verschrikkelijk noname, maar als het hem helpt is dat wel beter! sterkte en beterschap voor de kleine vent
Hoi hoi, ik ben hier nieuw. Wij gaan ook voor een derde. We hebben vorige maand helaas een vmk gehad. Nu maar hopen dat het gauw weer raak is!
Tjemig Noname, wat onzettend erg voor je kleine mannetje.... Ik duim dat hij toch snel weer opknapt. MIsschien kun je een paar kleine cadeautjes meenemen voor als hij wakker wordt. Dat hielp bij mijn zoontje best wel. Veel sterkte in elk geval. Welkom Mamvan2boys! Ik zit ook nog maar kort bij dit topic. Wat naar dat je een VMK hebt gehad, ik hoop dat je toch snel weer zwanger mag worden!
Thanx voor jullie lieve berichtjes. Ik houd jullie op de hoogte.x Emma: Bedankt voor de tip, was ik idd van plan. Hij is helemaal gek van bumba dus ga op zoek naar iets leuks. Mamvan2boys: gezellig dat je met ons meeleest/schrijft
Noname, succes met de opeatie!! Hoop dat je mannetje snel weer de oude is! Mamvan2boys welkom!! Iemand trouwens originele manieren om de zwangerschap te vertellen??? ben aan het bedenken hoe we het onze ouders en broers kunnen vertellen.... heb weinig te melden... hahaha met al dat werken is mn leven een beetje saai Julian is gelukkig weer aan het bijkomen... is weer lekker aan het eten geslagen! Maar hij baalt dat ie de carnaval heeft moeten missen.... gelukkig voor hem hebben we volgend jaar een nieuwe poging..... Morgen nog werken en dan gelukkig 2 dagen vrij!! Pfff ben ik ook echt wel aan toe.... volgende week vakanties weer voorbij dus dan heb ik ook wat meer rust.....
Hey meiden Ik mag weer naar onderen op ons lijstje. Gelukkig was het geen verrassing. Hopelijk brengt ronde 6 wel iets moois. Kuzzz Femme
noname sterkte met je kleine mannetje.. hopen dat ie er van opknapt.. welkom mamavan2boys.. lique er word niet zoveel geschreven indd haha .. las ergens dat ik een beetje flauw ben haha omdat we het geslacht niet vertellen.. nog een paar weekjes dan zullen we het vast wel zeggen maar wacht nog even op een tweede bevestiging ..
hoi hoi .... wat gezellig om hier mee te lezen .......... leuke manier om het te vertellen.. een vrienden stel van ons had een taart gemaakt en die besprenkeld met rose en blauwe muisjes ! eens kijken hoe snel ze het door hebben wel ze samen uit nodigen om op de koffie te komen .. of de 2 kids een leuk shirt aan laten trekken met hoera het is feest en dan bij de andere achter op : als over 9 maanden .. en dan weer bij de ander achter of voor op de ooievaar is geweest ? uhm, in mijn hoofd ziet het er leuker uit als dat ik het nu hier neer schrijf hahahah ....
ik heb nog een leuk shirt staat op "ik ben de grote broer" is misschien leuk om de oudste een shirt aan te doen met "de oudste dat blijf ik" volgens mij hoort er nog een stukje tekst bij maar ben ik vergeten
@mamapatricia, ik vind je ook heeeeeeel flauw Lekker doen wat goed voelt meid, niets van aantrekken!! morgen weer naar de VK!!!
misschien vertel ik het wel als ik de 20 wekenecho heb gehad. dan weten we het heel zeker ik moet er nu al om denken da tik me niet verspreek:S
wat ik trouwens super knap van romy vind is dat als iemand haar wat vraagt zegt ze een broertje of een zusje ik zeg het lekker niet haah ben zo trots op haar
lol, Mamapatricia, super van je meisje zeg!! Hahaha denk dat die boeven van mij het meteen uitscheeuwen..... de meningen zijn trouwens verdeeld, Julian wil een zusje en Fayah wil een broertje hahaha
bij ons was het anders om romy wou een zusje kyano een broertje.. maar heb beide goed verteld dat wat het ook is dat ze er blij mee moeten zijn .. mijn zus was echt heel kwaad toen mijn ouders een 4de dochter kregen wij waren toen al wat ouder beetje nakomelingentje is het. maar mijn zus zei gooi maar in de container
@mamapatricia, ik wilde ook graag een broertje, maar dat heb ik nooit gezegd hoor, ahha!! Wij zijn ook met 4 meiden thuis Hier wisselt de wens per dag/week, haha!! Ene keer zusje dan weer broertje!
kids zijn er hier over uit dat het een jongen moet worden Heb trouwens 3 broers, dus vroeg aan mn vader toen mn jongste broertje geboren was of ie m niet kon omruilen voor een meisje omdat mn broers allebei al een broertje hadden en ik nog geen zus (hoezo een wijsneus van 4 hahaha)