Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    raar emma! ik ben blij dat ik ervan af ben, kreeg het trouwens de laatste weken ook niet voor elkaar om steeds op die kan te plassen

@katemans, denk dat ze het wel fijner vind om het van jou zelf te horen ipv via via.

la femme laat ons in spanning!?

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Zijn jullie mij kwijt?
    Ik lees wel, maar had gewoon even geen zin om te reageren. Ik heb niet zoveel te melden, behalve dat ik in mijn wachtweken zit. Ik heb altijd maar liever dat die heel snel voorbij gaan.
    Nog 11 dagen te gaan, dus nog geen onzekerheden, kwalen of andere dingen.

Ik denk dat het zo rustig hier is, omdat de meeste van jullie zwanger zijn en misschien in andere topics aan het praten zijn. Ik hoop dat jullie ook hier nog een beetje blijven komen. Ik vind het hartstikke leuk om jullie allemaal te volgen en te luisteren naar alle kwalen. Ik hoop dat mijn vorige bericht jullie niet weerhoudt om hier te komen. Dat was toen gewoon even een gevoel. Knuff

@ Noname: Hoe voel je je? Weet je al wanneer je voor een echo mag? Is Liam weer hersteld?
    @ Lique: Fijn dat het dakkapel klaar is. Hopelijk schieten de kamertjes op. En veel rusten hè.
    @ Moui: Ook al 16 weken, wat gaat het snel. Wil je het geslacht weten?
    @ Alieke: Jullie moeten in huis verbouwen? Kunnen je andere 2 kids bij elkaar op de kamer slapen? Zo'n kleintje slaapt gelukkig in het begin overal...
    @ Katemans: Altijd moeilijk om dit nieuws te vertellen aan mensen die ook hopen op een wonder. Mijn zusje moest mij ook vertellen dat ze zwanger was, terwijl ik toen al ruim 2 jaar bezig was voor mijn eigen tweede wonder. Dat steekt, maar je probeert gelukkig te zijn. Een maand later was ik opeens toch zwanger. En we hebben veel plezier gehad van elkaar. Wie weet is het bij haar ook snel raak en kunnen jullie samen genieten. Succes in ieder geval en gewoon je gevoel laten spreken.
    En gefeliciteerd met de goede echo.
    @ Emma: Jammer dat je niet mee mag doen met M voor M. De gedachten is er in ieder wel. Dat heeft ook niet iedereen. Enne heerlijk gewoon normaal plassen...;)
    @ Surf: Welkom en succes alvast
    @ Wannebemama: Leuk dat je alvast langskomt. Ik kan me voorstellen dat het wel enorm gaat kriebelen met al die zwangere hier.
    @ Mamapatricia: Ik ben je kwijt. Of ben je bang dat je misschien het geslacht gaat verraden. Hopelijk gaat alles goed met je.
    @ NAR: Meid ben je ons kwijt geraakt? Hopelijk gaat alles goed met je.
    @ Trotsemama: Lukt het afstand nemen een beetje?

@ Spijkervrouwtje: Meid hoe gaat het met jou? Red je het nog een beetje? Ik ga duimen dat dit jouw maand wordt (en misschien ook wel de mijne) Heb je nog FM laten doen? Knuffels

Morgenochtend na het wegbrengen van de kids rijden we door naar Groningen. Mijn schoonouders wonen daar en mijn schoonvader gaat morgen met pensioen. Hij is arts, dus er is een heel symposium rond zijn vertrek gemaakt.
    De kinderen worden door mijn ouders opgehaald en blijven daar slapen. Zaterdagmorgen rijden we weer terug. Ze wonen te ver om dat in 1 dag allemaal te doen.

Verder dit weekend weinig in de planning. Jullie nog plannen?

fijn weekend

liefs Femme

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Uitgerekende datum:

Lique80: 13 juni
    Mamapatricia: 22 augustus
    Moui: 14 september
    Alieke: 12 oktober
    katemans: 1 november
    NAR: 10 november
    Emma: 28 november
    Noname:1 december

NOD:

LaFemme: 11 april
    Spijkervrouwtje:

Even nieuwe datum ingevuld.

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Wij zijn ook gegaan voor een derde.
    En die is er inmiddels ook :)

Het is wel druk, maar wel gezellig druk.

Voor jullie allemaal succes met de zwangerschap en voor degene die aan het proberen zijn hoop ik dat jullie snel die posi test in je handen mogen hebben.

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hey La Femme, leuk dat je gereageerd had en ook nog op zoveel mensen, wat lief! Wel balen dat je weer naar de volgende ronde moet. duurt zo lang dan weer. Maar ik blijf voor je duimen zoals iedereen hier en weet: 11 april is een geluksdag he! Mijn oudste is op 11 april geboren, net als zijn vriendinnetje. En ook mijn schoonvader is op de 11e jarig. Dus wie weet! Knuf

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

afstand nee niet echt la femme!!
    ik krijg gewoon weer enorm behoefte aan een 3de

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @TM: gefeleliciteerd met je kleine man!!! hebben jullie een fijne dag gehad??

8. appelthee

appelthee Niet meer actief

hoi allemaal,

wij zijn dees week oom en tante geworden van een meis ...
    en raar maar waar mijn eierstokken begonnen NIET te rammelen ?!
    wat wil dat zeggen ??!?!?!?

van harte gefeliciteerd van diegene die zwanger zijn :d ...
    en ik duim voor diegene die in het wacht bankje zitten

iemand stelde de vraag ook of er nu anders tegen het vrijen aangekeken werd, maar wij doen het met condoom dus voor ons was het echt een feest als we voor de eg gingen :D hahahaha als jullie me snappen :D ..

vandaag gaan we met de kids ons nichtje bewonderen :d ben zo benieuwd hoe hun erop reageren ( wie weet gaat het dan wel kriebelen )

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

we vieren het vandaag
    gister was ik een partij emo niet normaal kon om alles wel janken !!

10. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    nog gefeliciteerd, zat ff 2 dagen zonder internet :(
    manlief was zo grappig om het stekkertje in het verkeerde gaatje te steken in het modem haha

11. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @ la femme; hier beginnen de eerste kwaaltjes al weer de kop op te steken dus ik kan mijn borst nog nat maken voor wat er gaat komen... Houd de boel nog net binnen. Maar mijn grootste kwaaltje is toch de onzekerheid vooral omdat ik steeds behoorlijk last van mijn buik heb. Zit dan te googlen op een BBZ enzo... tja, ook niet echt handig. Met onze kleine vent gaat het overdag goed maar s'nachts heeft hij nog veel verdriet. Misschien moeten zijn buisjes weer vervangen worden... Dus blijven nog even aan het zorgen.

Zo...nu snel nog even naar buiten voor de kids thuis komen. Even het zonnetje uitzwaaien! xx

12. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Trotsemama: Gefeliciteerd met je kleine man. Wat een mijlpaal is dat toch 1 jaar.
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar je doet het voor een goed doel....toch. Knuff
    @ Noname: Oh dat wordt wat. Ik hoop zo dat de eerste echo snel is en dat alles goed gaat zijn. Dat gerommel hoort er wel bij in het begin, maar ik kan me voorstellen dat het je behoorlijk onzeker maakt. Ik blijf gewoon heel hard voor je duimen.
    Dat zou wel erg balen zijn als Liam weer voor z'n buisjes moet :( Houdt het dan niet op. Veel rusten hè, knuff
    @ Emma: Ik reageer graag op jullie allemaal hoor. Zo druk babbelen jullie ook weer niet :p;) Ik hoop dat al die jarige mij zeker geluk gaan brengen. Ik ben er klaar voor :D
    @ Zwelgje: Oh wat denk je zelf dat dat wilt zeggen? Bij mij kriebelt het enorm (zie hieronder). Misschien is het toch wel goed zo.....Ik hoop dat je er uitkomt.

Gisteren dus de hele dag in Groningen geweest. Kinderen hadden het leuk gehad bij oma en opa. En wij ook weer eens uitgeslapen en lekker wat kunnen drinken :D
    Mijn schoonzusje had haar dochter mee van 2 maanden en ohhh wat smelt ik toch als ik dat kleintje vast heb of allen maar haar geluidjes hoort maken....*zucht*... gaat dat ooit over?

Wat een heerlijke dag verder. Ik ben lekker met mijn kids naar de kinderboerderij geweest en het speeltuintje daarbij. Was heerlijk.
    Morgen zou het minder worden. We zullen zien.

Fijne avond.

Kus Femme

13. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @ la femme.... Leuke ticker heb je! hihi...

14. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ja leuke ticker! :D

15. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    :cool: :cool: :cool: ;)

16. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    hallo daar ben ik ook weer:D
    vanaf nu zal ik het weer wat beter bijhouden:D
    ik zit de laatste tijd niet zo lekker in me vel. vandaar hier niet zoveel geweest..

ik heb geen zin om alles terug te moeten lezen sorry sorry misschien morgen ofzo

hier gaat verder alles prima

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, welkom terug, haha!! Fijn dat je er weer bent. Je zit alweer op de helft, wat gaat het hard he!!!

@LaFemme, inderdaad humor je ticker!

weinig te melden dames!! De tijd vliegt hier. Op zolder gaat het lekker, hopelijk deze maand klaar (voor mijn verlof) en dan kan ik nog even aan de babykamer, haha!

18. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meiden ben ik weer, weer geen roze afgelopen maand dus moest heb even alles van me af moeten zetten maar we gaan er deze maand weer voor.
    Heb wel het ZH gebeld dat ik even 2 mnd geen zh bezoekjes wil met FM etc. Ga gewoon ovulatietestjes gebruiken en uiteraard wel de progesteronbolletjes.
    La Femme, april wordt onze maand ok ;)

Noname en Emma gefeliciteerd hoor, geniet ervan!!
    Lique: Fijn dat het dakkapel klaar is. lekker dat je al bijna verlof hebt!
    Alieke: Bij ons slapen ze vanwege de verbouwing ook al zo'n 6 mnd samen en dat gaat super hoor. Heb zelf ook tot mijn 12e bij een zus opd ekamer gelegen.
    Katemans: fijn dat je echo goed was. Hoe nam je vriendin het nieuws op?
    Emma: Ik heb dat ook gehad bij MvM. Heb een herniaoperatie gehad en mocht dus ook niet mee doen, zei ze pas op het einde vh gesprek... ;)
    Surf: Welkom hier!
    Wannebemama: moeilijk he dat wachten tot na de zomer :D
    Mamapatricia: Zo al weer op de helft! voel je je nog goed?
    La Femme: leuk weekend gehad?

19. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Uitgerekende datum:

Lique80: 13 juni
    Mamapatricia: 22 augustus
    Moui: 14 september
    Alieke: 12 oktober
    katemans: 1 november
    NAR: 10 november
    Emma: 28 november
    Noname:1 december

NOD:

LaFemme: 11 april
    Spijkervrouwtje: 22 april

20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @mama patricia... Fijn dat je er weer bent! Doe maar rustig aan..gewoon lekker doen waar je zin in hebt!

@spijkervrouwtje en la femme.... Ja, heb gehoord dat april dit x zeer vruchtbare (paas)eieren heeft verstopt!! ;)

Deel Deze Pagina