Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Hoi hoi!!!

Hier ook weer terug vanuit een weekendje in de Ardennen, mijn vader was 60 geworden dus hebben we met z'n allen hem verrast met dit weekendje weg. Super weer gehad dus was erg geslaagd. Verder natuurlijk het paasei met de echofoto verstopt maar er verder geen naam bij gezet dus ze moesten raden. Ik heb nog 2 zussen dus ze hadden 3 kansen. hihi.... Ze dachten meteen aan mijn zusje omdat die vorig jaar is getrouwd maar toen ze erachter kwamen dat het van ons was waren ze extra verrast. Met gemengde gevoelens omdat ons zoontje een echt zorgenkindje is geweest en ik ook niet de beste gezondheid heb. Maar uiteindelijk waren we wel blij voor ons. En nu weet ondertussen iedereen het en durf ikzelf eindelijk een beetje blij te zijn. Volgende week weer een echo en dan gaan ze de uitgerekende datum exact bepalen. Vorige echo liep nl 2 dagen voor. Spannend!!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Noname, ohh wat leuk zeg!!! Fijn dat iedereen toch blij was!

3. appelthee

appelthee Niet meer actief

wat een leuke verrassing noname :D ....

en ook leuk dat iedereen blij was ...

4. appelthee

hier begint het steeds harder te kriebelen ... pffffffffffffffffffff
    kreeg weer een geboorte kaartje van een neef van ons ..

5. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    jee, dat mensen bij een derde zwangerschap nog over een vierde gaan beginnen, had ik niet verwacht...het houd ook nooit op!

Noname: wat leuk dat het zo'n verrassing was!

Lique, jij hebt bijna verlof nu toch? Nog heerlijk even genieten van de 'rust' en je laatste keer een dikke buik.

Ik heb maandag een testje er tegenaan gegooid, die lag nog in mijn kast en was bijna verlopen, maar niks te zien. Misschien als ik van het weekend nog niet ongi ben ik een testje ga doen, maar het zal wel niet (stiekem hoop ik van wel ;)

Fijne avond!

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wat fijn dat iedereen blij voor jullie was vind het ook een geweldig idee in een paasei:D

wannebe spannend:D:D

lique je verlof is begonnen als ik me niet vergis lekker van genieten..

maandag is mijn laatste werkdag. ons beebje heeft ons erg laten schrikken.. normaal is ze super druk maar maandag voelde ik niet veel en dinsdag ochtend ook niks wat ik ook probeerde kreeg geen enkele por.. ik maakte me doodongerust . dus de vk gebeld mochten gelijk komen en na evn zoeken konden ze het hartje vinden pfffffff heb gejankt van blijdschap . wat kan je dan een angst hebben zeg...
    ik stop dus maandag omdat het gewoon beter is. de baby vind het niet zo leuk de harde buiken. en waarschijnlijk was ze daarom zo rustig ..dan is de keuze snel gemaakt om te stoppen met werken

7. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @zwelgje...ik snap die kriebels maar al te goed. Ik stuur je hierbij alvast wat HCH!! Mss helpt het.

@wannebemama...Ik duim voor je mee!!

@mama patricia
    Wauw, dat is nog eens even in de stress zitten!!! Goed zeg dat je nu stopt met werken want dit wil je niet nog een keer meemaken. Hopelijk laat jullie kleine meid je niet meer zo schrikken.

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Wannebemama spannend! Hoop het voor je!

@mamapatricia schrikken zeg!! Keuze is dan idd snel gemaakt... je kindje gaat voor je werk.....

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Wannebee, spannend hoor!! Ik heb over aan paar uur verlof, haha!

@mamapatricia, over een paar uur heb ik verlof. Ojee, dat is zeker schrikken, groot gelijk dat je stopt met werken.

Ga nog even proberen nuttig te doen hier!

10. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    #1250 moui, 29 apr 2011
    Laatst bewerkt: 29 apr 2011
    schrikken mamapatricia, maar je hebt gelijk is beter voor de baby.

ik heb trouwens een andere autostoel gehaald voor de jongste!
    http://www.baby-walz.nl/

met dit bestelnummer: 165.039.747
    deze stond in duitsland bij een grote supermarkt voor de helft van deze prijs! :D
    dat zal al wel in ruimte schelen achterin en hij zit er goed in :D

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wat een geweldige stoel..
    wij hebben ook twee van die stoelen alleen dan gewoon zwart met grijs..

12. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ja je kon kiezen tussen cars of princess, maar kan slechts mijn jongste zoontje 2 jaar in een roze stoel laten zitten ;)

het was dat hij maar 45 euro was hoor, dat is heel goedkoop en exact dezelfde als die bij babywalz. dat geld van die stoel heb ik zo weer verdiend heb de oude stoelen verkocht voor 30 euro :D

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Moui, dat scheelt heel veel ruimte!! LEkker hoor!

14. appelthee

hoi allemaal :D

hoe gaat het hier ?
    wat een geweldige cars stoel. onze oudste zoon word volgende weet vrijdag 3 en krijg van ons een electrische tandenborstel van cars hihih ...

ik ben wel erg nieuwsgierig hoe snel jullie zwanger waren ?
    als ik kijk naar mijn vorige 2 zwangerschappen was het in beide rondes de 1e keer raak ...

pppfff deze week 4 dagen werken bleeegghhh zondag ook nog :(

@ mama patricia poeh he dat was schrikken zeg zou me ook zorgen maken gelukkig kon je snel terecht ...

15. appelthee

moui wat voor stoelen heb je verkocht ?
    wij hebben nu 2 MC tobi's in de auto staan .. pff wat een gevaartes zeg

wij zijn aant rond neuzen voor een nieuwe wagen
    we willen een
    renault senic...

16. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Ik kan het niet geloven, maaqr heb positief getest vandaag!!! Het dringt nog niet helemaal tot me door...ben heel blij! Wat werk betreft komt het alleen dan heel slecht uit, maar dat is dan maar zo... Spannend, spannend. Hoop dat ik me niet zo beroerd ga voelen als de eerste twee keer. Kan het gewoon niet geloven dat we weer zo'n wondertje gaan krijgen (als alles goed blijft gaan natuurlijk). 6 januari uitgerekend

Lique: Geniet lekker van je verlof!

Gave autostoel!

Ik hoop dat er bij ons drie stoeltjes naast elkaar passen, anders wordt het een dure grap ;)

17. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ik had 1 nania tex en nog een nania stoel, die heb ik van een "vriendin" overgenomen
    (reden dat vriendin tussen"" staat is omdat ik na bijna 10 jaar de vriendschap heb beëindigd).
    straks gaan we beide stoeltjes naast elkaar uitproberen

18. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    @wannabemama: van harte gefeliciteerd!!

@zwelgje: wij waren helemaal niet bezig met zwanger worden dus kun je rekenen als 2de ronde, maar was mijn 2de cyclus na de pil. ik was met de nuvaring gestopt omdat ik een verzakking heb en daardoor blijft dart kreng niet zitten.
    bij beide heren was het ronde 2

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Wannabee mama, whooooeeeee gefeliciteerd!!!! Wat goed zeg!!

@Zwelgje, alle keren 1e ronde, allemaal met ander verhaal....

Zo wij zijn vanmorgen om 10 uur de deur uitgerend. Poppenvoorstelling in bekeken en daarna op de koffie. Toen handbal gekeken, over de markt. Daarna lekker neergeploft bij de luchtkussens en kinderspelletjes.
    Hele dag door snaaien, je kent het wel. Kids helemaal gesloopt, om 18.15 in de auto terug in slaap gevallen. En dus enkele reis naar boven gegeven net. Gelijk hier beneden de troep beetje weggewerkt, nu alleen nog zuigen en dweilen, komt morgen wel. Ik ga lekker op de bank hangen en optijd naar bed. Vriend had hem al aardig zitten, dus zal wel een latertje worden!

20. appelthee

@wannebemama woehoe van harte gefeliciteerd :D

hier ook een leuke dag gehad met een iet wat andere wending
    vriendlief moest de ochtend werken ( a la 200 % ) en vanaf 12 uur zou hij op de vrachtwagen rijden 4 uur lang en hij zou onze oudste zoon mee neme. alleen eenmaal aangekomen was het spul nog niet klaar moesten ze 4 uur op wachten !!
    met als gevolg ze pas om 20.30 terug in de stad waren kon ik onze zoon ergens snel op halen.. de peejees aangedaan sauszijnzenbroodjes eten op de bank en geloof dat hij zijn bed rook en vertrokken was ......... hmmm

heb wel veel 1 op 1 tijd met onze jongste zoon gehad vond ik ook heerlijk :D ..
    samen met mam in de stad geneusd en daarna nog op het terras gezeten .. bij hun thuis nog soep en broodje gegeten
    roond 18,45 naar huis samen doesje een lekker papflesje en in ons bed even knuffelen en lekker slapen gaan ......

mijn vriend heeft vorige week een motor gekocht en gister op gehaald.. hij kwam thuis .. en toen vroeg ik wil je niet rijden ?
    zijn ogen begonnen helemaal te glunderen .. dus nu zit ik alleen oppe bank............

ben aant twijfelen cola of rose hahaha

hoe was jullie dan

Deel Deze Pagina