We zijn al weer wat dagen verder en het gaat echt niet goed met Liam. Hij is gisteren opgenomen in het ziekenhuis maar is vandaag weer wat zieker.....ben radeloos en erg ongerust. Zal me dus even niet meer me melden hier... xx
@Noname, oh wat vreselijk die onzekerheid. Heel veel beterschap voor jullie mannetje!! Wij zouden afgelopen weekend gezellig weggaan, maar dat liep iets anders. Donderdag werden we gebeld dat het niet goed ging met mijn schoonvader, hij was al een tijd zien, maar rommelde steeds door. Nadat ik vrijdag met de kids afscheid genomen heb van opa, ben ik doorgereden naar het weekendje. Onderweg is mijn schoonvader al overleden. Vriend is de volgende dag gekomen. Vanmorgen zijn we weer naar huis gegaan. Weekend was voor zover mogelijk best gezellig. Maar natuurlijk heel anders dan bedacht!
Jee noname, wat vervelend sterkte met je mannetje! Lique gecondoleerd met je schoonvader, sterkte de komende tijd! Hier ook minder goed nieuws, eigenlijk morgen testen maar had er gisteren al een test aan gewaagd maar het was negatief zoals ik al verwacht had. Heb nl totaal geen zwangerschapsverschijnselen. Ga morgen voor de vorm nog maar een keer testen en dan dus weer stoppen met de pillen als het negatief is. Had gisteren wel even een baaldag, stond echt op het punt om te kappen voro de 3e en het bij de twee meiden te laten. Zijn nu al zo lang bezig! Maar aan de andere kant pas 2e ronde met de pillen dus misschien moet ik eigenlijk wel opnieuw beginnen met tellen. Daarbij ben ik 34 en wil ook niet te oud moeder worden. Weet ook niet of ik wel weer FM laat doen in het ZH of het zelf bij zal houden met ovutestjes. Manlief wil gelukkig nog wel steeds een derde dus we gaan toch nog wel even door denk ik.
@Noname, sterkte met je mannetje!! @Lique, is toch nog best snel gegaan, niet?? Heel veel sterkte de komende tijd!
Hey meiden Zo wij zij weer een beetje bijgekomen van ons weekend weg. Het was erg gezellig en we hadden natuurlijk prachtig weer. Alle kids vermaakten zich prima en wij ouders ook @ Spijkervrouwtje: Tuurlijk baal je.....ik weet helemaal wat je voelt. Vooral als je al zo lang aan het wachten bent. En lekker balen hoor, is alleen maar goed voor het verwek proces. Ik ga nog harder duimen voor je dat deze maand wel iets moois brengt, Knuffel Fijn dat je man en jij nog wel op de zelfde lijn zitten. En je hebt natuurlijk wel nieuwe kansen nu. Blijf erin geloven meid. Knuff @ Lique: Gecondoleerd. Zo zie je maar dat verdriet en blijdschap zo dicht bij elkaar liggen. Sterkte. @ Noname: Hoe gaat het met je kleine mannetje? Ik hoop zo dat hij opknapt, voor jullie, voor hemzelf. Ik denk aan jullie..knuff @ Mamapatricia: En heb je je al voorbij gepraat? @ Trotsemama: Graag gedaan. Fijn dat je ons wel blijft volgen. @ Alieke: Hoe ging het vertellen? Positieve geluiden? Zo leuk om te doen...het eerste bericht. Ik zit soms stiekem te bedenken hoe ik het wil aanpakken, maar dan bedenk ik me snel dat dat ongeluk brengt, dus dan probeer ik aan iets anders te denken @ alle andere: Knuffels.... Mijn meisje is ziek (alweer) Maandagnacht werd ze wakker en begon ze heel hard te praten. Echt heel raar. Toen ik bij haar ging kijken, had ze hele rode wangen en praatte ze maar door. Pas toen ik haar oppakte begon ze te huilen. Bleek ze 40.3 te hebben. We hebben haar bij ons op de kamer geschoven en ze viel weer weer in slaap. Na een uur werd ze weer wakker en huilen. Op schoot had ze schokjes. Was best een beetje eng. Uiteindelijk heb ik haar weer in slaap ge-aait. Dinsdagmorgen 38.4 en in de loop van de dag koortsvrij. Vandaag ook geen koorts tot vanmiddag, weer 39.3. Ze drinkt, eet. Ze is wel wat huilerig en hangerig, maar verder weet ik niet wat er nu is. Wanneer zouden jullie naar de ha gaan? Verder zijn we hier niet zo goed bezig. Ik lees dat ik in mijn vruchtbare dagen zit. Ik ben gewoon zo moe, dat ik elke dag veel eerder in bed lig. zo komt er natuurlijk nooit een kindje Liefs Femme
Liam is weer thuis!!! Het is nog niet helemaal bekend wat hij dit x nou precies heeft gehad maar in ieder geval heel veel pech! Na het knippen van zijn amandelen heeft hij hier een infectie opgekregen, daar een kuurtje voor gehad maar 3 dagen later was zijn koorts nog steeds 40gr, hoestte hij vreselijk (soms met bloed), was benauwd, erg afgevallen omdat hij al 2 weken niks at en heel ziek. Dus hup naar de SEH. Tja en toen is hij dus opgenomen. Ze vermoeden dat hij een virus over die infectie heeft gekregen. Maar goed....we zijn weer thuis. Nog steeds niet fit maar in ieder geval weer thuis te verzorgen. Ook mijn dochtertje is flink aan het hoesten dus ik zit helemaal in de zuster-modus! @lique...gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte met alles! @ la femme...ik mail je snel! Hoest nu met jullie zieke meisje? Ik zou gewoon je gevoel volgen, dat klopt meestal. Dus als je het niet vertrouwd gewoon even langs de ha gaan. Daar zijn ze tenslotte voor! @ iedereen...Bedankt voor jullie medeleven. Heel fijn... Maar door alle zorgen voor ons zoontje hebben mijn man en ik ervoor gekozen voorlopig onze wens voor de derde uit te stellen. HIj moet eerst maar een beetje aansterken en mijn moederhart ook! Ook financieel redden we het nu precies en we hebben geen kamers meer over. (tja...toch weer even de praktische kant die opspeelt) IK bljf wel meelezen maar zal even iets minder actief zijn.
@ iedereen!!! Beslissen wij net wat anders...is de natuur het daar blijkbaar niet mee eens!!!! ZIE MIJN BANNER!!!! Wat spannend!
@ Noname: Nogmaals super gefeliciteerd...het moest gewoon zo zijn. Ik denk aan jullie en hoop dat deze eerste weken voorbij vliegen met allemaal prachtige echo's. Probeer toch te genieten, het lot heeft voor jullie besloten. Kuzzz Vandaag naar buurman en buurman geweest de musical. Echt geweldig. Mijn zoon heeft erg gelachen. Een echte aanrader. Hier ws zo rond de vruchtbare dagen. Gelukkig zijn wel weer wat actief geweest. Mijn temp is nog laag, ik ben benieuwd wanneer hij stijgt. Allemaal fijn weekend. kuzz Femme
@Noname, jemig wat ongelooflijk, haha!! Zijn jullie er wel helemaal blij mee?? dit is het lot!!! Gefeliciteerd!!
we waren eerlijk gezegd de eerste dag flink in shock maar we zijn nu erg blij. Nu maar duimen dat het dit keer wel in 1 x goed mag gaan!
Noname, ontzettend gefeliciteeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe vreemd kan het lopen......... Ik ben namelijk ook zwanger!!!!!!!!!!!! Vanmorgen getest en echt vet positief. Ik voel me helemaal niet zwanger nog, maar dat had ik de vorige keer ook niet. Ik moet er echt even aan wennen, ben nog een beetje in shock. Maar ben wel superblij met dit wonder in mijn buik!!!!!!
Wow Emma ook gefeliciteerd. Super zeg! Het wordt wel erg stil zo op de wachtbank. Schrik ervan dat het bij iedereen zo snel gaat. Ik ben wel een beetje jaloers sorry Spijkervrouwtje wij deze maand ook op roze oké? Knuff Liefs Femme
@Emma, ohh wat heerlijk meid, van harte gefeliciteerd!! @LaFemme, kan me goed voorstellen dat je er een beetje jaloers van wordt. Dikke knuffel voor jou en ik stuur je hierbij nog wat HCG. Hebben jullie er de vorige keren lang over gedaan??
@ Lique: thanks, ik vang ze. Ik heb bij mijn zoon in ronde 5 al geluk gehad, maar mijn dochter heeft 2,5 jaar op zich laten wachten. Ik ken de lange wachttijd dus maar al te goed. Ik heb ook geduld, maar als iedereen zo snel zwanger wordt, dan steekt het toch een beetje. Daarnaast gaan we het nog maar een klein tijdje proberen, dus ik hoopte gewoon dat het snel raak zou zijn. Ik weet dat ik er minimaal een jaar voor moet uittrekken (ben ook boven de 35) Maar lekker van genieten. We kunnen niet allemaal hetzelfde zijn.
@emma...van harte!!!! Spannend he... @ la femme en spijkervrouwtje... hierbij stuur ik wat HCG jullie kant op. Hopelijk brengt het geluk. hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg!!!!!