oo spijkervrouwtje wat balen had gehoopt voor je dat het nu wel raak zou zijn maar hellaas. ja alweer op de helft pff gaat echt rete snel. we schelen precies 10 weken lique.. ik heb vanavond de 20 weken echo. spannend.
is weer gezellig hiero..... @spijkervrouwtje, heb een heel goed gesprek gehad met mijn vriendin... gewoon eerlijk, ze zei dat ze het wel verwacht had en dat ze heel blij voor ons is, maar dat ze geen vreugde dansje met mij ging doen (had dat ook niet verwacht hoor) ze vond het wel fijn dat ze ook niet gespeeld blij moest zijn, maar gewoon kan zeggen wat ze voelt (maar goed, ken dr ook al mn hele leven....) met een beetje geluk mag ze vanaf mei met me mee zwangeren.... dan hebben ze de laaste poging (waarschijnlijk precies wanneer we het weekendje weg gaan.... kunnen we mooi het hele weekend een kaarsje branden... Mamapatricia, leuk 20 weken echo!!! lique, gaat snel!!! Moet je nog veel doen aan de babykamer?? oh en had vanmorgen ook wat leuks.... fayah had de hele bovenverdieping (op Julians en onze slaapkamer na) ingesmeerd met scheerschuim..... wat kan dat zooitje stinken heb al de hele ochtend de ramen open staan en het ruikt er nog steeds naar dat goedje hahaha aan de ene kan moest ik wel lachen, maar denk wel dat er geen vervolg komt, heb dr goed op dr kop gegeven, en ze is al de hele ochtend zo mak als een lammetje.... hahaha komt net voorbij gelopen.... ruikt helemaal naar dr vader, vanaaf maar even goed badderen
Kom net van mijn intake en krijg door mijn geschiedenis wat extra echo's. De eerste is al over 2,5 week (ik wilde zelf niet eerder) Dus op 21 april hopen we een heel gezond beebje te zien. Het leuke is dat we dat weekend met mijn ouders en zussen een weekend weggaan en we het dan mooi kunnen vertellen. Ben van plan de echofoto in een paasei te stoppen!! .. xx
Noname, echt een leuk idee! Wij hebben het afgelopen weekend aan mijn ouders verteld! Die waren heel blij, maar ook enorm bezorgd of alles wel goed zou gaan. Vorige zwangerschappen zijn namelijk met aardig wat complicaties verlopen. Maar goed, ik sta er zelf heel positief in!
Bij ons zien ze het ook echt niet aankomen.... ik denk ook dat ze blij maar ook bezorgd zijn. Dit ivm de ziekenhuisperikelen van mijn zoontje en mijn gezondheid.
mamapatricia: hoe was de 20 weken echo vandaag? Ik hoop dat alles goed is. noname: echofoto in een ei, haha, wat een leuk idee hier van het weekend (alvast) dochters 1e verjaardag en zoons 3e verjaardag gevierd. Was echt super met dat heerlijke weer. Maar wel vermoeiend, ben nog steeds gesloopt Ik had trouwens bedacht dat het in juni natuurlijk al zomer is, dus dat we over 2 maanden al serieus aan de klus mogen, jeej!
zooo we zijn weer terug van de echo.. alles was goed met ons kleintje.. het wou zich niet zo goed laten zien dus hellaas niet echt mooie foto.s maar dat mag de pret niet drukken het is gezond en we krijgen er een dochter bij dat wisten we natuurlijk al 4 weken maar nu kan ik het zelf ook wat beter geloven hihi..
@mamapatricia, wat fijn dat alles goed was!! Leuk hoor een meid erbij!! @spijkervrouwtje, balen meid, hopelijk gaat het deze maand beter! Hier liggen de kids ook al even samen op de kamer. Inslapen prima, maar wel vroeg wakker, grr, haha! Ik heb ook 22 jaar met zusje op de kamer gelegen hoor, ging prima!! @Katemans, dat meen je niet, hahaha!! Alles scheerschuim, haha! @Wannabemama, veel plezier van het weekend en alvast gefeliciteerd!! @Noname, spannend en leuke manier om te vertellen!! Sorry voor iedereen die ik vergeten ben, ga snel weer aan het werk!
@ mama patricia. Gefeliciteerd met jullie mooie echo. Een meisje erbij, wat gezellig!!! Weten jullie al een naam? @ hier ondertussen aan de emesafene tegen de misselijkheid/spugen. Hopelijk kunnen we dit x uitdroging voorkomen.
dank jullie wel.. zijn ook erg blij(waren we ook met een jongen geweest uiteraard).. wij hebben al een naam. die hebben we gister vast gelegd. we hadden eerst een andere naam maar vriendlief kwam met een naam die we beiden echt heel mooi vonden dus die word het
wij hebben ook al een meiden naam, zelfs 3! jongensnaam hebben we ook, zou het toch zo zijn (wat ik niet denk)
ik vond het wel heel moeilijk het moet ook bij romy en kyano passen .. en alle namen die er mooi bij pasten zijn al vergeven maar de naam die we nu hebben vinden we super en past er mooi bij
geen idee of het er echt bij past, ik vind wel maar ik wil hier nergens de namen zeggen wat mijn jongens hebben, blijf liever anoniem
wat gaaf dat jullie al weten wat jullie krijgen en ook al over de naam uit zijn bij de jongste waren we pas in de 31e week erover uit ............ en bij de oudste vrij snel hahaha ............ nu krijg ik soms van vriendlief een sms met een naam erin.. dan hoord hij wat en vraagt hij of ik hem leuk vind hahaha
@ mamapatricia: Fijn dat je weer terug bent. En leuk hoor een meisje. Wat knap dat jullie al een naam hebben. Wij waren vrij laat nog aan het beslissen. Helemaal omdat we ook een jongensnaam moesten hebben en dat was nog moeilijker. Gelukkig werd het dus een meid. Zit je wel weer wat beter in je vel? Weet je waarom je niet zo lekker zit? Hopelijk gaat het mooie weer je weer happy maken. Nog gefeliciteerd met je 20 weken... @ Lique: Nog maar 10 weken. Wat fijn dat de zolderverbouwing lekker loopt. Wanneer gaat je verlof in? Goed vooruitzicht met dit mooie weer. @ Spijkervrouwtje: Ik hoop echt dat het onze maand gaat worden. Al heb ik e ral een hard hoofd in. Maar voor jou wordt het echt tijd. Wel fijn om even zonder zh te zijn. Hopelijk vindt je je eitje snel en gaan de bolletjes nu echt hun werk doen. Knufffff @ Katemans: Fijn dat het gesprekje goed ging. Ik kan me voorstellen dat ze geen vreugde dansje maakte. Maar gelukkig verwachtte jij dat ook niet. Ik ga hard mee duimen dat haar ivf poging in mei gaat aanslaan. Zo mooi om zoiets met iemands dierbaar te delen. Oh die Fayah...ruikt ze ondertussen weer normaal @ Noname: Wat fijn dat je extra echo's krijgt. Ik kan me voorstellen dat je niet eerder wilde. Ik ga natuurlijk 21 april heel hard voor je duimen. Ik ben dan wel in Curaçao, maar zal zeker aan je denken. Wat een leuk idee van dat paasei. Erg leuk, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Fijn dat Liam opknapt. Ik ga je snel mailen hoor. Balen dat de misselijkheid weer is toegenomen. En niet uitdrogen...goed voor jezelf zorgen. Knuffels @ Emma: Hopelijk verloopt deze zwangerschap beter. Ik zie aan jouw banner dat je al 11 weken bent? Klopt dat nou? Ik dacht dat je gelijk met noname liep? @ Wannebemama: Ja joh de zomer is zo begonnen. Nog een paar mandjes oefenen en dan voor het echie Nog gefeliciteerd met je kids @ Moui: Ik hoop dat je je meisjesnamen mag gaan gebruiken. Zou wel leuk zijn hè. @ Zwelgje: Jouw man heeft er zin in, nu al aan de namen. Hier alles okee. Al denk ik (en dat probeer ik niet te doen, want het klinkt zo negatief) dat deze maand weer niet raak is. Er zijn al wat pijntjes en symptomen die ik probeer te negeren.... Ik heb even gedacht van misschien (was wat misselijk) maar vandaag slaat het weer de andere kant op. Telkens zoveel dpo begint het zelfde liedje. We zullen zien. Ik probeer nog wat hcgtjes te vangen.......zucht liefs Femme
@LaFemme, ik heb 29 april mijn laatste werkdag! Hopelijk dit keer met mijn verlof heerlijk weer. Dat is me de vorige 2 keer niet echt gelukt, haha! We gaan het zien! Ik slinger je nog wat HCG toe en ga voor je duimen!!
Zo Lique dat is al lekker snel joh 29 april! Heb je het gevoel er al echt aan toe te zijn? La Femme ik duim voor je mee dat het voor ons deze ronde eindelijk raak is hoor. Hier bij toeval eigenlijk ontdekt dat mijn ei veel vroeger was. Normaal altijd op dag 15/16 (dat zou morgen/zaterdag zijn). ik begon dinsdag (dag 12) met ovutestjes en die eerste was meteen knal positief. Dus meteen savonds aan de klus gegaan en volgens mij is mijn ei woensdag al gesprongen. morgen ga ik maar beginnen met de bolletjes. NOD is nu dus ook iets eerder. Pas ff het schema aan.