Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Lieve la femme,

Herken het verhaal maar al te goed van ...er niet teveel mee bezig zijn maar toch uiteindelijk er wel heel erg mee bezig zijn. Kijk...voor een man is dat altijd makkelijker te regelen. Die hebben geen cyclus en zitten niet te wachten op hun maandstonden! Ga in ieder geval heerlijk genieten op het zonnige Curacao en rust goed uit. Ik denk aan je!

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    femme jammer meid.. maar wel lekker een weekje op een prachtig eiland:D..

goh mijn poes is aan het bevallen om 7 uur heeft ze het eerst jong gehad en nu nog niks weer.. mannetje is in nachtdienst dus kan geen kant op.. ik had even gegoold en daar stond op dat het wel 8 uur kon duren maar dat was de vorige keer niet zo. we wachten maar af en anders morgen vroeg gelijk maar naar de dierenarts. laat me kindertjes ook niet alleen.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, hoe is je nacht verder verlopen?? Alles goed gegaan met de kittens?

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    lafemme, wat vreselijk balen meid! Ik had gehoopt dat het dit keer wel raak zou zijn. Maar ik herken precies jouw gevoel. Net alsof ik het zelf opgeschreven zou kunnen hebben. Steeds maar weer die vraag, we hebben het toch goed met onze 2 meiden, moeten we nog wel door blijven gaan voor een 3e. Het er niet teveel mee bezig willen zijn. Moet tenslotte wel leuk blijven. En die twijffel ben ik niet te oud aan het worden. Ik ben ook al 34 en wordt er dus niet jonger op. Iedere maand vraag ik me weer af hoeveel maanden nog voor we het definitief afblazen. Maar die beslissing kan ik nog steeds niet nemen steeds weer geef ik mezelf een paar maandjes extra...
    En dan zie ik weer jouw onderschrift waarbij je na 2,5 jaar zwanger was van de tweede en dan denk ik, zie je wel straks stop ik misschien als we 2 jaar bezig zijn en dan was ik misschien daarna wel snel zwanger geweest. En aand e andere kant ook steeds meer, het zal wel niet raak zijn want dat was het alle rondes daarvoor ook niet. Pff wat is dit toch kl*te allemaal. Waarom worden we gewoon niet lekker snel zwanger zoals zoveel andere meiden.
    Hoe ik ook mijn best doe om er luchtig mee om te gaan. Toch is het iedere maand of ik een stapje verder weg kom te staan van die hoop op een derde kindje.
    Dikke knuffel!!

Mamapatricia hoe is het met de kittens?

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @LaFemme en Spijkervrouwtje, knuffel voor jullie!!

Gisteren heeft Djim buisjes gekregen, was een echte bikkel!! Top dus en nu hopen dat het klaar is met de oorpijn!

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    nou we hebben er 3 om tien over 1 kwam nummertje 2 wat een hel dat beest lag er niet goed voor daarom kwam ie er niet uit .. onze arme poes schreeuwde zo hartverscheurend.. maar we hebben het gered nummertje drie kwam een half uurtje later en 3 uur kon ik me bedje in om er 5 uur weer uit te stappen was gister helemaal kapot vandaar niet geweest..

oja we hebben 2 zwarte kittens en een rode de rode lag verkeer die die heet dwars hahaha

7. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    #1187 Emma2, 14 apr 2011
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011
    Poehee, gelukkig Mamapatricia! Ik ben dierenarts, maar las je berichtje te laat. Fijn dat het allemaal goed is afgelopen. Het is een Eur. korthaar trouwens? Waren het vrij grote kittens of viel dat mee?

Lique: sterkte met Djim, wat knap van hem, echt super dat dit achter de rug is. Hopelijk gaat het snel beter met hem!

Spijkervrouwtje, Lafemme: heel veel sterkte en 'n dikke knuffel voor jullie. Lijkt me heel zwaar om in die situatie te zitten. Ik blijf duimen hoor...

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    het is gewoon een huistuinenkeukenkat hhaah maar wel een schatje..
    nou de rode is een stuk groter als de zwarten,, vind het ook maar raar dat er een rode bij zit de moeder is zelf een lapjes kat en deze jongen zijn echt pikzwart.. maar het is goed gekomen allemaal ik zou net de dierenarts bellen dat ie hier maar moest komen toen me zusje haar vriend zei oo er komt iets

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Nou gelukkig maar! Wel superleuk he, dat kleine spul!

10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Wat doen de zwangeren onder ons trouwens aan de misselijkheid??? Ik kan er bijna niet meer tegen. Zit echt de hele dag tegen braken aan... echt vreselijk! Het lijkt ook echt elke dag erger te worden, zwaar irritant. Ook het koken en boodschappen doen valt me wat dat betreft erg zwaar. Ben benieuwd of jullie nog wat tips hebben.....:)

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    emma naar de huisarts gaan en medicijnen vragen ik heb het ook gehad het gaat nu gelukkig een stuk beter . je kan zetpillen en gwone pillen krijgen .

12. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    zelf al aan de kotseritus en daarom ook dit x weer Emasefene gehad van de huisarts. Misselijkheid blijft maar is nu wat meer op de achtergrond. Verder elke keer kleine beetjes eten. Sterkte...het is zo naar!

13. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Nog maar 6 nachtjes en dan gaan we heerlijk naar Curaçao. Ik kan niet wachten. Net nog even wat internet shopping gedaan :D
    We zitten wel verspreid over het vliegtuig, dus dat vind ik wel spannend, want ik ben niet zo'n vliegheld (ik ben zelfs behoorlijk nerveus :))
    Ik sprokkel ondertussen uit alle winkels iets mee. Moet mij wel inhouden dat ik niet te veel ga inpakken.
    We vliegen om 09:30, dus we moeten op 06:30 in de trein zitten....GAAP...Dan landen we daar om 13:05 (na 9,5 uur vliegen) :DHmmm lekker verwarrend voor mijn kindjes.

@ Spijkervrouwtje: Meid wat een lieve woorden en wat je zegt klopt allemaal zo. Ik kan alleen maar zeggen "geeft niet op". Ik was ervan overtuigd dat ik dit keer zo zwanger zou zijn, want dat lees je zo vaak dat het opeens als verrassing binnen een paar maanden al raak is.
    En ach ik moet niet klagen, want ik ben pas in ronde 7 en 35+, dus ik weet dat er geduld nodig is, maar toch. Ik ben gewoon niet zo'n vrouw die alleen maar kijkt en zwanger is, bij mij moet er ook echt gewerkt worden :D
    Maar geloof me, mijn dochter is het elke maand waard geweest. Al het verdriet, frustratie en pijn en veel onbegrip.
    Ik weet niet of het uiteindelijk gaat lukken, maar zolang jij voelt dat je er goed aandoet en ondertussen probeert te genieten van je kids en het leven om je heen, moet je gewoon blijven vechten. Ook al is het soms zo moeilijk, vooral zo rond die vreselijk dag. Alleen jij kan de keuzes maken of het nog goed voelt (en natuurlijk ook je man, maar die voelt gewoon niet wat wij elke maand voelen) maar probeer elke maand positief te benaderen, want je eitjes houden van positief denken :D (is makkelijker gezegd dan gedaan :))
    Ik ga dat ook proberen. Ook al is het moeilijk.....ik denk dat ons derde wondertje zelf moet beslissen of hij/ zij gaat komen, ofzo :cool:
    Zet' em op meid. Ik duim vreselijk hard voor je, zo meteen op mijn strandstoel en hoop dat ik geweldig nieuws lees, als ik weer thuis ben. Mega knuffel voor jou.
    @ mamapatricia: Gefeliciteerd met de kittens. Zware bevalling voor mamapoes. Herstelt ze weer een beetje? Leuk hoor. Willen jullie ze alle 3 houden?
    @ Noname: Nog maar een weekje meid en dan eindelijk de echo. Zo spannend. Al ben ik er niet, weet dat ik wel aan je denk. Gaat het beter met je misselijkheid? Ik lees dat de tabletjes werken, fijn.
    @ Emma: Ik zie dat je banner toch weer terug gezet is. Ik neem aan dat je dus een echo hebt gehad. Fijn dat je nu duidelijkheid hebt
    Succes met je misselijkheid.
    @ Trotsemama: Wat lief dat je even langskwam. Hoe gaat het met je verder?
    @ Lique: Oh nog maar even en dan verlof....lekker!
    En wat een stoere vent die Djim. Hoe gaat het eigenlijk met namen jacht?
    @ Katemans: Hier kan ook nog wel wat gesopt worden hoor ;)

Meiden ik ga lekker naar bed, tenminste richting bed, want ga nog even een was ophangen.

Kuzzzzzzzz FEmme

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

@ la femme
    goed hoor
    alleen als ik jullie verhalen hoef te lezen
    hoeven wij er dus niks voor te doen
    bij mij vliegt het er net nog niet in haha
    ik zou jullie graag mijn vruchtbaarheid willen geven !

mijn pil heeft deze maand goed zijn werk gedaan
    was even bang dat de pil weer niet zou werken
    maar me oude vertrouwde microgynon 30 doet zijn werk goed
    alleen zou ik hem graag willen laten liggen maar mijn verstand zegt toch nog nee
    ook nu met me nieuwe baan
    ook daar wil ik even vertrouwen in krijgen doordat 2 x mijn contract niet is verlengd om mijn zwschappen

ik hoop eind dit jaar de pil weer weg te leggen !
    dan 9 maanden zwanger en dan gaat noa sowieso naar school!
    dus is de rust weer een beetje wedergekeerd
    en hoop ik beter te kunnen genieten:D
    dus hoop toch echt na de zomer met jullie weer mee te kunnen kletsen al hoewel ! jullie dan zeker weten zwanger zijn afgesproken:p

15. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Fijn dat de pil goed zijn werk heeft gedaan. En goed dat je verstand voor nu even wint.
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Altijd spannend. Wat voor werk ga je doen? (als je dat wilt delen hoor)
    Succes in ieder geval. En hopelijk kan je, als alles gesetteld is en de pil weer in het doosje blijft liggen, ze snel mooi nieuws gaan vertellen.
    Ik hoop dat ik je afspraak waar kan maken, maar voor nu schud ik je hand. Na de zomer zullen we het weten ;)
    En soms wel even komen buurten hè....er staat altijd wel een bakkie klaar :D:cool:

liefs Femme

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Emma en Noname, jemig wat vervelend die misselijkheid. Vorige keren ook zo erg gehad???

@mamapatricia, kan me voorstellen dat je gesloopt was na die gebroken nacht, pff. Gaat het goed met de kittens?

@LaFemme, we zijn eruit!!!!! Ben heel blij, van de week de namen afgetikt!! Leuk dat shoppen en geniet lekker van je vakantie!!

@Trotsemama,. Leuk dat je ons even op de hoogte houdt!!!

Zo bijna weekend en dan gaan we weer hard verder klussen. Hopelijk dit weekend schilderen en dan volgende week laminaat!! Dan kan ik zowat gaan inrichten, joepie!!!

17. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    la femme oooo lekker bijna op vakantie wel jammer dat jullie verspreid zitten in het vliegtuig maar wel elke ene kind bij je toch??

trotse mama moedige beslissing en heel veel succes met je nieuwe baan:D.

lique wat fijn dat het bijna af is en je kan inrichten is de babykamer nog niet klaar??
    ben benieuwd naar foto.tjes hihih

nou jeetje mina ik ben woest.. romy en kyano hebben kappertje gespeeld..:S:S romy haar mooie blonde lange haren die bijna op haar kont hingen zijn kort gewiekt:$ ik zal straks maar weer naar de kapper ze is dinsdag net geweest ze mag nu wel een bobline of misschien laat ik het hopen tot op haar schouders..
    kyano heeft ook kale plekken maar ik ben neit van plan heb kaal te sscheren.

met de kittens gaat het prima mama poes is er goed uitgekomen.. gelukkig

18. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    daar ben je niet blij mee mamapraticia! :(
    hier liggen de scharen goed verstopt vooral me kappers scharen ;)

19. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    hier hangen ze normaal ook aan een haakje.. maar had iets uitgeknipt boven en hem in de badkamer gelegd op het plankje boven de was tafel :S:S

20. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    wat een donderstenen heb je :p

Deel Deze Pagina