@Zwelgje drukke dag zeg gisteren. 1e zwangerschap, stopte met de pil. Na de ontrekkingsbloeding niet meer ongesteld geworden, maar pas na 50 dagen positieve test. Bij djim was ik net gestopt me de BV van Sam, ik dacht dat ik buiten de vruchtbare dagen was, maar achteraf bleek dit niet. Die maand ook maar 1x sex gehad, mijn vader lag toen in het ziekenhuis. Dag na de crematie testte ik positief. En deze keer, spiraal verwijderd na 20 dagen ongesteld en toen zwanger! Nou dat was het wel, haha!
Dag meiden, heb even snel bijgelezen maar houd het kort. Ben zo onwijs misselijk en moe...getsie....mijn energie is echt gedaald tot -20. Pfffff..
Noname: probeer rust te nemen en hoop dat het dan een beetje beter gaat, succes. Hier nog geen kwaaltjes, ben er wel heel bang voor omdat ik bij eerste twee zo misselijk en moe was. Zie daar wel tegen op,zeker met twee kleintjes die natuurlijk ook veel aandacht verdienen.
hoi dames degene die zwanger zijn gefeliciteerd. ik wil mij ook graag aanmelden. heb 2 zoons. een van net 9 en een van 6. ben nu aan het wachten op mijn nod, morgen of overmorgen, maar zou natuurlijk ook later kunnen zijn. zit in mijn eerste ronde en heb mijn nod 3 of 4 mei.
Wannabe SUPERRRRRRRRR van harte meis!! Nattasja, welkom ik heb een zoon van 5 en een dochter van 3.. hoop dat het snel raak is! Hier alles goed, kids hebben een week vrij... hahaha maar hopen dat ze zich gedragen zoals vanmiddag... hebben super lief gespeeld... vanmorgen was het continu heibel....
welkom natas.. wannebe hoop voor je dat het weg blijft.. het zegt natuurlijk niet dat je nu ook heel misselijk moet zijn.. ik was bij de eerste hellemaal niet misselijk bij kyano 42 weken heel misselijk en bij deze tot 20 weken eigenlijk best erg nu gaat het gelukkig goed morgen is mijn kleine prinsesje(de dochter van mijn zusje) alweer 1 jaar wat gaat het snel zeg.. \morgen avond ga ik lekker met me mams mee naar de camping er lekker een paar dagen tussen uit met de kids mannetje red zich wel. net wat kate zegt zo,n weekje vakantie is wel leuk maar niet als ze telkesn ruzie hebben:S.. ons kleine mannetje kan daar zijn gang gewoon lekker gaan en hier moet ie binnen blijven of achter omdat ik hem niet alleen buiten wil hebben.
hoe is het qua kilo's bij jullie? hier gaat het aankomen ineens hard! daar baal ik behoorlijk van want de weegschaal van de vk geeft ook nog eens 3/4 kilo meer aan hier 1 van 3 jaar die ontzettend druk is, 1 dag is ie heel lief en 3 dagen weer niet te houden. mannetje wil afspraak maken om te laten testen op adhd
hij is nog te jong om hem te laten testen op adhd. kyano is ook zo.. je moet gewoon vragen bij de psz of iemand hem kan observeren en dan krijg je tips om er mee om te gaan het gaat hier een stuk makkelijker nu ik die tips gebruik.. hij is nog super druk.. maar tegenwoordig krijgen kindjes snel een stempel met adhd, ik zelf wil dat niet en meestal gaat het wel beter als ze naar de basisschool gaan. sorry is niet verkeerd bedoeld
dat spookt al een jaar in ons hoofd, maar heb het altijd afgehouden. maar het is sinds dit jaar erger geworden. mannetje wilde het al eerder laten testen, maar heb gezegd het zal er wel bij horen. 29 mei is hij precies 3,5 jaar. ik had ook al op internet gelezen dat ze vaak een stempel krijgen, en dat is ook 1 van de redenen dat ik het altijd heb afgewinpeld, maar wil nu toch eindelijk weleens weten waarom hij zo is. of er een oorzaak voor is. en ook zeker weten dat hij het dan niet heeft dus het is niet zo dat ik hem een stempel wil geven en dat dan de schuld geef dat hij zo is.
ik kan me heel goed in jouw verhalen vinden hoor onze zoon is ook zo.. en soms weet ik echt niet wat ik met hem aan moet.. ik heb toen een gesprek aangevraagd met de leidster van de peuterspeelzaal. als het goed is hebben ze op elke peuterspeelzaal eens in de zoveel tijd een pedagoog lopen die de kindjes observeert. ik heb dus met die vrouw ook een gesprek gehad en die is hem toen gaan observeren ook kan er ze bij je thuis komen om te kijken hoe hij daar is. ik zou als ik jou was daar eens hulp voor vragen hun zien echt het verschil tussen een kind met adhd of een kind dat gewoon super druk is.. testen op adhd doen ze meestal pas als de op de basisschool zitten.. ik bedoelde het ook helemaal niet verkeerd hoor. ik snap best wat je doormaakt.. maar die pedagoog zei ook tegen mij er word zo snel gezegd mijn kind heeft adhd terwijl het gewoon een druk kind is..
de peuterspeelzaal waar hij nu op zit, ben ik niet zo tevreden mee. sinds hij daar zit is hij alleen maar drukker geworden vind 1 leidster ook echt geen "erkende leidster" heb 1 keer buiten de school gestaan, was nog geen tijd en hoorde haar op 1 kind gillen dat ie ergens vanaf moest blijven, en erna liep ze pas erheen (ze zat op de bank aan de andere kant van het lokaal). als we niet verhuisd waren had hij gewoon nog op die andere psz gezeten, daar waren 2 leidsters (met naamkaartje) en met hun kon je ook goed praten en dingen vragen en zeiden ook of hij stout was geweest enz. maar bij hun mis ik dat. mja om hem nu weer terug laten gaan tot hij naar de basisschool gaat. en helaas heb ik geen vervoer om hem naar de andere psz te brengen. op de fiets is het te ver.
goh dat is indd erg vervelend. en niet leuk voor hem. kan je daar niet een klacht over in dienen. ik ben echt super blij met de peuter waar onze kids heen (zijn)(ge)gaan. een andere optie is. je wijkverpleegkundige of gewoon het cb. die hebben ook een pedagoog die komt hem bij je thuis dan observeren. je kan beter nu in grijpen als wanneer je straks nog een baby er bij heb en hij dan helemaal onhandelbaar is..
Hallo meiden Wij zijn weer thuis. We hebben het heerlijk gehad. Heel veel zon en heel veel zee en zwembad gezien Ik ben heerlijk gebruind (al waren mijn ouders beide bruiner van die heerlijke Nederlandse zon ) Dochter en zoon hebben het geweldig gehad. Ze waren net visjes en ik heb ze alleen maar in het water gezien . Mijn meisje dreef door het diepe bad op haar bandjes achter mij aan. Totaal niet bang. Zoon durft nu eindelijk bommetje ste maken en onderwater te zwemmen. Geweldig. Vliegen duurde wel erg lang, vooral als je zo'n held op sokken bent, als ik. Mijn dochter heeft op de heenweg de marathon vliegtuigrondjes gelopen en de terugweg heeft ze geslapen in een basisnetje. Toen heb ik eindelijk een hele film kunnen kijken Het was ook erg gezellig en we hebben echt genoten. Wij zijn de 29ste aangekomen rond 07:30 en waren toen opeens 6 uur kwijt en hadden dus niet geslapen, de hele dag hebben we allemaal gehangen. Koninginnedag flink gefeest en zondag daarvan weer moeten bijkomen Gisteren mocht ik al fijn weer werken en vanmorgen hebben we uitgeslapen en zijn we gaan zwemmen, anders verleren we het zo nog Ook heb ik zoonlief net opgegeven voor zwemmen en as dinsdag gaat hij beginnen. Zo jullie weten alles weer...nou ja bijna alles Even reageren: @ Noname: Nogmaals meid ontzettend fijn dat de eerste echo goed was. Ik blijf voor je duimen dat de volgende weer net zo mooi is. Wat fijn dat iedereen positief reageerde op jullie paasei. Hopelijk knap je wat op en ga je je weer wat procentjes beter voelen. Rustig aan maar. @ Wannabe: Onvoorstelbaar...je klust 1 keer onbeschermd en zwanger... Gefeliciteerd in ieder geval. Ik neem aan dat jullie wel blij zijn al zat het nog niet in de planning? @ Spijkervrouwtje: Meid waar ben je? Ik hoop dat je nog wel een beetje bij mij blijft. Niet alles alleen oplossen hoor...we zijn er hier voor je.. Gaat alles goed? Waarschijnlijk ergens rond je ei nu? Lekker klussen , genieten en wie weet brengt dit prachtige, zonnige weer iets moois voor ons mee. Ik gun het je zo...dat weet je hè? knuff @ Lique: Yeah verlof...en wat een weer. Kan je genieten? Hoe is het met je bi? Goed je oefeningen blijven doen hè.....nog maar even en dan kom je groot babynieuws brengen. @ Moui: gefelicteerd een dochter, wat leuk. Allemaal nieuwe kleertjes kopen Wat naar van je kleine vent. Hopelijk is het iets wat nog gaat bijtrekken. Ik kan me voorstellen dat ze op zo'n jonge leeftijd daar nog niet te veel over willen zeggen. Sterkte. @ Zwelgje: Wanner gingen jullie ook alweer starten? in de zomer toch...(dat is het namelijk bijna ) Hier de eerste (zoonlief)in ronde 5 en de tweede, jammer genoeg, pas na 2,5 jaar positief getest. We grappen tegenwoordig maar dat mijn man gewoon even moest nadenken hoe hij een meisje moest maken. Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk frustrerend vind dat veel vrouwen binnen een zucht zwanger zijn. Niet dat ik dat niemand gun, maar waarom mag ik dat gevoel ook niet ervaren. Nu ronde 7...en hoeveel nog te gaan? (sorry het is niet mijn beste dag qua dat gevoel) @ Mamapatricia: Ook met verlof, maar wat een toestand zeg. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Nu lekker rustig aan doen, voor zover dat mogelijk is. Voel je de kleine nu goed? @ Nattasja77: Welkom en succes. Het is een erg vruchtbaar topic, dus wie weet. @ Trotsemama: Hoe is het met jou? Redt je het nog een beetje om afstand te houden? Nog even en we kunnen gewoon weer samen op de bank gaan zitten...Ik moet zeggen dat het met dit mooie weer allemaal makkelijker te verwerken is. Hier geen idee wanneer mijn ei precies geweest is. We zijn ook niet echt aan de klus geweest. We hebben het wel 1 keer gedaan deze maand....nou tel op je kansen. Deze ronde laat ik dus ook maar heerlijk langs mij glijden. Ik denk wel dat mijn ei eerder was dan dag 20, dus ook geen idee wanneer is ongesteld moet worden. Momenteel ben ik erg chagrijnig, dus ben bang dat hij er misschien al aan te komen zit....Ach we zien wel. Ik ga dochterlief uit bed halen, zoon van de wii aftrekken en weer even de buitenlucht in. Laters Femme
@Moui en mamapatricia, hebben jullie of man ADHD, schijnt ook vaak erfelijk te zijn. Verder weet ik niet vanaf wanneer het te testen is. Maar het lijkt me wel fijn om te weten hoe er mee om te gaan. Medicijnen lijken met daarentegen vreselijk. @LaFemme ooooohhhh, dat klinkt heeerlijk. Ja ik ben lekker aan het genieten. BI wordt niet erger, dus ik hou me rustig! En geniet, haha!
femme! zo te horen heb je genoten!!! hier gaat de drang is der wel heel erg maar ik blijf het zo lastig vinden !ik wil zooo graaag
hoi allemaal.. pff het verven komt me bijna de neus uit .. heb eerst onder alle kozijnen geschildert, van het oud bruin naar het glans witte .. en nu de badkamer raam nog aangezien ze vanf 9 mei aan onze nieuwe badkamer gaan beginnen ..............