Hanneke, mag ik vragen wat een brughoektumor is? Ik heb er nog nooit van gehoord. Kan me voorstellen dat zo'n operatie jullie erg bezighoudt. Ontzettend veel sterkte! Dat je man voorspoedig mag herstellen na de operatie.
@Patrieske, nog geen idee wanneer ik mijn echo krijg. Ik heb pas de 15e een afspraak bij de VK, dan maken we een afspraak. Tja vind het wel lang wachten. Maar dat hou je toch! Ben wel van plan om hier mee te blijven schrijven, als jullie het leuk vinden Was je van de andere kids snel zwanger? @mamapatricia, kijk, zo pas ik er ook bij op het lijstje inderdaad ! Zooo, vanmorgen test met indicator gedaan. Zei al heel snel ZWANGER en daarna 2-3. Dus dat klopt wel. Ben nu 4 weken en 6 dagen.
@Lique Gefeliciteerd, mooie uitgerekende datum. Het was mijn uitgerekende datum in 2007! @Hanneke Hoop dat het allemaal goed gaat. Hier voor het eerst ongi. Dus het was niet raak, maar het begin van een cyclus is er wel.
@Velobabe, fijn dat je cyclus weer op gang komt! Ik hoop alleen maar dat mijn dochter geen broertje of zusje op haar verjaardag krijgt, haha!!
Lique, da's waar wachten duurt altijd lang. Maar als ik jou goed begrijp dan ben je straks bijna drie maanden als je je echo krijgt? He ja joh tuurlijk blijf je meeschrijven, leuk! Ja ik was op zich wel snel zwanger van mijn jongens. Bij mijn oudste duurde het een maandje of twee. Bij mijn jongste waren een aantal maanden bezig maar omdat ik een schildklierziekte heb en mijn medicatie niet goed was ingesteld kon ik zowieso niet zwanger worden. Tot ik wel goed was ingesteld, binnen vier weken zwanger. Maargoed ik moet 35 worden en ga er niet vanuit dat ik nog zo makkelijk zwanger raak. We zien wel. Velobabe, jammer op naar een nieuwe ronde, maar wel fijn dat je nu een beeld hebt van je cyclus. Vandaag trouwens voor het eerst een duidelijk streepje op mijn ovutest! Bijna even donker als te testlijn. Wie weet morgen dan een posi resultaat. Joehoe!!!
hey patriezske mijn zoon word 19 okt drie en dat is ook een echte boef die heeft zondag samen met zijn zus bijna 5 de douche gesaust ze hadden een emmer saus gevonden en die leeg gegooit in de douhekabine toen hebben ze ook gelijk alles maar gesaust de muren de wasbak het toilet en uiteraard de vloer .. die was normaal grijs hij was nu wit heel leuk was dat ahummm.. na 4 en half uur poetsen was het weer schoon maar oooo wat baalde ik kan er nu om lachen.. @hanneke succes met de operatie van je man weet niet precies wat een brughoektumor is maar het klinkt niet fijn.. @ lique zooo weer een bevestiging super lekker genieten en uitkijken naar de echo
@Patrieske, inderdaad ben waarschijnlijk richting de 3 maanden als we de echo hebben, nouja we gaan het meemaken. @Mamapatricia, whaaaaaaaat, ohhhhhh wat erg zeg, pffff. Moet er niet aan denken. Maar wel een lekker span dus, haha!
Hoi allemaal Wij zitten ook in de tweede ronde voor een derde kindje. Soms twijfel ik nog een beetje, maar dat is totaal niet om het kindje maar meer om wel/ niet zware zwangerschap en bevalling. Maar we willen een derde en we besloten om er helemaal voor te gaan. Mijn jongste is nog wel erg jong, (vandaar ook dat die bevalling nog vers genoeg in mijn geheugen staat ) maar bij hem duurde het dik twee jaar voor hij eindelijk kwam, dus nu mag er van ons zo snel mogelijk wel een kleintje bij @Lique Gefeliciteerd!
mamaPatricia, Oh oh wat een boeven!!! Ik zou niet goed worden als ik dat zou zien. Mijn jongens hadden gisteren de kat helemaal ingespoten met haarlak en deo.... Z'n haar was knoerd hard. Echt zielig. Ik heb geprobeerd het voorzichtig uit z'n vachtje te borstelen maar daar werd ie bepaald niet blij van. Lique, heerlijk dat je naar de verloskundige kan. Ik heb een medische indicatie waardoor ik naar de gyn moet. Ik heb nooit mijn zwangerschappen volledig uit kunnen dragen. Katiemom, welkom! Leuk dat je mee wilt schrijven. Ik twijfel af en toe ook hoor. Vooral toen we net besloten hadden dat een derde kindje welkom is.
@Katiemom, zelfs hier nog twijfel, haha! Maar niet om het kindje, maar om alles wat geregeld moet worden. Hoe oud zijn je kids? @Patrieske, ohhh haarlak en deo, ongelooflijk, haha! Oei, hoe lang heb je je kids kunnen dragen. Hier wel naar VK en ze zit nog tegenover mijn huis ook, hoe ideaal, haha !
lekker he die boefjes! Soms kunnen ze je wat, maar achteraf kan je erom lachen! Leuk om te horen hoor dat er weer zwangeren zijn, en dat de cyclussen weer op gang zijn is ook prettig, dan kan je er wat mee. Even heel kort, een brughoektumor is een goedaardige tumor op de gehoorzenuw. Deze gaat bij mij vriend operatief verwijderd worden. Al met al een heftige operatie, maar we zijn positief ingesteld en het komt dus goed! Ik hoor ons kleine meisje wakker worden, du ga haar uit t bedje halen. Misschien weten jullie trouwens antwoord op mijn volgende vraag. Ik heb totdat onze dochter 6 1/2 maand oud was, borstvoeding gegeven. Nu dus 1 1/2 maand gestopt, maar ik was wel 4 1/2 week na de bevalling weer ongesteld en meteen vrij regelmatig. Zal ik toen ook al vruchtbaar zijn geweest? groetjes Hanneke
@Hanneke, ik denk dat je dan evengoed vruchtbaar bent geweest. Maar sommige beweren dat je tijdens de BV periode niet zwanger kan worden, ik geloof daar dus niet echt in. Maar denk wel dat het per persoon verschilt. Het ligt ook aan de hoeveelheid BV dat je kind drinkt.... is mij wel eens verteld... Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig met je man.
@Hanneke Dat is heel verschillend, maar als ik lees hoe snel je weer ongesteld was dan denk ik dat je ook snel weer vruchtbaar was. Ik ben zwanger geworden van ons tweede ventje terwijl ik bv gaf (en pas 3x ongesteld was geweest). Nu hoop ik dat het weer zo mag gaan. Lique heeft gelijk over de hoeveelheid bv, hoe vaker je voedt, hoe meer het de eisprong tegen houdt.
goh ben ik toch niet de enige die twijfelt dat had ik eerst hellemaal niet en nu we er echt voor gaan denk ik ineens kan ik het wel hoe doe ik dat met oppas als we eens weg willen de auto gaat het passen.,, zoo dom gewoon.. ach indd die kleintjes hebben indd streken vind het wel een giller haarlak en deo hahah mijn zoontje heeft gister de jonge katjes in een plastick zakje gedaan en is er mee gaan draaien gelukkig zag ik het op tijd.. ze hadden gelukkig niks..
@lique80 Mijn oudste is 4 jaar en de jongste net 9 maanden. Een nieuwe auto staat wel op het verlanglijstje zodra de kleine komt. En er moet natuurlijk een kamer vrij komen.. maar dat soort dingen maak ik me helemaal geen zorgen. Tja puur het idee van.. de bevalling he Haha @Mamapatricia Arme beestjes.. gelukkig kunnen ze wel wat hebben. @Hanneke78 Ik was zelf ook weer ongesteld geworden zodra ik de nacht voedingen liet vallen. Eigenlijk ben je dan alweer vruchtbaar.
He meiden kom hier ook meekletsen. Zat in een ander toppic voor 3e kindjes maar daar is bijna iedereen zwanger en omdathet zo rustig was in hij gesloten zag ik net. Maar gelukkig is er dit toppic Wij zijn ook (al even) bezig voor een 3e. Heb twee meiden Oudste is 3 jaar (01-06-2007) en jongste net 2 jaar (27-09-2008). We willen dus graag een 3e maar het wil niet echt lukken. Bij de eerste heeft het ook lang geduurd (ronde 14) maar bij de tweede was ik in ronde 2 al zwanger tja weinig van te zeggen dus. loop inmiddels wel bij een gyn om alles te laten controleren. Deze cyclus bloed laten prikken en al 1 echo met FM achter de rug. maandag terug voor een tweede echo. Ook manlief heeft zaadjes in mogen leveren maar we hebben nog geen uitslagen. We willen geen echte behandelingen gaan starten (IUI oid) want dan houden we het bij onze 2 meiden. maar ik wilde uiteindelijk toch alles maar een keer laten controleren dat mochten we over een tijd besluiten om ermee te stoppen dat ik achteraf in ieder geval geen spijt krijg dat ik niet alles na heb laten kijken. Heb nl een korte LF (max 10 dgn met daarbij vaak vanaf dag 7/8 al spotting) Dus heb een beetje hoop dat ik bijv te weinig progesteron aanmaak en dat ik met behulp van wat pillen een langere cyclus krijg en daardoor meer kan heb op een zwangerschap. Nou lang verhaal geworden zie ik (maarja we zijn dan ook al lang bezig ) Reageer later wel op de rest ga nu mijn bedje in!
Lique, omdat ik zwangerschapsdiabetes heb gehad twee keer ben ik van mijn oudste bevallen met 36,6 weken en bij mijn jongste 37 weken. Hanneke, lijkt me idd een heftige operatie. Betekend dat dat je man staks verminderd gehoor kan hebben of dat hij opnieuw moet gaan leren horen? Ik denk dat als je cyclus weer opgang komt met het geven van bv je gewoon weer vruchtbaar bent. mamaPatricia, gelukkig is het goed afgelopen met de katjes! Wat een boeven hebben wij zo te lezen. Spijkervrouwtje, welkom hier! Leuk dat je gezellig mee komt kletsen. Ik heb idd wel eerder ergens gelezen dat je met een korte LF fase moeilijk of soms zelfs niet zwanger raakt. Kan me heel goed voorstellen dat je dat wilt laten uitzoeken. En wellicht dat je met wat medicatie hopla snel zwanger bent. Gisteren een positieve ovulatietest gehad. Zoals het er naar uitziet heb ik een cyclus volgens het boekje. Dat weten we dan ook weer. Met mijn mannen gisteravond gezellig Japans wezen eten. Was weer heerlijk. Kun je me echt wakker voor maken. Vandaag misschien naar het zwembad. Allemaal een fijde dag gewenst!
@Katiemom, heb je zware bevallingen gehad?? en inderdaad ruimte komt er vast wel. En wat auto betreft, tja... komt ook vast goed! Hier deze zomer een 7pers auto gekocht, dus kom maar op met die drieling, haha!! @Spijkervrouwtje, welkom!! Jammer dat het al zo'n tijd duurt! Hopelijk is het snel raak! Het is hier trouwens ook niet heeeeel druk hoor, maar wordt vrij regelmatig wat geschreven! @Patrieske, voor de rest geen diabetes? En goed gebruikt gemaakt van dit ei??? Hier leuke dag, vanmiddag lekker feestje gehad. Kids waren mee. Vriend ging nog even door,maar ik ging lekker met ze naar huis. En ook zo naar bed, pfff de vermoeidheid begint toe te slaan!! (geen klagen hoor, heb ik tenminste een symptoom )
@spijkervrouwtje welkom hoop voor jullie dat het snel raak is... jaa boefjes zijn het indd maar ja er mag ook wel wat in zitten wij vieren morgen mijn zoontjes verjaardag jeetje wat moeilijk om daar een kado voor te halen wij zouden een skelter doen omdat ie daar al zo lang om vraagt maar die kreeg ie dus al van me schoonouders.. dus moesten we op pad voor iets anders ,boodschappen en taarten jeetje ik ben blij als het weer achter de rug is hahah .. nou dames ik wens jullie nog een fijne avond en morgen zal ik er ook vast niet zijn.. ik had zo,n ding gemaakt waar je kon zien wie al zwanger is en wat je nod is misschien leuk als de andere dames zich erbij voegen
@Lique80 De eerste was best een zware bevalling, achteraf hoorde ik van de vlos dat het volgens haar ook best heftig was. Eigenlijk had ik vanaf dat ik doorhad dat ik aan het bevallen was al volledige ontsluiting.. daardoor wel een constant heftige weeenstormen.. alleen duurden de persweeen twee uur voordat de kleine in het ziekenhuis een handje geholpen kreeg. En de tweede was gewoon een flinke jongen Wat op zich een goed gevoel geeft bij een mogelijk derde bevalling. Want als hij er door kwam.. haha Wel snelle bevallingen trouwens, eerste 4 uur (incl dik 2 uur persen) 2e 5 uur .. op dat het een flinke was ging die best netjes. En thuis Voordeel van de eerste was dat ik genoeg trauma had om de bevalling volledig te blokkeren dus heel veel kan ik me niet meer herinneren @spijkervrouwtje welkom @mamapatricia Alvast gefeliciteerd met je zoontje.