Uitgerekende datum: Lique80: 13 juni Mamapatricia: Moui: 14 september Alieke: NOD: Emma: 27 maart Noname: 25 maart Trotsemama1: 22 maart
Uitgerekende datum: Lique80: 13 juni Mamapatricia: Moui: 14 september Alieke: NOD: LaFemme: 11 maart Trotsemama1: 22 maart Noname: 25 maart Emma: 27 maart
Hey meiden Hier heerlijke avond gehad. Lekker romantisch gegeten en daarna nog wat gedronken. Ik ben niet zoveel gewend meer, wamt rond 22:45 begon ik te gapen en ik kon niet meer stoppen Wij zijn lekker naar huis gegaan en hebben nog een stukje uitslag van de verkiezingen gekeken....tot ik in slaap viel Ik ga nu snel de mol kijken... Liefs Femme
wij hebben besloten om rond oktober te kijken hoe we er over denken en dan voor te gaan ....... is het al oktober mag ik dan wel nog hier mee blijven lezen ? ...
Hallo ladies, zo ga nu voor de derde keer mijn verhaal probeen te typen. (verbinding valt steeds weg tijdens verzenden):x:x Om het even kort te houden, we zijn een klein weekje weg geweest, hebben het erg lekker gehad, heel veel gezwommen, en veel met de kindjes gedaan en... geprobeerd aan het idee te wennen dat er (als alles goed gaat) rond 10 november een kleintje bij komt.. Is mijn theorie toch goed geweest Nog een vraagje: hoe krijg ik, als ik een banner heb samengesteld en de "code" heb, deze in een " handtekening". (ben een beetje een forumnurd.
@NAR, wat goed gefeliciteerd!! Voor je handtekening moet je de code van je banner erin kopieren die erbij staat... Die kan je vullen bij je persoonsgegevens! @Zwelgje, lekker mee kletsen, leuk dat er een datum is, misschien wordt het vanzelf wel eerder Kai is helaas al bezet.. @LaFemme gezellig avondje dus!!! Ik ga aan het werk!!
Hoi, ben ik weer, de oudste is goed ziek.... en is chagrijnig omdat ie vanmiddag niet als Mega Toby naar de carnaval kan:x maar goed, met 39.8 gaat ie dus echt niet..... gelukkig heeft ie na vandaag vakantie.... @Lique80, wat dacht je van Mike, Tjez & Kyan??? is dat een beetje jouw stijl?? vind nu zelf Djazz voor een meisje super.... maar goed heb eigenlijk meer het gevoel dat het een jongentje wordt.... zeg me niet waarom.... @noname, beterschap met je ventje!! @Zwelgje kan je wel zo lang wachten??? hadden september 2009 nadat ik geopereerd werd afgesproken dat we nog een jaar zouden wachten.. zodat we zeker wisten dat alles goed was (ben aan mn hart geopereerd vandaar..... hahaha moet bekennen was een heel lang jaar..... @Lafemme... nog maar een weekje.... spannend!! wat zegt je gevoel??? zal de lijst ook even aanvullen: Uitgerekende datum: Lique80: 13 juni Mamapatricia: Moui: 14 september Alieke: katemans: 1 november NOD: LaFemme: 11 maart Trotsemama1: 22 maart Noname: 25 maart Emma: 27 maart
@Katemans, denk je dat ik een jongen krijg?? Leuk leuk. Djazz, vind ik geweldig. Al zal het dan Jess of Jazz worden, want de D is al vergeven Hier helaas al een Mike en Tess, dichtbij, dus lijkt te veel!! Dank voor het meedenken. Jammer voor je mannetje! Fijn weekend dames
heb volgens mij wat berichtjes gemist vanmorgen Nar, van harte!! hihihi ben benieuwd wie van ons als eerst mag bevallen Lique80, denken nog even verder hahaha
heey meiden ik kom eigenlijk vertellen dat ik jullie even ga verlaten ik heb namelijk nog even goed gesprek gevoerd met manlief! ik kreeg steeds meer het gevoel dat een 3de kindje nog even moest wachten, en ik vond het toch verstandig als we nog even zouden wachten tot eind van het jaar begin volgend jaar ik heb natuurlijk niet z'n geweldig zwangerschap gehad en noa kwam toen echt op de 3de plaats waardoor ze gewoon weg weinig aandacht kreeg als ik nu weer zwanger zou worden zou betekenen dat ik er niet 100 % ben voor noa en thobias door mijn BI en overige klachten en dus weer niet happy in mijn vel ga zitten ik wil dus sowieso pas volgend jaar verder gaan kijken want noa wordt dit jaar 3 en gaat dus dat jaar erop in september naar school (nog niet voor de volle pond, alleen de maandagochtend dinsdag woensdagochtend en donderdag en thobias is dan 2 en gaat bijna naar de peuterspeelzaal ik heb dan gewoon meer me handen vrij als dus mijn zwangerschap niet soepeltjes verloopt ik denk dat het verstandiger is dus als we wachten maarja wat dan hormoon troep in me lijf wil ik ook zeker niet want weet hoe me lichaam er op reageert ik heb hier nog 2 strippen van de pil hier liggen ik wil kijken dus wat het doet 2 maanden werkt het ga ik aan de pil werkt het niet dan heb ik verder geen opties dan behalve met rubbers
@trotse mama: Heftige en moeilijke beslissing. Maar ik snap het helemaal! Heb zelf ook geen rooskleurige zwangerschappen gehad dus weet hoe heftig het kan verlopen. Suc6 met alles!!!
@Trotse mama, heel jammer dat je ons gaat verlaten (mag af en toe wel spieken hoor ) maar heel wijs dat je dit besloten hebt denk ik. Nu ik voor de 2e keer BI heb, merk ik ook hoe zwaar het is en hoe fijn het is dat de kids veel zelf kunnen. Hmm rubbers, tja... lastig altijd..
@trotsemama: moeilijke beslissing denk ik! Jammer dat je ons gaat verlaten. Ik hoop dat je af en toe nog eens meespiekt. Zijn er geen andere mogelijkheden behalve rubbers?? Zo'n ring die jij inbrengt? Nou iig heel veel succes met alles en hopelijk tot horens. @katemans: ik denk dat jij eerder bent, ik zag dacht ik 1 november bij jou staan. Ik vermoed dat het rond 10 noveber is bij mij. Wel bij mijn zoon twee weken eerder en mijn dochter 8 dagen eerder dan uitgerekende datum, dus wie weet..
tuurlijk blijf ik spieken het voelt nog een beetje tegenstrijdig maar ik moet en naar mezelf kijken en naar me kindjes noa begint nu eindelijk weer op te fleuren heb in me zwangerschap meer het ziekenhuis gezien dan dat ik thuis was haar stabiele ondergrond was er even niet meer en eindelijk wordt het beetje bij beetje weer normaal
trotse mama moeilijke beslissing maar goed eind vh jaar is het ook zo Nar gefeliciteerd! Hier is voor de kindjes deze week carnaval al begonnen. al 3x verkleed naar het kdv geweest erg leuk alleemaal. Verder houden we het rustig. gaan morgenavond met de vriendengroep stappen (kindjes naar mijn zus) en misschien zondagmiddag nog even ergens naar het kindercarnaval. zo ga nu even uitzending gemist, wie is de mol kijken want had gisteren een etentje