Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Vul aan!!!

zwanger
    lique uitgerekend 17 juni

nod
    patrieske op 31 okt
    mama patricia op 6 nov

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Vul aan!!!

zwanger

nod
    spijkervrouwtje op 30 okt
    patrieske op 31 okt
    mama patricia op 6 nov

3. Hoi dames,

Ik kom me ook weer melden. Twee weken geleden is m'n spiraaltje eruit gegaan (koper) en heb net m'n eerste eisprong gehad.

Wij gaan ook voor nummer 3. De oudste wordt volgende week 3 en de jongste is nu 13 maanden. Ik ben 33 jaar en moet nog wel weer even wennen aan het idee weer een baby in m'n buik te krijgen.

NOD weet ik niet zeker. Cyclus is nog niet regelmatig door de BV.

4. katiemom

katiemom Niet meer actief

Vul aan!!!

zwanger

nod
    Katiemom op 23 okt
    patrieske op 31 okt
    mama patricia op 6 nov

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Misoh, spannend hoor! Hoop dat het snel raak is!

6. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lique, nee geen diabetes gelukkig. Het is wel zo dat de kans dat ik bijv. ouderdomsdiabetes krijg groot is. Zwangerschapsdiabetes krijg je onder invloed van zwangerschapshormonen na de bevalling is het ook gelijk weer weg.

Nee we hebben niet overdreven gedaan zeg maar. Zaterdag was de test weer negatief dus ik denk dat mijn eisprong snel geweest is. Nuja eind volgende week weten we of we weer voor de volgende ronde kunnen of niet. Heb nu wel licht pijnlijke (.)(.) en pijn in mijn onderbuik maar dat kan ook pms zijn.

MamaPatricia, nog van harte gefeliciteerd met je zoon. Een leuke dag gehad?

Misoh, hopelijk heb je gauw een regelmatiger cyclus. Spannend allemaal.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Patrieske en als je het eenmaal eens gehad hebt, krijg je het dan altijd weer?

8. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lique, ja mocht ik weer zwanger worden dan is de kans heel erg groot dat ik het weer krijg. Je kunt het zo zien, door de zwangerschapshormonen wordt je alvleesklier beinvloed. Bij mij is het een zwakke plek gebleken waardoor bij mij zwdiabetes ontstaat. Er passeert dan meer suiker dan zou moeten naar de baby waardoor die te hard groeit. Met als gevolg dat ik of een dieet moet gaan volgen (waarbij suiker en koolhydraten moeten worden vermeden) of in het ergste geval insuline spuiten. Dat is ook de reden waarom ik vroeg heb moeten bevallen.

9. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Vul aan!!!

zwanger

nod
    Katiemom op 23 okt
    patrieske op 31 okt
    mama patricia op 6 nov
    ma1 begin nov

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Patrieske, oef heftig, maarja je weet het nu wel van te voren!

Kijk het lijstje groeit langzaam!

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meiden

vandaag weer FM gehad en heb nu een eitje van 13 mm dus die zal met een paar dagen gaan springen. donderdag weer een FM en dan begin volgende week weer om te kijken of het eitje weg is. Dan nog een keer bloed prikken en dan zijn de onderzoeken als het goed is voorbij, dan alleen nog een keer voor de uitslagen terug volgens mij.
    Maar eerst de komende dagen maar weer ons best gaan doen want ookd it eitje gaan we niet onbenut laten ;)

leuk dat er hier nog veel zijn met een wens voor een derde!

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    hier was ik weer:D
    ons zoontje heeft een leuke dag gehad en is echt enorm verwent.
    alleen zelf was ie er wel een beetje af . morgen is ie echt jarig en dat doen we lekker met zijn viertjes..

ik zie dat er al wat dames bij zijn.. leuk..

ik heb al het goed is deze week me eisprong maar ja nou weet ik eigenlijk niet of we nou voor de tijd of na de tijd moeten klussen dus zei tegen man lief je bent de hele week het bokje hihih..

spijkervrouwtje erg spannend ben benieuwd

patriesz hopen dat de devils weg blijven en dat je toch een posi test in je handen krijgt deze week

lique hoe voel je je

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, oei spannend, nee zeker benutten dit ei,haha!!

@mamapatricia ook aan de klus! Succes! Ik voel me echt prima, alleen moeeeeeee, hahaha!!

Fijne dag dames, ik ga aan het werk!

14. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Spijkervrouwtje, mooi dat er een eitje aan zit te komen en idd niet onbenut laten.

Mamapatricia, je kleine man lekker verwend. Poeh volgens mij heb je de meeste kans voor je eisprong, een eicel leeft in vergelijking met een zaadcel kort. Echter, de meningen zijn er over verdeeld als ik het zo eens heb gelezen. Je man zal het vast niet erg vinden om de hele week het bokje te zijn haha!
    Ik kan pas eind volgende week testen, best spannend.

Lique, fijn dat het tot nu toe nog meevalt met je zwangerschapskwalen. Voor je het weet zit je er tot aan je nek in.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Patrieske, helemaal waar. bij mijn zus werd het per zwangerschap erger. Ik mag echt niet klagen. Nog nooit boven de pot hoeven hangen enz. Maar je weet het nooit zeker!!

Ga lekker met de kids op pad!

16. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lique, ik heb gelukkig ook nooit boven de pot hoeven hangen. Alhoewel ik het helemaal niet erg zou vinden als dat volgend weekend gebeurd elke dag!:D
    Groot gelijk heb je, wat ga je doen met de kids? Hier komt de regen met bakken naar beneden, dus buitenactiviteiten gaan het niet worden. Vanmiddag maar gezellig even boodschappen doen met de jongens.

Hier ook wat hoor.... Vanochtend wil ik mijn schildkliermedicatie innemen zie ik dat er twee pilletjes missen in mijn medicijnendoosje... Waarschijnlijk heeft mijn jongste er één ingeslikt. Ben me rotgeschrokken... Gelijk dok gebeld, is tie pas 31 okt. weer bereikbaar. Vervanger gebeld, krijg assistente zij kon het pas om half elf overleggen... Zit nu al een hele ochtend in de zenuwen.:(

17. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    jeejte patriezske dat is indd schrikken hopen dat het mee valt..

over het boven de pot hangen dat wens ik dus niemand toe in zijn zwangerschap wat is dat verschrikkelijk zeg ik ben van de jongste 9 maanden ziek geweest . niks aan.. van de oudste had ik nergens last van alleen van beide had ik bekkeninstabliteit of hoe je het ook maar schrijft hahahah...
    spannend dat je bijna kan testen..

ik was gister bij kruidvat en stond een vrouw voor me die kochte een mobile voor boven de box ze moest er vier euro voor betalen ik heb er ook maar een mee genomen hahah normaal zijn ze aardig prijzig en ik heb hem niet eens mee genomen met het idee van voor straks als het mag lukken maar gewoon oo die neem ik want dat is niet duur hahah

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, goede deal bij kruidvat!!!

@patrieske, wat zei de dokter?

We zijn vanmorgen naar de winkels geweest. Net lekker geslapen omdat ik de oudste bij een nichtje gedumpt had, haha!! Hmm, maar wil wel weer te bed, zo nog wat laatste spulletjes inslaan en dan weer op de bank. wat een snertweer, haha!

19. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Het is gelukkig allemaal meegevallen. Het kon geen kwaad. Dok had het opgezocht. Nu dus mijn medicatie nog hoger gezet in het kastje, nu kan hij er zeker niet meer bij. Maar mijn hemel wat was ik blij toen de assistente belde.

Mamapatricia, nou het duurt nog tien dagen dus ik moet nog even wachten. Ik ga me echt proberen in te houden en op zijn vroegst volgende week vrijdag een testje te doen. Ik zou als het aan mij lag, al met zeven dagen voor mijn nod op de plee zitten turen op de test naar een streepje haha!

Ik snap dat het geen pretje is als je erg ziek bent van je zwangerschap. Ik heb het gezien bij een kennis van mij, ipv dat ze aankwam viel ze af.

Grappig dat je dit verteld over die mobile die je gekocht hebt. Ik stond een week of wat terug bij de hema met zo'n lief klein rompertje in mijn handen.

20. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lique, ik zie dat we elkaar net gekruisd hebben bij het plaatsen van een reactie. Lekker joh dat je even hebt kunnen tukken. Hier ook veel heel veel regen! Zit lekker met m'n kereltjes op de bank openhaard aan heerlijk!

Deel Deze Pagina