dankje lique is al een tijdje bezig. en ga het niet hier op het forum zetten anders ben ik niet meer anoniem dus ga er ook niet te veel over zeggen hier
@Moui, groot gelijk!!! Jemig, zit ik hier binnen met niet al te veel werk.. Wordt wel heel verleidelijk om naar huis te gaan, haha!
Ik ben net terug en we hebben een heel mooi kloppend hartje gezien!!! Alles zag er goed uit en over 2 weken (5 mei) krijgen we weer een echo om de termijn te bepalen. Zoals het er nu uitziet ben ik 2 dagen verder dus zou het ook een november beebje kunnen worden! Morgenavond gaan we het mijn familie vertellen met de echo-foto in een paasei en ik kan nu echt niet meer wachten!!! Wow....wat ben ik opgelucht.....
super dat je het hartje hebt gezien! hier net ook echo gehad en we krijgen (voor zover zichtbaar) een gezonde dame
wauw super een meid. en een prachtige echo voor noname geniet ervan ik heb jullie toegevoegd op hyves mjine is Patricia Smit Profiel - hyves.nl lique je verlof begint al bijna zeker nog een dikke week of ga je vier weken van te voren??
spijkervrouwtje sterkte en knuffel moui gefeliciteerd met goede echo en een meid noname ook gefeliciteerd met goede echo Hier vorig weekend per ongeluk onveilig gesekst, hoop nu stiekem op een wonder, want was wel rond vruchtbare periode, dus wie weet...
@Wannabee, haha!! Spannend!! Wat gaan jullie doen met de paas? Hier klussen we nog even verder. En ik moet inderdaad nog 1 week werken. Volgende week vrijdag mijn laatste dag... kan niet wachten, haha!! Ik stop 6 weken van te voren, omdat ik het lekker vind en ook in overleg met de fysio. Het wordt langzaamaan allemaal wat zwaarder!
nou ik vind deze zwangerschap de zwaarste.. ik weet nu ook zeker dat er nooit een vierde komt.. lekker nog een weekje werken. ik denk dat ik na de mei vakantie stop. ivm de hardebuiken. verder dit weekend lekker nikss heerlijk..nou ja als het doorgaat gaan we morgen voor een kinderwagen weg.
oh leuk wat voor iets? ben ik met je eens patricia, hier ook totaal geen vierde meer, en weet je wat ik het irritantste vind? iedereen vraagt als deze er is wanneer komt de volgende? word ik gewoon kwaad van!
Moui leuk een meisje!! ben voor de rest alweer vergeten wat iedereen heeft gezegd heb de hele dag gewerkt en eigelijk was het te veel.. van 9 tot 5 zonder pauze... was gewoon mega druk moet morgen weer de hele dag werken, zondag hebben we de 'verplichte' bezoekjes en maandag hebben we van de buurt een brunch en daarna moet ik werken..... druk druk druk.... ga lekker mn bedje op zoeken.... tot snel!
oh wow Moui ............ dat is wel heel speciaal kriebels .... hier een avondje alleen, vriendlief is naareen verjaardag waar ik geen zin in heb wat een goed excuus dat we geen oppas konden vinden haha
wannabemam, spannend moui leuk een meisje ( en ik kan het weten met 2 prachtmeiden ) hier de pasen ook weer overleefd. Heerlijk geBBQ met dat mooie weer maar ook samen met manlief weer hard gewerkt aan de verbouwing en schilderwerk. Nog een paar weken en dan kan de stucadoor erin Yes! Lique lekker bijna verlof! Hier ongi weer voorbij dus vol goede moed op zoek naar een verlaat paasei Heb verder ineens sinds 2 dagen supeerveel last van hooikoorts. pff dacht dat ik er na al die jaren bijna overheen gegroeid was maar helaas
@Spijkervrouwtje, jaaa heerlijk. Na vandaag nog 2 dagen!! Hier ook geen vierde hoor!! Het is mooi geweest. Dus nog even extra genieten die laatste weken. Denk dat ik nooit afscheid zou willen nemen van alle leuke dingen van het zwanger worden/zijn. Maar het moet ook een keer stoppen