Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Noname, super he, pffff wij zijn ook nog erg bezig met wennen aan het idee dat we nu al in verwachting zijn. Dit is pas ronde 1....... Totaal niet verwacht dus. Ook veel ziek geweest afgelopen tijd, dus kennelijk was het 'die ene' keer meteen raak. Geen idee ook hoelang ik zwanger ben. Zou best 6 weken kunnen zijn. Ik weet echt niet meer wanneer mijn laatste menstruatie was :) Ben benieuwd. Morgen maar de VK bellen en kijken of ik dan een echo kan krijgen over enkele weken. Dan weten we tenminste wat meer.

Lique, Moui, thanx! Het is zo onwerkelijk nog....pfff!

La Femme, heel begrijpelijk hoor. Ik hoop zo dat jij ook snel met een nieuwe banner kunt komen.... Ik duim hard mee!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

noname en emma van harte gefeliciteerddd!!!!

la femme dikke knuf!!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @LaFemme, ga heel hard voor jullie duimen!!!

@Emma, spannend!!

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam

Uitgerekende datum:

Lique80: 13 juni
    Mamapatricia: 22 augustus
    Moui: 14 september
    Alieke: 12 oktober
    katemans: 1 november
    NAR: 10 november
    Emma: 28 november
    Noname:

NOD:

LaFemme:
    Trotsemama1: 22 maart
    Spijkervrouwtje: 23 maart

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Uitgerekende datum:

Lique80: 13 juni
    Mamapatricia: 22 augustus
    Moui: 14 september
    Alieke: 12 oktober
    katemans: 1 november
    NAR: 10 november
    Emma: 28 november
    Noname:1 december

NOD:

LaFemme:
    Trotsemama1: 22 maart
    Spijkervrouwtje: 23 maart

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zooo, wordt druk in november, haha!! Leuk hoor!! Hopelijk vullen de andere dames snel december aan, ga heel hard voor jullie duimen!!

7. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Alle zwangeren gefeliciteerd en dat het voor de rest snel raak mag zijn voor een derde wondertje.

Wij hebben afgelopen weekend besloten voor een derde te gaan. Jippieee, ben zo blij! Partner twijfelde eerst, en mijn gevoel zei heel sterk ja, maar verstand nog niet helemaal. Nu wel en kan niet wachten!

We gaan denk ik pas in de zomer voor het echie...maar wilde het alvast even delen...en nu we hebben besloten weet ik niet hoe lang ik kan wachten...kortom: Ik kom hopelijk snel meekletsen hier ;)

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @wannabemama, haha heel herkenbaar, toen het hier besloten was, kon ik niet wachten tot de spiraal eruit was!! Heel veel succes en klets lekker mee!!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden, zou ik hier mee mogen kletsen?
    we hebben van het weekend nogmaals besloten er echt voor te gaan! (mannetje twijfelde nog of hij het nu al wel wilde, maar we gaan er nu voor 1000% voor!)

spannend, spannend!

ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!

10. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    leuk surf!
    dat het snel raak mag zijn :D

spannend la femme, hoop op goed nieuws voor je!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @moui: dankjewel! Jouw kids zijn denk ik ongeveer even oud als mijn jongens!

12. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ongeveer :p
    nov. 2007 en feb. 2010

13. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Lique80; goed te horen dat ik niet de enige ben die ongeduldig is... Jij bent al een heel eind op weg zie ik, leuk! Hoe is zo'n derde zwangerschap? zwaar? Tijd zal wel heel snel gaan denk ik zo. dat vond ik bij een tweede al.
    @Surf:Ik heb heel even meegekletst bij de april 2010 mama's waar jij ook was. Maar ik kon het tempo daar helaas niet bij houden!
    Leuk dat jullie zijn begonnen voor een derde, dat het maar snel raak mag zijn!

Ik moet maar niet te veel gaan meekletsen hier, want dan wordt het helemaal lastig om geduldig te zijn, haha

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Surf, welkom!!! Dat het maar snel raak mag zijn..

@Wannabemom, ja het gaat echt nog harder. Tuurlijk de eerste weken zijn weer superspannend enz. Maar daarna, gaat het harder dan anders, haha! heb helaas deze zwangerschap nog eerder last gekregen van mijn bekken, moet dus echt rustig aan doen (lukt niet altijd met 2 kids).

Zo ze zijn klaar met de dakkapel, nu hard werken om de 2 kamertjes op zolder mooi te krijgen voor mijn verlof (dat wil ik heeeel graag, haha). we gaan zien of het lukt!

15. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Lique; Wat fijn dat de dakkapel klaar is! Heerlijk nu kamertjes inrichten en afwerken :) Bij ons gaat het allemaal helaas niet door. Ik baal er wel erg van, maar aangezien er nog veel hier verbouwt gaat worden probeer ik me er maar niet te druk om te maken. Dus onze kleine ligt voorlopig bij ons op de kamer..

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, ohh maar dat kan toch makkelijk, zie dit ook als pure luxe hoor, als het niet mogelijk was geweest, hadden de kinderen gewoon bij elkaar op de kamer gegaan. Heb ook 22 jaar met mijn zusje op een kamer geslapen en daarna hebben we samen een huis gekocht ;)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wannabemama: ja het gaat daar nog steeds heel snel! het is wel een leuk clubje hoor, maar de laatste tijd vind ik niet de rust het allemaal bij te houden, dus ik loop een beetje achter... we hebben al 2 meetings gehad en dat was erg leuk!
    jou kleine meid dus ook al bijna een jaar, wat gaat het snel he!

hopelijk voor jullie ook snel raak!

@lique: dankjewel!

hier zijn we in de klustijd aanbeland... voelt toch altijd anders... of je het gewoon voor de lol doet of dat er mssn een beebje uit kan voortkomen, vinden wij... jullie?

18. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Het is hier rustig geworden......

@la femme: Hoe gaat het met jou? Weet je al wat meer......
    Ik duim voor je!

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Femme, weet je al meer???

@Surf, wij zijn er eigenlijk weinig mee bezig geweest.... bij de eerste hadden we dat wel hahaha en als het dan raak is ben je aan het bedenken welke keer het was hahaha

echo vanmorgen was prima, de uitrekendatum staat nu op 3 november (2 dagen later dan wij berekend hebben...)

27 april mag ik terug komen en krijg ik nog een echo... denk dat ik Fayah dan mee neem, de VK die mij toen ook behandelde heb ik nu ook, wel erug leuk :)

vanmiddag de zware taak om een van mijn beste vriendinnen in te lichten, wil niet dat ze het van iemand anders hoort... vind dat toch stiekum het spannendste van allemaal.... zij heeft 2 jaar geleden allebei haar eierstokken verloren en heeft nu net de 2e IVF poging gehad voor hun 2e kindje (dus hebben nu nog maar 1 vergoedde kans...)

20. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Katemans: poeh, lijkt me moeilijk zeg, maar wel goed om te doen inderdaad zodat ze het niet straks via via hoort. Sterkte!

Noname: hoe voel jij je?

LaFemme: hoe is tie met jou?

HIer Moeders voor Moeders vanmorgen over de vloer gehad. Maar ik mag helaas niet meedoen, omdat ik een bloedtransfusie heb gehad na mijn 2e bevalling. Zeggen ze ook pas helemaal aan het eind van het gesprek he....... Echt belachelijk vind ik dat. De reden is ook apart: het gaat om de eventuele aanwezigheid van "gekke koeienziekte" ofwel BSE. De kans is pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepklein maar ja. Ze testen je overigens niet op SOA's. Daar ga je dan ook gelukkig niet dood aan. Je wordt er alleen maar onvruchtbaar van, dus ach...... Waar gaven we het spulletje ook alweer voor???? :(:(:(
    Het zit raar in elkaar.

Deel Deze Pagina