. Ik hoop dat we voor die tijd klaar zijn!
Wow alweer zoveel gebabbel. Ik kan gewoon geen dag wegblijven @ Katemans: Gefeliciteerd. Dat is best snel gegaan, toch? Heerlijk nummer 3 onderweg @ Nikkie83 en Floorfilla: Ook jullie gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik word wel een klein beetje jaloers op al die zwangere Hopelijk brengt de lente voor ons allen een derde wondertje. @ Zwelgje: Welkom, hier is het vooral het gevoel dat overwint. Alle andere dingen komen vanzelf wel goed. Mijn zwangerschappen zijn geweldig geweest en ook ik vond het heerlijk. Het is jammer, dat mocht het lukken, het echt de laatste keer zal zijn Mijn zoon is bijna 5 en mijn dochter net 1 geweest. @ Spijkervrouwtje: Nou het klinkt heerlijk. Lijkt me zo geweldig om dicht bij een bos te wonen. Fijn dat doerak het goed doet. @ Moui: Welkom terug. Is je zoon wel beter nu? Fijn dat de echo goed was. Kan je nu wel wennen aan het idee? @ Lique: Spannend allemaal plannen nog. Wij waren ook vrij laat klaar met het kamertje, maar alles komt aan het eind toch weer goed. We werken gewoon geweldig onder stress Nou hier een ei gevonden. Tenminste ik niet, maar FF vind dat ik een ei heb gehad. Mijn temp is nu ook 37.0 maar ik heb niet echt een stijging van 0.2 graden gehad. Ach we zien het wel. Geloof niet dat het raak gaat zijn. Ik ga nu niet meer tempen...dat was al het plan, maar dat ei maakte me onzeker. Verder groot nieuws...voor mij dan...onze dochter loopt. Yeahhhh. Zo grappig, want ze is nog wat wankel. Vanmiddag wilde ze met haar 2 poppen gaan lopen, maar dat was wat hoog gegrepen en ze bleef vallen, weer opstaan met poppen en daar ging ze weer. Ze werd zo boos, dat ze helemaal rood aanliep. Toen heb ik haar maar even geholpen. Nou ik kom nu maar elke dag langs, dan blijf ik een beetje bij Liefs Femme
@LaFemme, gefeliciteerd met het lopen van je dochter, knap hoor!! Blijft altijd een mooi gezicht. Ik maak me nu nog niet druk hoor, kan altijd hulp inschakelen. Maar omdat ik zelf niet zo mobiel ben, baal ik af en toe wel natuurlijk. En ook zal ik veel dirigeren(hartstikke makkelijk, maar ook niet leuk met al die hormonen voor vriendlief ) Oh en een ei, tja dat FF, verandert nogal eens toch? @Spijkervrouwtje, goed te horen over samen in een tweepersoonsbed. Kids zijn natuurlijk evenoud en het zal hier ook op zoiets neerkomen. We hebben het kleinste kamertje nodig voor opslag, haha!! En daar slaapt Djim nu, dus ze moeten even samen en aangezien Sam nu een tweepersoonsbed heeft.. In ieder geval de hele maand april. Daarna hopelijk snel weer apart! Ze zijn nu al zoooo vroeg wakker, dat zal alleen maar eerder worden op deze manier ben ik bang, haha! Heeeeeeelll Veeeel HCG voor spijkervrouwtje en LaFemme, en natuurlijk voor ieder ander die graag zwanger wil raken!! Ik ga aan het werk!!
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier, mag ik hier mee komen babbelen? Ben gister gestopt met de pil en gaan dus nu voor de derde! Wij hebben 2 zoontjes, 1 van 1,5 en 1 van bijna 4.
@Emma2, welkom! Leuk 2 knullen! Hoop dat het snel raak is!! @Lafemme, tuurlijk komt het voor jullie ook goed, en over eieren gesproken, het moet nog pasen worden Is idd snel raak geweest, 3 maanden..... niks van te zeggen! maar meestal krijg ik de rekening tijdens de bevalling hahaha Super van je dochtertje!! Hier liep onze dame pas met 17 maanden hahaha Vanmorgen afspraak gemaakt met de VK, 31 maart kunnen we terecht..... Ook vanmorgen naar de tandarts en mondhygiëniste geweest... kadootje nog van dochterlief tijdens de zwangerschap.... ondetussen 2/4 van mn verstand kwijt... voor de andere 2 verstandskiezen moet ik naar de kaakchirurg en dat was het verstandigste om dat na de zwangerschap te doen... zo effe nog wat met dochterlief gaan doen en dan klaar gaan maken om te gaan werken geen zin.. lichte hoofdpijn.....
leuke banner katemans! leuk la femme, een super gezicht is dat he! de jongste die zette sinds anderhalve week al een paar stapjes maar sinds zaterdag gaat ie ineens het huis door, zo'n leuk gezicht! ja oudste is weer helemaal beter volgens ziekenhuis beginnende longontsteking maar is niet doorgekomen was enorm geschrokken, zo'n speels ventje dat ineens alleen maar de hele dag ligt te slapen en steeds zegt als je hem wakker maakt voor drinken dat ie moe is. maar alles gaat goed, gelukkig!
@Emma, welkom, spannend weer!! @Moui fijn dat ie weer helemaal beter is! @Katemans, ohh leuk 31 maart!! Zoo wie wil er nog een duit in het zakje doen: Naam bij Sam en Djim!!! We zijn nog steeds op zoek. Helaas hier een ziek mannetje, net opgehaald van KDV niets gegeten en na bad als een blok in slaap gevallen. Hopelijk valt het mee, hij had iig pijn aan zijn oor. Ga me even op de boekhouding storten, jippie