Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @ mama patricia haha..... echte donderstenen ja!!!! Tja...een bobline is tegenwoordig ook hartstikke hip. ;)

Hier de hele dag erg beroerd. Ook s'nachts is het feest ondanks mijn dubbele dosis emesafene. En met 2 kids kun je je ook niet een dagje zomaar in je bed verstoppen. (Ik had het de andere keren ook, tot uitdrogen toe)Tja...meestal wordt het na 4 maanden wat beter. Dus nog ff volhouden... hopelijk krijgen we donderdag een mooie echo te zien en doen we het niet voor 'niks'.

@lique....ja!! foto's...... Jij begint al met aftellen. Spannend hoor!!!

@la femme...een super fijne vakantie gewenst!!!!!! Lekker gaan genieten hoor!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, ohhhh wat zonde van die haren… ohhhhh… Wat de babykamer betreft, heb nog helemaal niets gedaan. Maar hoeft ook niet veel aan te gebeuren. Als de anderen naar zolder zijn, wordt Sam haar oude kamer even goed geboend en weer ingericht met de babymeubels.

@noname, heb foto’s staan op me hyves http://lique80.hyves.nl/ Oh echt, zo beroerd, pfff, dat je er weer aan begint ;) Heb je een beetje hulp om je heen voor die 2 donderstenen??

Ja, weer wat verder gekomen, lekker geschilderd!!! Wat een heerlijk weer wordt het dames, de komende week !! Geniet ervan!!

3. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik kan alleen foto.s zien van sam als schattig babytje:D

4. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Me to...... wel hele schattige foto's!!!

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

hoi meiden...

kwam alleen weer ff mee lezen :D ....

kittens zijn zooooooooooooo leuk, alleen als ze groot zijn.
    pff wij hebben nu extra bij de achter deur een metalen plaat moeten maken omdat de katten het al kapot hebben gekrabt omdat ze soms zo graag naar binenn willen ook als wij niet thuis zijn :mad:

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Lique lekker dat het nu zo opschiet. Hier ga ik binnenkort beginnen met de buitenmuren weer te witten. Is nl wel nodig na de verbouwing maar gelukkig vind ik schilderen leuk ;)

Mamapatricia ooh wat jamemer van die haren. Mijn nichtje heeft het ook 3 x gedaan, dus ik houd hier mijn hart ook vast. Ik prent ze altijd in dat alleen de thuiskapper haren mag knippen... maar ja of dat dat werkt ;)
    Leuk jonge poesjes!!

Nonam, wat erg dat je zo misselijk bent, sterkte meid en hopelijke en mooie echo dan weet je inderdaad weer waar je het voor doet!

zwelgje... ja erg he als je dieren je huis vernielen ;)

Hier niet het idee dat het raak is voel niks, ja beetje zeurderige rugpijn :( dus ik zal woensdag wel negatief testen ben ik bang. Maar goed het wordt lekker weer dus ga mijn goede zin niet laten verpesten (al mag even balen natuurlijk best ;))
    HOe lekekr alleen dinsdag en woensdag maar te werken en dan ben ik vrij t/m volgende week dinsdag heerlijk!!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, ik hoop dat je het mis hebt en dat het raak is! duim duim

@Hyves, ja ik moet jullie wel accepteren als vrienden natuurlijk ;)

Ga maar weer eens aan het werk dames, geniet van het mooie weer!!

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Nog maar 1 nachtje slapen en dan gaan we heerlijk weg....
    We hebben zo zin. Mijn zoon is er zo druk mee. Hij eet al 2 avonden bijna geen eten ;)

@ mamapatricia: Oh wat zonde.....gelukkig is het alleen bij het haar gebleven. Hoe is de nieuwe coupe?
    @ Spijkervrouwtje: Mijn duimen draaien voor je...en tuurlijk mag je balen als het niet raak is. Ik denk aan je.
    @ Noname: Ook aan jou ga ik hard denken en hoop op een prachtig kloppend hartje.

Voor alle andere dames: knuffels...ik spreek jullie over een dag of 10 wel weer.

Kuzzzzzzzzzzzzzz Femme

9. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    alvast een hele fijne vakantie la femme!

hier ook wat leuks toen ik wakker werd vanmorgen.
    meneer mocht van mij cornflakes pakken en tv aanmaken. maar toen ik beneden kwam omdat ik hem met de kraan hoorde spelen. lag er allemaal waspoeder bij de wasmachine op de grond op het aanrecht en het hele bakje vol incl voor de voorwas en wasverzachter.
    en dan durft er iemand ook nog te beweren dat onze zoon toch de allerliefste is en nooit wat fouts doet...

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

la femme
    fijne vakantie!!

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Kom ook even voorbij.... pff is net 10 uur en de batterij is alweer op...

Lique heb je aangemeld op de hyves.. kan je mijn donderstenen ook zien ;)

Femme fijne vakantie..

nou heb zoveel gewerkt van de week dat ik mezelf de rest van de dag vrij geef... :D maar even spaghetti saus uit de vriezer halen.... is de magnetron vanaaf mn beste vriend ;)

12. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    mooie kindjes heb je lique. en mooi hoor dat dakkapel (zeg ik dat goed?) een hele verandering!

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @LaFemme, geniet!!

@Moui, hahahhaha, wat een lekker ding, haha!! volgende keer zelf maar weer mee naar benee, haha! Ja het is een stuk groter hoor!!

@Katemans, groot gelijk, lekker chill

@Hyves, ik heb jullie geaccepteerd ;)

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier vanmorgen weer een negatieve test. DUs gestopt met de progesteron en dan zal ik vrijdag wel ongi zijn, pff heb ff een baaldagje.:(

15. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    dikke zonnige knuffel voor jou spijkervrouwtje... Tuurlijk baal je!!!
    Sterkte meid. xx

16. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Sterkte Spijkervrouwtje, vind het echt heel vervelend voor je.....:(

17. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    balen spijkervrouwtje! :(

18. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    dikke knuffel voor jou spijkervrouwtje

moest trouwens wel lachen om die actie met was poeder. komt me ooooo zo bekend voor onze lieve zoon heeft een keer een fles wasverzachter in de wasmachine gedaan toen die aan het draaien was dus dat plakte heerlijk heb het toen wel 4 keer moeten wassen hahahaha..

romy.s haar valt gelukkig mee tot op haar schouders en het staat ook nog leuk. alleen zou zelf niet zomaar zo laten knippen dus een gelukje bij een ongelukje..:D

ik ben maandag bij de vk geweest en even gevraagd hoe het zit met die harde buiken, ik moet het nog rustiger aan gaan doen. tsja dat gaat moeilijk met 2 kindjes om je heen.. maar ja we doen ons best alles voor de gezondheid van de beeb

19. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    vk's hebben makkelijk praten wat betreft rustig aan doen ;)
    jeetje wasverzachter is echt niks geloof ik best dat dat geplakt heeft haha

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, knuffel voor jou!!

@mamapatricia, lastig hoor, maarja dan nog maar een stapje terug! Gelukkig maar van het haar van Romy, haha!

@Moui, sterkte , als ik je www goed begrepen heb.

Ik ga aan het werk!

Deel Deze Pagina